Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dealers, jouw ervaringen en beoordeling.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ben benieuwd Men seat komt van delorge en heb bij hun altijd een uitstekende service gehad.

Comment

• Delorge showroom

Last edited by ; 22/09/2009, 23:17.

Comment

• De laatste tijd breidt de vag-groep enorm uit qua showrooms. Diksmuide en Roeselare komen spontaan in me op.

Zelfs skoda is hier een hele nieuwe showroom aant zetten op de Brugsesteenweg. Ik weet wel nie wie het is voorlopig.

Comment

• VW Joly is ook aan de overkant van hun huidig gebouw een Audi-showroom aan het zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
            VW Joly is ook aan de overkant van hun huidig gebouw een Audi-showroom aan het zetten.
            Ik geloof dat het voor de concessiehouders tegenwoordig verplicht is om hun VW en Audi showroom te scheiden. Ook hier in Turnhout hebben ze dat dit jaar gedaan, wel een mooi gebouw overigens.
            AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
              GMAN Antwerpen, beginnen het wat hoog in hun bol te krijgen...

Voor een groot onderhoud en het vervangen van remblokjes, kreeg in een rekening van bijna 800€ naar m'n hoofd geslingerd...

GMAN voor mij ook niet meer...
              Veel te duur, klant = nr,...
              Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Ben reeds wat jaartjes klant bij Seat Hendrickx te Mechelen. Heb er ook voor het eerst een Seat besteld (mijn moeder enkele jaren geleden al) en ben nu dus wachtende op de Altea XL...

Betreffende de garage :

- Vriendelijk
                - Vakbekwaam
                - Eerlijk
                - Correct.

Moet er meer zijn???

Comment

• Weet er iemand iets over Top Motors in Zwevegem?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ErikF Bekijk Berichten
                    Weet er iemand iets over Top Motors in Zwevegem?
                    Je bedoelt Wevelgem?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                      GMAN voor mij ook niet meer...
                      Veel te duur, klant = nr,...
                      GMAN verkoopt aan mij ook gene wagen meer. standlichtje kapot, 2 maand na de aankoop van de wagen, vervanging kostte me 27 €.

Lichtje opzich: 9€
                      werkuren: 12€ (8 min aan bezig geweest)
                      rest was BTW

schandalig
                      MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ErikF Bekijk Berichten
                        Weet er iemand iets over Top Motors in Zwevegem?
                        Top Motors Wevelgem. Audi, VW en Seat. Hebben ook R. Maes in Ingelmunster/Roeselare en Skoda in Izegem overgenomen. Naar ik verneem veel goede wil, maar soms chaotisch in de uitvoering.

Enfin, ik heb er mijn nieuwe bak gekocht, ik verwacht eerlijk gezegd niet veel problemen.

Vroeger ook nog ervaring met Decanq in Tielt. Tevreden.

Veys Deerlijk: tevreden.

Comment

• Is Maes overgenomen door Top Motors?
                          Dat wist ik niet, nog niet lang dan toch?
                          2021 Taycan 4S
                          2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                            Is Maes overgenomen door Top Motors?
                            Is van voor de grote vakantie. Wordt blijkbaar niet gecommuniceerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
                              Is van voor de grote vakantie. Wordt blijkbaar niet gecommuniceerd.
                              Van voor de vakantie vorig jaar zeker , in december van vorig jaar was alles al in kannen en kruiken, 100% zeker

Comment

• Citroen:
                                Onze C-crosser komt van bij Robbe in Aalst, tevens onze 2de citroen daar. Wij worden daar behandeld als "vrienden" ipv als klant, enorme goei servive, niks op aan te merken, mogen altijd bellen als er iets is en zeker niet duur als ik vergelijk met collega Citroen rijders.

Seat:
                                Mijn ibiza is gekocht bij Verstraeten in Aalst, daar ook een paar keer op onderhoud gegaan maar daar zet ik geen voet meer binnen. Echt onbeleefd, niks van service( past de dag van de afspraak niet? pech ), en nog eens duur bij.;
                                wagen zit nu bij Boel in Sint-niklaas, niet slecht, maar of ik er ga blijven is een andere zaak.

Over de skoda kan ik nog weinig zeggen, Garage De Decker in Dendermonde, maar zijn er vandaag wel vriendelijk ontvangen, gewonen mensen met een gewone garage: perfect eigenlijk

Comment

• Godefroy halle mercedes

Mijn ervaring met deze dealer is niet geheel positief.
                                  Tijdens de 30 minuten durende testrit hebben ze gemiddeld 17 liter verbruikt. Ik kom rond met 7.5 liter...Bovendien weet ik niet waarvoor die nodig is bij een groot onderhoud? Boodschappen met gedaan?
                                  Ik had de auto gewassen binnengebracht en zeer vuil teruggekregen.had t een massa boom of struikbladeren meegekregen.

350 euro betaald voor een onderhoud assyst c is ook wel genoeg, een groot ondergoud.

mij zien ze daar met mijn e220 niet meer terug.
                                  Wel vriendelijke techniekers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
                                    Top Motors Wevelgem. Audi, VW en Seat. Hebben ook R. Maes in Ingelmunster/Roeselare en Skoda in Izegem overgenomen. Naar ik verneem veel goede wil, maar soms chaotisch in de uitvoering.

Enfin, ik heb er mijn nieuwe bak gekocht, ik verwacht eerlijk gezegd niet veel problemen.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                    Is Maes overgenomen door Top Motors?
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                                    Van voor de vakantie vorig jaar zeker , in december van vorig jaar was alles al in kannen en kruiken, 100% zeker
                                    Ik ben totaal niet tevreden over deze dealer:

1*Zijn oneerlijk!
                                    2*Slechte communicatie
                                    3*Indien iets kapot is in garantie trachten ze het altijd van hun nek te schuiven
                                    4*Prijzen van onderdelen zijn soms véél duurder dan bij andere dealers
                                    5*Als je belt wordt je ook van Pontius naar Pilatus gestuurd

1) Beloven dingen die ze niet zeker zijn te kunnen waarmaken
                                    2) Als je belt om info te vragen ivm. levering of overname wagen zeggen ze ik bel direct terug en je hoort ze niet meer
                                    3) vriend van me zijn velgen zijn beginnen af te schilferen, het heeft maand geduurd eer ze het onder garantie aanvaard hebben.
                                    4) Ikzelf heb de vaststelling kunnen doen dat verschillende onderdelen dik in prijs verschillen
                                    5) hoeft geen uitleg.

(ivm verkopers: pieter valt nog te betrouwen maar die andere amai)

ps: dit alles vooral sinds ze overgenomen zijn door topmotors.

Ik denk over te stappen naar dekeyser in Ieper... maar kan hier in de forums niets over hen terugvinden.
                                    Last edited by Schnippy; 20/11/2009, 06:31.

Comment

• Garage Feyaerts in Buggenhout heeft de boeken toe gedaan.
                                      Ik moet naar een nieuwe goeie garage op zoek.

Comment

• Volvo garage Haasrode:
                                        Toen ik in 2009 voor een nieuwe wagen aan het rondkijken was ben ik ook eens bij volvo binnen gestapt..de VX70 sprak me wel aan...maar ik wilde eerst eens een proefrt doen met een volvo automaat om te checken of hun sturing van de versnellingsbak ondertussen een beetje up to date was....na 40 minuten in de chouwroom te hebben rond gehangen kwam er toch een verkoper me vragen of hij mij kon helpen...ze stonden al zeker 10 minuten met zen allen tesamen te zeveren en te lachen..swat...men kon mij geen proefrit met een vx70 aanbieden maar wel met een S80...ik dan maar met de S80 weg....toen ik terug in de winkel was en men mij nog is 20 minuten lieten staan gapen met de sleutel van de wagen, heb ik hem gewoon op de toonbank gelegd en ben vertrokken....naderhand ben ik nog wel gecontacteerd door een verkoper om te vragen of ik tevreden was over de proefrit...
                                        ik hem gezegd ................................bel mij later is terug ik heb nu geen tijd...van hetzelfde deeg een koekje !!

MB in diest
                                        prijs laten maken voor een E280 cdi estate...maar ik had hem graag snel gehad...de houding van de verkoper was er toen één van " je mag nog tervreden zijn dat je een mercedes mag bestellen"....ok ik toen naar MB nearly new car in st stevens woluwe...kwestie van zo snel mogelijk één te hebben...er stond er één die me aansprak....zelf naar de verkoper geweest aan zijn bureauke...het was blijkbaar teveel om zijn luie kont op te heffen....akkoord bereikt over de prijs...toen ik nog wat bijkomende info vroeg voor een eventuele ombouw was de reactie...a nee..wij doen er niets aan..je MOET hem zo nemen zoals hij hier staat....ik hem hem toen subtiel duidelijk gemaakt dat ik niets MOET !.....

Ik ben terug bij mijn huidige dealer binnen gestapt ( meurrens uit lubbeek ) en heb mijn huidige wagen gekocht...misschien ben ik bij hem de laatste 25 jaar een beetje teveel verwend....

Comment

• Ik heb mijn wagen sinds 2005 (als ik me niet vergis) en ben die in Duitsland gaan halen.
                                          Ik woon in Marke en mn pa die ook BMW koper in hart en ziel is ging naar Monserez dus het was logisch om daar te gaan. Kzal dus met deze beginnen:

BMW Monserez Aalbeke&Kortrijk:
                                          Al van bij het begin stapelden de slechte ervaringen zich op.
                                          8 keer op 10 had ik te maken met énorm onvriendelijke mensen, ik kreeg telkens het gevoel dat ik blij mocht zijn dat ze mij wilden te woord staan.

Toen mn turboslang eens los zat (hebben ze eerst gechecked maar niet direct vastgedraait) mocht ik ook 3 kwartier zitten kijken hoe diezelfde monteur met een paar andere op 15m van mij al lachend en rokend filmpjes op een pc zat te bekijken ipv letterlijk 30s tijd te nemen om dat ding vast te draaien. Zijn reactie toen hij mij nog steeds zag wachten was "Hoe? zitte gij hier nu nog?"

Dan nog hoop van die voorvallekes gehad en lange tijd naar een andere garage geweest.
                                          Na een tijdje toch maar teruggegaan omdat te zien of het al beter was (het is nu eenmaal superdicht bij de deur) Nog steeds hetzelfde gedoe dus ik vanaf toen naar garage Dejonckheere in Roeselare.

Onlangs nog eens een velg besteld bij Monserez. Bij het bellen vroeg ik of het zou kunnen om er bij het afhalen van de velg ook een band op te monteren die ik ging meehebben.
                                          Kon geen enkel probleem zijn vertelt de kerel aan de andere lijn.
                                          Eenmaal aangekomen zeg ik dus na de velg te krijgen dat ik die band ga halen om erop te monteren.

Kerel van onthaal belt naar werkplaats en zegt "neen het is een band die hij zelf mee heeft" waarop ik te horen krijg dat ze die band niet willen monteren. Terwijl ik daar al paar duizend euros bij after sales gespendeerd had, mn pa al 20jaar klant was en ik net een factuur van 700eur kreeg.
                                          Maar letterlijk 5 minuutjes om een band te monteren en uit te balanceren ging onmogelijk gaan, zelf al wisten ze dat het een noodgeval was want ik zat met thuiskomer en moest die dag naar Nederland.

Ben er welgeteld 1 keer vriendelijk ontvangen geweest voor een kleinigheid en thats it.

Mijn pa bleef zweren bij Monserez terwijl ik naar Dejonckheere ging. Hij verklaarde me zot om zo "ver" te rijden terwijl Monserez vlakbij is.
                                          Hij gaat intussen ook naar Dejonckheere

Beoordeling: 3/10
                                          slechte ontvangst en after sales, lange wachttijden (maakt niet uit voor wat het is, maar lang wachten mag je altijd) en enorm onvriendelijk personeel.

BMW Dejonckheere Roeselare:
                                          Zoals eerder gezegd naar daar getrokken wegens de slechte ervaringen bij Monserez.
                                          En zonder uitzondering altijd goed ontvangen geweest, als er iets extra vervangen dient te worden of iets zal iets langer duren krijg je altijd een vriendelijk telefoontje om je op de hoogte te brengen.
                                          Feitelijk niks negatief op aan te merken. Inmiddels gaan de meeste BMW rijders die ik ken uit de streek al naar Dejonckheere ipv Monserez wat toch al heel wat zegt.

Beoordeling: 8.5/10
                                          Zoals gezegd niks negatief op aan te merken maar de perfectie is het uiteraard ook niet. Er zijn wel dingen die beter kunnen (parking) en 8.5 is al héél verdienstelijk voor een garage van dergelijk formaat.

Comment

Working...
                                          X