Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dealers, jouw ervaringen en beoordeling.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fille001 Bekijk Berichten
    Ottevare ben ik tot 2 tal jaar geleden altijd geweest met mijn bmw's en toch altijd tevreden van geweest.
    Mja, 2 jaar terug, ik ook. Sindsdien is het bergaf gegaan; gebruikte onderdelen voor nieuw verkopen, afspraken niet nakomen, problemen die niet opgelost geraken en waar ze geen moeite voor willen doen, en dat alles met een arrogante houding.. Spijtig, had er eerst een goeie band mee.
    2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
    2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
    2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
    1999 Volvo V70 classic 2.5d
    1967 Volvo 123 GT

Comment

• Traen uit Jabbeke: onafhankelijke Opel/Saab/Isuzu garage

Top service. Ik was er geen klant maar had in de buurt af te rekenen met een lekke band. Hebben me de zaterdagavond om 19u nog met de glimlach geholpen. Ken niet veel garages waar je de zaterdagavond (zeker als niet-klant) nog moet afkomen met iets waar ze hun handen moeten voor vuilmaken.
      2021 Taycan 4S
      2021 Lexus UX250h

Comment

• Hier toch ook even zetten:
        Van klantenbinding hebben ze bij A.u.tomobilia (Z.arren) wel kaas gegeten ...
        M'n vrouw stond met haar 4 pinkers aan de kant, vastgelopen handrem door de vorst.
        De verkoper passeert toevallig, en stopt dan nog ook.
        Heeft de handrem wat losgewrikt, en heeft z'n nagelnieuwe S80 met slechts 800 km op de teller meegegeven met m'n vrouw en is met onze oude 460 naar de garage gereden...

Ze blijven me verbazen, elke keer weer

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
          Hier toch ook even zetten:
          Van klantenbinding hebben ze bij A.u.tomobilia (Z.arren) wel kaas gegeten ...
          M'n vrouw stond met haar 4 pinkers aan de kant, vastgelopen handrem door de vorst.
          De verkoper passeert toevallig, en stopt dan nog ook.
          Heeft de handrem wat losgewrikt, en heeft z'n nagelnieuwe S80 met slechts 800 km op de teller meegegeven met m'n vrouw en is met onze oude 460 naar de garage gereden...

Ze blijven me verbazen, elke keer weer
          Da's zalig he, zo'n garage. Had ik vroeger bij mijn Volvodealer ook, tot ze overgenomen werden. Bij meneer A. Utomobilia ben ik trouwens ook eens goed geholpen geweest, als volkomen onbekende, had toen iets aan de ophanging in die verre uithoek van het land, en dat ze hebben tussendoor ook snel opgelost.
          Tiens, ik krijg plots zin om daar een Volvo te gaan kopen ...
          2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
          2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
          2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
          1999 Volvo V70 classic 2.5d
          1967 Volvo 123 GT

Comment

• doen!

Ze hebben gisteren een beloningske gekregen, 't mag ook wel eens.

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Schokdempers

Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
              Vraag bij je volgende onderhoud misschien een aantal extra leestekens mee, dan komt het helemaal in orde.

Mijn broer heeft vorig jaar redelijk wat kosten gehad aan een Corsa: o.a. de schokdempers achteraan laten vervangen. Dit gebeurde bij garage Beckx in Rotselaar (na aanraden van iemand die er al jarenlang klant is).
              Dit jaar met de Corsa naar de keuring en wat bleek: één van de schokdempers achteraan lekt... vervangen my *ss ja!
              Er bestaat zoiets als 2 jaar parts-waarborg/effe uw Dealer raadplegen i.p.v. onzin uit te kramen

Comment

• Iemand ervaringen met d'Ieteren Meiser? Ik mag er binnenkort mijn golf gaan halen en vroeg me af of ze wel NL praten kies ik onderhoud misschien beter dichter bij huis?

Comment

• Een vraagje van een nieuwe die zga het hele topic heeft doorgescrold maar niet tegenkomt wat hij nodig heeft.
                  Ik ben op zoek naar een Citroën garage regio Leuven-Heverlee voor mij Xsara 1.6 VTR.
                  Ben sinds kort verhuisd uit de West-Vlaanders en zou dus liefst een garage wat dichter bij de deur hebben.

Mag een officiële zijn, maar hoeft niet. Als het maar een goeie is die geen overdreven prijzen hanteert.
                  Ik ben het type garage gewoon waar je ontvangen wordt door een beer van een vent die je met smerige handen een hand geeft en die nog goeie gebruikte onderdelen gebruiken indien op voorraad ipv direct een nieuw stuk te willen aansmeren.

Ik wil gerust enkele km's rijden voor een goeie garage, dat doe ik met de moto toch ook al en verder dan de huidige kan bijna niet meer

Comment

• Volvo Scancar Lier:

Ik zocht een achterruitenwisser voor m'n Volvo V70 uit 2004, bij Auto5 hadden ze het juiste type niet (verkeerd modeljaar), ze adviseerden me daar om bij Volvo zelf te gaan. Ik rij dus naar de Volvo dealer (Scancar in Lier), zit die receptionist daar weer op z'n computer te tokkelen (ik kende hem al van vorige keren), hij kijkt nog niet eens op als ik voor z'n neus sta, tot z'n (wel altijd erg vriendelijke, magere) collega even voorbijloopt en me goeiedag zegt. Die receptionist schiet daarop dan toch in gang en vraagt me licht geïrriteerd wat ik nodig heb. Ik leg uit dat ik m'n ruitenwisser blijkbaar bij Volvo moet komen kopen "Da kan zijn ik weet da ni, loop anders naar het magazijn en vraag het is aan een van die gasten daar, ik ben met een belangrijke garantie bezig", ik dus naar de werkplaats, die kerels keken al raar dat ik daar plots stond en naar een stomme ruitenwisser vroeg. Enfin, een vriendelijke kerel van de werkplaats haalt de ruitenwisser uit de stock (vlak achter de arrogante receptionist) en geeft hem door aan de receptionist, die weer licht verveeld tegen me begint: "ik kan dat de eerste 10 a 15 minuten niet factureren hoor, ik ben hier bezig." ik: "wat moet ik dan doen?" hij: "ik kan niks doen! Allez, zit je in het systeem?" ik: "waarschijnlijk wel, ik ben hier al eens geweest voor een reparatie",hij terug, op een heel irritante toon: "tjah waarschijnlijk, ik kan het niet doen nu in ieder geval". Dus ik bol het op een vriendelijke manier af zonder ruitenwisser die nochtans gewoon voor m'n neus ligt, die kerel van het magazijn ziet dat, vindt dat niet kunnen en spreekt die onvriendelijke kerel aan terwijl ik wegloop: "jamaar kunnen we niet..." die eikel weer: "xxx ga weg, doe die deur van het magazijn achter u dicht en laat mij gerust ik ben bezig"
                    Dat je bezig bent kan ik begrijpen, dat je daardoor niets anders kan doen als receptionist kan ik al minder volgen, maar dan nog zo onvriendelijk zijn ook, dat snap ik niet.
                    Gewoon niet willen verkopen, dat heb nog nooit meegemaakt, meestal zetten ze mij daar het liefst keihard in het zak. Nog altijd ruitenwisserloos dus, hoe moeilijk kan het zijn zeg. Ik ben daar nog geweest en telkens is die dikkere (ik wil niet zeiken op fysieke aspecten, maar dit om duidelijk te maken dat het echt wel om hem gaat en niet de magerdere receptionist, die wel telkens enorm vriendelijk en behulpzaam is ) onvriendelijk. Ik kom er niet meer nu, bij Vermant in Mechelen zijn ze een PAK behulpzamer.
                    Last edited by stradge; 25/02/2011, 17:29.

Comment

• Iemand ervaring met Vuylsteke in Izegem?

Comment

• Gisteren tijdens de opendeur van Van Houdt Kempen in Turnhout gaan kijken met oprechte intresse in een Volvo C30.
                        Blijkbaar zag ik er te jong uit want ze waren niet geneigd om ons te begroeten na een half uurtje rondkijken en wanneer ik dan toch achter wat info en eventuele testrit vroeg scheepten ze me af met een boekje alsof ik geen Volvo kon betalen.

Iemand ervaring met garage Postiaux in schoten?
                        Van toen tot nu:

MY2018 Renault Megane 1.5 TDCi
                        #6 MY2014 Volkswagen Golf 7 Variant 1.6TDi
                        #5 MY2018 Mercedes C180 W205: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...benz-w205-c180
                        #4 MY2014 Peugeot 508sw 1.6HDI
                        #3 MY2007 BMW E92 325i: http://www.autoforum.be/showthread.p...69#post4994369
                        #2 MY2012 Volvo C30 R-design 1.6HDI: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...drive-r-design
                        #1 MY1997 Golf 3 variant 1.9TDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                          Wat was dan het antwoord toen je om een testrit vroeg?
                          Hoe oud ben je?
                          Want een C30, komaan
                          Dat ik op een andere keer in de week maar eens een afspraak moest maken (alsof ik daar ooit geraak, werkend in Brussel). Zelfde antwoord toen ik vroeg of ze de overname-waarde van mijn wagen konden bepalen.
                          Ik ben er 24 dus voor een C30 is dat geen reden om mij zo af te schepen. Volgens mij waren ze gewoon slechtgezind dat ze op een zondag moesten werken.
                          Van toen tot nu:

MY2018 Renault Megane 1.5 TDCi
                          #6 MY2014 Volkswagen Golf 7 Variant 1.6TDi
                          #5 MY2018 Mercedes C180 W205: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...benz-w205-c180
                          #4 MY2014 Peugeot 508sw 1.6HDI
                          #3 MY2007 BMW E92 325i: http://www.autoforum.be/showthread.p...69#post4994369
                          #2 MY2012 Volvo C30 R-design 1.6HDI: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...drive-r-design
                          #1 MY1997 Golf 3 variant 1.9TDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glitchdj Bekijk Berichten
                            Gisteren tijdens de opendeur van Van Houdt Kempen in Turnhout gaan kijken met oprechte intresse in een Volvo C30.
                            Blijkbaar zag ik er te jong uit want ze waren niet geneigd om ons te begroeten na een half uurtje rondkijken en wanneer ik dan toch achter wat info en eventuele testrit vroeg scheepten ze me af met een boekje alsof ik geen Volvo kon betalen.

Iemand ervaring met garage Postiaux in schoten?
                            Mijn neef heeft daar gewerkt. Is gewoon een goeie, deftige garage als ik het zo kon verstaan

Comment

• Ervaring met garage Daeninck in Sint-Martens-Latem:

Al een week of 3 voel ik dat mijnen auto in snokskes optrekt (vooral in 2de en 3de versnelling).
                              Gisterenavond gaan er 4 lampkes branden (4x4, airbag, gevarendriehoek en handrem) en draait mijne ventilator op volle toeren.
                              Ik dacht ok ik ga even langs deze morgen bij de Daeninck.
                              Diene aan de receptie zegt zo "ja maar ge staat nie op de afsprakenlijst en dit is onze voorlaatste dag voor het verlof".
                              Ik leg toch het probleem uit.
                              Hij: "Ja maar da's gewoon ne keer die 4x4 die moet nagekeken worden. Gewoon de motor uit zetten en terug op zetten en die lampkes zijn uit. Da's nie erg.".
                              Ik kan m.a.w. zogezegd gewoon verder blijven rijden tot na hun verlof.

Stel ik rij ermee verder. Als de boel gans om zeep is heb ik het ook nog gedaan zeker?

Tot zover mijn "vertrouwen" in de garage Daeninck...

Ik begrijp dat ze in verlof gaan (binnen 2 dagen) maar een klant carrément in de kou laten staan getuigt gewoon van GEEN RESPECT.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koenardinho Bekijk Berichten
                                Ervaring met garage Daeninck in Sint-Martens-Latem:

Al een week of 3 voel ik dat mijnen auto in snokskes optrekt (vooral in 2de en 3de versnelling).
                                Gisterenavond gaan er 4 lampkes branden (4x4, airbag, gevarendriehoek en handrem) en draait mijne ventilator op volle toeren.
                                Diene aan de receptie zegt zo "ja maar ge staat nie op de afsprakenlijst en dit is onze voorlaatste dag voor het verlof".
                                Hij: "Ja maar da's gewoon ne keer die 4x4 die moet nagekeken worden. Gewoon de motor uit zetten en terug op zetten en die lampkes zijn uit. Da's nie erg.".

Stel ik rij ermee verder. Als de boel gans om zeep is heb ik het ook nog gedaan zeker?

Ik begrijp dat ze in verlof gaan (binnen 2 dagen) maar een klant carrément in de kou laten staan getuigt gewoon van GEEN RESPECT.
                                En ze stellen geen concurrent/collega dealer voor om eens langs te gaan?

Dat ze in verlof gaan, tot daar aan toe, en dat alles tot de laatste minuut volgeboekt is, tot daar OOK aan toe, maar dat betekent niet dat jij 2/3 weken met een (mogelijk) defecte wagen moet rondrijden, en mogelijk nog meer schade gaat rijden.

Ga gewoon naar een andere dealer van je merk, in de regio!
                                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koenardinho Bekijk Berichten
                                  Ervaring met garage Daeninck in Sint-Martens-Latem:

Vandaag ook binnengeweest, wat een arrogant mens achter de receptie Super hautain.

Niet omwille van het merk maar bij Mercedes-Benz Latem zijn ze supervriendelijk.

Comment

• herstelling "spuitnevel" en lak

Hallo,

Onderstaande foto's zijn genomen NADAT een vw-audi-garage uit Boortmeerbeek een audi A6
                                    hersteld hadden:ik ga de naam niet noemen,je kan deze immers makkelijk zelf vinden indien gewenst.

Volgens de garage zouden de "strepen"(hologrammen) er wel uitgaan na enkele weken en wat geduld bij het wassen van de wagen,want als "zij" deze er nu niet uitkregen ,zou niemand deze er uitkrijgen.
                                    Volgens anderen en mezelf waren dit polijstsporen van een rotary.
                                    De strepen waren immers alleen zichtbaar in de zon ,anders niet.

Ik heb de persoon in kwestie voorgesteld om de hologrammen er uit te polijsten en dat hebben we dan ook gedaan(op een zonnige zondagvoormiddag):
                                    Voor:zo kwam de auto dus van de garage:

Na:

Bedankt voor het lezen,
                                    Danny

Comment

• Ik heb al 5 wagens gekocht bij Renault Schrevens Leuven ( voorheen Landeloos) . Ben heel tevreden over de service. Alhoewel dit een grote garage is geeft men de indruk dat je geen nummer bent , wordt ik steeds aangesproken met mijn voornaam en neemt men de tijd voor u.
                                      Ik heb daar in oktober verleden jaar een nieuwe Megane gekocht. Ben daar aangekomen om 17u00 en buitengegaan om 22u30. Verkoper gaf de uitleg hebben lang over de prijs van overname gehad. Toen ik hem vroeg om 21u00 wordt dat hiet niet te laat voor u repliceerde hij Als ik met een klant bezig ben is tijd bijzaak. Ik moet alléén zorgen dat jij hier straks voldaan en tevreden buiten komt
                                      Groetejs André

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                                        Vandaag ook binnengeweest, wat een arrogant mens achter de receptie Super hautain.

Niet omwille van het merk maar bij Mercedes-Benz Latem zijn ze supervriendelijk.
                                        Die in Gent ook. Ze werken blijkbaar samen.

Over mijn oude voiture heb ik heel wat staan praten met de magazijnier.

Toen ik de eerste keer kwam en die showroom binnenstapte met mijn plooifietske in mijn hand en half nat geregend, kwam er bijna onmiddelijk een verkoper vragen waarmee hij me kon helpen of ik eerst wat wou rondkijken. (ik als jonge snotter die er nog jonger uitzie dan dat hij is ).
                                        Tot nu vraag ik me nog altijd af wat die man zou gezegd hebben mocht ik info vragen over een E350 of zo.

Comment

• Een tijd terug bij Tavernier Zedelgem gaan zien voor een nieuwe VW.

Na 15 Minuten rondgeschuifeld te hebben in de showroom, kwam men mij vertellen dat de verkoper weg was voor een proefrit met andere klanten, en binnen enkele minuten terug zou zijn. Alle begrip daarvoor

Nog eens een kwartier later komt de verkoper binnen, bekijkt me niet eens, tot ik zelf nog es aan de balie ga vragen of iemand me verder kan helpen bij aankoop van een auto.

Jaja meneer, even geduld nog.

Heb in totaal één uur gewacht in de showroom, 't was dan bijna sluitingstijd, niemand had goesting om mij verder te helpen, heb de gegevens van mijn over te laten auto achtergelaten met mijn gsm nummer met de vraag me te bellen voor een afspraak, nooit meer iemand gehoord...

Als je op zo'n manier een auto wil verkopen, sorry zenne, heb dan 2 dagen later in een andere garage een VW besteld.... Van klantvriendelijkheid gesproken, mijn goesting om daar een auto te kopen was volledig weg, ik had nochtans een voorschot op zak om een deal te doen

Their loss, not mine...

Comment

Working...
                                          X