Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dealers, jouw ervaringen en beoordeling.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door krulle
    Als ik me niet vergis is er nog een automobilia in Oostende ook
    Yep dat klopt, de Recon in Oostende, ook is Automobilia Roeselare en Kortemark een deel van het familliebedrijf Soete.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
      Aangezien ik zelf nog geen wagen gekocht heb, kan ik natuurlijk enkel maar oordelen over hoe ze mij behandelden (als snotneus) wanneer ik een testrit ging vragen.

1) Monserez BMW:

Erg terughoudend. Je krijgt niet direct een wagen mee, je moet eerst al enorm tonen dat je eventueel wel een wagen zou kopen, en de verkoper een efforte laten maken, pas dan krijg je zo een wagen mee. Ik vond het nogal het nogal koel overkomen. Duidelijk als snotneus behandeld tot je een eventuele aankoop liet blijken.

2) Hindrickx BMW

Immens vriendelijke mevrouw daar! Onmiddellijk werd een testrit aangeboden, percies alsof de aankoop maar bijkomstig was. Dat was eigenlijk wel geestig, en het kwam duidelijk veel beter over dan bij Monserez!

Ik denk dat gTa een andere mening over deze 2 garage's zal hebben!Soit ik en mijn broer zijn daar ook klant (Hindrickx)en we hebben daarover niets te klagen,perfecte service en vriendelijk onthaal.Ook géén probleem voor een testrit mooie garage en dito ligging.

Het enige grote vraagteken is, hoe zal het vanaf nu aan toegaan na de overname van de garage Hindrickx door de nieuwe eigenaars???Van de week nog geweest en er stond bitter weinig in de showroom!

Comment

Garage Bruyninx Hasselt (Fiat)

Hun service is al even slecht als de auto's die ze verkopen. Over de verkoper geen slecht woord want die heeft ons zeer goed begeleid bij de aankoop.
        Maar zodra je met een Fiat begint te rijden begint de miserie en dan hoop je toch dat je goed geholpen wordt bij je dealer maar dat was dus niet het geval. Als je je wagen binnenbracht voor een probleem moest je meestal 2-3 dagen wachten en dan was het zogezegd opgelost maar je was nog niet tegoei de garage uit en het probleem dook weer op en dan krijg je daar een schoon uitleg en mocht je nog eens terugkomen. We hebben 2 maal voorgehad dat de beloofde vervangwagen er niet was en dat we terug naar huis konden rijden en de dag erna terug komen. Sinds de garantie om is doet mijn nonkel het onderhoud en wat stelt hij vast de eerste keer dat hij een groot onderhoud doet: dat de luchtfilter nog nooit vervangen is want zo'n vuile luchtfilter had hij nog nooit gezien in zijn nu toch bijna 20-jarige carrière als mechanicien.

Garage Driesen Genk (Ford)

Hier is de service gelukkig een stuk beter als bij Fiat. Als mijn pa zijn auto daar binnenbrengt voor een probleem is dit tenminste altijd gemaakt als je de wagen terugkrijgt. Je wordt er ook altijd goed geholpen.
        http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

Een goeie garagist tegenwoordig ... is er één die u liggen heeft zonder dat ge t'weet. Geen enkele uitzondering hierover ... t'zijn allemaal dieven en leugenaars.
          AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Meeusen Kalmthout - BMW

-schitterende service zowel carroserie en onderhoud.
            -korte wachttijden voor onderhoud
            -alleen het personeel vind ik zeker minder:vooral de baas Pierre Meeusen is niet zo vriendelijk en de mensen aan de balie zijn ook zure appels.
            Maar dat is eigelijk nie zo belangrijk voor mij.Ik vind de service belangrijker en dat is wel super goed bij hun

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges
              Yep dat klopt, de Recon in Oostende, ook is Automobilia Roeselare en Kortemark een deel van het familliebedrijf Soete.
              Inderdaad.
              Voor de niet-westvlamingen: Kortemark = Zarren.

Daarbij is Veurne-Auto ook deel van dat bedrijf.
              En onlangs is Ieper (Willaert) ook gaan deel uitmaken van de groep.

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis
                Is dat een VW-concessie?
                Toch volgens de vw site ja. Maar tis echt maar een hele kleine hoor. Heeft eltijd maar 1 wagen in de "showroom" staan.

Heeft er eigenlijk iemand ervaring of info over Hergon Mechelen (Fordgarage)?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                  Garage Thoen - Aalst: VAG dealer

schitterende service, vlotte bediening en geven je als klant een aangenaam gevoel
                  Wat ik ook voor het eerste keer merkte is dat de verkoper na een paar maand me even opbelde om te horen of alles ok was met de auto en dat ie het spijtig vond dat ie er niet was op het moment dat ik mijn kar ging afhalen.

een degelijke garage dus met bekwaam personeel.
                  Volledig mee eens

Comment

'k Heb slechte reclame bij voor de Ford - Permeken garage in Antwerpen (da's et Kiel zeker eh?)

We liepen nog niet zolang geleden door de showroom met mijn tante. Zij heeft namelijk net haar rijbewijs gehaald en ziet een Fiesta'ke wel zitte.. 't Is tenslotte alleen maar om haar kindje naar de peutertuin te brenge

Dus.. We liepen en plotseling riep er ne 'verkoper' vanaf zijne desk door heel die garage: "Jah, kan ek olle helpe, want agge vroage et kunde ze gerust kome stelle zenne!" Wij keken elkaar zo aan van: wa doet dje nu, da hebbek nog nooit meegemaakt.
                    Soit, wij al aarzelend naar die zijne desk toe gewandeld.
                    Verkoper: "Joah, ik zien da ge precies wel wa hulp kunt gebruike eh.."
                    Sandra (tante): "Ja, ik ben op zoek naar een ietwat klein wagentje, een Fiesta'tje is al groot genoeg."
                    Verkoper: "Ja, tuurlijk da.. Eneuh, aan welke uitvoering had mevrouw gedacht (noemt ze op: Trend, ..., sport, ghia,...) en dan hangt et er natuurlijk vanaf wa dagge der zou opwille wa betreft de opties dan?"
                    Sandra: "Ja, wa valt er eigenlijk te verkrijge, want uiteindelijk is het mijne eerste auto en ik ken der toch allemaal ni zo veel van. Zit er bvb veel verschil op die uitvoeringen?"
                    Verkoper: "Joah, da hangt ervan af wa ge der allemaal oep wilt eh. En dan kunde oep die manier dus de meest uitgeruste naar u norme deruit pikke eh"
                    Sandra: "Jah, wa is er dan allemaal te verkrijge....?"
                    Verkoper: "Wa dagge deroep wilt eh, zegt u mor zenne...."
                    Sandra: "Ja, eigenlijk zou ik da dan toch nog is wille bezien, zou u ni wa meer kunne vertelle over die verschillende versies?"
                    Verkoper: "'t Hangt ervan af wa ge wilt natuurlijk eh, mor da haddek al gezegd. Ik zal u mijn kaartje en een foldertje geve, beziet da thuis nog is op u gemakske en geeft me dan een belleke of springt nog is ne keer binne als ge der wa meer over weet."

Wij stonde werkelijk aan de grond genageld, wetende da vriende van ons al jaaaaaren met ford rijden, van die garage, en die zijn der zo content van...
                    En dan maar zagen dat hun auto's ni goe verkope.. Mijn tante zij zo tege mijn moeder: "Mss kunnen we even verder doorrijden naar die Citroën garage over de Jaguar?"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
                      Mijn dealer heeft me in't zak gezet

( had nederwiet bij ipv dat goeie spul uit jamaica )
                      wow, hola, nederwiet behoort wel tot de beste ter wereld...
                      maar das off topic
                      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

GARAGE GODEFROY - MERCEDES

vriendelijke en eerlijke uitbaters.
                        uitstekende klantenservice.

GARAGE DROGENBOS - MERCEDES

klantonvriendelijk en knoeiers ( we hebben onze auto teruggekregen met een lekkende benzinepomp!! en op de factuur hadden ze een testrit aangerekend)

GARAGE D'IETEREN CENTRE

goede service met vriendelijk onthaal

Comment

PEUGEOT GARAGE VANDENBUNDER - KAASKERKE (DIKSMUIDE)

na 9 maanden klant te zijn:
                          Vriendelijke service, is een familiegarage die toch heel professioneel werkt.
                          Nog geen herstellingen nodig gehad, buiten een terugroepactie. Alles is vlot afgehandeld.
                          Klein schoonheidsfoutje. Toen we onze nieuwe auto hadden was de diesel na enkele kilometers op... Een half uur werk gehad om de lucht uit de leidingen te krijgen. Zich 1000x verontschuldigd en van de eerste keer een liter of tien erin gekapt.

Ben er een tevreden klant.
                          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Garage Terminus Brugge,zeer slechte verkoper,ik had m'n werkkleren aan en vroeg prijs voor een Ml270cdi en die kerel vroeg of ik dat wel kon betalen,dat een ML een auto is die 50000euro kost !
                            Hij ging met veel moeite me opbellen om de overname(320d)maar nooit iets van gehoord.
                            Idem dito garage Raes.oostkamp
                            Zeer tevreden van garage COCQUYT BMW verdeler te Brugge,goede verkoper,direct testwagen meegekregen,perfecte service!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zeramed
                              Garage Terminus Brugge,zeer slechte verkoper,ik had m'n werkkleren aan en vroeg prijs voor een Ml270cdi en die kerel vroeg of ik dat wel kon betalen,dat een ML een auto is die 50000euro kost !
                              Hij ging met veel moeite me opbellen om de overname(320d)maar nooit iets van gehoord.
                              Idem dito garage Raes.oostkamp
                              Zeer tevreden van garage COCQUYT BMW verdeler te Brugge,goede verkoper,direct testwagen meegekregen,perfecte service!
                              Cocquyt ... naah. Ga eens naar De Mey en je zult dadelijk snappen wat ik bedoel

Onze vorige BMW kwam van Hindrickx, maar daar waren we niet tevreden over de service na verkoop. Dus gingen we naar De Mey op onderhoud. Na onze verhuis was Cocquyt dichter, maar na enkele bezoekjes hebben we het daar ook voor bekeken gehouden en blijven naar De Mey gaan ..
                              Neemt niet weg dat de volgende wellicht van Cocquyt zal komen.
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vwrules

Heeft er eigenlijk iemand ervaring of info over Hergon Mechelen (Fordgarage)?
                                goeie vraag, zou ik ook wel willen weten!

FORD DEPRINCE LIER vind ik eigenlijk ni schitterend qua verkoop: ze doen veel moeite, ze bellen terug enzo om te horen hoe het zit, tot daar goed... maar ze doen weinig moeite om u ne goeie prijs te geven. zelfs als ge duidelijk laat blijken dat het echt wel om te kopen is en da ge de prijzen goe kent en alle specs etc bijna beter kent dan hun, dan nog is het precies alleen de standaard korting en gedaan. bij twee andere dealers in de buurt heb ik veel betere prijzen gekregen!

Comment

Mercedes Ressidance II Aalst.

Vriendelijke verkopers, goede service na verkoop en ook testritten zijn geen probleem. Wel redelijk duur in onderhoud, toch wnr je gaat vergelijken met andere Mercedes garages.

BMW Romein in Aalst.

Je hebt er vriendelijk en minder vriendelijk personeel, vooral de gast die Premium Selection doet is zeer vriendelijk. Hij belde ons zelf op wnr er iets stond dat in de smaak zou vallen en biedt de klanten zelf testritten aan. Ook het onderhoud is dik in orde, de meestergast die daar werkt kent men pa goed en heeft ons dan ook raad gegeven bij het kopen van een Premium Selection. Of het onderhoud duur is of niet weten we nog niet, daarvoor hebben we onze BMW nog niet lang genoeg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
                                    Mijn dealer heeft me in't zak gezet

( had nederwiet bij ipv dat goeie spul uit jamaica )
                                    Nederwiet is net goed, dat van jamaica is zooi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis
                                      Misschien omdat ge geen rijbewijs hebt? Of heeft een van uw ouders de aanvraag gedaan?
                                      Ik weet dat ze bij BMW niet zo happig zijn op testritten. Je moet al serieus potentieële of loyale klant zijn eer ze je daar een testrit aanbieden.
                                      Ja, hoog in de bol hebben ze het wel, nochtans is een BMW ook máár een auto, ondanks heb blauwwit logootje.

Ik heb mijn BMW bij Daeninck gekocht in S-M-Latem en daar heb ik al veel spijt van gehad.

Nu ga ik bij Verstraeten in Wachtebeke en daar is de service opperbest, zonder veel pretentie.

Comment

Ik heb ook alleen maar positieve ervaringen met Automobilia Zarren.

Ik heb m'n 240 particulier gekocht (wel van een technieker van Automobilia -trouwens zeer aan te raden, kun je direct de wagen op de brug inspecteren ) en doe m'n eigen onderhoud. Maar als ik stukken nodig heb (filters, pakkingen,...) 'vergeten' ze de btw aan te rekenen, which is nice.

Altijd vriendelijke en vlotte service, heel behulpzaam en competent personeel (als er iets moet gedaan worden waarvoor ik geen plaats/tijd/materiaal heb blijf ik er meestal wachten, zo leer je ook eens wat bij over bijv. kleppen stellen).
                                        En dit terwijl we, zoals gezegd, geen wagens bij hen gekocht hebben en eigen onderhoud doen.

Aanrader !!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                                          Garage Thoen - Aalst: VAG dealer

schitterende service, vlotte bediening en geven je als klant een aangenaam gevoel
                                          Wat ik ook voor het eerste keer merkte is dat de verkoper na een paar maand me even opbelde om te horen of alles ok was met de auto en dat ie het spijtig vond dat ie er niet was op het moment dat ik mijn kar ging afhalen.

een degelijke garage dus met bekwaam personeel.

In nood kent men zijn vrienden

deze morgen ben ik in panne gevallen met de audi, korte telefoon naar de garage, kon hem direct binnengooien (ik was nog mobiel, ze hebben gevraagd of ze mij moesten komen takelen)

ik weet hoe druk de planning ginder is, soms moet je weken op voorhand je onderhoud vastleggen en ze hebben er mij gewoon tussen gezet vandaag. En ondertussen is de bak al klaar, inclusief het onderhoud op 45K dat normaal maar voor binnen 2 weken voorzien was

Dikke pluim voor het team van thoen, iemand die een VW of Audi wil in het Aalsterse kan ik enkel deze garage aanbevelen en echt van harte

Comment

Working...
                                          X