Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dealers, jouw ervaringen en beoordeling.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
    Snel binnen zijn...
    En misschien proberen ze zo wel de financiële kost - van de eisen die constructeurs stellen kwa showroom en drgl - te recupereren...
    Is een gebrek aan lange termijn denken. 1 keer dik aanrekenen en klant is weg. Telkens normaal aanrekenen en normale/goeie service, klant komt telkens terug.
    Jammer dat constructeurs op dat vlak geen controles doen, zou het beeld van het merk naar de buitenwereld wel omhoogkrikken. En de dealers die overdrijven d'er tussen uit halen.
    FACT! Ze zullen er nog van terugkomen...
    In de regel vragen alle grote garages veel te veel voor een uurloon, als die al ergens duidelijk op het factuur vermeld staan. We spreken dan nog niet over de verkoopsprijzen van oliën en dergelijke....

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
    Dat doen ze dus wel bij sommige dealers. Ik werd ooit eens opgebeld door een extern bureau nadat ik mijn wagen bij een officiële merkverdeler had binnen gedaan. Heb daar eens mooi mijn mening kunnen zeggen.
    Dat klopt ook, alleen heb ik mijn twijfels of de opdrachtgever wel de constructeur is....
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
      In de regel vragen alle grote garages veel te veel voor een uurloon, als die al ergens duidelijk op het factuur vermeld staan. We spreken dan nog niet over de verkoopsprijzen van oliën en dergelijke....
      Even een oude factuur van Davo nabladeren. Van Peter Motor Works (mijn BMW motorfiets dokter) staat dit vermeld, en blijkbaar ook op de facturen van Davo.

Is nog een stevige prijs, maar komt in de buurt van wat mijn rate is .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
        Even een oude factuur van Davo nabladeren. Van Peter Motor Works (mijn BMW motorfiets dokter) staat dit vermeld, en blijkbaar ook op de facturen van Davo.

Is nog een stevige prijs, maar komt in de buurt van wat mijn rate is .
        Garage 't Rietje: E.P. / PTN / uurloon = 5.10 x aantal (bvb 20.800 wat?) = € 106.08 + btw

Iedereen die meer dan € 60 /u vraagt voor gelijk wat =
        Last edited by Metaxa; 09/12/2010, 14:10.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Goede namiddag,

Zit er hier volk die naar audi garages gaan, in vlaams brabant, waar ze tevreden van zijn? Voorlopig dacht ik te gaan in Lubbeek bij garage Meurrens. Enige nadeel is dat deze volgens de audi-site niet op zaterdag open zijn en ik moet toch er eens tijd voor maken om een leasewagen te vinden en met mijn aanloopwagen op onderhoud te gaan.

Bij voorbaat dank.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 4bit Bekijk Berichten
            Goede namiddag,

Zit er hier volk die naar audi garages gaan, in vlaams brabant, waar ze tevreden van zijn? Voorlopig dacht ik te gaan in Lubbeek bij garage Meurrens. Enige nadeel is dat deze volgens de audi-site niet op zaterdag open zijn en ik moet toch er eens tijd voor maken om een leasewagen te vinden en met mijn aanloopwagen op onderhoud te gaan.

Bij voorbaat dank.
            2 jaar geleden geweest voor een Passat CC. Verkoper bleek iemand te zijn waarmee ik jaren geleden jarenlang samen me naar school liep. Na de offerte voor de CC, ging het over de overname van mijn oude wagen. Er werden foto's genomen van de wagen en van de documenten. Verkoper zou iets laten weten. Iets voor de vervaldag van de offerte nog eens gemaild ivm de overnamen aangezien die einddatum eraan kwam en hij nog niks had laten weten. Ik wacht nog steeds op antwoord...
            Als je de mails van een mogelijke koper niet eens beantwoordt, dan hoeft het voor mij niet meer, want ik leg dan de link dat bij een probleem of een onderhoud van de wagen de zelfde "service" zal gegeven worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
              Garage 't Rietje: E.P. / PTN / uurloon = 5.10 x aantal (bvb 20.800 wat?) = € 106.08 + btw

Iedereen die meer dan € 60 /u vraagt voor gelijk wat =
              Val dan maar nooit in panne in Nederland of Groot-Brittannië!

Ik weet schadeherstellers over de grens die 78,5€ per uur vragen... (ik weet niet meer zeker of de BTW er al in zat!!!)

Comment

• Controle op de concessies zou wat mij betreft wel eens wat vaker mogen gebeuren. Bij mijn BMW-dealer zit er in ieder geval al eentje die direct zijn job kwijt zou zijn.

Ik hoor in het algemeen eigenlijk meer kwaads dan goeds over de BMW-dealers, en begin hoe langer hoe beter te begrijpen hoe dat komt.

Comment

2 jaar geleden geweest voor een Passat CC. Verkoper bleek iemand te zijn waarmee ik jaren geleden jarenlang samen me naar school liep. Na de offerte voor de CC, ging het over de overname van mijn oude wagen. Er werden foto's genomen van de wagen en van de documenten. Verkoper zou iets laten weten. Iets voor de vervaldag van de offerte nog eens gemaild ivm de overnamen aangezien die einddatum eraan kwam en hij nog niks had laten weten. Ik wacht nog steeds op antwoord...
                  Als je de mails van een mogelijke koper niet eens beantwoordt, dan hoeft het voor mij niet meer, want ik leg dan de link dat bij een probleem of een onderhoud van de wagen de zelfde "service" zal gegeven worden.
                  En dan naar een andere garage geweest waar je wel tevreden van bent en je de naam van wilt geven?
                  Allee soit, ik ga morgen waarschijnlijk zowiezo al eens rondneuzen bij garages die op een zaterdag open zijn. Eens horen wat zij mij te bieden hebben, en wat offertes laten opmaken.

Comment

• Bij dit bericht lijkt het me uitstekend om in te haken met mijn consumentenonderzoek voor school!
                    Als er mensen zijn die hun mening willen geven, dan zou ik dat zeer op prijs stellen, zo niet, dan excuses voor het lastigvallen!

We spreken mensen op straat aan voor ons onderzoek, maar het lijkt me ook erg prettig de mening te hebben van mensen die zich verdiepen in auto's en de verschillende merken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 4bit Bekijk Berichten
                      En dan naar een andere garage geweest waar je wel tevreden van bent en je de naam van wilt geven?
                      Rondgekeken bij Audi (A4), bij VW (Passat CC), bij Chevrolet, bij Dodge, bij Mercedes (hier was in een bureautje een feestje aan de gang en niemand had zin om mij verder te helpen...).
                      Ondertussen ook wat rondgehangen op het internet en op Bimmerboard terecht gekomen. Dan naar Van Avondt (BMW) in Herent geweest en daar terecht gekomen bij een verkoper die echt luisterde naar wat ik zei en vroeg, die mij raad gaf ipv dingen op te dringen. Een heel andere houding dan de vorige verkopers.
                      Tot nu toe tevreden van Van Avondt.
                      Ik moet wel toegeven dat ik voor bijv. nieuwe banden & velgen naar PSG in Geel ga, omdat ik de indruk heb dat als je die dingen bij de dealers koopt, je toch wel een groot stuk van hun infrastructuur mee betaalt...

Comment

Rondgekeken bij Audi (A4), bij VW (Passat CC), bij Chevrolet, bij Dodge, bij Mercedes (hier was in een bureautje een feestje aan de gang en niemand had zin om mij verder te helpen...).
                        Ondertussen ook wat rondgehangen op het internet en op Bimmerboard terecht gekomen. Dan naar Van Avondt (BMW) in Herent geweest en daar terecht gekomen bij een verkoper die echt luisterde naar wat ik zei en vroeg, die mij raad gaf ipv dingen op te dringen. Een heel andere houding dan de vorige verkopers.
                        Tot nu toe tevreden van Van Avondt.
                        Ik moet wel toegeven dat ik voor bijv. nieuwe banden & velgen naar PSG in Geel ga, omdat ik de indruk heb dat als je die dingen bij de dealers koopt, je toch wel een groot stuk van hun infrastructuur mee betaalt...
                        Bij Pieter?
                        2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
                        2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
                        2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
                        1999 Volvo V70 classic 2.5d
                        1967 Volvo 123 GT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 123GT Bekijk Berichten
                          Bij Pieter?
                          Over welke garage heb je het ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cumulus Bekijk Berichten
                            Val dan maar nooit in panne in Nederland of Groot-Brittannië!

Ik weet schadeherstellers over de grens die 78,5€ per uur vragen... (ik weet niet meer zeker of de BTW er al in zat!!!)
                            = profiteurs > maffia

Comment

• deel 1/2

LEXUS
                              Lexus Brussels - Wemmel
                              Competente mecaniciens die kennis van zaken hebben en volhouden tot ze een gepaste oplossing kunnen bieden, een goed uitgeruste garage, goede ligging, vriendelijk onthaal en ik kan praten of uitleg vragen aan de man die aan mijn auto gaat werken/heeft gewerkt. Meestal hebben ze een vervangwagen beschikbaar, tot een paar jaar geleden waren het Lexussen IS220d, nu hebben ze een vloot van een stuk of zes Yariskes, maar die zijn dan ook gratis. Het enige minpunt aan deze garage is hun hoge prijs. De werkuren zijn duur, zeker de "high-tech" werkuren en de rekeningen vallen dan ook erg gepeperd uit. Dat heeft gemaakt dat ik elders heen ben getrokken.
                              Een voorbeeld: ik liet een Eibach verlagingsset steken op de IS 200 bij Vulco in Leuven. Er heeft iemand aan gewerkt die niet gewoon was om RWD's uit te lijnen en die heeft het dan ook verprutst. Afgekeurd op de keuring verlaging wegens afwijkende geometrie. Eibach-invoerder Mayer had er zijn vragen bij en raadde me aan de geometrie door een merkdealer te laten nakijken. Bij Lexus Brussels hebben ze de geometrie opnieuw afgesteld te beginnen vanachter en zetten hem juist, volledig binnen Lexus-toleranties (het was nipt). Helaas rekenden ze daar ook ongeveer 250€ voor aan. Ik was tevreden met het uiteindelijke resultaat (keuring geslaagd), maar op die prijs heb ik toch ferm zitten sjieken. Dat was erover.

Garage Vitesse (Subaru, Toyota & Lexus onderhoud) - Sint-Niklaas
                              Deze garage werd mij door mijn nonkel aangeraden. Hij kocht er een directiewagen IS 200 automaat waarmee de baas van de garage had gereden. Van die auto en hun service is hij altijd heel tevreden geweest. Toch maar eens geprobeerd dus en het is me zo goed bevallen dat ik er nu altijd ga. Ze hebben inderdaad een uitstekende service en bieden volledige tevredenheid aan een juiste prijs. Ze zijn ook altijd vriendelijk ondanks de drukte en bedienen je met een gemeende glimlach.

Ze doen precies wat ik vraag, maar geven zelf ook hun deskundig advies. Ze zullen bijvoorbeeld nooit iets vervangen dat niet echt nodig is (zoals in Lexus Brussels wel eens is gebeurd) en de prijzen van de originele Lexus-wisselstukken lijken wat minder duur dan in Brussel. Het grootste verschil komt echter van de werkuren. Ze rekenen correcte en realistische werkuren aan (niet teveel) en die zijn goed van prijs. Laten we zeggen dat ze eerder met een Toyota geassocieerd worden dan met een Lexus!
                              Er wordt mij ook altijd de nodige uitleg verschaft en ik mag vrij het atelier inlopen om te kijken/vragen. Wat ook strekt tot aanbeveling is dat ze accepteren dat ik zelf mijn onderdelen aanbreng.

Voorbeeld: Ik heb vorig jaar een gereviseerd motoronderdeel laten monteren. Daar hebben ze niet moeilijk over gedaan. Recenter hebben ze mijn nieuwe geharde Brembo-sportschijven met StopTech sportblokken gemonteerd en ook met de installatie van de Bilstein B6'en hadden ze geen probleem. Geen enkel van die onderdelen heb ik bij hen gekocht. Ik heb wel prijs gevraagd, maar bij Mosa Frein voor de remmen en een Duitse handelaar in Berlijn voor de dempers kreeg ik knalprijzen die onder de inkoopprijs van Vitesse lagen.
                              In het verleden deden garages van andere merken daar al eens moeilijk over, niets daarvan bij Vitesse. Ze zijn het gewoon "want veel van onze Subaruklanten vragen dat". Mooi zo!

KIA
                              BAC Wilrijk (British Auto Center - in hetzelfde gebouw als Jaguar op de A12)
                              Dit is de dealer die me een ferm aanbod deed toen ik er mijn firmawagen bestelde. Ze leverden een goeie service af, maar achteraf bij onderhoud scheelde er altijd wel iets aan dat niet in orde was. Vooral het onthaal en service vind ik maar matig. Drie keer teruggaan voor hetzelfde is niet de eerste keer. Een andere keer bel ik of ik een dimlichtlamp kan laten vervangen (daarvoor moeten bumper los en batterij eruit!), krijg afspraak na de middag en moet nog anderhalf uur wachten omdat de mechaniciens niet op de hoogte schijnen dat den bureau mij gezegd had dat ze mij tussendoor gingen nemen. Op dat moment heb ik met een Nederlandse Jaguar-klant even gepraat in de klantenruimte (da's wel een pluspunt!) en die had zo'n spijt dat hij een S-Type had genomen voor zijn 40ste: niks dan problemen mee en moeilijkheden met de garage.
                              Facturen krijg ik uiteraard niet te zien (leasewagen), tenzij die voor vervangauto's. Ik denk dat ze overwerkt zijn of zo, met afgemeten antwoorden tot gevolg. Joviaal en met de glimlach moet je hier niet verwachten. Spijtig.

Garage Astrid - Kia Kontich
                              Voor het laatste onderhoud van de Kia ben ik hier geweest, en dat zal voor het volgende ook zo zijn. Totaal uit de richting voor mij (BAC is niet veel beter), maar ze zijn veel meer klantgericht. Vriendelijk onthaal, service was goed (heeft me aan't station Kontich afgezet) en verder niks op aan te merken.

Andere dealers van mijn vroegere auto's:

PEUGEOT
                              Met mijn Peugeot 106 XSi 1,6 destijds heb ik heel wat problemen gehad. Die auto heeft meer in de garage gestaan dan wat anders. Een korte bloemlezing...
                              Sint Anna Motors - Grimbergen/Strombeek
                              Heb ik ooit een uitlaat en remblokken laten steken. Was goed gedaan, maar prijs was om achterover te vallen. 17800BEF voor een achterste pot en twee remblokken. Het was meteen de laatste keer da'k er geweest ben.

Sint Anna Motors - Vilvoorde
                              Al vriendelijker en behulpzamer dan Sint Anna Motors, maar over de factuur was't discussie. Ze hadden zaken aangerekend die ik niet gevraagd had.

Peugeot Berchem - Sint Agatha Berchem
                              Garage maakt goede eerste indruk. Ben er een paar keer geweest omdat ze een oudere mechanicien in dienst hadden die nog echt iets kon. Maar toen ze ongeveer alle onderdelen van mijn stuurbekrachtiging hadden vervangen -beginnende met het duurste natuurlijk- en ik al verschillende keren gezegd had dat ik dacht dat het electronisch was, hebben ze de hulp ingeroepen van hun concessiehouder Peugeot Anderlecht.

Peugeot Anderlecht - Anderlecht (of wat dacht ge?)
                              Beste garage tot dan toe. Ze losten mijn servo-probleem op (en ook andere) tegen redelijke prijs. Op't einde scheurde mijn motorruimte zich af van de passagierskooi, scheur van 16cm lang op 4 breed. Ik hield Peugeot aansprakelijk, maar ze namen het niet op zich. Garantie op carrosserie was namelijk al 3 maanden voorbij. Alsof die scheur drie maanden geleden nog niet was begonnen. Anyway, Peugeot Anderlecht kwam me wel tegemoet en leverde een herstellingskit (!) tegen kostprijs en de werkuren gratis. Dat kon ik wel appreciëren.
                              Later is het toch nog misgegaan. Toen ik vroeg voor een offerte van een nieuwe auto met overname van de mijne, heb ik uiteindelijk van irritatie tegen die verkoper gezegd: "Maar luistert ge niet naar mij? Ik wil ne NIEUWE. Ge begint mij nu al twee keer over een directiewagen, maar ik wil ne NIEUWE". Tevergeefs, hij begon weer dat die directiewagen (een 306 HDI 110) toch zo ne goeie was en zo goed bij mij paste. Toen heb ik het voor bekeken gehouden bij Peugeot Anderlecht. Ben kwaad buitengestapt en heb me diezelfde week een NIEUWE Seat Ibiza Evo2 gekocht.

Peugeot is over't algemeen duur omwille van de dure stukken en vele werkuren, maar vooral vanwege de frequentie dat ik met mijn scheurijzer in de garage stond. Echt geen kwaliteit. Heeft dan ook geen twee jaar geduurd of hij lag buiten. 't Was altijd weer iets anders dat kapot ging. Wist niet dat er zoveel onderdelen stuk konden gaan op zo korte tijd.

SEAT
                              Coekaerts - Aarschot
                              De beste garage waar ik ooit geweest ben. Hier viel nu echt eens niets op aan te merken. Ik reed er na mijn verhuis voor van Mechlen naar Aarschot voor een onderhoud. Het is een zelfstandige die nog zelf al zijn klanten te woord staat, persoonlijk de factuur overloopt in zijn bureau voor betaling en ook zelf aan de auto's werkt. Zo moet het zijn vind ik. Altijd vriendelijk, correcte prijzen (80€ voor een klein onderhoud was minder dan de helft da'k bij Peugeot betaalde!), goede vervangwagens tegen lage prijs. Hij heeft zijn jarenlange onderscheidingen voor beste dealer niet gestolen!!
                              Slechts een keer heeft die mij teleurgesteld, toen een onverlaat zijn handrem niet had aangezet en zijn V70 met bumper een deuk in mijn Ibiza's voorspatbord had gemaakt. Coekaerts laten vervangen (verzekering), maar het was niet goed gedaan: appelsienenhuid en druppeltjes op verschillende plaatsen. Hij heeft dat dan weggewerkt, maar toen was er een kras in de lak op de zijdeur en die had hij er mee in verneveld en dus vereeuwigd. Daar was ik toch niet blij mee. Aanrader dus voor alles wat niet carrosserie is.

Seat Van Osselaer - Temse
                              Zeer ontevreden van. Nadat mijn kabelboom was beginnen smeulen door een kortsluiting in het open dak tijdens een hittegolf, sleepten ze mijn auto naar daar. Die mannen herstelden mijn auto, maar beschadigden daarbij mijn dashboard. Toen ik hen daarop wees als ik de auto ophaalde, kreeg ik te horen van de baas en mechanicien dat dat niet zo was en dat die krassen en beschadigingen er al in waren. Het was niet zo, de beschadigingen zijn er gekomen tijdens die herstelling, daar is voor mij geen twijfel over. Dus tevredenheid op het vriespunt. 't Gebeurt zelden dat ik ergens boel over maak, maar de drie klanten achter mij hebben het geweten dat ze de boel verknoeid hadden. Ik ben daar kwaad weggereden.

Seat Hendrickx - Mechelen
                              Deze is ook een uitstekende garage. Doet me denken aan Coekaerts in Aarschot. Net niet even goed en attent, maar toch ook wel heel goed hoor. Redelijke prijzen, goed onthaal, goed werk en heel beschikbaar.

Comment

• deel 2/2

(vervolg)

Alfa Romeo
                                Met mijn Alfa 33 van de tweede generatie (905-serie) heb ik volgende dealers gezien:

Alfa De Linde - Schelle/Aartselaar
                                Goed onthaal, kennen hun zaken. Waren heel behulpzaam ondanks het vele werk en de oude auto. Die pasten in elk geval de verkoopsles toe: "kleine klanten bestaan niet". Goed gevoel aan overgehouden.

Alfa Mertens - Wolvertem
                                Hier werd de 33 het meeste onderhouden, en de huidige 146 ook. Goede garage, correcte service, maar relatief duur. De prijs van de herstelling is toch altijd een verrassing in negatieve zin. Maar dat lijkt een beetje een Alfa-ziekte te zijn.

Alfa IAC - Schaarbeek
                                Daar is de 33 destijds binnengeweest toen een van de distributieriemen geknapt was. Ze stelden voor om de beide cilinderkoppen door een nieuwer type te vervangen met hydraulische klepspelingscompensatie die minder onderhoudsgevoelig was. Herstelling werd wel vakkundig uitgevoerd, maar het duurde veel te lang, we zijn verschillende keren moeten teruggaan voor prullen die niet in orde waren en de factuur was belachelijk duur. De mensen het klantenonthaal hebben het nog het meeste verknoeid door hun betweterigheid en minachting voor de klant. Volgens mij heeft de klant altijd gelijk, volgens hen niet. Negatief oordeel.

Alfa Quadrifoglio - onafhankelijke garage Eeklo (intussen gestopt)
                                't Is moeilijk om over je eigen familie objectief te zijn. Hij heeft me heel goed geholpen, maar ik kan niet zeggen dat er vrienden- of familieprijzen werden voor aangerekend. Wel heb ik er veel van opgestoken omdat ik er meestal bij bleef toen hij aan mijn 33 werkte. Uiteindelijk had hij ook gelijk toen hij zei dat ik moest oppassen waar ik de distributieriem liet vervangen. Ik liet het achter de hoek doen (geen Alfa garage) en enkele tientallen kilometers na de herstelling is de motor inderdaad in de soep gedraaid. Dat komt ervan om goede raad in de wind te slaan...

Alfa Berckmoes - Mechelen
                                Mijn ervaring met deze onafhankelijke garage is dat het een afzetter is. Hij heeft een ontzettend mooie collectie klassieke Alfa's staan met een Giulietta spider, Montreal, GTV6, GTV Bertone, Giulia Sprint, SZ, Giulia, en nog een paar spiders van verschillende jaargangen. Ik had beter wat meer opgelet op zijn werk ipv die collectie. Op 't einde probeerde hij de vooraf afgesproken prijs voor het werkje terug in vraag te stellen. Gelukkig hebben we dat geweigerd, maar hij heeft toch heel moeilijk gedaan.

Comment

Over welke garage heb je het ?
                                  Over Van Avondt

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
                                  1967 Volvo 123 GT

Comment

Over Van Avondt
                                    Daarstraks nog met de E46 M3 (van kameraad) geweest bij Van Avondt.
                                    Heel vriendelijke bediening en prijzen staan allemaal duidelijk vermeld.
                                    k verschoot enkel van de prijs : 267 euro btw inclusief voor onderhoud en nog paar zaken laten nakijken. k wist niet dat BMW tegenwoordig nog zo goedkoop was
                                    Dus bij mij is dit een aanrader , net zoals Ottevaere in Boortmeerbeek.
                                    Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
                                    www.musclecarrent.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fille001 Bekijk Berichten
                                      Daarstraks nog met de E46 M3 (van kameraad) geweest bij Van Avondt.
                                      Heel vriendelijke bediening en prijzen staan allemaal duidelijk vermeld.
                                      k verschoot enkel van de prijs : 267 euro btw inclusief voor onderhoud en nog paar zaken laten nakijken. k wist niet dat BMW tegenwoordig nog zo goedkoop was
                                      Dus bij mij is dit een aanrader , net zoals Ottevaere in Boortmeerbeek.
                                      Ik ben ook wel tevreden van Van Avondt, Ottevaere daarentegen...daar zet ik geen voet meer binnen. En dat hoor ik het laatste jaar van wel meer mensen. Jammer maar helaas.

1967 Volvo 123 GT

Comment

Ik ben ook wel tevreden van Van Avondt, Ottevaere daarentegen...daar zet ik geen voet meer binnen. En dat hoor ik het laatste jaar van wel meer mensen. Jammer maar helaas.
                                        Ottevare ben ik tot 2 tal jaar geleden altijd geweest met mijn bmw's en toch altijd tevreden van geweest.
                                        Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
                                        www.musclecarrent.be

Comment

Over Van Avondt
                                          Was bij Rick.

Comment

Working...
                                          X