Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dealers, jouw ervaringen en beoordeling.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • " Gehoord van de diene " is wel relevant ??
    Als je er persoonlijke ervaringen met de garage gehad heb : dat is relevant .
    Al de rest :" gehoord van " is niet de meest betrouwbare bron .
    - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
    - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
      " Gehoord van de diene " is wel relevant ??
      Als je er persoonlijke ervaringen met de garage gehad heb : dat is relevant .
      Al de rest :" gehoord van " is niet de meest betrouwbare bron .
      Eravring van familie en of vrienden die je echt goed kent en waar je het verhaal gevolgt hebt vind ik ok relevant. Bij mijn negatieve ervaringen heb ik me echter enkel gebaseerd op persoonlijke of zeer nabije ervaringen. Maar ook m'n positieve ervaringen die ik niet zelf heb ondervonden durf ik te garanderen gezien ze komen van mensen en situaties die ik goed ken
      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

      Comment


      • Tot nog toe zijn miss Charles en ik altijd zeer tevreden geweest over de VW/Audigarage te Diksmuide.


        Vlak voor ik mijn Audi A6 overliet aan een vriend (prijs was al overeengekomen, ik wachtte enkel nog op de levering van mijn BMW) weigerde het knopje voor de radio dienst (onderdeel MMI-systeem). Het knopje bleef ingedrukt en functioneerde niet meer.
        Ik ging ermee naar de garage ervanuitgaande dat ze dit knopje wel zouden repareren.
        Na 5 min kwam de technieker melden dat ze gans het MMI-paneel zouden moeten vervangen, een kost van 500€, en of ze zo'n paneel mochten bestellen.
        Jammer voor een auto die in feite de week nadien zou doorverkocht worden, maar anderzijds kon ik toch moeilijk een auto met zo'n defect verkopen, en dus ging ik ermee akkoord dat ze een nieuw MMI-paneel zouden bestellen.

        Mijn schoonvader vroeg me het oude paneel mee te vragen, en zo geschiedde.
        Hij heeft dit paneel gedemonteerd, er bleek wat stof en kleine kruimeltjes onder het knopje te zitten, en na dit uit te blazen bleek het knopje terug perfect te werken !

        Nu zullen jullie vragen waarom mijn schoonvader niet direct eens gekeken heeft naar het paneel ? Wel, omdat hij (en ik ook niet) niet wist hoe hij dat paneel uit de auto moest krijgen.

        Enfin, echt wel vervelend om 500€ te betalen voor een nieuw paneel, wetende dat mijn schoonvader met wat eenvoudig gereedschap op een kwartier het MMI gedemonteerd, gekuist en terug ineengestoken heeft.

        Bij ontvangst van de factuur (toen was de Audi al in het bezit van mijn kameraad) bleek dat de kost van het paneel excl. BTW 575€ was, en uurloon en BTW incl. kwam de totale kost op 775€ !

        Moest ik bij Audi gebleven zijn, zou ik wel mijn beklag gedaan hebben bij de garage, maar dat lag een beetje moeilijk omdat ik toen al met mijn BMW reed.

        Ik zou graag jullie mening hierover eens horen.
        2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
        2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
        2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
          Tot nog toe zijn miss Charles en ik altijd zeer tevreden geweest over de VW/Audigarage te Diksmuide.


          Vlak voor ik mijn Audi A6 overliet aan een vriend (prijs was al overeengekomen, ik wachtte enkel nog op de levering van mijn BMW) weigerde het knopje voor de radio dienst (onderdeel MMI-systeem). Het knopje bleef ingedrukt en functioneerde niet meer.
          Ik ging ermee naar de garage ervanuitgaande dat ze dit knopje wel zouden repareren.
          Na 5 min kwam de technieker melden dat ze gans het MMI-paneel zouden moeten vervangen, een kost van 500€, en of ze zo'n paneel mochten bestellen.
          Jammer voor een auto die in feite de week nadien zou doorverkocht worden, maar anderzijds kon ik toch moeilijk een auto met zo'n defect verkopen, en dus ging ik ermee akkoord dat ze een nieuw MMI-paneel zouden bestellen.

          Mijn schoonvader vroeg me het oude paneel mee te vragen, en zo geschiedde.
          Hij heeft dit paneel gedemonteerd, er bleek wat stof en kleine kruimeltjes onder het knopje te zitten, en na dit uit te blazen bleek het knopje terug perfect te werken !

          Nu zullen jullie vragen waarom mijn schoonvader niet direct eens gekeken heeft naar het paneel ? Wel, omdat hij (en ik ook niet) niet wist hoe hij dat paneel uit de auto moest krijgen.

          Enfin, echt wel vervelend om 500€ te betalen voor een nieuw paneel, wetende dat mijn schoonvader met wat eenvoudig gereedschap op een kwartier het MMI gedemonteerd, gekuist en terug ineengestoken heeft.

          Bij ontvangst van de factuur (toen was de Audi al in het bezit van mijn kameraad) bleek dat de kost van het paneel excl. BTW 575€ was, en uurloon en BTW incl. kwam de totale kost op 775€ !

          Moest ik bij Audi gebleven zijn, zou ik wel mijn beklag gedaan hebben bij de garage, maar dat lag een beetje moeilijk omdat ik toen al met mijn BMW reed.

          Ik zou graag jullie mening hierover eens horen.
          Ik kan niet oordelen over uw geval, maar een hele poos geleden heb ik ongeveer hetzelfde meegemaakt.
          Bij mij was opeens alle leven uit het instrumentenbord van mijn toenmalige bmw e30. In de garage kon dit enkel worden hersteld door vervanging van ...weet niet meer wat...., maar het zou 20 000 bfr kosten (en mijn wagen was ook zogoed als verkocht) Toen kwam de werkplaatsleider met het voorstel om het defect te laten herstellen bij een kameraad van hem, zou iets van 500 bfr kosten. Wat ook is gebeurd. Later vertelde de man dat ze in een officiele garage deze dingen niet mochten herstellen, maar enkel het gehele deel vervangen op bevel van de invoerder.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
            Tot nog toe zijn miss Charles en ik altijd zeer tevreden geweest over de VW/Audigarage te Diksmuide.


            Vlak voor ik mijn Audi A6 overliet aan een vriend (prijs was al overeengekomen, ik wachtte enkel nog op de levering van mijn BMW) weigerde het knopje voor de radio dienst (onderdeel MMI-systeem). Het knopje bleef ingedrukt en functioneerde niet meer.
            Ik ging ermee naar de garage ervanuitgaande dat ze dit knopje wel zouden repareren.
            Na 5 min kwam de technieker melden dat ze gans het MMI-paneel zouden moeten vervangen, een kost van 500€, en of ze zo'n paneel mochten bestellen.
            Jammer voor een auto die in feite de week nadien zou doorverkocht worden, maar anderzijds kon ik toch moeilijk een auto met zo'n defect verkopen, en dus ging ik ermee akkoord dat ze een nieuw MMI-paneel zouden bestellen.

            Mijn schoonvader vroeg me het oude paneel mee te vragen, en zo geschiedde.
            Hij heeft dit paneel gedemonteerd, er bleek wat stof en kleine kruimeltjes onder het knopje te zitten, en na dit uit te blazen bleek het knopje terug perfect te werken !

            Nu zullen jullie vragen waarom mijn schoonvader niet direct eens gekeken heeft naar het paneel ? Wel, omdat hij (en ik ook niet) niet wist hoe hij dat paneel uit de auto moest krijgen.

            Enfin, echt wel vervelend om 500€ te betalen voor een nieuw paneel, wetende dat mijn schoonvader met wat eenvoudig gereedschap op een kwartier het MMI gedemonteerd, gekuist en terug ineengestoken heeft.

            Bij ontvangst van de factuur (toen was de Audi al in het bezit van mijn kameraad) bleek dat de kost van het paneel excl. BTW 575€ was, en uurloon en BTW incl. kwam de totale kost op 775€ !

            Moest ik bij Audi gebleven zijn, zou ik wel mijn beklag gedaan hebben bij de garage, maar dat lag een beetje moeilijk omdat ik toen al met mijn BMW reed.

            Ik zou graag jullie mening hierover eens horen.
            Ik heb ooit eens hetzelfde meegemaakt . Ik vroeg prijs voor reparatie van een defect deurslot van een VW Passat 1998 (deur ging niet meer open) en zij gaven mij een prijs op van +/- 300 euro. Gelukkig zocht ik even verder op internet en vond ik www.deurslotreparatie.nl . Zij repareerden dit veel voorkomend defect voor 50 euro en nu 4 jaar later werkt het slot nog steeds perfect. Onbegrijpelijk dat een officiele dealer de klant zo op kosten jaagt.
            Last edited by ; 16/12/2013, 22:18.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
              Tot nog toe zijn miss Charles en ik altijd zeer tevreden geweest over de VW/Audigarage te Diksmuide.


              Vlak voor ik mijn Audi A6 overliet aan een vriend (prijs was al overeengekomen, ik wachtte enkel nog op de levering van mijn BMW) weigerde het knopje voor de radio dienst (onderdeel MMI-systeem). Het knopje bleef ingedrukt en functioneerde niet meer.
              Ik ging ermee naar de garage ervanuitgaande dat ze dit knopje wel zouden repareren.
              Na 5 min kwam de technieker melden dat ze gans het MMI-paneel zouden moeten vervangen, een kost van 500€, en of ze zo'n paneel mochten bestellen.
              Jammer voor een auto die in feite de week nadien zou doorverkocht worden, maar anderzijds kon ik toch moeilijk een auto met zo'n defect verkopen, en dus ging ik ermee akkoord dat ze een nieuw MMI-paneel zouden bestellen.

              Mijn schoonvader vroeg me het oude paneel mee te vragen, en zo geschiedde.
              Hij heeft dit paneel gedemonteerd, er bleek wat stof en kleine kruimeltjes onder het knopje te zitten, en na dit uit te blazen bleek het knopje terug perfect te werken !

              Nu zullen jullie vragen waarom mijn schoonvader niet direct eens gekeken heeft naar het paneel ? Wel, omdat hij (en ik ook niet) niet wist hoe hij dat paneel uit de auto moest krijgen.

              Enfin, echt wel vervelend om 500€ te betalen voor een nieuw paneel, wetende dat mijn schoonvader met wat eenvoudig gereedschap op een kwartier het MMI gedemonteerd, gekuist en terug ineengestoken heeft.

              Bij ontvangst van de factuur (toen was de Audi al in het bezit van mijn kameraad) bleek dat de kost van het paneel excl. BTW 575€ was, en uurloon en BTW incl. kwam de totale kost op 775€ !

              Moest ik bij Audi gebleven zijn, zou ik wel mijn beklag gedaan hebben bij de garage, maar dat lag een beetje moeilijk omdat ik toen al met mijn BMW reed.

              Ik zou graag jullie mening hierover eens horen.
              Vind dit absoluut niet kunnen. Zou toch eens langs geweest zijn of een aangetekende brief gestuurd hebben naar de garage en Dieteren klantendienst me dit verhaal.

              Dit gezegd zijnde, Lagrou is nochtans een van de 'betere' VAG-garages in West-Vlaanderen. (Geeft misschien te denken hoe de rest dan wel niet is...)
              MY 2011 Lexus IS250 Aut.

              Comment


              • Zeker klacht indienen . 775 euro incasseren voor zo'n kleinigheid is regelrechte diefstal ! Dit is klaarblijkelijk de gewoonste zaak van de wereld bij VW- Audi dealers , ik kan er van mee spreken.....

                Comment


                • Gisteren op onderhoud geweest met mijn Skoda Yeti 1.2 tsi. Ik het het onderhoudsboekje mooi op de passagierszetel gelegd zodat ze het zeker niet vergeten in te vullen. Wanneer ik terug in de auto kom ligt het boekje nog op dezelfde plaats en niet ingevuld natuurlijk. Terug naar binnen en laten invullen. Opnieuw in de auto stel ik vast dat long life olie niet werd aangevinkt. Enja de auto was van 30 000 km interval naar 15 000 gezet. Opnieuw naar binnen en uitleg vragen. Blijkbaar werd die per ongeluk naar 15 000 gezet omdat bijna iedereen dat vraagt. Dan gevraagd welke olie gebruikt werd. Die stond dan niet eens op de factuur. Dus nog een extra factuur voor de olie gekregen. 0W30 hebben ze erin gedaan en ze zouden standaard longlife erin doen. Uiteindelijk thuis maar gebeld met een andere skoda dealer die dit toch als juist kon bevestigen. Ze hebben dan nog snel mijn onderhoudsinterval naar 30 000 gezet.

                  In het begin was ik vergeten te melden dan een lichtje van de kentekenplaatverlichting kapot was. Dat is nu nog steeds stuk. Als ik met niet vergis zien ze dat toch gezien een auto toch standaard wordt uitgelezen bij een groot onderhoud (60 000km) of ben ik daar mis in?

                  Comment


                  • Verlichting controleren staat bij de punten die bij een 60.000 km beurt moeten gecontroleerd worden door de dealer. Daar blijven ze dus al in gebreke. Klacht indienen bij d'Ieteren zou ik zeggen en een compensatie eisen. Ik heb ooit 60.000 km rond gereden zonder nummerplaatverlichting op een Golf 4. Bij het monteren van de trekhaak was de dealer vergeten om de stekker van de verlichting terug in te pluggen.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door baller Bekijk Berichten
                      Gisteren op onderhoud geweest met mijn Skoda Yeti 1.2 tsi.

                      Welke garage Baller?
                      Mijn Skoda

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door mozarella Bekijk Berichten
                        Verlichting controleren staat bij de punten die bij een 60.000 km beurt moeten gecontroleerd worden door de dealer. Daar blijven ze dus al in gebreke. Klacht indienen bij d'Ieteren zou ik zeggen en een compensatie eisen. Ik heb ooit 60.000 km rond gereden zonder nummerplaatverlichting op een Golf 4. Bij het monteren van de trekhaak was de dealer vergeten om de stekker van de verlichting terug in te pluggen.
                        Mja bij Dieteren gaan ze mij weer zien aankomen. De vorige keer al op onderhoud geweest bij een andere dealer die niet wilde luisteren naar mijn distributieketting die vreemd deed. Zelfs niet na het aanhalen van de nodige artikels in autoweek enz. Dan ben ik naar mijn huidige dealer geweest en die heeft dit direct voor mij geregeld. Ik heb dan niet echt goesting om te vallen over de nummerplaatverlichting. Maar de manier hoe het onderhoud gedaan werd wekt echter niet echt vertrouwen.

                        Comment


                        • Ik heb nog een verhaal...denk niet dat het hier al staat...het is een beetje langdradig, maar bon;

                          Enkele jaren geleden kochten mijn ouders een full option Skoda Superb bij de beste Skoda-dealer van Belgïe. Heel content van.

                          Even later was ik opzoek naar mijn eerste auto. Ouders betaalden (jay!) En bij dezelfde garage een occazie Skoda Fabia gekocht. "Heel proper, heel goed in orde, van een oud koppel geweest, geen ongeval, topokkazi!" Onder het autootje lagen LM velgjes. Ik ben toen op een rijvaardigheidscursus gegaan voor verzekeringskorting te krijgen, en daar kreeg ik "minpunten" omdat er laagprofielbandjes op lagen. Toen aan de garage gevraagd of ze er geen 4 stalen wielen onder kon leggen, de LM velgen mocht hij hebben. Zo gezegd, zo gedaan.

                          (DISCLAIMER; Ik ben vergeten of het links of rechts was - detail)

                          Volgend onderhoud bleek mijn linker/rechter remschijf op te zijn. Beide vooraan vervangen. Andere was bizar genoeg nog in orde, maar beter vervangen per paar.

                          Iets daarna trok de wagen naar links/rechts. Op advies van de garage laten uitlijnen. Probleem bleef duren, uitlijnrapport was perfect maar deed het nog.

                          Daarna lag het aan de banden, scheef afgesleten. Dus maar 4 nieuwe banden laten leggen.

                          Daarna was mijn roulement links/rechts versleten. Dus laten vervangen.

                          Ondertussen was er toch aardig wat geld in dit autootje gekropen. En het was toevallig tijd voor de jaarlijkse keuring. Bij de garage geweest, wagentje in orde gezet, no problem. Ik ging wel zelf gaan. Op de keuring bleek dat 1 koplamp iets te laag stond. Ik had blijkbaar geluk, want die gast ging dat wel iets hoger draaien voor mij. Maar dat kon niet! Hoeveel hij ook draaide aan het schroefje, het lichtbeeld veranderde niet!

                          Op dat moment was de garage een tijdlang dicht, aangezien ze een nieuwe werkplaats aan het zetten waren (of jaarlijks verlof, ik wil er vanaf zijn)

                          Ik dus naar Garage Haesen in Herk-de-Stad, met de vraag of ze de lichten willen nazien en ook eens willen kijken naar de vreemde slijtage van remmen/banden/roulementen etc. Na ongeveer 10 minuten komen ze mij roepen;

                          "Gij weet toch dat uw wagen een ongeval heeft gehad meneer? En gij hebt links/rechts vooraan een velg opliggen die van een ander merk is, ge voelt zo het verschil in gewicht, die is veel zwaarder!"

                          ...

                          Blijkbaar was heel de voorbumper incl lichten gewoon afgebroken, kreukelzone's waren gebroken/geplooid en dan teruggezet, en alles maar dan ook ALLES was vastgekit...en de bandenmaat was wel 4 x hetzelfde maar 1 velg was ongeveer een cm breder, niet voorzien voor die auto, en volgens Haesen was het ongeval + zwaardere velg de oorzaak van al dat scheeftrekken, etc.

                          Aangezien mijn ouders bij die garage toch een dure wagen gekocht hadden, is mijn vader eens teruggegaan...enja..."de baas vond het heel erg, en hij heeft 100 keer sorry gezegd"

                          Nja. Wisten ze van het ongeval? Is het hun fout van die vreemde velg? Vatbaar voor discussie natuurlijk.

                          Daarna heb ik een Skoda Octavia Combi gehad (niet gekocht bij de bewuste garage) het eerste wat ik gedaan heb, is een ritje doen met mijn vader, naar die garage, voor naar de nieuwe modellen te gaan kijken. Van zodra ze mijn gezicht daar zagen, maakten ze dat ze weg waren...

                          Na 3 tevreden jaren heb ik een Skoda Superb Combi gekocht (huidige wagen, en weeral niet bij die garage). En weeral ben ik met mijn vader gaan toeren, naar de garage...En nog altijd maakt iedereen dat ze weg zijn als ik binnenkom...Ze weten goed genoeg dat ze véél geld hadden kunnen verdienen aan mij...

                          Bijkomend detail; De wagen van mijn ouders doet amper 5.000 km op 1 jaar tijd. Maar ze blijven bij de officiële dealer op onderhoud gaan elk jaar (heb hun al 100 keer gezegd dat ze naar een onafhankelijke mechanieker moeten gaan, wagen is bijna 10 jaar ondertussen, maar dat willen ze niet) Enkele maanden geleden waren de banden "op" (wel nog voldoende profiel, maar scheurtjes van ouderdom) Pa wou persé naar de dealer, ik had hem gezegd van dat niet te doen, kostte veel te veel, ga toch gewoon naar de bandenboer op de hoek! Maar niets aan te doen, het moest en zou bij de dealer gebeuren. Ik heb hem dan gezegd van geen prul ChingChangWong banden te laten leggen, maar iets van kwaliteit/merk. Hij komt thuis, en ja hoor...Ik weet zelfs niet meer welk merk het was, maar op ADAC.de stond er een ander type band van dezelfde fabrikant in een test, en de resultaten waren dus echt slecht...gewoonweg gevaarlijk...En dan zegt pa nog "en hoeveel betaald gij? Ha, 99€ per hoek voor Michelin? Ik heb maar 75€ per hoek betaald!"

                          Hij kei trots, ik aant wenen vanbinnen...

                          Maar dus, dat was mijn verhaal...
                          Last edited by TooTall; 01/11/2013, 12:32.
                          Mijn Skoda

                          Comment


                          • Iemand die tweedehandsverkoper hr cars in brugge kent? hebben een paar interessante bestelwagentjes en mijn vaders is op zoek naar 1.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                              Tot nog toe zijn miss Charles en ik altijd zeer tevreden geweest over de VW/Audigarage te Diksmuide.


                              Vlak voor ik mijn Audi A6 overliet aan een vriend (prijs was al overeengekomen, ik wachtte enkel nog op de levering van mijn BMW) weigerde het knopje voor de radio dienst (onderdeel MMI-systeem). Het knopje bleef ingedrukt en functioneerde niet meer.
                              Ik ging ermee naar de garage ervanuitgaande dat ze dit knopje wel zouden repareren.
                              Na 5 min kwam de technieker melden dat ze gans het MMI-paneel zouden moeten vervangen, een kost van 500€, en of ze zo'n paneel mochten bestellen.
                              Jammer voor een auto die in feite de week nadien zou doorverkocht worden, maar anderzijds kon ik toch moeilijk een auto met zo'n defect verkopen, en dus ging ik ermee akkoord dat ze een nieuw MMI-paneel zouden bestellen.

                              Mijn schoonvader vroeg me het oude paneel mee te vragen, en zo geschiedde.
                              Hij heeft dit paneel gedemonteerd, er bleek wat stof en kleine kruimeltjes onder het knopje te zitten, en na dit uit te blazen bleek het knopje terug perfect te werken !

                              Nu zullen jullie vragen waarom mijn schoonvader niet direct eens gekeken heeft naar het paneel ? Wel, omdat hij (en ik ook niet) niet wist hoe hij dat paneel uit de auto moest krijgen.

                              Enfin, echt wel vervelend om 500€ te betalen voor een nieuw paneel, wetende dat mijn schoonvader met wat eenvoudig gereedschap op een kwartier het MMI gedemonteerd, gekuist en terug ineengestoken heeft.

                              Bij ontvangst van de factuur (toen was de Audi al in het bezit van mijn kameraad) bleek dat de kost van het paneel excl. BTW 575€ was, en uurloon en BTW incl. kwam de totale kost op 775€ !

                              Moest ik bij Audi gebleven zijn, zou ik wel mijn beklag gedaan hebben bij de garage, maar dat lag een beetje moeilijk omdat ik toen al met mijn BMW reed.

                              Ik zou graag jullie mening hierover eens horen.
                              Dit is inderdaad nogal straf.
                              Het doet onvermijdelijk de vraag rijzen in welke mate er eigenlijk nog gekeken wordt of een bepaald probleem niet op een praktische manier te herstellen valt, in plaats van direct te willen volledige onderdelen te vervangen (wat uiteraard veel meer opbrengt). En dat is heus niet bij wagens zo, maar bij veel consumentenproducten.

                              Wat je eventueel had kunnen voorstellen, is dat ze dat paneel eens afnemen om te zien waar het probleem juist zat, en dan had je eventueel zelf kunnen vaststellen of het echt nodig was om direct het paneel te vervangen. Maar da's achteraf praten natuurlijk..

                              Comment


                              • Gezien ik het subframe achter - en vooraan aan het behandelen ben, roestbehandeling dus, had ik eigenlijk een brug nodig. De smeerput bij mij thuis is niet echt handig voor dit werk gezien er geen licht is en ik met een looplamp moet werken.

                                Om dit probleem te omzeilen ging ik naar Ford garage Deckx om te vragen of ik de auto op een brug mocht zetten en de roest zo bij te werken. Ik weet niet of dit gangbaar is bij andere garages maar Swat van garage Deckx zei dat dat geen probleem was en ik enkel moest zeggen wanneer ik een brug nodig had.

                                Ik vind dit persoonlijk toch knap dat ik zomaar een brug zou mogen gebruiken om de roest aan het subframe, voor - en achter, te behandelen. Ik denk niet dat dit mogelijk zou zijn bij andere garages. Denk eraan, ik ben gewoon een klant zoals er zovele zijn.
                                Inmiddels heb ik het voorste subframe al behandeld hier thuis in de smeerput. Het was zoals ik al dacht niet gemakkelijk met een looplamp.

                                Swat, mocht je dit lezen, dikke merci om eventueel de brug te mogen gebruiken.

                                Comment


                                • Inderdaad een knappe geste. Anderzijds , hoe oud is het voertuig ? Als garantie tegen doorroesten nog niet afgelopen is dan ben je wel hun werk aan het doen :-)

                                  Comment


                                  • De Smet in Ninove. Seat en Skoda dealer. Is een referentie in de streek. Ik ben er 12 jaar geleden klant geworden en sindsdien rijdt zowat de hele familie en veel kennissen met een wagen van daar...

                                    En hoewel ze uitgebreid hebben een aantal jaar geleden heb je er nog steeds het gevoel van persoonlijke service... echt een goeie garage !

                                    Sent from my ME301T using Tapatalk 4
                                    Seat Leon SC FR 1.4 TSI - Seat Ibiza 1.4 TDI
                                    Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars

                                    Comment


                                    • Vw, audi, skoda vanhoonacker te kruishoutem, enorm tevreden van in feite, eerlijke mensen met correcte prijzen. Uiteindelijk daar terecht gekomen omdat ik veel stukken kocht via hun magazijn. Onlangs groot onderhoud daar laten doen op mijn audi, de prijs van de factuur was de helft van de vorige groot onderhoud factuur.

                                      Comment


                                      • Heeft er iemand ervaringen of kent iemand deze garage in Zemst/ Elewijt?

                                        H&F Cars Selectie BVBA
                                        2014 Bmw 118d Estorill //M
                                        2000 Bmw 320d
                                        2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                        2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                        https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

                                        "Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                        Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                        http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                        Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

                                        Comment

                                        Working...
                                        X