Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dealers, jouw ervaringen en beoordeling.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
    Oké, dan weet u het beter!
    In het vervolg zeg ik niks meer en kunt ge ulle plan trekken... Ge hebt ook goed gelezen wat er geschreven staat!
    Kenny, laat u hierdoor niet doen.. ge weet da andere mensen het altijd beter weten!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
      Ik probeer de wereld te verbeteren door steeds suggesties te geven hoe ze 't beter kunnen aanpakken, eens het boek "Delivering Happiness" van Zappos CEO Tony Hsieh te lezen bijvoorbeeld. Ik hoop dat je mij nu iets beter snapt, indien niet, lees het boek.
      Net besteld op Bol, bedankt voor de tip
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
        Net besteld op Bol, bedankt voor de tip
        Awesomeness! Kijk, dat stemt mij al meteen vrolijk.

Comment

• Als ik er een auto meer door verkoop ben je welkom voor een traktatie! En als het gewoon een goed boek was eigenlijk ook
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Welgekomen. Ferme eerste posting.

Comment

• Bij deze ook maar eens mijn ervaringen neerpennen met BMW Tanghe (Melsbroek) waar ik onlangs een tweedehands 3 reeks heb aangekocht:

Positief:

+ Klantvriendelijk
              + Geven mooi uitleg op alle mogelijke vragen
              + Motorruimte & exterieur was toch wel mooi onder handen genomen

Aan het interieur van de wagen was er duidelijk veel minder (om niet te zeggen geen) tijd gespendeerd:

- Kruimels + koeken onder passagierszetel (duidelijk van iemand met kinderen)
              - Kleingeld & Carrefour jetons van de vorige eigenaar nog aanwezig in de middenconsole
              - Alle gegevens (telefoonnummer, contactpersonen, thuisadres, opgeslagen adressen) van de vorige eigenaar waren ook nog gewoon aanwezig in iDrive

Geeft toch wel een beetje een slordige indruk. Zeker voor een toch wel niet kleine BMW garage die blijkbaar zeer veel Premium Selection verkoopt. Echt klagen kan ik niet doen aangezien ze achteraf (na aflevering) zelfs nog kostenloos een brandblusapparaat & deurrubber hebben voorzien, maar toch een beetje gemengde gevoelens.
              Last edited by ; 27/08/2016, 12:46.

Comment

• Edith zegt: er is niets gebeurd .
                Last edited by KdF; 27/08/2016, 18:03.
                MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Vond het ook krachtig taalgebruik. Vraag me af of je dit zomaar mag, of men hiervoor klacht kan indienen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ciamician Bekijk Berichten

Geeft toch wel een beetje een slordige indruk. Zeker voor een toch wel niet kleine BMW garage die blijkbaar zeer veel Premium Selection verkoopt. Echt klagen kan ik niet doen aangezien ze achteraf (na aflevering) zelfs nog kostenloos een brandblusapparaat & deurrubber hebben voorzien, maar toch een beetje gemengde gevoelens.
                    Dat zijn fabrieken geworden, die grote dealers. Met een massa aan werknemers, voor elke functie een hoop mensen waardoor persoonlijk contact vervaagt. Ik heb mijn eerste BMW destijds bij een grote dealer in het Antwerpse gekocht. Slechte ervaringen mee gehad, vooral door dat ontbreken van een vast aanspreekpunt. Mijn volgende twee BMW's gekocht bij een kleinere (ook officiële dealer), waar je nog persoonlijk contact kunt leggen met de bazen. Altijd handig om problemen van allerlei aard te bespreken.

Comment

• Oef...dat heeft deugd gedaan zeker ? zo efkes uw gedacht neerpennen.
                      Last edited by Atenza; 01/09/2016, 20:57.

Comment

• Zo'n posts zouden moeten verwijderd worden.
                        Meestal geen enkele meerwaarde, en daarna horen we meestal die persoon toch niet terug.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                          Zo'n posts zouden moeten verwijderd worden.
                          Meestal geen enkele meerwaarde, en daarna horen we meestal die persoon toch niet terug.
                          Wat post?

Als de heren hun quotes veranderen dan is er helemaal niks aan de hand

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                            Wat post?

Als de heren hun quotes veranderen dan is er helemaal niks aan de hand

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Over wat heb jij het toch, in godsnaam?

Comment

• Heb het nu wel niet gelezen. ;-)
                              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• ACM Mechelen: volledig onbetrouwbaar! Motor van VW zwaar beschadigd geraakt na lek koelvloeistof. Ging oorspronkelijk 800 kosten, dan 1500, dan 3400,... allemaal telefonisch doorgegeven bestekken, door iemand die achteraf bleek niet gemachtigd te zijn die door te geven. Zat er volledig naast qua schatting en gemaakte kosten bleken richting 5200 te gaan. Omdat ze in de fout waren gegaan wilden ze "tegemoet" komen, in mijn ogen is dat halverwege de laatst doorgegeven prijs (3400) en de uiteindelijke, maar ik moest 4800 dokken. "Maar bij een volgend onderhoud of aankoop kunnen we wel een commerciële geste doen!" Dat blijkt vroeger dan verwacht: twee maanden later weer probleem met de koeling. Commerciële geste? Niks van: 500€ volle pot te betalen. Dat vertik ik, ondanks de alsnog te betalen diagnosekosten (commerciële geste? tarara!), daar zien ze mij nooit nog terug!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vens Bekijk Berichten
                                  ACM Mechelen: volledig onbetrouwbaar! Motor van VW zwaar beschadigd geraakt na lek koelvloeistof. Ging oorspronkelijk 800 kosten, dan 1500, dan 3400,... allemaal telefonisch doorgegeven bestekken, door iemand die achteraf bleek niet gemachtigd te zijn die door te geven. Zat er volledig naast qua schatting en gemaakte kosten bleken richting 5200 te gaan. Omdat ze in de fout waren gegaan wilden ze "tegemoet" komen, in mijn ogen is dat halverwege de laatst doorgegeven prijs (3400) en de uiteindelijke, maar ik moest 4800 dokken. "Maar bij een volgend onderhoud of aankoop kunnen we wel een commerciële geste doen!" Dat blijkt vroeger dan verwacht: twee maanden later weer probleem met de koeling. Commerciële geste? Niks van: 500€ volle pot te betalen. Dat vertik ik, ondanks de alsnog te betalen diagnosekosten (commerciële geste? tarara!), daar zien ze mij nooit nog terug!
                                  proficiat met uw eerste post! Tot nooit meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                    proficiat met uw eerste post! Tot nooit meer.

Comment

• in zijn plaats

Comment

• Ben op zoek naar een goede Mazda garage in het Limburgse. In de buurt van Genk/Hasselt.
                                        Iemand positieve ervaringen?

Comment

• Audi Zaventem.
                                          Goede service voor mijn bedrijfsauto.
                                          Offerte onderhandeld via email (kende de auto toch al, en proefrit met de A6 van een collega gedaan).
                                          Geen probleem om de offerte een paar keer opnieuw te maken.

Auto werd proper afgeleverd met de juiste uitleg, maar ook niet overdreven. Ze hoeven me niet elk knopke uit te leggen, dat vind ik zelf ook wel.

Nadien nooit meer geweest. Voor het onderhoud is een telefoontje genoeg, en dan wordt de auto opgehaald en teruggebracht.

Dus een garage zoals ze moet zijn, eentje waar je niet hoeft te komen.

Comment

Working...
                                          X