Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi - opties betalen per maand.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

hier ook omdat er voorwaarden aan zijn:
    - het moet donker zijn (geen straatverlichting)
    - geen tegenliggers of iemand voor u
    - vanaf een bepaalde snelheid

Onbegonnen in België, op dat gebied zijn die adaptieve lichten van Audi (Matrix), BMW en Mercedes wel een pak beter. Die filteren de tegenliggers uit.

Comment

Bij mij ook maar het is leuk te zien hoe het werkt.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
        hier ook omdat er voorwaarden aan zijn:
        - het moet donker zijn (geen straatverlichting)
        - geen tegenliggers of iemand voor u
        - vanaf een bepaalde snelheid

Onbegonnen in België, op dat gebied zijn die adaptieve lichten van Audi (Matrix), BMW en Mercedes wel een pak beter. Die filteren de tegenliggers uit.
        Vanaf ik mijn oprit afbol gaan die dingen vanzelf aan tot het einde van de straat. Dus het kan wel in ons land hoor, van hier tot aan de sporthal een dorp verder gaan ze 3 maal aan bij mij.

Dat werkt allemaal ok, nog nooit gekeken hoe dat uit zou kunnen.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
        '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
          Vanaf ik mijn oprit afbol gaan die dingen vanzelf aan tot het einde van de straat. Dus het kan wel in ons land hoor, van hier tot aan de sporthal een dorp verder gaan ze 3 maal aan bij mij.

Dat werkt allemaal ok, nog nooit gekeken hoe dat uit zou kunnen.

Welke auto heb je?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Welke auto heb je?
            Is in mijn vrouw haar 5008.

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
            '15 Volvo XC60 D3

Comment

Probleem bij mij is dat ik, voor zover ik weet, mijn grootlicht niet zelf permanent aan kan zetten?
              Hendel van de pinkers naar mij toe trekken is grootlicht Flashen en gaat meteen weer uit.
              Hendel van mij weg duwen is automatisch grootlicht opzetten.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

hoe zou dat werken met een leasewagen? Korting voor de leasemaatschappij of gaat het maandbedrag per optie naar omhoog?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                  De Rouck en gas geven !
                  Terzelfde tijd?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten

Terzelfde tijd?
                    Waar is de tijd... sturen met de knie en bladeren door die kaarten...

Comment

bladeren door die kaarten?

eerst vanachter in de index opzoeken welke kaart ge moest hebben, dan de kaart zoeken, dan op de kaart het kwadrant zoeken dat ge moest hebben en dan nog uitvogelen waar ge naartoe moest rijden

ging toen omdat er weinig volk op de baan was
                      www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten

Waar is de tijd... sturen met de knie en bladeren door die kaarten...
                        En toch leven we nog.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
                          hoe zou dat werken met een leasewagen? Korting voor de leasemaatschappij of gaat het maandbedrag per optie naar omhoog?
                          Vraag ik mij ook af. Als particulier kan ik mij in ieder geval jaarlijks, buiten ook nog eens een peperduur onderhoud, blauw betalen. Ben ik in ieder geval niet van plan, er zijn andere oplossingen voor bv GPS en verkeersinfo.

Bij Mercedes doen ze je eerst door allerlei opties al meer betalen voor het systeem. Bv DAB, en dan mag je ook nog eens 242 euro dokken om het te activeren. Voor de rest per onderdeel 39 euro per jaar. Ik zou jaarlijks nog eens minstens 200 euro kwijt zijn aan abo's.

Ik kan mij niet voorstellen dat ze hier nog veel privé rijders mee gaan aantrekken. Mij in ieder geval nooit meer op deze slinkse manier
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

https://www.auto55.be/nieuws/33229-b...-de-optielijst
                            Betrapt: DAB-antenne zit in élke Audi, waarom staat dat dan op de optielijst?

Comment

sinds 21/12/20 is dab verplicht

Vanaf maandag 21 december wordt DAB+-radio de norm in Europa. Alle nieuwe auto’s moeten er voortaan standaard mee worden uitgerust.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door carman Bekijk Berichten
                                https://www.auto55.be/nieuws/33229-b...-de-optielijst
                                Betrapt: DAB-antenne zit in élke Audi, waarom staat dat dan op de optielijst?
                                Ze zijn nog een verwaand merk vergeten in het artikel. Echte dieven zijn het die premium merken

Ik ben eens even gaan checken in de app nu DAB+ toch verplicht is en ik er ook al voor betaald heb. Maar nee hoor, nog altijd 242 € voor activatie.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Ze zijn nog een verwaand merk vergeten in het artikel. Echte dieven zijn het die premium merken

Ik ben eens even gaan checken in de app nu DAB+ toch verplicht is en ik er ook al voor betaald heb. Maar nee hoor, nog altijd 242 € voor activatie.

Al een geluk het is maar eenmalig: ze hadden even goed een maandelijks abonnement kunnen aanrekenen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Al een geluk het is maar eenmalig: ze hadden even goed een maandelijks abonnement kunnen aanrekenen!
                                    Ja maar, dat komt misschien nog wel. Vanaf volgend jaar ga ik de toestroom van abo's niet meer kunnen tegenhouden. En zeggen dat ze daar bij aankoop met geen woord over gerept hebben, het zat allemaal al in mijn dure opties. Alleen vergaten ze erbij te zeggen dat je na 3 jaar voor bijna alles nog eens extra mocht beginnen te betalen, en nog niet min

Dat dit voor veel merken de toekomst is kan ik nog begrijpen, maar dat woekerprijzen gevraagd worden die, dan ook nog eens vaak, zoals hun app niet eens of slecht werken is ver erover. En dat ze het er bij aankoop niet bij vertellen aan de klant is zodoende nog erger

Ik rijd nog liever rond zoals de Flintstones dan dat ik er ook maar 1 € voor ga betalen aan die beunhazen

Comment

Zo is dat, pure diefstal.
                                      Maar het is een evolutie die bedrijven graag zien komen, het brengt een geldstroom met zich mee, waar sommige mensen aan vast blijven hangen, om welke reden dan ook.
                                      Kijk naar Apple cloud opslag, Netflix, Spotify, enz...
                                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                                        Zo is dat, pure diefstal.
                                        Maar het is een evolutie die bedrijven graag zien komen, het brengt een geldstroom met zich mee, waar sommige mensen aan vast blijven hangen, om welke reden dan ook.
                                        Kijk naar Apple cloud opslag, Netflix, Spotify, enz...
                                        Idd, zo is dat, alles heeft zijn prijs en die betaal ik met plezier. Neem nu bv Netflix en Spotify, dat is perfect zijn geld waard en werkt goed.

Maar dit optiesysteem van de premium merken en de manier waarop is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Idd, zo is dat, alles heeft zijn prijs en die betaal ik met plezier. Neem nu bv Netflix en Spotify, dat is perfect zijn geld waard en werkt goed.
                                          Zoals altijd is het maar wat je zelf wil en wat je er zelf voor over hebt.
                                          De gratis versie van Spotify werkt voor mij ook goed en is zijn geld dus dubbel en dik waard.

Comment

Working...
                                          X