Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dealers, jouw ervaringen en beoordeling.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Garages waar ik positief over ben:

Peeters in Herentals (die doen wel nog iets voor een klant en willen snel helpen in de werkplaats)
    Cammans in Beerzel (koop ik wel vooral onderdelen en koetswerk)
    BCC in Mechelen (jarenlang wel goede service gekregen)
    Feyaerts Ford in Aarschot
    VW Audi Verschaeren in Heist
    BMW Sneyers Herentals
    Volvo Vermant in Mechelen
    MB VDH Herentals/Diest/Mol

Garages waar ik al serieuze horror over heb gehoord of ondervonden:

BMW Juma in Mechelen
    Mercedes Mechelen
    Cools Toyota in Mol
    BMW VanBoom in Puurs en Asse
    Jacobs MB in St Niklaas
    Last edited by MRJ; 15/09/2009, 21:59.
    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Iemand ervaringen met Delorge? (VW)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
        Fiat Lekenne in Boutersem = nooit meer.

één keer binnen geweest voor info over GP Sport en ik moest maar ne andere dag terugkomen want hun enige verkoper had een dagje verlof
        ik was beschaamd in zijn plaats
        Is eigenlijk in Lovenjoel

(kwestie van mijn gemeente niet te laten bezoedelen )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
          Iemand ervaringen met Delorge? (VW)
          'k Geloof dat er 1 pagina terug iets van staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichten
            vandaag weer een collega zijn beklag horen doen over garage don bosco (vw, skoda en audi - buizingen), had hem nochtans al aangeraden daar weg te blijven.
            zij staan erom gekend hun klanten telkens peperdure en ongegronde fakturen voor te schotelen, snap niet dat hun boeltje daar blijft draaien op die manier

onbeschoftheid en onbekwame verkopers, moet ik nog doorgaan...
            da's waarschijnlijk omdat ze niet veel verdienen aan al die fleetwagens die ze daar hebben en door de mindere nood aan persoonlijkheid bij die fleetwagens: binnenbrengen en afhalen, faktuur wordt toch betaald door de werkgevers.
            En ze hebben er vééééél, fleetklanten

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
              Over Feyaerts in Buggenhout heb ik al goeie dingen gehoord, zij verkopen enkel VW maar ik geloof dat ze ook onderhoud van Audi doen. Misschien daar eens kijken?
              Ik ben tevreden klant van Skoda De Decker in Dendermonde. Altijd correcte afspraken, leveren goed werk af en een kleinigheid zoals olie bijvullen doen ze onmiddellijk zonder afspraak. Die beperken zich wel strikt tot het verkopen en onderhouden van alleen Skoda.
              Voor een kleinigheid zoals olie bijvullen of verversen heb ik geen dealer nodig , dat doe ik zelf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                Fiat Lekenne in Boutersem = nooit meer.

één keer binnen geweest voor info over GP Sport en ik moest maar ne andere dag terugkomen want hun enige verkoper had een dagje verlof
                ik was beschaamd in zijn plaats

Ik heb ook ooit zo iets gelijkaardigs voorgehad: bij VW-garage Haesen Herk-de-Stad.

Daar wilde ze mij nog niet eens een auto verkopen Het ging toen over de laatste reeksen Golf IV Variant. Ze lachten mij daar halvelinge uit toen ik vroeg achter een prijsofferte. Zij beweerden bij hoog en laag dat dat model al LANG niet meer gemaakt werd. Ik moest maar een Touran of een Passat kopen

Ben hem toen een dag later maar gaan bestellen op een ander... .
                Last edited by Tigra; 13/09/2009, 16:03.

Comment

• GMAN Antwerpen, beginnen het wat hoog in hun bol te krijgen...

Voor een groot onderhoud en het vervangen van remblokjes, kreeg in een rekening van bijna 800€ naar m'n hoofd geslingerd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                    Voor een kleinigheid zoals olie bijvullen of verversen heb ik geen dealer nodig , dat doe ik zelf
                    Tis een leasewagen dus waarom zou ik dat zelf doen als het inbegrepen is in de leasing.

Comment

• juist met iemand gesproken die bij Segers Toyota in Leuven werkt. Als je hoort hoe daar het probleem van het olieverbruik aangepakt wordt lijkt het me een supergarage. Heel wat anders dan Cools in Mol.
                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Net terug van bij VW Joly in Kontich.
                        Ben daar ook heel tevreden -> ben er al 3 keer geweest met mn golf (bedrijfswagen) voor onderhoud.
                        Telkens correcte behandeling.
                        Extra problemen ook altijd opgelost zonder getreuzel

Om toch een negatieve ervaring over dealers te geven:
                        Audi VW Ceulemans in Haasrode.
                        1e keer op onderhoud geweest en probleem met olielampje.
                        Probleem met lampje niet opgelost, maar zelfs bijkomend gerammel veroorzaakt (opgelost bij Joly nadat ik daarvoor bij Ceulemenans was teruggegaan)
                        Twee verkopers/bedienden die mij onvriendelijk te woord stonden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                          GMAN Antwerpen, beginnen het wat hoog in hun bol te krijgen...

Voor een groot onderhoud en het vervangen van remblokjes, kreeg in een rekening van bijna 800€ naar m'n hoofd geslingerd...

Ik vind de wachttijden bij Gman Antwerpen gigantisch, als je je wagen wil binnendoen voor onderhoud ofzo moet je soms wel 3 weken wachten!

Gman Brasschaat is pak beter, zeer goeie service en je wordt haast altijd direct geholpen.
                          Gman Wilrijk is kleinder, maar met goeie mechaniekers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx Bekijk Berichten
                            Ik vind de wachttijden bij Gman Antwerpen gigantisch, als je je wagen wil binnendoen voor onderhoud ofzo moet je soms wel 3 weken wachten!
                            Gman Brasschaat is pak beter, zeer goeie service en je wordt haast altijd direct geholpen.

Daar heb ik nu ni echt te klagen over...

Ik bel de dag ervoor en het is ok...

Ook toen ik er onverwachts stond met electronica probs hebben ze me er dezelfde dag nog tussen genomen

Neenee, goeie service en kwaliteit, maar veel te duur naar m'n goesting...

Ik kan begrijpen dat het ginder voor 90% lease -en bedrijfswagen zijn en zulke rekeningen dan wel 'normaal' zijn... Maar voor een particulier is zo'n rekening teveel van het goede...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx Bekijk Berichten

3 weken valt nog goed mee. Vroeger (toen het nog Verbeeck was) hebben wij thuis eens 2 maand mogen wachten voor onze toenmalige Vectra binnen kon.

In maart belden wij voor een afspraak voor een herstelling en die van Verbeeck vroeg doodleuk of in mei goed was. Er waren problemen met de verbinding tussen het stuur en de voorwielen en het was normaal dat er lange wachttijden waren.

Comment

• Je moet wel geluk hebben met dealers maar sommige zoals ik mijn lijste ook al poste hebben wel een echte slechte naam (BMW Juma,Mercedes Jacobs,....) terwijl andere garages (Jaguar L/R Peeters,VW Audi Verschaeren,...) wel een echte goede naam hebben

Comment

• Krel van vrouwtje (Ford Fiesta 1.3 van 2000) moest binnen voor onderhoud en naar de keuring. Gewoon naar een Auto5 gebold, had geen zin in moeilijk doen of een merkgarage. 207€ kwijt voor een groot onderhoud en bijstellen van de lichten. Vrolijk groen gekeurd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                                    Je moet wel geluk hebben met dealers maar sommige zoals ik mijn lijste ook al poste hebben wel een echte slechte naam (BMW Juma,Mercedes Jacobs,....) terwijl andere garages (Jaguar L/R Peeters,VW Audi Verschaeren,...) wel een echte goede naam hebben
                                    Geluk ? Als je de prijzen van sommigen ziet, mag het net iets meer zijn dan geluk. Dan mag het al vakkennis zijn...

Comment

• Heeft iemand ervaringen bij Renault Kenis in Turnhout? Ik heb net eens door dit topic gebladerd en ik lees weinig slechte ervaringen bij Renault (ook wel geen goede eigenlijk )
                                      Ik heb over Kenis al wel een paar cowboyverhalen gehoord. Toen ik mijn R5 Alpine Turbo had gekocht heb ik hem bij hen laten in orde maken voor de keuring (ging wat sneller dan het zelf te doen). Maar ik kreeg voor een paar simpele dingen ook een serieuze factuur. Mijn moeder is er al jaren klant en die ging een tijd terug voor een groot onderhoud en dat was nagenoeg hetzelfde (hoge) bedrag. Onmiddelijk te betalen ook. Hebben ze daar dan standaardprijzen of zo?
                                      Ik ben er pas geweest om mij te informeren over de nieuwe Clio RS en ik werd er toen zeer vriendelijk onthaald. De verkoper wist wel niet alle bijzonderheden, maar ze verkopen er daar dan ook niet elke dag een van, dus dat kan ik begrijpen. Voor een testrit moest ik wel naar Brussel, maar dat werd door hem ook vlot geregeld. Hij moest daarvoor wel meerijden, maar hij heeft me naar ginder gevoerd en liet me rustig gekke toeren uithalen met de testwagen. Zeer vriendelijk jongen en als ze zoveel moeite doen, dan wil ik die wagen zeker bij hem bestellen.

Comment

• Kennis is geen slechte garage denk ik. Ik ken mensen die er best tevreden zijn.

Comment

• VW-dealer Delorge neemt Vanheers over

19/09 De Truiense groep Delorge, dealer van de automerken VW, Audi, Seat en Skoda, neemt VW-dealer uit Borgloon Vanheers over.
                                          Beide partijen hebben daarover een overeenkomst bereikt. Daardoor ontstaat een bedrijf dat per jaar zo’n 1.600 auto’s verkoopt en een omzet realiseert van 39 miljoen euro.

Het is volgens de zaakvoerders Michel Delorge en Peter Guelinckx niet toevallig dat juist in deze crisisperiode een dergelijke omvangrijke investering wordt gedaan. “Dankzij deze overname kunnen we ons risico spreiden, de kosten drukken en de dienstverlening nog verbeteren”, aldus Michel Delorge. Zo kunnen klanten uit de regio Borgloon die vroeger al hun auto kochten bij Delorge, voortaan in Borgloon op onderhoud. Voor Delorge is de overname een belangrijke stap in de continuïteit van het bedrijf.

Handhaven
                                          De verkoop zelf houdt goed stand. “Dankzij een uitgebreid en gevarieerd gamma”, legt Peter Guelinckx uit. “Daardoor wordt een daling van het ene merk gecompenseerd door een stijging van het andere merk. Zo gaat de verkoop van Audi en Skoda nog vooruit, terwijl we bij VW wachten op de nieuwe BlueMotion-modellen.”

Delorge verwacht dit jaar zijn verkoop op 1.200 voertuigen te kunnen handhaven. Audi en Volkswagen nemen daarvan elk 400 stuks voor hun rekening, de rest wordt verdeeld onder Seat, Skoda en de VW bedrijfsvoertuigen. Het bedrijf haalt daarmee een omzet van 26 miljoen euro. De tijd van de kleine dealerships met 150 auto’s per jaar is dus definitief voorbij.

Met de overname van Vanheers - waar VW-personenwagen en bedrijfsvoertuigen worden verkocht - ontstaat een groep die per jaar ruim 1.600 auto’s verkoopt en een omzet haalt van 39 miljoen euro. In beide vestigingen samen werken zo’n 55 mensen. Voor hen blijft alles hetzelfde. “Dankzij de overname kunnen we maximaal gebruik maken van synergievoordelen. Zo is er in Borgloon ruimte voor een carrosserie-afdeling zonder dat we daar in Sint-Truiden een nieuwe hal voor moeten bouwen”, aldus Peter Guelinckx.

Forse investeringen
                                          De groep Delorge heeft de voorbije jaren fors geïnvesteerd. Met de nieuwe vestiging was in 2005 een investering gemoeid van 3 miljoen euro. Bovendien staan er binnen enkele jaren weer nieuwe investeringen op het programma. Dan wordt er een nieuwe showroom gebouwd voor Audi.
                                          (copyright hbvl)

Voor de mensen uit de streek...
                                          Last edited by ; 22/09/2009, 23:11.

Comment

Working...
                                          X