Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dealers, jouw ervaringen en beoordeling.
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenals je nu zo'n FORD GT in bestelling had vond ik het nog "ok" maar dit , te zielig
mocht ik een ferrari besteld hebben wil ik gerust zo lang wachten, maar we spreken hier wel nog altijd over maar een ford hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenals je nu zo'n FORD GT in bestelling had vond ik het nog "ok" maar dit , te zielig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenSpijtig dat dat niet meer gaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtentoch wel.
ik krijg na veel aandringen een print van hun online-spel. en daar zie ik allesinds verdonkerde ruiten opstaan, maar bv geen startknop, verwarmde zetels en nog zo'n paar dingen.
ik doe direct een mail terug dat er een paar zaken niet opstaan, en dit krijg ik als antwoord
Geachte,
Niet ongerust zijn, de wagen is besteld zoals Ford het voorschrijft.
Mvg
en het is nu net hetgeen ford voorschrijft dat me niet aanstond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenyepz die flikkenleverancier thad vroegernen andere naam maar daar kan ik opt moment niet op komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk BerichtenGMAN Antwerpen - Opel
Een zeer goede garage, waar je echt wordt geholpen volgens het klant is koning principe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenik was van de VW-Audi garage in Aalst (Thoen) altijd supercontent, daar kan ik nu es geen slecht woord van vertellen, iedereen die een VAG produktje wil kopen verwijs ik met plezier daarheen. als ik me één dezer jaren een TT roadster koop zal hij daar onderhouden worden
M'n gebruikelijk dealer valt wel mee, alleen moet ik toegeven dat de werknemers VEEL vriendelijker zijn dan de eigenaars Enja, gepeperde facturen maar dat hoort erbij zeker als je een Audi hebt...
Comment
-
ik ga wel eens snel grasduinen in deze thread, maar wat vinden jullie van volgende garages :
1 Garage JOLY B.V.B.A.
GROENINGENLEI, 4
2550 KONTICH
2 Garage MERTENS N.V.
EUROPARK ZUID, 2
9100 SINT-NIKLAAS
3 Autob. Y & N CLAESSENS B.V.B.A
BOOMSESTEENWEG, 67
2610 WILRIJK (ANTWERPEN)
4 Automobile CENTRE MECHELEN N.V
GENTSESTEENWEG, 115
2800 MECHELEN
5 AUTOBEDRIJF BUSLOT B.V.B.A.
KORTE DIJKSTRAAT, 75
9200 DENDERMONDE
ik ben op zoek naar een goeie vriendelijk audi/vw garage want Dielis ben ik KOTSBEU, die hebben de spreekwoordelijke druppel laten vallen.There's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
-
Ik kan hier twee dingen zeggen :
Pieteraerens (Alfa-Lancia-Fiat) : AAA+++, supergoede service en correct!
Garage Necadis (Nissan) : --- als ik die ooit ne kloot kan aftrekken, vuile leugenaars.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichtenik ga wel eens snel grasduinen in deze thread, maar wat vinden jullie van volgende garages :
1 Garage JOLY B.V.B.A.
GROENINGENLEI, 4
2550 KONTICH
2 Garage MERTENS N.V.
EUROPARK ZUID, 2
9100 SINT-NIKLAAS
BOOMSESTEENWEG, 67
2610 WILRIJK (ANTWERPEN)
GENTSESTEENWEG, 115
2800 MECHELEN
KORTE DIJKSTRAAT, 75
9200 DENDERMONDE
ik ben op zoek naar een goeie vriendelijk audi/vw garage want Dielis ben ik KOTSBEU, die hebben de spreekwoordelijke druppel laten vallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenGarage Necadis (Nissan) : --- als ik die ooit ne kloot kan aftrekken, vuile leugenaars.
Maar trek ze gerust een kloot af
Comment
-
Vorige maand de Volkswagen Lupo moeten binnensteken voor groot onderhoud.
Dit doe ik bij dezelfde concessiehouder als waar de wagen nieuw gekocht is : garage Brugs Motoren Bedrijf (te Brugge), overgenomen door Raes, en volgende stoot tegengekomen :
De dag vóór ik had afgesproken om de wagen binnen te doen vul ik de ruitenwisservloeistof tot op de rand. De reden hiervoor is 1) omdat de vloeistof op was en 2) omdat het algemeen bekend is dat de garages op zo'n zaken serieus geld in hun zakken steken.
's Avonds kom ik om de wagen en krijg ik de factuur gepresenteerd van ongeveer € 350 à € 360, met verschillende posten waaronder 1/2L ruitenwisservloeistof aan € 2,50.
Dan heb ik wel even moeten slikken. Ik vertelde de bediende dat ik deze kost op zijn minst bizar vond gezien ik de dag ervoor het reservoir tot over de rand had gevuld. Ik zag duidelijk het ongemak in de bediende zijn gedragingen maar omdat de garagisten in kwestie al naar huis waren moest hij me geloven op mijn woord (iets wat voor mensen die al zelf niet te vertrouwen zijn heel vervelend is). Het enige wat hij heeft kunnen doen is die post laten vallen wat hij dan ook deed. Toch kon hij het niet laten me de wijze raad (!) te geven om zoiets de volgende keer voorafgaandelijk mee te delen . Dan kon ik er echt niet aan doen om in mijn eigen iets te denken in de zin van "gij vuile m*f*, iedere kleuter kan toch vanop afstand zien hoeveel er in dat reservoir zit, leeg is wit & vol is blauw, jullie zijn een bende bedriegers !".
Door zoiets mee te maken ben ik echt niet te spreken over die garage. Het gaat misschien maar over een bedrag van € 2,50 maar dat is slechts hetgeen ik kan controleren. Door zoiets kan je alles van die factuur in vraag stellen. Wie weet steken ze helemaal geen nieuwe bougies in de wagen maar rekenen ze die wel aan !
Conclusie :Het gedrag van sommige erkende concessiehouders vind ik echt ronduit arrogant. Vooral Raes in Brugge krijgt van mij 0/10 voor service en betrouwbaarheid.
Probleem bij zo'n gevallen is natuurlijk : wat doe je daaraan als kleine consument ?!?
Comment
-
Y & N CLAESSENS is prima.
Voor onderhoud en herstellingen is DUA in Deurne ook uitstekend.
Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichtenik ga wel eens snel grasduinen in deze thread, maar wat vinden jullie van volgende garages :
1 Garage JOLY B.V.B.A.
GROENINGENLEI, 4
2550 KONTICH
2 Garage MERTENS N.V.
EUROPARK ZUID, 2
9100 SINT-NIKLAAS
BOOMSESTEENWEG, 67
2610 WILRIJK (ANTWERPEN)
GENTSESTEENWEG, 115
2800 MECHELEN
KORTE DIJKSTRAAT, 75
9200 DENDERMONDE
ik ben op zoek naar een goeie vriendelijk audi/vw garage want Dielis ben ik KOTSBEU, die hebben de spreekwoordelijke druppel laten vallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
Probleem bij zo'n gevallen is natuurlijk : wat doe je daaraan als kleine consument ?!?
Onder andere hetgeen je juist gedaan hebt: het verspreiden op internet en rondvertellen, dat is het beste wat je kan doen. Wat je ook kan en moet doen is je ongenoegen duidelijk doen blijken in die garage, vooral als er andere klanten in de buurt zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenOnder andere hetgeen je juist gedaan hebt: het verspreiden op internet en rondvertellen, dat is het beste wat je kan doen. Wat je ook kan en moet doen is je ongenoegen duidelijk doen blijken in die garage, vooral als er andere klanten in de buurt zijn.
Maar toch heb ik het gevoel dat we vechten tegen de bierkaai !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ModaleTurk Bekijk BerichtenY & N CLAESSENS is prima.
Voor onderhoud en herstellingen is DUA in Deurne ook uitstekend.There's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
Comment