Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dealers, jouw ervaringen en beoordeling.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• velen vergeten ook dat een merkdealer een enorme achtergrond heeft van gekende problemen en manieren om problemen op te lossen. Iets wat de garagist om de hoek allemaal opnieuw mag uitvissen. Dus waar zit je winst dan?
    En bovendien wordt jouw auto bij een onderhoud bij een zichzelf respecterende dealer steeds nagekeken op de punten die gekend zijn als zwakke punten, zodat mogelijkse pannes vermeden worden door vroegtijdig de symptomen op te merken en preventief te vervangen. Al eens gerekend wat een depannage kost?

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Onze Opel-dealer Berckmans in Denderwindeke is een heerlijke garage.
      Het is een kleine garage, maar ze bieden alle diensten aan. En je wordt er steeds ontvangen
      met een smile! Zeer gedienstige en vriendelijke mensen die er werken, een opmerkzame zaakvoerder. Een aanrader

Comment

• wat is closen?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• zeer interessant, thx!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• BMW - (West-Vlaanderen)

BMW Concessie COCQUYT NV te Brugge

Prima service en vriendelijk personeel. Goede ervaringen mee. I.v.m BMW kan ik hen zeker aanbevelen.
            Last edited by ; 07/09/2009, 03:10.

Comment

• BMW Dejonckheere

Prima service! Vriendelijk onthaal enz

Maar heb mijn wagen nu al 2 keer een volledige dag binnengebracht voor hetzelfde probleem en nu doet hij het weer..

Volgende week donderdag weer binnenbrengen. Of het ligt aan mijn kar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                Autobedrijf Buslot. Zucht. Ik kan er ondertussen boeken over schrijven. De eenvoudigste mechanische problemen krijgen ze zelfs na 10x niet opgelost. In sommige gevallen krijg je je auto terug met er nog wat extra problemen bij. Vuiligheid (zowel vanbinnen en vanbuiten) krijg je er gratis bij. Kleine beschadigingen ook soms. Goeie uitleg hebben ze wel altijd. Als je bvb zegt dat je niet tevreden bent dan wordt dat afgewimpeld met het argument dat dat niet de schuld van de garage is, maar van de auto! Schitterend.
                Buslot heeft mij van 1 ding overtuigd en dat is dat ik nooit meer een Audi koop. Het zijn fijne auto's maar als het officiele dealernet geen deftige naverkoopsdienst heeft ben je daar niets mee. Mijn volgende auto is geen Audi meer.
                Over Feyaerts in Buggenhout heb ik al goeie dingen gehoord, zij verkopen enkel VW maar ik geloof dat ze ook onderhoud van Audi doen. Misschien daar eens kijken?
                Ik ben tevreden klant van Skoda De Decker in Dendermonde. Altijd correcte afspraken, leveren goed werk af en een kleinigheid zoals olie bijvullen doen ze onmiddellijk zonder afspraak. Die beperken zich wel strikt tot het verkopen en onderhouden van alleen Skoda.

Comment

• Zo, weer een tevreden bezoek aan Davo. Auto vrijdagochtend binnengebracht voor onderhoudje, vastzetten bumper (die zat los aan een kant) en inbouwen van een deactivatieschakelaar passagiersairbag. Omstreeks 16u kreeg ik een telefoontje dat men had gemerkt dat het onderdeel voor het vastmaken van de bumper niet beschikbaar was, en ofdat ik de wagen dan zaterdagochtend om 11u kon ophalen - dan was het onderdeel geleverd en geïnstalleerd. Gezien ik vrijdagavond toch niet meer de tijd had om de wagen op te halen, nog even genoten van de E39 520i vervangwagen.

Leuke auto overigens, zoiets in M5-vorm is ook weer niet gek, alhoewel de E60 M5 in vergelijking ook al zwaar afschrijft.

Comment

• Patrick Smets -Lier
                    vriendelijk,goede service
                    ik ging op een zaterdagmiddag voor een afspraak voor onderhoud,je moet je sleutel dan afgeven waar ze van aflezen wat er juist moet gebeuren.
                    een uur ervoor was het bakje van mn ruitensproeier juist leeg en hij geeft dan een melding.
                    hij las dat af van mn sleutel en ik mocht op een zaterdagmiddag(terwijl er niemand meer was)direct binnenrijden om het bij te vullen,een kleine moeite.
                    auto was klaar zoals afgesproken erachter,het factuur viel ook goed mee voor hetgeen eraan gebeurt is allemaal.
                    Jorrsen -Wilrijk
                    vriendelijk,service ook niet slecht.wel minder dan P.smets
                    k heb er meer als een uur mogen wachten(auto ging normaal vrijdadavond klaar zijn,dan was het tenlaatste zaterdag middag om 13.00,uiteindelijk was het na 14.00)na het inbouwen van een aux ingang,factuur was ook bijna dubbel dan eerst was voorgesteld.
                    ik was vroeger supertevreden van jorssen met mn 320ci maar ik denk dat ze te groot geworden zijn nu.
                    Van Boom -Puurs
                    heel vriendelijk,goeie service
                    de auto is er niet binnengeweest maar ik ben er geweest om een paar futiliteiten te bestellen voor mn auto(clipsen van tapijten en dergelijke)
                    alhoewel het maar om een rekening van 17 euro ging hebben ze die prutsen direkt zelf gemonteerd,free of charge
                    edit:dit zijn dus allemaal bmw dealers
                    Last edited by Davy_; 06/09/2009, 22:39.
                    2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• P Smets in Lier is een heel goede BMW dealer, een kennis gaat daar nu op onderhoud na heel slechte ervaringen bij Juma.
                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Da's slim. Horrorverhalen en daar auto's blijven kopen.

Comment

• Wat is de algemene teneur over BUGA A'pen (Alfa-Lancia-Fiat) eigenlijk ?
                          Iemand effectief ervaringen meer qua onderhoud ?
                          Ik ben er eens geweest voor een embleempje op te halen, maar that's it
                          Ik zou eigenlijk ook niet direct weten welke andere dealerships er nog in de buurt zitten met deze merken ?
                          Suggesties zijn welkom :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
                            Wat is de algemene teneur over BUGA A'pen (Alfa-Lancia-Fiat) eigenlijk ?
                            Ik ging er met mijn Camaro... Nooit meer ! Als het SES (service engine soon) lampje brandt, dan moet ik hen, na een nazicht of 3 van Buga, zelf nog zeggen om de wagen aan de computer te hangen... Ah, ja, waarom ? Hun technieker reed met de wagen naar huis en toen brandde het lampje niet... Waarom dan nog moeite doen ?
                            Airco ook een keer of 4 voor moeten terug gaan...
                            Last edited by Soul; 08/09/2009, 00:11.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
                              Wat is de algemene teneur over BUGA A'pen (Alfa-Lancia-Fiat) eigenlijk ?
                              Ik ben er eens geweest voor een embleempje op te halen, maar that's it
                              Ik zou eigenlijk ook niet direct weten welke andere dealerships er nog in de buurt zitten met deze merken ?
                              Suggesties zijn welkom :-)
                              Ben er éne keer geweest voor prijs te vragen van de MiTo. Daar vooraan in de showroom waren ze vriendelijk en behulpzaam. Leuke babbel enzo. Hoe het achteraan zit, weet ik natuurlijk niet.

Comment

• Gisteren weer eens naar Jennes Boortmeerbeek (Audi) geweest.
                                Na 5 minuutjes kwam er direct een verkoper zich excuseren voor het lange wachten en vroeg hij waarmee hij kon helpen. Heel vriendelijk, maar had een afspraak dus wat nog wat aan het wachten.
                                En beetje later (mijn afspraak was te laat ) kwam hij weer af en zijn we gewoon wat over Audi's beginnen te praten. Heel aangenaam.

Voor mij echt een hele goede dealer.

ps: ik heb wel gezien in de history van internet explorer van 1 van de verkopers dat autoforum.be er tussen stond. Meelezer of user?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                                  Ne maat van mij en zijn vader kopen al jaren bmw's bij juma en ik hoor daar niets dan horrorverhalen van.

Ge kunt het niet zo zot bedenken of het is gebeurd.
                                  Kortom, wegblijven...
                                  De overnameprijs die ik aangeboden kreeg heeft me zelfs nooit meer doen teruggaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                    Gisteren weer eens naar Jennes Boortmeerbeek (Audi) geweest.
                                    Na 5 minuutjes kwam er direct een verkoper zich excuseren voor het lange wachten en vroeg hij waarmee hij kon helpen. Heel vriendelijk, maar had een afspraak dus wat nog wat aan het wachten.
                                    En beetje later (mijn afspraak was te laat ) kwam hij weer af en zijn we gewoon wat over Audi's beginnen te praten. Heel aangenaam.

Voor mij echt een hele goede dealer.

ps: ik heb wel gezien in de history van internet explorer van 1 van de verkopers dat autoforum.be er tussen stond. Meelezer of user?
                                    Heb daar een Golf 6 gekocht voor mijn eega.
                                    Idd, goede info en geen gemelk over korting sus of zo van de verkopers, duidelijk en to the point.
                                    Ik was ook duidelijk in wat ik moest hebben, misschien helpt dat natuurlijk.
                                    Heb er daarna nog 2 bezocht en terug bij Jennes gegaan om te kopen.

Comment

• Fiat Lekenne in Boutersem = nooit meer.

één keer binnen geweest voor info over GP Sport en ik moest maar ne andere dag terugkomen want hun enige verkoper had een dagje verlof
                                      ik was beschaamd in zijn plaats

Comment

• vandaag weer een collega zijn beklag horen doen over garage don bosco (vw, skoda en audi - buizingen), had hem nochtans al aangeraden daar weg te blijven.
                                        zij staan erom gekend hun klanten telkens peperdure en ongegronde fakturen voor te schotelen, snap niet dat hun boeltje daar blijft draaien op die manier

onbeschoftheid en onbekwame verkopers, moet ik nog doorgaan...
                                        4 rings driver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                                          Ne maat van mij en zijn vader kopen al jaren bmw's bij juma en ik hoor daar niets dan horrorverhalen van.

Ge kunt het niet zo zot bedenken of het is gebeurd.
                                          Kortom, wegblijven...
                                          daarom gaan er zoveel Mechelaars bij Ottevaere en Patrick Smets hé
                                          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Working...
                                          X