Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dealers, jouw ervaringen en beoordeling.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
    Volvo garage Haasrode:
    Ik ben terug bij mijn huidige dealer binnen gestapt ( meurrens uit lubbeek ) en heb mijn huidige wagen gekocht...misschien ben ik bij hem de laatste 25 jaar een beetje teveel verwend....
    Een jaartje geleden ben ik daar ook geweest. Voor een Passat CC. Leek mij op 't eerste zicht best mee te vallen, wagen, onthaal, offerte,...
    Wat betreft de overname van mijn toen 3 jaar oude wagen, namen ze daar foto's van de wagen en het roze forumulier. Zouden iets laten weten. En ik kreeg een pracht van een businesskaartje mee. Toen de geldigheidsdatum van de offerte bijna verstreken was, mailde ik eens terug ivm de nieuwe wagen en de verkoop/overname van mijn oude wagen. Nooit reactie op gekregen.
    Ik trek die lijn door. Als er bij de verkoop al geen interesse is, dan zal er ook geen interesse zijn om na de verkoop een eventueel probleem op te lossen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
      Een jaartje geleden ben ik daar ook geweest. Voor een Passat CC. Leek mij op 't eerste zicht best mee te vallen, wagen, onthaal, offerte,...
      Wat betreft de overname van mijn toen 3 jaar oude wagen, namen ze daar foto's van de wagen en het roze forumulier. Zouden iets laten weten. En ik kreeg een pracht van een businesskaartje mee. Toen de geldigheidsdatum van de offerte bijna verstreken was, mailde ik eens terug ivm de nieuwe wagen en de verkoop/overname van mijn oude wagen. Nooit reactie op gekregen.
      Ik trek die lijn door. Als er bij de verkoop al geen interesse is, dan zal er ook geen interesse zijn om na de verkoop een eventueel probleem op te lossen.
      Tja ...ben er reeds 25 jaar klant en 6 nieuwe wagens...tot nu toe perfecte after sales bekomen...anders was ik er ook niet gebleven....

Comment

• bmw van osch, een dikke 100 op 100
        supergoed!!!

Comment

• ik heb er hier ook een paar
          garage leo peeters :nissan : hoge overname prijs maar verder zeer slechte service en oppassen voor hun verkoop truks ,onderhoud steeds nakijken of er wel gebeurt is wat op faktuur staat
          garage germaine :subaru: kocht er een subaru sti eerst op en ander prijs laten maken terug naar hem en hij vroeg hoeveel ik kreeg in aartselaar , toen hij dat hoorde gaf hij ineens 15 procent zijn volledige commisie zij hij. maar dan !!!! ik kreeg een klein ongeval en hij zei we regelen dat wel met de omnium ,mijn gat ja toen ik het ging betalen was het ja sorry het heeft meer gekost dan ik dacht bij de carrosie en hij stak alles wat de expert geschat had in zijn eigen zakken en ik kon 250 euro franchise zelf betalen
          garage verschaeren : vw audi:kocht er een vw caddy toen deze na drie jaar kraakte ging ik even vragen of ze er wilde naar kijken ik had onder tussen de weken ervoor al een offerte laten maken voor een audi a5 cabrio toen ik de garage binnen reed had de mekanieker het na 5 min gevonden stuurdoos stuk.weet je wat ze vroegen ?????????? 67.5 voor 5 min en ik zeg nog serieus ik hoef geen faktuur ik dacht voor die 5 euro dat dit gaat kosten betaal ik geen btw als ik dit geweten had de dieven ben in een razende foerie naar jennes gereden en binnen de 3 dagen had ik er een nieuwe a5 cabrio gekocht ,ik ben toen ik hem had wel nog even goeiedag gaan zeggen en die verkoper alle ne nieuwe auto ? ik zei ja je hebt nu een keer 67.5 kunnen pikken van mij ,maar nu ben je veel meer kwijt en beloofde dat ik veel reklame ging maken voor hun .
          met mijn caddy ook veel miserie gehad met auto radio dat ze niet op gelost kregen ,mecaniekers die je auto vol vet plekken terug geven ,kortom koop daar nooit een auto miserie tot en met.
          garage vankelst:citroen : zeer slechte service ze beloven veel maar kunnen niks waar maken ,ik kocht er een berlingo die in de showroom stond die man kristof is de zaakvoerder zegt als je die neemt krijg je dit en dat ,ik zeg ok maar wil hem overmorgen komen halen en hij jaja geen probleem tot ik hem moest gaan halen.niet klaar dus,verder kunnen ze ook geen mechanische problemen oplossen zoals het hoort je moet ook tien keer terug gaan gewoon bar slecht.
          garage jennes : tot nu toe zeer te vreden RUDI DE BAAS ZEER CORRECTE MAN EN KOMT ZIJN AFSPRAKEN NA .

Comment

• ik heb al veel dealers gehad en mag van geeneen klagen want ik koop goeie auto's
            heb nog maar 1 ontgoocheling gehad en dat was een slechte wagen

Comment

• mijn dealers
              beerens
              rietje
              vriesdonk
              cerstiaans
              mercedes schoten
              mercedes sint niklaas
              mercedes brussel
              mercedes op de weg naar de skipiste
              smart center antwerpen
              skoda borgerhout

Comment

• clissen kalmthout vergeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                  GMAN voor mij ook niet meer...
                  Veel te duur, klant = nr,...
                  Idd heb ook slechte ervaringen met GMAN Noorderlaan/Ijzerlaan :
                  - chaos alom aan de receptie,
                  - vanalles wordt vergeten of verloren gelegd, bestelde stukken geraken zoek,
                  - tijdens een onderhoud doet een technieker iets stuk, duurt een week eer dat hersteld geraakt, een week zonder auto gezeten doch daar stond niets tegenover,
                  - telkens opnieuw heel den uitleg moeten doen, men belooft mij te telefoneren wanneer de auto klaar is of wanneer de stukken binnen zijn maar tijdens de vier jaar dat ik daar een onderhoudscontract had hebben ze me nog nooit opgebeld, altijd zelf meermaals moeten bellen,
                  - na een gewoon onderhoud merkte ik bij het wegrijden op dat mijn motorkap niet volledig dicht was. Bleek dat er een schroevendraaier rechtop in de motorruimte stond waardoor de kap niet afsloot. Mag er niet aan denken wat er gebeurd zou zijn indien deze bv tussen de aandrijfriem terecht gekomen was ...
                  - aanhoudend gerammel onderaan de wagen : al drie keer gemeld, twee keer voor binnen gebracht, doch nooit enige verbetering (zie ook onder).
                  - Begon destijds al bij de aflevering van de nieuwe auto, die stond daar blijkbaar al drie weken te blinken in hun showroom vooraleer ze me contacteerden dat hij 'klaar' was ...

Mn ouderhoudscontract is bijna afgelopen, ben enkele maanden geleden eens naar een andere, kleine garage op het Kiel (Garage Boodts) geweest. Ik woon op t randje Merksem-Ekeren, maar had gehoord dat men daar goeie service leverde. Helemaal naar daar gereden, mocht daar wachten op de herstelling, de zaakvoerder doet zelf het onthaal en neemt zelf de telefoons op en volgt zelf alles op, staat mee in de garage, dus geen chaos. Niks bling bling of massa's personeel of gratis drankjes of schone showroom, maar dat hoeft voor mij ook helemaal niet, ik wil gewoon dat mijn auto deftig hersteld wordt. Het gerammel onderaan de wagen is nu helemaal verdwenen (wat een stilte!! tijdens het rijden, oef !) en enkele andere kleine probleempjes (oa krakende bestuurderszetel) werden zonder probleem opgelost, allemaal nog via t onderhoudscontract.

Bij GMAN Noorderlaan zien ze me in ieder geval niet meer terug ! Kan me niet van de indruk ontdoen dat ze er daar pas iets aan gedaan zouden hebben wanneer het onderhoudscontract afgelopen was en ze de volle pot konden aanrekenen .... tijdens mij vele wachtbeurten zag ik vaak dat mensen met een wit gezicht aan de kassa stonden toen ze hun afrekening kregen, ook wel wat kwade mensen gezien ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kiwi-Banaan Bekijk Berichten
                    Idd heb ook slechte ervaringen met GMAN Niks bling bling of massa's personeel of gratis drankjes of schone showroom, maar dat hoeft voor mij ook helemaal niet, ik wil gewoon dat mijn auto deftig hersteld wordt.
                    Is inderdaad een mentaliteit die op veel plaatsen dringend mag veranderen. 't Lijkt wel of je naar de garage gaat om koffie te drinken terwijl je op't net surft en tussendoor gebeurt er iets totaal onbelangrijks : sleutelen aan je wagen...
                    Het omgekeerde ben ik nog nooit tegengekomen, op café gaan en daar een slechte koffie drinken maar d'er even later buiten lopen met een wagen die perfect in orde gezet is...

Comment

• Opel garage Vancaudenbergh (haasrode)
                      in verleden steeds goede ervaringen, vooral met de vorige baas Jean-Pierre, die ons goed advies heeft gegeven (niet het duurste) en ons een zeer goede prijs heeft gemaakt
                      er heeft een tijd een boer van een verkoper rond gelopen die toen wij naar de astra aan het kijken waren en ik wilde instappen naast mijn man, mij aan de kant duwde, de deur voor mijn neus dichtsloeg en aan mijn echtgenoot vroeg of ik misschien zijn zus was... die heeft daar gelukkig niet lang gewerkt
                      met Jean-Pierre steeds aangenaam contact en goede service, zo hadden we na aanschaf van onze nieuwe astra een probleem dat hij niet wou starten, ze hebben meteen de startmotor vervangen zonder kosten etc
                      steeds tevreden van onderhoud, al moest ge wel lang van te voren reserveren (weken tot maanden)
                      ondertussen echter die die jean-pierre daar weg, en sindsdien heb ik de indruk dat het toch wat minder is
                      zo hebben ze op de zafira van mijn moeder 2 nieuwe ruitenwissers gestoken, eentje van een astra en eentje van een corsa... waarbij dus 2/3 van de grote voorruit niet gewist werd

Opel garage Boden te Hasselt
                      nog nooit zo'n slechte garage meegemaakt, onvoorstelbaar!
                      *achter de balie zit een dame die met moeite weet hoe een auto eruit ziet
                      *als ge vraagt om een verkoper te spreken in de showroom na daar een half uur te hebben rondgedraaid zonder een kat te zien, vragen ze of ge aan afspraak hebt gemaakt...
                      *we hebben onze auto binnengedaan voor onderhoud en erbij gezegd dat we naar de autokeuring moesten gaan... natuurlijk rode kaart omdat de lichten niet goed afgesteld waren
                      *toen we de auto gingen afhalen na onderhoud, stond hij buiten op de parking met een platte band... we gaan dit binnen zeggen 'dat kan niet meneer' 'eum het is nochtans zo mevrouw...'
                      ze probeerden dan nog om de schuld op ons te steken...
                      *de dag na het onderhoud gaf onze boordcomputer aan dat hij in onderhoud moest... blijkbaar hadden ze hem niet eens aan de computer gehangen
                      *onze boordcomputer geeft wel aan dat er 15 kilometer mee gereden is tijdens het 'onderhoud' en ons gemiddeld verbruik is plotseling van 6 liter naar 11 liter gegaan... joyride??
                      *we merken ook op dat de plaat achter de nummer plaat is vervangen door 1 van hun eigen platen met daarop 'tweedehandswagen boden' wat dus NIET het geval is... als we onze eigen plaat terug vragen (tenslotte toch ons eigendom) is er niemand te vinden die van iets weet...
                      *wat later barst onze voorruit door steenslag, we laten de ruit vervangen onder onze verzekering wat gebeurt (mits lang wachten in de showroom voor er iemand is om de sleutels aan te nemen), een paar dagen later rijden we door de carwash en het zeepwater STROOMT onze auto binnen, over ons dashboard, over de boordcomputer/ingebouwde navi etc...
                      telefoontje naar boden: 6 keer doorverbonden, 6 keer afgeblaft, niemand die zich excuseert, wel de boodschap dat we maar een afspraak moeten maken voor dit te laten maken, want ze hadden geen tijd voor zoiets... wij dan maar zo goed en zo kwaad als het kon het zeepwater wat opgedweild... blijkt achteraf dat ze vergeten waren de ruit af te kitten...
                      *mijn man brengt de wagen binnen voor opnieuw de voorruit, en vraagt een vervangewagen gezien zij een fout hebben gemaakt... dit kan niet tenzij hij ervoor betaalt (!!!), maar er wordt wel afgesproken dat iemand van de garage hem 's avonds om 5u aan zijn werk (maar een beetje verderop) zal komen ophalen. om 4u krijgt mijn man telefoon dat ze hem onmiddellijk komen halen, maar mijn man moet dus wel werken tot 5u... tja dat was dan pech voor hem, want iedereen in de garage ging naar huis en er wou niemand hem komen halen om 5u, hoewel dit dus 's ochtends wel zo werd afgesproken... mijn man moest maar zien hoe hij er geraakte, trek uw plan
                      *opnieuw 13 km meegereden na het vervangen van de ruit, opnieuw een torenhoog verbruik (nog een joyride?)
                      *het ergste van al: nooit enig excuus voor alle fouten, geen verklaring voor alle problemen, niemand weet van niets en iedereen blaft u af

nog nooit zoiets meegemaakt
                      wij gaan dus nooit meer naar boden, maar dat was mss al wel duidelijk?

Comment

• Karitt Sports te Stevoort (Hasselt) - http://www.karittsports.be
                        Toen mijn moeder op zoek was naar een nieuwe tweedehands bij Karitt Sports terecht gekomen, de verkoop geklonken op een mooie Citroën Xsara Picasso, super vriendelijk, super duidelijk, alles top. De auto zijn we nog niet gaan halen wegens de verkoop van onze vorige, maar hij staat momenteel wel volledig tip-top in orde klaar voor ons. Daarover dus wellicht meer in de toekomst, maar ik verwacht veel goeds.

Maar toen ik zag dat ze redelijk veel Citroën hadden, gevraagd of ze de distributieriem en alles errond van mijn GTI wilden vervangen. Of er in ieder geval al een prijs voor maken, want ik was al bij zoveel garages langsgeweest waar ik de deur tegen mijn neus kreeg ("Joa, meneer, doa hemme wij gene tijd veur zelle, salu"), of maanden moest zagen achter een (te hoge) prijs.

Bij Karitt Sports kreeg ik een dag later al een prijs toegestuurd, toen de (volledig originele) onderdelen geleverd waren mocht ik de wagen binnen doen, en een dag later was hij volledig perfect in orde. Dit alles voor een hele nette prijs, inclusief glimlach en een heel warm welkom, plus de meest nette garage die ik in mijn hele leven heb gezien. En ja, je kan er ook een koffie of soep drinken als je wacht

Voor mij een dikke 10/10. Topgarage.

Fiat Garage Rabijns, Paal
                        Voor het onderhoud van mijn firmawagen moet ik hier terecht.
                        Ik moet zeggen, ik ben zowel tevreden als niet tevreden.
                        Ik ben tevreden van de mensen (heel vriendelijk, altijd met een glimlach, altijd snel geholpen) en de service is goed gedaan, maar het gaat er allemaal heel chaotisch aan toe bij de administratie. Zo hadden ze bij de levering van de auto verkeerde papieren opgestuurd naar de leasemaatschappij van een andere Fiat 500, waardoor ik een maand langer moest wachten, en de receptie geeft altijd een heel rommelige en chaotische indruk als ze je willen verderhelpen, en de communicatie is ook niet altijd je-dat.

Maar al bij al, toch nog OK.
                        2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

• Wat Karitt Sports betreft, ken de persoon, of ondertussen één van de personen, die daar de auto's poetst. Een job die daar ook met hart en ziel wordt uitgevoerd alvorens een verkochte auto de garage verlaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Floddermousie Bekijk Berichten

nog nooit zoiets meegemaakt
                            wij gaan dus nooit meer naar boden, maar dat was mss al wel duidelijk?
                            Waarom zijn jullie eigenlijk zo lang bij zo'n slechte dealer blijven gaan? Na punt 2 had ik er persoonlijk geen voet meer binnengezet.

De aflevering van mijn leasewagen moest bij D'Ieteren Stokkel gebeuren, en de uitleg over mijn auto was letterlijk dit : U had een Volkswagen als inloopwagen, bij Skoda werkt dat allemaal hetzelfde. Aub, hier zijn de sleutels! Ik kan ook wel een instructieboekje lezen, maar zoiets is toch ondermaats. Een collega kreeg dan weer wel een duidelijke uitleg bij aflevering, maar dat werd door iemand anders gedaan.
                            Last edited by Gunter; 09/03/2010, 13:50.

Comment

• BMW Cocquyt te Brugge,prima service ,alles correct.

Klopt de info dat ze aan de andere kant van de brug een ganse nieuwe Mini garage aan het bouwen zijn,naast France motors?
                              Last edited by zeramed; 16/03/2010, 21:09.

Comment

• Mijn neef heeft zeer goede ervaringen met garage Rietje. Hij liet onlangs 4 anti diefstalbouten vervangen door 4 gewone bouten op zijn Vw Golf en moest slechts 25 euro betalen. Prijs lijkt me schappelijk aangezien men toch 3 min 45 seconden aan het voertuig gewerkt heeft en de nieuwe bouten waarschijnlijk uit een soort goudlegering bestaan :-)

Comment

• Als men bij VW 25€ vraagt voor een liter (reserve)olie om in de koffer te leggen lijkt 25€ om zo'n tijdverslindend werk te doen inderdaad erg schappelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                                    Mijn neef heeft zeer goede ervaringen met garage Rietje. Hij liet onlangs 4 anti diefstalbouten vervangen door 4 gewone bouten op zijn Vw Golf en moest slechts 25 euro betalen. Prijs lijkt me schappelijk aangezien men toch 3 min 45 seconden aan het voertuig gewerkt heeft en de nieuwe bouten waarschijnlijk uit een soort goudlegering bestaan :-)
                                    Bij Skoda doen ze het nog beter. Alleen zijn het geen goudlegeringbouten daar, maar een edele fonte met chroomlak op. Wel van goede kwaliteit.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Mijn dealer is me zaterdagavond om 23u komen depanneren + uurtje werk, met wat drinkgeld was ik er vanaf

Comment

• is natuurlijk een mooie bijverdienste, Alfa's depanneren

what went wrong?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Ik denk erover na om mijn Suzuki motorfiets door een BMW te vervangen, maar heb schrik voor de service na verkoop, want die Suzuki kerel in de buurt doet 't quasi voor niet en altijd heel snel.

Comment

Working...
                                          X