Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi - opties betalen per maand.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door ivob2 Bekijk Berichten

Zoals altijd is het maar wat je zelf wil en wat je er zelf voor over hebt.
    De gratis versie van Spotify werkt voor mij ook goed en is zijn geld dus dubbel en dik waard.
    Die heb ik ook jaren gehad, alleen die vervelende reclame werkt op mijn wekker. Dat niet te moeten horen is zijn bijdrage waard
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Komt hier hoogstens 1 keer per uur door. Om dat minuutje te skippen heb ik geen € over.
      Ik ben selectief doof voor ongevraagde reclame. Blijkbaar heeft in B Spotify ook niet veel adverteerders? 90% van de gevallen krijg ik alleen een korte onderbreking door welke alleen een dankbericht van Spotify zelf doorstuurt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Die heb ik ook jaren gehad, alleen die vervelende reclame werkt op mijn wekker. Dat niet te moeten horen is zijn bijdrage waard
        Reclame is zeer irritant na een tijd, (altijd hetzelfde ook, doen ze erom ) en de kwaliteit is ook een pak minder bij de gratis versie. Bij de gratis spelen alle mp3's alleen af met een kwaliteit van 96 kb/s op mobiel of 160 kb/s op de desktop. Als je betaalt worden je streams van hogere kwaliteit: 320 kb/s. Je hoeft geen audiofiel te zijn om dat verschil te horen
        In het gezin kan je ook playlists delen met premium. Zo duur is het nu ook weer niet.
        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Je kan altijd de 3 maanden gratis upgrade uitproberen om na te gaan of het verschil de moeite waard is.
          Daarna, als ze je er van overtuigd hebben dat een upgrade onmisbare levenskwaliteit met zich meebrengt, is het bijna 120 € per jaar.
          Op zichzelf niet iets om van dood te gaan.
          Maar waar stop je dan? x €/maand Spotify, y euro/maand Netflix, z euro maand digitale TV, x €/maand smartphone abo, y €/maand auto-opties (gekker moet het toch niet worden?),....
          Allemaal afzonderlijk valt dat niet op. Maar als je al die 'noodzakelijke' maandelijks terugkerende betaling bijeen telt graven sommige mensen hun eigen financieel graf zonder dat ze het zelf doorhebben. Het kokende kikker syndroom.

Comment

Zo is dat, je moet echt selectief zijn op die toestanden. Het is maar wat je belangrijk acht, en geen zaken laten doorlopen als je er geen gebruik van maakt.
            Wij hebben enkel Netflix en Spotify. Als cinefielen en muziekliefhebbers zijn dat 2 posten die we bewust overwogen en gekozen hebben. Zouden we het kunnen missen? Zeker. Maar het is leuk, prijs/kwaliteit/gebruik. Dat moet iedereen voor zichzelf afwegen. wij hebben trouwens een Spotify family abonnement, het zijn onze kinderen die ons over de streep getrokken hebben. Hier wordt ook erg veel vinyl gedraaid... op alle gebied een betere investering. Maar als muziekliefhebbers willen we Spotify aan onze kinderen niet ontzeggen en ondertussen genieten we er ook van.
            Het is allemaal persoonlijk waar je geld wil aan geven. De een reist de wereld plat, de ander gaat veel op restaurant, of koopt een Ferrari
            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Het kokende kikker syndroom.
              das ook debunked maar een staand vergelijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                Het is maar wat je belangrijk acht, en geen zaken laten doorlopen als je er geen gebruik van maakt.
                ...
                Het is allemaal persoonlijk waar je geld wil aan geven.
                Daar komt het zowat op neer.
                Ik heb wel het persoonlijke voordeel dat ik financieel en inzake huiselijke beslissingen met niemand rekening moet houden.
                Partner en kinderen hebben allemaal een eigen inkomen.

Zelf redelijk audio- en cinefiel. Daarom vind ik op dat gebied mijn gading juist niet bij Netflix en Spotify.
                Ik probeer zoveel mogelijk te investeren in eenmalige vaste en niet wederkerende zaken.

Daarom ook geen fan om effectief met een Tesla te rijden. Die hebben betalende activaties in de auto-industrie zowat geïntroduceerd. De hardware is bijna altijd van bij de produktie aanwezig. Om de mogelijkheden te activeren moet je betalen.
                Hun SC-netwerk was eerst ook inbegrepen in de aankoop van een EV. Dat is ook al even voorbij.
                Last edited by ivob2; 23/12/2020, 16:15.

Comment

Ik mag sowieso in alles mijn zin doen
                  Maar vinyl blijkt op alle gebied een goede investering, ik koop het al 40 jaar, en zowel op gebied van geluidskwaliteit als return is er niet veel beter.

Comment

Daar komt het zowat op neer.
                    Ik heb wel het persoonlijke voordeel dat ik financieel en inzake huiselijke beslissingen met niemand rekening moet houden.
                    Partner en kinderen hebben allemaal een eigen inkomen.

Zelf redelijk audio- en cinefiel. Daarom vind ik op dat gebied mijn gading juist niet bij Netflix en Spotify.
                    Ik probeer zoveel mogelijk te investeren in eenmalige vaste en niet wederkerende zaken.

Daarom ook geen fan om effectief met een Tesla te rijden. Die hebben betalende activaties in de auto-industrie zowat geïntroduceerd. De hardware is bijna altijd van bij de produktie aanwezig. Om de mogelijkheden te activeren moet je betalen.
                    Hun SC-netwerk was eerst ook inbegrepen in de aankoop van een EV. Dat is ook al even voorbij.
                    Klopt, Tesla was de eerste, maar die vragen geen extra geld voor een Dab radio of het gebruik van je lichten.
                    Dat een app onderhoud en communicatie kost, daar kan ik nog inkomen, maar een abo voor dingen die nadien niet beter worden is voor mij een brug te ver.

Comment

...en dat zal voor de aandeelhouders toch een belangrijk punt worden
                      merkgetrouw, of nieuw publiek proberen verleiden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        ...en dat zal voor de aandeelhouders toch een belangrijk punt worden
                        merkgetrouw, of nieuw publiek proberen verleiden
                        Nu zijn het nog opties, in de toekomst de hele wagen onder een abonnement zou voor die aandeelhouders zalig zijn. Constante inkomstenstroom is financieel niet slecht.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Klopt, Tesla was de eerste, maar die vragen geen extra geld voor een Dab radio of het gebruik van je lichten.
                          Dat een app onderhoud en communicatie kost, daar kan ik nog inkomen, maar een abo voor dingen die nadien niet beter worden is voor mij een brug te ver.
                          Maar ze hebben de conservatieve autobouwers wel wakker geschud en laten zien hoe gek je een doorsnee koper kan krijgen.
                          Als eenmaal blijkt dat een (groot) deel er in meegaat blijven ze proberen hoe ver ze kunnen gaan.
                          Voor jou is dat een brug te ver. Voor mij zijn dat al hele dorpen te ver.
                          Maar als de meeste gebruikers er in blijven meegaan zal je op het einde ook moeten meegaan of de rol lossen.

Vergelijk het met gratis bankendiensten. Vroeger kon je bijna bij iedere bank aan een loket of voor persoonlijke assistentie terecht zonder er voor te moeten betalen. Dan werden de klanten lekker gemaakt met online diensten. Dat was goedkoper. Persoonlijke assistentie werd betalend als je geen grote klant was.
                          Elektronische diensten waren vrij van betaling. Nu vraagt bank na bank al een vergoeding om de klanten te laten betalen voor een behoefte die de banken zelf eerst geschapen hebben. Het is maar tot wat je je wil laten verleiden en hoe ver je er in wenst mee te draaien.

Comment

Working...
                          X