Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dealers, jouw ervaringen en beoordeling.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
    Nu heb ik mijn 207 daar ook gekocht, en ze doen een mooie geste die ze eigenlijk helemaal niet hoeven te doen.
    Nu hadden ze een foutje gemaakt waardaar ik mijn papieren van de nieuwe auto niet op tijd zou hebben, zijn ze zelf naar ikweetnietwaar gereden om de papieren zelf te gaan halen zodat ik vandaag nog naar de verzekeringen kon gaan
    tevreden klanten, zijn wij thuis.
    Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
    ik kan hier nog een heel betoog neerschrijven over mijn dealer maar ik wacht ermee tot ik hoor wat de advocaat zegt om eventuele belemmering in de toekomstige juridische strijd te voorkomen
    t'kan verkeren zei Bredero

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
      t'kan verkeren zei Bredero
      inderdaad.
      maar wel door hun eigen schuld, tenzij ze nog met een mooie oplossing over de brug komen.

Comment

• GMAN Antwerpen - Opel

Een zeer goede garage, waar je echt wordt geholpen volgens het klant is koning principe.

Comment

• ROMEIN Aalst ( MINI + BMW ):

Bij de aankoop van de MINI een zéér goede service gekregen en een zeer bekwame verkoper ( MR Honings ).

Verder nog niet veel gebruik moeten maken van de garage, wanneer ik de verstralers heb laten plaatsen was een een fout, die onmiddellijk ( lees wanneer ik stond te wachten ) gratis is hersteld.
          Nu is het wachten op het eerste onderhoud ( en de prijs daarvan )

Comment

• moet ik hier eens iets neerschrijven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
              GMAN Antwerpen - Opel

Een zeer goede garage, waar je echt wordt geholpen volgens het klant is koning principe.
              Is dat die grote garage aan die Noorderlaan of Noorderweg?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                moet ik hier eens iets neerschrijven.
                doen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                  Is dat die grote garage aan die Noorderlaan of Noorderweg?
                  yepz die flikkenleverancier thad vroeger nen andere naam maar daar kan ik opt moment niet op komen

Comment

moet ik hier eens iets neerschrijven.
                    je durft niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                      je durft niet.
                      Het heeft hier al gestaan.
                      Als volledig apart topic.

Comment

• een update dan . Hoe lang duurt het trouwens nog voor je hem zal hebben?

Comment

• 'k zal het volledige verhaal wel nog eens neerschrijven als ik hem heb.
                          chassisnummer is gekend, en ze zijn er normaal gezien deze week aan begonnen.

Comment

'k zal het volledige verhaal wel nog eens neerschrijven als ik hem heb.
                            chassisnummer is gekend, en ze zijn er normaal gezien deze week aan begonnen.
                            EINDELIJK

Comment

• Als er nu alle opties opzitten die ik gevraagd heb ja. Want ik heb zo men twijfels na een mailtje dat ik gisteren ontvangen heb, na men aanhoudend gezaag en lastigvallen. .

Comment

Als er nu alle opties opzitten die ik gevraagd heb ja. Want ik heb zo men twijfels na een mailtje dat ik gisteren ontvangen heb, na men aanhoudend gezaag en lastigvallen. .
                                Dat MEEN je niet?

Comment

Dat MEEN je niet?
                                  toch wel.

ik krijg na veel aandringen een print van hun online-spel. en daar zie ik allesinds verdonkerde ruiten opstaan, maar bv geen startknop, verwarmde zetels en nog zo'n paar dingen.
                                  ik doe direct een mail terug dat er een paar zaken niet opstaan, en dit krijg ik als antwoord

Geachte,

Niet ongerust zijn, de wagen is besteld zoals Ford het voorschrijft.

Mvg

en het is nu net hetgeen ford voorschrijft dat me niet aanstond.

Comment

• Wat betekent dat, 'zoals Ford het voorschrijft'?!

Comment

• Ahja, waarschijnlijk dat die extra opties er niet zouden opzitten.

Man man...als dat waar is verdient dat op z'n minst een artikelte in de Humo

Comment

Ahja, waarschijnlijk dat die extra opties er niet zouden opzitten.

Man man...als dat waar is verdient dat op z'n minst een artikelte in de Humo
                                        ²nd that

FORD sucks bigtime ( alee, toch de pipo dat de bestellingen input )

Comment

Wat betekent dat, 'zoals Ford het voorschrijft'?!
                                          Dat zal ik u één dezer zeker weten te vertellen.
                                          Misschien maakt ford gewoon een wagen zoals ze zelf willen en ben je dan verplicht die te nemen.
                                          zo van:
                                          als jij met ford wilt rijden, zal je nemen wat ik je geef.
                                          het is een voorrecht om met ford te mogen rijden.
                                          dus wees tevree

heil ford

Comment

Working...
                                          X