Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dealers, jouw ervaringen en beoordeling.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door dietbrand
    Is dat niet normaal dan ??

Ik zou het niet moeten weten dat ik niet eens mag zien wat ze uitspoken met m'n wagen

Is trouwens altijd heel leerrijk om een praatje te slaan met die gasten
    Dat is eigenlijk niet zo normaal als jij denkt. En dit ivm de veiligheid. Wat als jij iets aan de hand krijgt op een werkplaats waar jij de bevoegdheid niet voor hebt.

Dus als je niet mag gaan kijken kan het ook een verzekeringskwestie zijn.
    Nu, bij ons in de garage hebben ze vensters waardoor je in de garage kan kijken, zo zie je ook wat er gebeurt, hetzij niet van dichtbij.

greetz

Comment

Toyota VERNAILLEN - Albertlaan Ninove

M'n vorige Avensis werd daar onderhouden. Nette , middelgrote zaak die laatst uitgebreid is met een showroom voor tweedehandswagens.

Showroom & verkoop: Gewone, simpele verkoopsafdeling. Eigenaar en zoon staan in voor de verkoop & uitleg bij de modellen. Geen strakke maatpakken en geparfumeerde verkopers, gewone face-to-face verkoop en uitleg met kennis van zaken. Hoeft ook niet wat mij betreft, liever een gewone verkoper zonder verkoopspraatjes en goede service achteraf dan omgekeerd, het gevoel van kopen duurt een dag, de service is voor jaren...
      Testritten zijn geen probleem en kunnen gemaakt worden zonder opdringerige dealer naast jou.

de service:
      Klein onderhoud gebeurt zonder afspraak, ook lichten bijregelen voor bvb technische controle gebeurt onmiddellijk en zonder afspraak. Groot onderhoud wordt op afspraak uitgevoerd, wachttijden langer dan 3 dagen zijn onbestaand, ondanks de vrij grote drukte. Vervangwagens zijn volledig gratis, onafhankelijk de duur van de reparatie. Wagens zijn geen oude wrakken, ooit met splinternieuwe Yaris thuisgestaan.

Kostprijs van werkuren zijn eerlijk, een uur werk is een uur betalen, anderhalf uur is anderhalf uur betalen. Vervangen onderdelen worden zonder problemen bijgehouden indien gewenst. Onverwachtte kosten komen niet voor, indien er onverwachtte onderdelen moeten vervangen worden die de kostprijs drastisch beïnvloeden wordt je eerst gecontacteerd. Meestal wordt meteen meegedeeld wanneer wagen klaar is, zoniet word je opgebeld.

Goede no-nonsens garage.

URL: http://nl.toyota.be/dealers/homepage.asp?dealerid={A5F3CA52-E065-11D2-9822-006094F96CDD}
      Last edited by ; 19/01/2006, 11:28.

Comment

Weet jij soms de voornaam van die zoon? (Vernaillen)

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door croma
          Met welke wagen rijd je nu?

greetz
          Eeuh... is dat nog tegen mij?!

Ja... met wat zou ik rijden? (zie nick) + nog een Golf III

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
            Eeuh... is dat nog tegen mij?!

Ja... met wat zou ik rijden? (zie nick) + nog een Golf III
            Ach ja, nu herinner ik het mij.
            Is er eentje aan vervanging toe?

greetz

Comment

Ik haadt topiks med gramatiese fouden in de tietul.

Comment

jou moeder!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske
                  Weet jij soms de voornaam van die zoon? (Vernaillen)
                  De vader noemt Walter, de zoon ken ik niet bij naam, volgens hun website is dit Wim. Ken je die?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Snafu_xv
                    jou moeder!!!

Neen, de joue !

Comment

Ach ja, nu herinner ik het mij.
                      Is er eentje aan vervanging toe?

greetz
                      De Golf III hé

Enige Fiat die in aanmerking zou kunnen komen is de Stilo SW...
                      maak eens een prijsje voor mij

Het moet een diesel zijn... de overname is een VW Golf III 1.9d van '95 met 237.000 km

Comment

De Golf III hé

Enige Fiat die in aanmerking zou kunnen komen is de Stilo SW...
                        maak eens een prijsje voor mij

Het moet een diesel zijn... de overname is een VW Golf III 1.9d van '95 met 237.000 km
                        Hierbij bent u uitgenodigd in de showroom te hasselt voor een leuke babbel, een koffie, pintje of iets fris.

greetz

Comment

Garage raedschelders - Maaseik

ikzelf afkomstig van de kust ben ontzettend tevreden over deze garage.
                          Ik rij voor deze garage gerust enkele 100den km's.
                          De service is uitstekend, altijd vriendelijk en steeds de beste zorgen.
                          Steeds een vervangwagen ter beschikking.
                          De eigenaar brengt zelfs de auto een heel eind terug indien mogelijk (vb. naar brussel als ik toevallig daar ben ofzo).
                          Ook het onderhoud is er niet duur tegenover andere VW en Audi garages !!
                          Hij is geen officiele dealer meer door de toenemende druk van de VW top, maar hij werkt samen met andere dealers om de nodige garanties te kunnen geven.
                          Ook verkoopt hij Jahreswagens die een stuk goedkoper zijn en recent tweedehandswagens uit Duitsland zijn.
                          Een absolute topper !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polofun
                            ikzelf afkomstig van de kust ben ontzettend tevreden over deze garage.
                            Ik rij voor deze garage gerust enkele 100den km's.
                            De service is uitstekend, altijd vriendelijk en steeds de beste zorgen.
                            Steeds een vervangwagen ter beschikking.
                            De eigenaar brengt zelfs de auto een heel eind terug indien mogelijk (vb. naar brussel als ik toevallig daar ben ofzo).
                            Ook het onderhoud is er niet duur tegenover andere VW en Audi garages !!
                            Hij is geen officiele dealer meer door de toenemende druk van de VW top, maar hij werkt samen met andere dealers om de nodige garanties te kunnen geven.
                            Ook verkoopt hij Jahreswagens die een stuk goedkoper zijn en recent tweedehandswagens uit Duitsland zijn.
                            Een absolute topper !!!
                            Adres? Eventuele website?

Comment

Hierbij bent u uitgenodigd in de showroom te hasselt voor een leuke babbel, een koffie, pintje of iets fris.

greetz
                              Ik zal het morgen op het autosalon dan wel vragen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
                                De vader noemt Walter, de zoon ken ik niet bij naam, volgens hun website is dit Wim. Ken je die?
                                Jaren in Ninove naar 't school geweest
                                Vernaillens in de klas gehad en naar ik me herinner zat er daar eentje bij van de garage, maar kan op zijn voornaam niet meer komen.
                                Hoopte op een aha-erleibnis, maar nee hoor, die Wim doet niks rinkelen.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Wie is er tevreden over een AUDI-garage in de streek van t'Waasland en Antwerpen ??? (ik vrees geen reactie ...)
                                  AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Ik zal het morgen op het autosalon dan wel vragen
                                    Leuk! Veel plezier op het autosalon. Laat je me weten hoe het geweest is? Eventueel via een PM

greetz

Comment

Vernaillens in de klas gehad en naar ik me herinner zat er daar eentje bij van de garage, maar kan op zijn voornaam niet meer komen.

Walter z'n broer heeft nog een kleinere Toyota-garage ('n soort servicepunt) in Okegem bij Ninove, misschien was het diens zoon (ik denk dat de vader Rudolf noemt).

Grtz

Comment

Even lichtjes off topic, maar wil iemand die topictitel aanpassen plz. Het verschil tussen 'jou' en 'jouw' is toch echt niet zo ingewikkeld, vind ik. Dat iemand zoiets in zijn posts schrijft, tant ***, maar in een topictitel zou dat toch verbeterd moeten worden.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik ook, waar ergens?

Comment

Working...
                                          X