Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dealers, jouw ervaringen en beoordeling.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dark messenger Bekijk Berichten
    Garage Vanneste (Opel) Harelbeke
    zelf ook wel tevreden van, maar één keer was mijn auto niet klaar
    ze hadden die morgen de sleutelbrievenbus niet geleegd, ook al had ik hen dat telefonisch doorgegeven dat ik de wagen al van de avond ervoor ging gaan stallen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timmyevy Bekijk Berichten
      Ik ben bij opel garage in bree geweest vriendelijk voor verkoop , het onderhoud alles o.k. maar krijg zoals in mijn geval de olie schakelaar defect stuk dan doen ze daar 5 maanden over voor dit te vervangen.Ze zeggen dan rij nog maar door we zoeken naar een oplossing achter 14 dagen bellen we u voor een oplossing , maar er wordt nooit gebeld.Toen ging mijn toerenteller op en neer en ze zeiden na 5 minuten gekeken te hebben nar de wagen rij maar door uw wagen is 100 % in orde na 6 maanden aan het lijntje gehouden ben ik naar andere garage gegaan in lanaken en daar hebben zijn ze nu op zoek naar het probleem.De garage in bree is groot maar geen goede service de garage in lanaken is klein maar met goede service .
      Vraag bij je volgende onderhoud misschien een aantal extra leestekens mee, dan komt het helemaal in orde.

Mijn broer heeft vorig jaar redelijk wat kosten gehad aan een Corsa: o.a. de schokdempers achteraan laten vervangen. Dit gebeurde bij garage Beckx in Rotselaar (na aanraden van iemand die er al jarenlang klant is).
      Dit jaar met de Corsa naar de keuring en wat bleek: één van de schokdempers achteraan lekt... vervangen my *ss ja!
      Last edited by ; 10/08/2010, 10:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 125 problems Bekijk Berichten
        Mijn dealer (Opel Frijters uit kalmthout ) is mij al maanden aan't beliegen en bedriegen .
        Tegen mij verklaarde hij te werken aan het probleem maar tegen Opel klantendienst gaat hij verklaren dat er geen probleem is !!
        Klantenbedrog dus !!
        Aan bovenstaande en anderen die negatieve ervaringen hebben:

AutoForum.be wil jullie zeker de mogelijkheid geven om jullie verhaal te doen, en ervaringen te delen met andere bezoekers. Let er echter wel op dat voor het posten van negatieve ervaringen waarbij de garage en/of betrokken persoon binnen de garage (verkoper, werkplaatsmedewerker, ...) kan geïdentificeerd worden, er een aparte thread nodig is, en dat deze topic moet opgesteld worden volgens een opgelegde layout. Zie HET REGLEMENT voor meer info.

Dit omwille van aanklachten in het verleden van benadeelde garages.

Met dank
        ----------------------------------------------------------------------------------
        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
        Pictures here: BMW 7 Series
        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
        It might need half a starsystem to turn around,
        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• 12345
          Last edited by Cyrano.ak; 24/03/2014, 12:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steve-O Bekijk Berichten
            -de 4 remblokken werden gewisseld op 60.000km terwijl dat totaal nog niet nodig was (zagen er ook vooraan nog piccobello uit-vriend van mij doet al 105.000km met dezelfde remblokken en heeft gelijkaardige rijstijl)
            Qua leasingwagens - en soms ook particulieren - doen redelijk wat dealers een onderhoud op onderdelen waarvan ze verwachten dat ze tussen het huidige onderhoud en het volgende onderhoud problemen gaan leveren. Zo werden bij mij bij een niet nader genoemde garage ook eens ongevraagd de banden gewisseld naar een type dat me niet aanstond.

Comment

• Iemand ervaring met BMW Garage Verstraeten in Lochristi?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 125 problems Bekijk Berichten
                Mijn dealer (Opel Frijters uit kalmthout ) is mij al maanden aan't beliegen en bedriegen .
                Tegen mij verklaarde hij te werken aan het probleem maar tegen Opel klantendienst gaat hij verklaren dat er geen probleem is !!
                Klantenbedrog dus !!
                Dat lijken mij nochtans zeer eerlijke mensen te zijn, ik heb over hun ook alleen nog maar positieve reacties gehoord.

De aanleiding van ontevredenheid jegens dealers/garagisten is volgens mij ook in meerdere gevallen toe te schrijven aan onkennis/onbegrip van klanten zelf. Dat is niet meteen tegen mensen hier bedoeld, maar toch iets wat mij meer en meer opvalt.

En het is heel gemakkelijk om op het internet even een slechte commentaar neer te pennen, achter de pc zijn we allemaal helden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                  BMW Cocquyt te Brugge,prima service ,alles correct.

Klopt de info dat ze aan de andere kant van de brug een ganse nieuwe Mini garage aan het bouwen zijn,naast France motors?
                  Ik denk dat dat klopt ja..

Comment

• audi garage
                    CLISSEN GARAGE NV
                    WUUSTWEZELSEWEG 135, 2990

Vandaag een al niet te goede ervaring mee gehad
                    Ze verkopen een pareltje van een audi 80 b2.
                    Mijn vader belde hier gistere voor, maar te laat hij was verkocht....
                    Maar tegen de avond stond hij nog steeds te koop.
                    Dus ik dacht als hij morgenvroeg er nog opstaat bel ik eens, zo gezegd zo gedaan, sta om 9u (en dat voor een 17jarige in de vakantie ) en zie dat hij nog altijd te koop sta.
                    Ik bel en word doorverwezen naar een verkoper, deze zei dat de auto nog steeds te koop stond en dat we vandaag konden gaan kijke.
                    Mijn vader uit zijn bed gevloge en er meteen naartoe gegaan (ong een rit van 100km op en 100km af...) hij komt toe en krijgt te horen dat de auto GISTEREN avond is opgehaald door de koper...
                    Het excuus, de ene verkoper wist het nog niet...

komaan wat is dat nu voor een communicatie...

zo spijtig
                    was een a80 b2, 1600 diesel automatiek en de CD uitvoering (dus elektrische ruite en al).

dis tip aan iedereen blijf daar weg de communicatie in dat bedrijf is 0,0.
                    Last edited by ; 22/08/2010, 03:19.

Comment

• GARAGE DE RIDDER - BEVEREN ( LAND ROVER & JAGUAR)

Schitterende service, van eerste contact tem. dienst na verkoop! By far de beste service die zowel ik als mijn pa al gehad hebben, en de laatste heeft al wel wat auto's versleten, ook in het hogere marksegment! Bij mercedes kunnen ze van die mannen nog iets leren en bij LR & Jaguar Peeters te Herentals al helemaal, slechtste service ooit!

PORSCHE VERELLEN - LIER (Porsche)

Zeer goede service, goed onthaal, steeds correcte informatie en ook allen vakidioten! Zeker Wim Roeckx is een aanrader qua verkoper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi.Lover Bekijk Berichten
                        dis tip aan iedereen blijf daar weg de communicatie in dat bedrijf is 0,0.
                        Zover ik kan zien was de communicatie de eerste keer toch terecht? Auto was verkocht . Dat ie nog op het terrein stond, heeft daar niets mee te maken .

Comment

• Even een grote pluim voor mijn Dealer na intussen zeer veel positieve ervaringen. Ben niet het type die snel lof spuwt, maar ik ben daar super tevreden

SAAB Callens Waregem.

Heb enkele auto's in onderhoud bij de dealer, mijn broer ook, vandaar misschien de buitengewone service

Vorige week een Saab in Duitsland aangekocht en voor een groot onderhoud (met black sludge controle) binnengebracht bij Callens.

In de namiddag krijg ik per e-mail een fotoverslagje van de werkzaamheden (carterpan etc...) met telefoontje dat de motor gezond is.

Bij het einde van de werkzaamheden, een mailtje met alle puntjes en hoe ze opgelost zijn.

Omdat ik een overeenkomst heb met de verkoper (in Duitsland) omtrent een CE melding krijg ik onmiddellijk een offerte voor de herstelling, zodat ik dit kan overmaken aan de verkoper.

Echt super.

heb trouwens al diverse positieve ervaringen, dus het mag ook eens geschreven worden.....
                          saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
                          saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
                          saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
                          saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
                          saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
                          renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
                          Porsche 993 (1994)

Comment

• Hetgeen dat volgt komt uit het Audi Q5 topic maar hoort mijn inziens hier meer thuis.

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                            Binnen de vijf minuten dat ik een (rustige) showroom betreed weet ik of ik in deze concessie zou kopen.
                            Ik begin de wagens aandacht te bekijken, en ga zitten in het model dat mij bevalt. Na drie minuten doe ik de motor kap open en ga ik de koffer inspekteren. Als er zich in deze eerste vijf minuten (uurwerk in hand is dat lang, hoor...) niemand heeft gemanifesteerd om mij minstens te bevestigen dat men mij heeft zien binnenkomen, weet ik dat deze houding ook later zal ervaren in het onthaal, het atelier... enz. Het is een kwestie van bedrijfsgeest...
                            Dus ga ik elders zoeken. Ik wil geen blabla noch bljiken van waardering, ik wil efficiency en professionalisme. Een verkoper die niet past in mijn benadering (en ik ken er...zowel bij Audi als bij BMW als bij Mercedes als .... bij Volvo) doet al genoeg zaken en heeft mij poen niet nodig.
                            Het is mij enkele kilometers meer waard om de gewenste aanpak te mogen genieten... die betere vestigingen bestaan wel !
                            Je verwachtingen zijn zeker niet te hoog...mochten we in een ideale wereld leven. In deze wereld kunnen deze verwachtingen jammer genoeg niet ALTIJD ingelost worden, ook al zit de bedrijfsgeest goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                              Zover ik kan zien was de communicatie de eerste keer toch terecht? Auto was verkocht . Dat ie nog op het terrein stond, heeft daar niets mee te maken .
                              communicatie naar de koper toe is goed, maar in het bedrijf zelf...
                              en hij stond NIET meer op het terrein dus de andere koper is zelf voor de zekerheid niet gaan zien...

Comment

• Contactslot geblokkeerd 4 maand na aankoop, geïmmobiliseerd op de oprit dus.
                                Ze hebben m'n auto komen halen, meer dan een half uur werk op de oprit om hem op de depanneur te krijgen, de vervangwagen reeds mee, een weekje later m'n wagen terug en ze hadden nog een loskomende deurrubber vervangen ook.
                                Geen faktuur, hoewel dit gemakkelijk 4 a 500 euro kost.
                                Wel een mooie toepassing van de garantie!
                                Opnieuw zeer tevreden van Automobilia dus!

(heb er niet eens moeten naar vragen, "jij hebt die wagen nog niet lang, dus we gaan dat wel regelen" zei men spontaan)

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Vorige donderdag nog eens verschoten van (weeral) de goeie service van VW garage Rietje in Kapellen...
                                  Kwam er om 12u05 binnen in de drive-in-receptie voor een ratelingske wanneer ik start. Daar direct geholpen geweest, paar keer gestart maar had het geluid toen niet.
                                  Mechanieker stelde voor de wagen er een half uurtje op de parking te laten staan omdat het geluidje er meestal kwam bij koudstart. Ondertussen snel een quickske gedaan . Om 13u10 kwam ik binnen en hadden ze reeds terug juist getest en nog steeds niets hoorbaar... Stelden ze voor om deze eens binnen te brengen, want hadden wel een gedacht welk het zou kunnen zijn.
                                  Zei die doodserieus: Meneer, wanneer past dit voor u, zorgen we wel dat het gaat

Ik die gewoon ben van mijn vorige auto naar Opel (Gman - ... ) te gaan voor een wagen die totaal niet meer startte en dan 4 (!!!) weken moest wachten eer ze me konden helpen!

Stond er met een mond vol tanden, al de 2e keer dat deze garage me positief verrast

Comment

• mijn moeder (Skoda Fabia SDI) en broer (Audi A4 2.0 TDI) zijn ook zeer tevreden klanten van Rietje
                                    www.peugeotforum.be

Comment

• Wat kies ik best in de omgeving van Turnhout? L. Jacobs of Deckx? Of toch maar Verellen in Geel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                                        Wat kies ik best in de omgeving van Turnhout? L. Jacobs of Deckx? Of toch maar Verellen in Geel?
                                        Jacobs is kleiner, en dus ook een iets ongedwongenere aanpak.

Ken een aantal mensen die daar hun VW gekocht hebben, en iedereen is er tevreden over.

Comment

• Zaterdagnacht mijn auto met ingeklapte zijspiegel teruggevonden, een of ander kalf had er tegen gelopen allicht. Gevolg: glas hing uit de spiegelhouder te bengelen.
                                          Net even bij Viaene (Fiat-Alfa-Lancia) in Lembeke geweest, kosteloos hersteld! (ok, het was echt niet veel werk maar toch)

Comment

Working...
                                          X