bij garage ACM in Mechelen weten ze niet wat het pijltje bij de standen van de DSG betekent....haha ACM: wat je daar allemaal van hoort,waarschijnlijk dé slechtste Audidealer van Belgie
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dealers, jouw ervaringen en beoordeling.
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichtenbij garage ACM in Mechelen weten ze niet wat het pijltje bij de standen van de DSG betekent....haha ACM: wat je daar allemaal van hoort,waarschijnlijk dé slechtste Audidealer van Belgie
Comment
-
Vind ik echt triest.....dat pijltje,tja moet je eens in het boekje kijken....
Ook technische vragen steeds een zéér onsamenhangend antwoord.
Ergens snap ik niet dat VAG als geoliede wereldspeler op de automarkt van toch wel degelijke wagens met zo een sukkelaars als D'ieteren wil samenwerken....BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenVind ik echt triest.....dat pijltje,tja moet je eens in het boekje kijken....
Ook technische vragen steeds een zéér onsamenhangend antwoord.
Ergens snap ik niet dat VAG als geoliede wereldspeler op de automarkt van toch wel degelijke wagens met zo een sukkelaars als D'ieteren wil samenwerken....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenTer info:
"Belgische autodealers op zwart zaad"odealers op zwart zaad
elgische autodealers zwart zaad
lgische autodealers op zwart z
http://www.tijd.be/ondernemen/auto/B...03385-3100.art
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenTer info:
"Belgische autodealers op zwart zaad"odealers op zwart zaad
elgische autodealers zwart zaad
lgische autodealers op zwart z
http://www.tijd.be/ondernemen/auto/B...03385-3100.art
Het lijkt me verder ook niet echt houdbaar met die grote concentraties van merkdealers in België. Op bepaalde plaatsen zitten er tot wel 10 verschillende merken met concessies naast elkaar. Logisch dat er na verloop van tijd van tussen uit vallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichtenbij garage ACM in Mechelen weten ze niet wat het pijltje bij de standen van de DSG betekent....haha ACM: wat je daar allemaal van hoort,waarschijnlijk dé slechtste Audidealer van Belgie
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenAcm is Dieteren e..BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenZo slecht zal het wel niet gaan want ik zie veel nieuwe showrooms/garage's opduiken in't straatbeeld. Vooral Peugeot, FIAT-group en Porsche.
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIk moest drie jaar geleden kiezen want we zaten juist middenin tussen hen en de Bornem dealer. Blij dat we voor deze laatste hebben gekozen. 😊😬
Sent from somewhere, using Tapatalk.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk BerichtenIk zie er nochtans meer failliet gaan / sluiten dan bijkomen/vernieuwen.
En daar lijken m.i. dan ook dé inkomsten van de merkgarages te zijn: het onderhoud met enorme marges op alles (olie, filters, stukken, werkuren etc.).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenJe ziet vooral grotere garages heb ik de indruk. Dat zijn pure onderhoudsfabrieken.
En daar lijken m.i. dan ook dé inkomsten van de merkgarages te zijn: het onderhoud met enorme marges op alles (olie, filters, stukken, werkuren etc.).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk BerichtenEn ze hebben nog chance dat er heel veel Belgen een Leasing wagen hebben, want als particulier betaal je u toch niet blauw bij een dealer?'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenDie leasingmaatschappijen laten hun in ieder geval niet uitmelken hoor, doe kijken er ook op.
Ik krijg die onderhoudsprijzen die de leasingmaatschappijen betalen dikwijls te zien en die liggen echt niet lager dan hetgeen particulieren betalen hoor, ik zou zelfs zeggen integendeel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenIemand ervaringen met Kuurne Motors ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenDaarom ik het zeg,de D'ieteren organisatie is gewoon te min om dergelijke merken te vertegenwoordigen in Belgie.....
Comment
-
Volgens wikipedia is D'Ieteren invoerder van:
Volkswagen, Audi, Seat, Skoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini en Porsche
motorfietsen van Yamaha en MBK
e-Solex
Zodiac opblaasboten
Brenderup aanhangwagensHier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Comment