Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dealers, jouw ervaringen en beoordeling.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gewoon Bekijk Berichten
    Mijn ervaring met Scancar te Lier:

Wel om te begingen zijn wij daar al jaren klant inclusief mijn ouders. En jaren tevreden geweest, mijn ouders nog altijd trouwens. Opzicht heb ik geen problemen met deze garage. Wij werden altijd goed geholpen en viel van prijs redelijk goed mee. Maar nu komt het, zei hebben problemen met mij denk ik. Want ze antwoorden op geen enkele mail om mijn attesten voor de keuring door te sturen. Wat heel netjes is (binnen enkele uren zelfs) opgelost door de Belgische invoerder van Heico, waarvoor al mijn dank!

Reden hiervoor is, omdat ik mijn stickers eraf wilde doen van Scancar en dit vertelde op dit forum. Met een publieke reactie (op dit forum) van iemand die zich voorstelde als een werknemer van Scancar en nog is gevolgd met een mail nog geen kwartier later (van een verkoper). En de inhoud was redelijk ongepast voor een persoon in zijn functie, vindt ik persoonlijk.

Ik zeg, het is een goede garage hoor. Zeker die persoon achter de balie te Lier, doet zijn werk zeer goed. Heeft ons altijd heel goed geholpen. Enkel is het jammer dat zei zo reageren over een stickertje...Ok het zal wel veel reclame maken op mijn Heico Volvo, als ze reclame wilden moesten ze mij maar een mooie wrap van Scancar betalen

Maar in ieder geval mij zien ze daar niet meer. Want ik heb wel eventjes in paniek geweest met die attesten. Mijn ouders zullen nog altijd naar daar blijven gaan, waar ik op zich geen problemen mee heb.

Waar ik terug kom op de Heico invoerder, die altijd netjes mijn vragen via mail gedetailleerd en vriendelijk heeft beantwoord. En bovendien erg snel ook. En de invoerder toonde ook interesse in hoe ik Heico ervaarde en of ik tevreden was. 10 op 10 voor Heico dus!

Waar Scancar trouwens kan van leren, want zei hebben geen enkele keer mij gevraagd of alles naar wens was. Terwijl ik dacht dat dit bij Volvo toch moest gebeuren.
    Het verbaasd mij altijd hoe kansloos sommige werknemers in garages kunnen zijn. Als je sociaal niet kan functioneren, waarom oefen je dan een commerciële job uit?
    -

Comment

• En ik maar zeggen: doe die plakkers weg
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
        En ik maar zeggen: doe die plakkers weg
        Durf nu je niet schuldig te voelen hé, je had groot gelijk te zeggen die eraf te halen omdat een naakte kont vele mooier is

Trouwens maakt het niet uit wat er toen gezegd werd, ik doe verdorie met mijn auto wat ik wil!

Toppunt is dat ik trouwens gevraagd heb bij de bestelling alles er vanachter af te laten, heb er zelfs nog een mail van. Waarop nooit gereageerd is geweest.

Comment

• Eigenlijk is het mss niet gepast dit te zeggen gezien ik bij twee concurenten van Scancar gewerkt heb en werk,maar ga het toch even doen. Ik vind Scancar een zeer droevige garage,als je op cursus gaat bij Volvo en je hoort van de monteurs hoe die garages werken verschiet ik ervan dat ze nog klanten hebben....Bovendien heb ik heb ik al enkele herstellingen van Scancar gezien.....wervelklep stangentjes van een iD5 motor die afbreken worden met zwarte chik en een spanbandje in positie gehouden, als de gatjes voor de vijsjes van de bevestigen van een turbo darm afgebroken zijn binden ze ze vast met een ijzerdraadje...natuurlijk dat de turbo darm er dan afvliegt...
          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Bovendien snap ik niet waar het probleem van de garagereclame zit. Bij ons in de garage ken ik genoeg klanten die onze plaatkader vervangen hebben door een blanco of een chroom exemplaar en nog steeds op garage komen met die nieuwe kader; Als je daar zo moet op reageren...bovendien vind ik het intriest dat iemand ie hier iets post dit terug te horen moet krijgen via mail...
            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Die kader is het eerste wat er bij mij afgevlogen is, zowel op de Volvo als op de Mini. Op de 1reeks moest er verplicht één van de leasingfirma. Ben ik misgegrepen over die garages ? Absoluut niet, integendeel. Zowel Automobilia als Auto Frank vallen supergoed mee. Afspraken nakomen, hier en daar een kleine extra... Perfect, tot nu toe

Sent from my iPad using Tapatalk
              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Da's inderdaad wel vrij triestig.
                Op m'n Corsa heb ik indertijd ook de plaathouder vervangen door een blanco exemplaar (mede doordat ik niet tevreden was van de service na verkoop).
                Echter bij m'n 118d nu laat ik de plaathouder gewoon hangen met de reclame van Verstraeten op, omdat ik tevreden ben van de service. Echter zou ik ook wel nooit stickers of wat dan ook extra willen hebben plakken op de kont, maximaal de plaathouder.

Comment

• ik laat die hangen omdat ik te gierig ben
                  wel vrij bekrompen van Scancar.

Heb ooit, bij een vorige wagen ook een opmerking gekregen omdat ik die vervangen had.
                  Heb toen geantwoord dat ze maar moesten betalen als ze willen dat ik reclame maak.
                  twas rap gedaan!

Comment

• Er zal bij mijn bestelde BMW een nummerplaathouder zijn met vermelding van de garage, maar ik heb expliciet gevraagd om geen stickertjes van de garage op mijn auto te hangen.
                    2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                    2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                    2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Ervaringen:

seat/soda garage van den Bergh / nieuwmoer : goed onthaal, eerlijke vriendelijke verkoper, familiale sfeer. (4 tal auto's gekocht over de jaren)

seat/vw/Audi garage Blomme Deurne. Enkel onderhoud, hebben geen showroom. Zeer goede service, zeer bekwame techniekers. Betaalbaar!

Garage Jorssen Aartselaar. Slechtste ervaring tot nu toe, om een wagen te kopen ok, maar service achteraf is 0. Ze hebben ons zelf willen laten opdraaien voor een ongeval dat gebeurd was met een vervangwagen. Achteraf bleek het een technieker zelf geweest te zijn! Achteraf enkel een sorry over de telefoon. Schande!

Garage Renault van trier in Schoten. Uiteindelijk goed om een wagen te kopen, mooie kortingen, ook niet echt fantastische dienst na verkoop. Ze waren de dag voor het leveren van onze wagen de sleutels kwijtgespeeld, opzich hebben ze het goed opgelost maar toch.....

Garage renault de Beuckelaer / Sint job : zeer vriendelijke mensen, familiale garage, hier ga ik op onderhoud, betaalbaar en bekwame mensen.

Garage Jorssen Schoten, verkoper was zeer positief, alles verloopt tot hier toe netjes, nog geen verdere ervaring. Misschien wanneer de auto geleverd is
                      2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                      2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                      2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                      2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                      2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
                        Ervaringen:

seat/soda garage van den Bergh / nieuwmoer : goed onthaal, eerlijke vriendelijke verkoper, familiale sfeer. (4 tal auto's gekocht over de jaren)

seat/vw/Audi garage Blomme Deurne. Enkel onderhoud, hebben geen showroom. Zeer goede service, zeer bekwame techniekers. Betaalbaar!

Garage Renault van trier in Schoten. Uiteindelijk goed om een wagen te kopen, mooie kortingen, ook niet echt fantastische dienst na verkoop. Ze waren de dag voor het leveren van onze wagen de sleutels kwijtgespeeld, opzich hebben ze het goed opgelost maar toch.....
                        Heb ook met die 3 garages ervaring.

Die eerste zijn idd vriendelijke mensen en geven een goede service.

Na-service van Van Trier is idd niet super, afhandeling van een ongevalwagen was gwn erg.

Bij die Blomme zijn wij vroeger eens geweest (2001) voor een extra reservesleutel voor onze ibiza, ze hadden ons vanalles belooft en uiteindelijk waren ze 2x zo duur en duurde het 2x zolang voor ze klaar waren. Das nu wel 12jr geleden dus ze zullen er wel op gebeterd zijn.
                        BMW X5 45e

Comment

• Nog 2 om te delen:

+ Hot Hatch Center: De aankoop van mijn laatste wagen kon niet makkelijker/beter/sneller gegaan hebben. Zeer goede prijs & correcte uitleg.

+ Renault Pashuysen:
                          Nog maar net klant, maar oprecht vriendelijke man aan het onthaal. Ook fijn dat ze een open werkplaats hebben waar je bij de auto mag blijven, en je ook ziet waarom ze een bepaald onderdeel vervangen. & proper maar dat is eigen aan Renault heb ik al gemerkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
                            Nog 2 om te delen:

+ Hot Hatch Center: De aankoop van mijn laatste wagen kon niet makkelijker/beter/sneller gegaan hebben. Zeer goede prijs & correcte uitleg.

+ Renault Pashuysen: Nog maar net klant, maar oprecht vriendelijke man aan het onthaal. Ook fijn dat ze een open werkplaats hebben waar je bij de auto mag blijven, en je ook ziet waarom ze een bepaald onderdeel vervangen. & proper maar dat is eigen aan Renault heb ik al gemerkt
                            .

Dat is leuk om te horen, ben zelf verkoper bij Pashuysen, wel in de hoofdvestiging in Aarschot...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                              Heb ook met die 3 garages ervaring.

Die eerste zijn idd vriendelijke mensen en geven een goede service.

Na-service van Van Trier is idd niet super, afhandeling van een ongevalwagen was gwn erg.

Bij die Blomme zijn wij vroeger eens geweest (2001) voor een extra reservesleutel voor onze ibiza, ze hadden ons vanalles belooft en uiteindelijk waren ze 2x zo duur en duurde het 2x zolang voor ze klaar waren. Das nu wel 12jr geleden dus ze zullen er wel op gebeterd zijn.

Ik ken die gasten van den Blomme vrij goe en das idd een zeer oprechte garage. Dat ze in sommige onderdelen duur zijn komt omdat zij sommige onderdelen zelf ook bij Beerens moeten halen. En dan hangt het blijkbaar wat van de goodwill van den Beerens af.
                              Maar das ondertussen wel fel veranderd, ondertussen is het de zoon die het heeft overgenomen (met ijzere hand)
                              2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                              2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                              2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                              2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                              2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door roter eristoff Bekijk Berichten
                                Dat is leuk om te horen, ben zelf verkoper bij Pashuysen, wel in de hoofdvestiging in Aarschot...
                                Awel ik ga het beamen,de magazijnier in Genk doet zelfs nog oprecht moeite voor een onderdeel voor een balieklant: mooi zo

Comment

• Garage Leuris(Volkswagen) : degelijke garage , vakkundige verkoper.
                                  Last edited by ; 16/12/2013, 22:35.

Comment

• Vreemd dat die verkoper u geen nieuwe wagen wil verkopen en aanraadt om verder te rijden met uw huidige wagen.

Comment

• Hij had wel gelijk en dat stelde ik op prijs. Na 4 jaar verlies ik minstens 50% op mijn Golf 6. Als ik er nog 3 jaar langer mee rijd is dat misschien 70 %. De enige extra onderhoudskosten die er aan zitten te komen zijn remmen en banden (+/- 750 euro bij een 'gewone' garage) en dan kan ik er weer ettelijke jaren tegen. Ik voelde eerder gezegd ook niet zo veel verschil in positieve zin tussen mijn Golf 6 2.0 tdi en de Golf 7 1.6 tdi van de proefrit om een wissel te verantwoorden. Spijtig dat ze me op een ander gebied zo teleur stelden anders was ik er nooit weg gegaan.

Comment

• Ik zou ook geen 2.0 tdi laten staan voor een 1.6 tdi, al is het dan het nieuwe model. Ooit 1 keer laten vangen aan een eco-mobiel en intussen lesje geleerd.
                                        2.0 JTDm

Comment

• Delorge Sint Truiden (Skoda) - Verkoper Koen Stas

Zat al lang met de Superb Combi in mijn hoofd. Met de lancering van de facelift, veel reclame ivm. een stockwagen "oud" model. Na heel wat wikken en wegen (te lang blijkbaar) eens langsgeweest. Bleek dat er nog enkele wagens in stock waren, maar natuurlijk ofwel de verkeerde motor, ofwel het verkeerde uitrustingsniveau, altijd was er iets. Kans gemist! Hij nam zijn tijd om mij te woord te staan, ook emails waren prompt en duidelijk.

Uiteindelijk prijs laten maken voor een nieuw facelift-model, mooie prijs op zich, maar bleef toch erg fors. Te verwachten natuurlijk. Gaf mezelf nog 1 weekendje om erover na te denken. Ik hield tegelijkertijd de 2dehandsmarkt wat in het oog, en wist wat voor mijn configuratie +/- de prijs was. Ineens een 2dehands gevonden van een particulier, voldeed aan alle eisen, en als extra een lage kmstand en goede prijs. Naar gekeken, en de deal gedaan. Was wel sneu voor de verkoper, was er ondertussen toch al een keer of 5 geweest en altijd vriendelijk geholpen. Ik heb hem toen gecontacteerd om te zeggen dat ik er eentje had gevonden en dus niet nieuw zou kopen, en dat was geen probleem, hij bood aan om de wagen na te trekken in hun systeem om te zien naar de onderhoudshistoriek en dergelijke, wel netjes.

Achteraf bleek dat mijn boekjes in het frans waren, eens langsgeweest bij hem en zonder problemen een nieuw mapje meegekregen met nederlandstalige boekjes.

Tot zo ver alles in orde dus, helaas heb ik nu een garantiegevalletje met de wagen, dus over hun service na verkoop weet ik meer te zeggen volgende week!
                                          Mijn Skoda

Comment

Working...
                                          X