Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Garage LAGROU (VW) Torhout
De garage waar ik ga met mijn firmawagen. Altijd heel vriendelijk.
Ook als ik voor een onderhoud ga, dan regelen ze voor mij altijd een vervangwagen. Echt TOP
Garage Vanduyfhuys(Fiat) Koekelare
Privé rijden we met een Fiat. Heel tevreden van deze lokale dealer. Zeer vriendelijke en heel erg redelijk van prijs. Opnieuw een Fiat bij hen besteld, niettegenstaande er veel dichterbij een andere Fiat dealer zit
Maandag bij m'n dealer langs geweest voor een nieuwe anti-diefstalbout, wat blijkt dat er nog een factuur van 510€ open staat...
Kzeg dat kan niet ten eerste als ik facturen van jullie krijg is het boven de 1000€ en ten tweede ik heb geen schulden.
Ze zeggen dan dat hun factuur mss verloren is bij de post, nuja ik zeg en dan nog ik weet van geen 510€ kosten.
Ze drukken papier af waarop staat herstelling voertuig 2/12/09
OK kheb dan betaald.
Toen ik thuiskwam voor de zekerheid nog eens alle facturen samen gelegd en rekeninguitreksels gezocht (ongvr. 30min werk) en alles was betaald...
Ik gisterenmorgen bellen om te vragen waarvan ze dit bedrag halen, en ze zouden me terugbellen als ze het gevonden hadden.
Blijkbaar hebben ze dan gisterenavond terug gebeld en toen was het mijn vrouw ze zeiden het was een foutje we zullen het bedrag terugstorten.
Zonder een duidelijke reden of excuse... een feit is indien ik het niet gecontrolleerd had en hun zo geloofde dat zij mooi 510€ in de pocket hadden aangezien dit niet de eerste keer is dat ik bij hen in het zak gezet werd begin ik me dus echt wel vragen te stellen ofer nog niemand anders last heeft gehad met deze dealer.
Maandag bij m'n dealer langs geweest voor een nieuwe anti-diefstalbout, wat blijkt dat er nog een factuur van 510€ open staat...
Kzeg dat kan niet ten eerste als ik facturen van jullie krijg is het boven de 1000€ en ten tweede ik heb geen schulden.
Ze zeggen dan dat hun factuur mss verloren is bij de post, nuja ik zeg en dan nog ik weet van geen 510€ kosten.
Ze drukken papier af waarop staat herstelling voertuig 2/12/09
OK kheb dan betaald.
Toen ik thuiskwam voor de zekerheid nog eens alle facturen samen gelegd en rekeninguitreksels gezocht (ongvr. 30min werk) en alles was betaald...
Ik gisterenmorgen bellen om te vragen waarvan ze dit bedrag halen, en ze zouden me terugbellen als ze het gevonden hadden.
Blijkbaar hebben ze dan gisterenavond terug gebeld en toen was het mijn vrouw ze zeiden het was een foutje we zullen het bedrag terugstorten.
Zonder een duidelijke reden of excuse... een feit is indien ik het niet gecontrolleerd had en hun zo geloofde dat zij mooi 510€ in de pocket hadden aangezien dit niet de eerste keer is dat ik bij hen in het zak gezet werd begin ik me dus echt wel vragen te stellen ofer nog niemand anders last heeft gehad met deze dealer.
VW & AUdi maes te roeselare
Gij betaalt dat nog eerst en gaat daarna u rekeningen nakijken, ik zou eerst alles nakijken en daarna indien ze gelijk zouden hebben pas betalen.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Gij betaalt dat nog eerst en gaat daarna u rekeningen nakijken, ik zou eerst alles nakijken en daarna indien ze gelijk zouden hebben pas betalen.
Idd ik was het ook zo van plan, maarja ik dacht zo'n grote dealer die zal wel gelijk hebben, dacht ergens cijfertje verkeerd overgeschreven te hebben...
Maar idd je hebt gelijk, dat zal ik in de toekomst ook doen.
*Wellens Tessenderloo Renault :
Service van de garage is top. Problemen worden snel opgelost. Soepel in het hanteren van garantie. Een klein voorbeeld : een paar bevestingsmoertjes kosten volgens de computer 25 euro. Garage vond dit zelf veel en gingen dit navragen. Omdat ik al betaald had, verwachtte ik niet om hier nog iets van te horen. Na 2 weken een telefoontje dat ik 20 euro komen ophalen. Knap. En zo kan ik nog verhalen vertellen waar problemen op een snelle en goede manier worden opgelost.
De verkoop is een stuk minder. In het verleden al eens slechte ervaring gehad met aankoop van tweedehands waar info over auto niet bleek te kloppen. Ook voor aankoop nieuwe wagen heb je niet de indruk dat je als klant koning bent.
*Kenens Paal Peugeot :
Enorm veel sympathie voor dit kleine familie bedrijfje. Hier heb je nog echt het gevoel dat je als klant belangrijk bent. De verkoper doet aandoenlijk hard zijn best. Een aanrader.
Als je steeds facturen van meer dan 1000 euro krijgt dan zegt dat veel over de kwaliteit van uw voertuig. Ik heb bij auto5 nog nooit meer dan 200 euro bteaald
Nissan garage Verlinden in Duffel heel tevreden van.
En BMW garage Ottevaere in Hever (Boortmeerbeek) ook een aanrader, zeer vriendelijk en gedienstig personeel.
Hier thuis rijden we sinds 95 met seat. en eerst gingen we bij de Valk in Schoten. daar was de service superslecht. wij hadden een 2de sleutel met afstandsbediening besteld. en elke keer da we belden was het nog niet binnen e.d. zo hebben we 2jaar gewacht op zo'n sleutel.
sindsdien gaan wij bij VAG in turnhout. daar is de service heel goed, ge wordt er goed ontvangen en ze geven flinke kortingen op nieuwe wagens.
Als je steeds facturen van meer dan 1000 euro krijgt dan zegt dat veel over de kwaliteit van uw voertuig. Ik heb bij auto5 nog nooit meer dan 200 euro bteaald
Zeer tevreden van de vroegere garage de Valk in Schoten. Ik heb daar enkele jaren geleden een enkele wielbout voor mijn Audi aangekocht en moest helemaal niets betalen.
Zeer tevreden van de vroegere garage de Valk in Schoten. Ik heb daar enkele jaren geleden een enkele wielbout voor mijn Audi aangekocht en moest helemaal niets betalen.
ik dacht nochtans dat je nog steeds een paar vijzen kwijt bent.
Ik heb net een enqueteformulier gehad nav het vervangen van de starter in de 460.
Ik heb hem op alles 100% gegeven, op twee puntjes na.
Hij verdient het.
gewoon effe rondluisteren bij vrienden, collega's, familie ... zo een dingen gaan rap de ronde he.
Ik heb al van veel andere mensen ook gehoord dat ze erg tevreden zijn van onze dealer.
Bijna niemand mistevreden.
'k Heb wel al gehoord van mensen die prijsofferte lieten maken dat ze niet tevreden waren, maar ze moeten 't spel maar fair spelen. Onderschat de verkopers niet ....
ik dacht nochtans dat je nog steeds een paar vijzen kwijt bent.
Nee hoor , ik heb net nog gekeken bij het op spanning zetten van mijn banden (voor de zuinigheide +0.6 boven de fabrieksopgave) en ze zaten er alle 20 nog in.
*Kenens Paal Peugeot :
Enorm veel sympathie voor dit kleine familie bedrijfje. Hier heb je nog echt het gevoel dat je als klant belangrijk bent. De verkoper doet aandoenlijk hard zijn best. Een aanrader.
Ivan is een ontzettend sympathieke vent. De mama doet haar Peugeot (firmawagen) daar binnen.
Comment