Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Walter z'n broer heeft nog een kleinere Toyota-garage ('n soort servicepunt) in Okegem bij Ninove, misschien was het diens zoon (ik denk dat de vader Rudolf noemt).
Grtz
De dochter daarvan, of het nichtje, 'k weet het niet juist, woont samen met een medestudent van me die ik vroeger nog eens dikwijls zag. Zou ergens ook banden hebben met die cremerie in Okegem denk ik.
Garage Terminus Brugge,zeer slechte verkoper,ik had m'n werkkleren aan en vroeg prijs voor een Ml270cdi en die kerel vroeg of ik dat wel kon betalen,dat een ML een auto is die 50000euro kost !
Hij ging met veel moeite me opbellen om de overname(320d)maar nooit iets van gehoord.
Idem dito garage Raes.oostkamp
Zeer tevreden van garage COCQUYT BMW verdeler te Brugge,goede verkoper,direct testwagen meegekregen,perfecte service!
Wie heb je dan wel gehad als verkoper? Heb daar info gevraagd en heb super advies gekregen.... Mega aanbod. C200 CDI @ €25000 + een voorstel voor een leasing als partikulier met gegarandeerde overname van 30% na 4 jaar!
Wie heb je dan wel gehad als verkoper? Heb daar info gevraagd en heb super advies gekregen.... Mega aanbod. C200 CDI @ €25000 + een voorstel voor een leasing als partikulier met gegarandeerde overname van 30% na 4 jaar!
BCC Mechelen (MGRover) verkoop en werplaatsK
Peeters MotorS Herentals (MGRover) verkoop en werkplaats: OK
JUMA Mechelen (BMW) verkoop (geen erv in werkplaats): OK
Zeer tevreden over deze garage. Onthaal altijd prima, ze komen altijd wel een hand schudden. Over de service kunnen we ook niet klagen, het eerste jaar veel problemen gehad met onze mondeo maar ze hebben dit altijd zonder klagen verholpen. Zelfs indien je de wagen niet kan brengen naar daar of hem kan gaan halen dan doen ze dit gratis voor u.
Garage Haesen Herk-de-Stad (Audi)
Nog niet zo lang klant daar maar tot nu toe zeer tevreden, als ze daar kunnen helpen dan doen ze het zeker. Op 1000km werd alles nog is grondig nagekeken en vroegen ze of ik verder nog vragen had die ze konden beantwoorden.
De toenmalige wagen in bezit (Polo) was een paar jaar voordien nieuw aangekocht bij Ceulemans in Herent, maar wegens verhuis en het feit dat Lacante Machelen dan op vijf minuten te voet van onze deur lag, besloten we daar de wagen te laten onderhouden e.d.
Het laatste onderhoud was nog net bij Ceulemans gebeurd en daar hadden ze de waarschuwingsmelding voor het volgende onderhoud blijkbaar niet goed aangepast. Want lang voordat hij weer op onderhoud moest, gaf hij opnieuw de service-melding.
Ik dus naar Lacante om dat “even” te laten verhelpen. Twee seconden werk en lap! Factuur van 20 euro werkuren op mijn bord. Ik argumenteer dat ze dit toch onderling met Ceulemans moeten kunnen regelen, als VW-concessies onder elkaar. Tenslotte heeft VW een fout gemaakt, niet ik.
“Neen, mevrouw. U betaalt de factuur en recupereert die dan bij Ceulemans.”
Ik heb pertinent geweigerd ter plaatse te betalen en heb Ceulemans opgebeld om het verhaal te doen. Na enig aandringen was Lacante dan toch bereid de factuur met Ceulemans zelf te regelen.
Op een bepaald moment had de Polo carrosserieschade na een lichte aanrijding en wilden we hem laten herstellen, opnieuw bij Lacante. Geen probleem, herstelling werd uitgevoerd en ik kreeg bevestiging dat de wagen klaar was.
Aangezien hij omnium verzekerd was en er intussen een schade-expertise was gebeurd, dacht ik niet meteen een factuur onder de neus geschoven te krijgen. Maar dat gebeurde dus wel. Een dikke 1.000 euro alstemblieft, ter plaatse cash te betalen! Ik moest dan maar achteraf terugbetaald krijgen van mijn verzekering.
Euhm ja, bancontact had een te lage gebruikslimiet voor dat bedrag, Visa had ik toen niet en de bank was al dicht, dus ik kon het ook niet eventjes gaan afhalen. Vooraf was er ook niets gemeld over cash betalen.
"Tja mevrouw, da's dan spijtig, maar dan kunnen wij u de wagen niet meegeven, hoor. Mensen die geen klant zijn, moeten altijd contant betalen."
Geen klant zijn... wil dus blijkbaar zeggen "hier in deze garage geen auto hebben gekocht", want ondertussen was ik er toch al enkele keren op onderhoud geweest.
Ikke: "maar enfin, ik kan dat bedrag thuis onmiddellijk via thuisbankieren overschrijven. Ik kan er op dit moment alleen niet in contanten aan geraken!"
Maar die vent wilde van geen wijken weten... Toen heb ik lichtjes moeten dreigen de politie te bellen omdat mijn wagen ten onrechte in beslag genomen werd door een garagistje-van-kust-mijn-voeten. En “politie” was het magische toverwoord, blijkbaar, want plots mocht ik wel overschrijven...
Vorig weekend toevallig nog eens binnengestapt, gewoon om rond te kijken. Er zit een verkoper die ons vanachter zijn bureau na een dikke 10 minuten half zegt, half gebaart dat we maar moeten vragen als we iets willen weten...
Tja, VW verkoopt zichzelf nog altijd zeer goed, blijkbaar... Zou eens willen weten wat die verkopers verdienen daar...
Garage Terminus Brugge,zeer slechte verkoper,ik had m'n werkkleren aan en vroeg prijs voor een Ml270cdi en die kerel vroeg of ik dat wel kon betalen,dat een ML een auto is die 50000euro kost !
Hij ging met veel moeite me opbellen om de overname(320d)maar nooit iets van gehoord.
Mijn pa is daar een jaar terug gaan informeren voor een Merc B, die verkoper geeft ne helen uitleg en mijn pa vindt het toch maar niks ... Hij vraagt wat uitleg over de 'nieuwe' ML waarop de verkoper repliceert "jamaar meneer, als u komt kijken voor een B kunt u toch zeker geen ML betalen hoor"
spijjjjjjjjjjtig want de ML was naast de X3 toch wel een goeie kanshebber
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
De toenmalige wagen in bezit (Polo) was een paar jaar voordien nieuw aangekocht bij Ceulemans in Herent, maar wegens verhuis en het feit dat Lacante Machelen dan op vijf minuten te voet van onze deur lag, besloten we daar de wagen te laten onderhouden e.d.
Het laatste onderhoud was nog net bij Ceulemans gebeurd en daar hadden ze de waarschuwingsmelding voor het volgende onderhoud blijkbaar niet goed aangepast. Want lang voordat hij weer op onderhoud moest, gaf hij opnieuw de service-melding.
Ik dus naar Lacante om dat “even� te laten verhelpen. Twee seconden werk en lap! Factuur van 20 euro werkuren op mijn bord. Ik argumenteer dat ze dit toch onderling met Ceulemans moeten kunnen regelen, als VW-concessies onder elkaar. Tenslotte heeft VW een fout gemaakt, niet ik.
“Neen, mevrouw. U betaalt de factuur en recupereert die dan bij Ceulemans.�
Ik heb pertinent geweigerd ter plaatse te betalen en heb Ceulemans opgebeld om het verhaal te doen. Na enig aandringen was Lacante dan toch bereid de factuur met Ceulemans zelf te regelen.
Op een bepaald moment had de Polo carrosserieschade na een lichte aanrijding en wilden we hem laten herstellen, opnieuw bij Lacante. Geen probleem, herstelling werd uitgevoerd en ik kreeg bevestiging dat de wagen klaar was.
Aangezien hij omnium verzekerd was en er intussen een schade-expertise was gebeurd, dacht ik niet meteen een factuur onder de neus geschoven te krijgen. Maar dat gebeurde dus wel. Een dikke 1.000 euro alstemblieft, ter plaatse cash te betalen! Ik moest dan maar achteraf terugbetaald krijgen van mijn verzekering.
Euhm ja, bancontact had een te lage gebruikslimiet voor dat bedrag, Visa had ik toen niet en de bank was al dicht, dus ik kon het ook niet eventjes gaan afhalen. Vooraf was er ook niets gemeld over cash betalen.
"Tja mevrouw, da's dan spijtig, maar dan kunnen wij u de wagen niet meegeven, hoor. Mensen die geen klant zijn, moeten altijd contant betalen."
Geen klant zijn... wil dus blijkbaar zeggen "hier in deze garage geen auto hebben gekocht", want ondertussen was ik er toch al enkele keren op onderhoud geweest.
Ikke: "maar enfin, ik kan dat bedrag thuis onmiddellijk via thuisbankieren overschrijven. Ik kan er op dit moment alleen niet in contanten aan geraken!"
Maar die vent wilde van geen wijken weten... Toen heb ik lichtjes moeten dreigen de politie te bellen omdat mijn wagen ten onrechte in beslag genomen werd door een garagistje-van-kust-mijn-voeten. En “politie� was het magische toverwoord, blijkbaar, want plots mocht ik wel overschrijven...
Vorig weekend toevallig nog eens binnengestapt, gewoon om rond te kijken. Er zit een verkoper die ons vanachter zijn bureau na een dikke 10 minuten half zegt, half gebaart dat we maar moeten vragen als we iets willen weten...
Tja, VW verkoopt zichzelf nog altijd zeer goed, blijkbaar... Zou eens willen weten wat die verkopers verdienen daar...
Wat mij opvalt is dat je bij vele grote garages meer als een nummer behandelt wordt dan als een klant. Dit gevoel heb ik niet bij mijn garages omdat dit nog familiebedrijfjes zijn en dat ze daar hun klanten nog allemaal bij voornaam kennen. De Audi/VW garage waar ik ga is eerder een kleine garage die niet de enorme toonzaal heeft zoals sommige andere en ik ben daar zeer tevreden tot nu toe.
Hier is de service gelukkig een stuk beter als bij Fiat. Als mijn pa zijn auto daar binnenbrengt voor een probleem is dit tenminste altijd gemaakt als je de wagen terugkrijgt. Je wordt er ook altijd goed geholpen.
Ik ga mijn eigen even verbeteren.
Na 2 jaar ervaring met garage Driesen is mijn pa tot de conclusie gekomen dat als er een nieuwe komt dat deze toch niet van deze garage zal komen. Heeft al sinds het begin eigenlijk een sissend geluid aan zijn stuur, vooral 's morgens, en ze slagen er blijkbaar niet in van dit probleem te vinden en doen blijkbaar ook geen moeite. Dan komen ze in de auto zitten en doen ze alsof ze niets horen terwijl het geluid duidelijk aanwezig is.
Plus heeft mijn nicht haar lief mijne pa zijn auto in de buurt van de garage eens serieus hard zien voorbij rijden. Hij kwam toen vragen of mijn pa die dag gehaast was maar toen bleek dat de wagen die dag in de garage stond.
Dus als ze zo met de duurbetaalde eigendommen van iemand anders omspringen dan mogen ze van mij part de sjiekste ford-dealership uit de buurt hebben (hebben ze ook) maar dan zien ze ons daar niet meer!
Wie is er tevreden over een AUDI-garage in de streek van t'Waasland en Antwerpen ??? (ik vrees geen reactie ...)
'k ben vandaag bij Mertens koffie gaan drinken toen ik om onderdelen ging voor de auto van tuscani. 'k was best tevreden over de VW-afdeling. misschien mag ik niet eens binnen bij de Audi-afdeling. zal ik morgen eens proberen, met m'n houthakkershemd en veiligheidsschoenen aan?
Onlangs onze V70 binnen gedaan voor onderhoud.
Langs haar neus weg aan de balie vermeldde mijn echtgenote dat er wat piept als de motor schudt bij het starten en stilleggen. Er werd onmiddellijk een technieker bijgehaald die niet eens de auto moest zien en uitlegde dat het een gekend probleempje was bij V70/S80 met die motor. De poelie van de alternator zou net iets te vast komen te zitten en daardoor efkes piepen; moet niet vervangen worden, maar het mag als het stoort; 't is geen echt mankement.
Onze verkoper springt recht van zijn bureau en herinnert zich dat wij die wagen nog geen jaar geleden gekocht hebben en zonder twijfelen biedt hij vervanging in garantie aan. 2 uurkes werk, de afspraak werd onmiddellijk vastgelegd. Een week later werd de poelie vervangen, geen faktuur, noch van stukken, noch van uren.
Da's 1. klantenkennis en 2. service.
Maar ook hier inderdaad een familiebedrijf met niet onmiddellijk de meest blitse showroom, maar wel eentje die groot en proper genoeg is.
Alweer een pluim voor Volvo - Automobilia te Zarren!
Na 2 jaar ervaring met garage Driesen is mijn pa tot de conclusie gekomen dat als er een nieuwe komt dat deze toch niet van deze garage zal komen. Heeft al sinds het begin eigenlijk een sissend geluid aan zijn stuur, vooral 's morgens, en ze slagen er blijkbaar niet in van dit probleem te vinden en doen blijkbaar ook geen moeite. Dan komen ze in de auto zitten en doen ze alsof ze niets horen terwijl het geluid duidelijk aanwezig is.
Plus heeft mijn nicht haar lief mijne pa zijn auto in de buurt van de garage eens serieus hard zien voorbij rijden. Hij kwam toen vragen of mijn pa die dag gehaast was maar toen bleek dat de wagen die dag in de garage stond.
Dus als ze zo met de duurbetaalde eigendommen van iemand anders omspringen dan mogen ze van mij part de sjiekste ford-dealership uit de buurt hebben (hebben ze ook) maar dan zien ze ons daar niet meer!
Is niet de eerste keer dat ik dat hoor over Driessen, die garage is het niet waard dat ze nog cliënteel hebben... Kijk maar eens op Fordclub.be, is nog genoeg "goede" commentaar te vinden over Driessen
Is niet de eerste keer dat ik dat hoor over Driessen, die garage is het niet waard dat ze nog cliënteel hebben... Kijk maar eens op Fordclub.be, is nog genoeg "goede" commentaar te vinden over Driessen
Op die site ben ik een tijdje terug eens terecht gekomen en heb dat ook gelezen over Driessen. Schandalig eigenlijk voor zo'n grote garage.
Ik begin te vermoeden dat ze een beetje te groot zijn in vergelijking met hetgeen ze aankunnen en dat ze daardoor wel enkele steken laten vallen op het gebied van de dienstverlening na verkoop.
Onlangs onze V70 binnen gedaan voor onderhoud.
Langs haar neus weg aan de balie vermeldde mijn echtgenote dat er wat piept als de motor schudt bij het starten en stilleggen. Er werd onmiddellijk een technieker bijgehaald die niet eens de auto moest zien en uitlegde dat het een gekend probleempje was bij V70/S80 met die motor. De poelie van de alternator zou net iets te vast komen te zitten en daardoor efkes piepen; moet niet vervangen worden, maar het mag als het stoort; 't is geen echt mankement.
Onze verkoper springt recht van zijn bureau en herinnert zich dat wij die wagen nog geen jaar geleden gekocht hebben en zonder twijfelen biedt hij vervanging in garantie aan. 2 uurkes werk, de afspraak werd onmiddellijk vastgelegd. Een week later werd de poelie vervangen, geen faktuur, noch van stukken, noch van uren.
Da's 1. klantenkennis en 2. service.
Maar ook hier inderdaad een familiebedrijf met niet onmiddellijk de meest blitse showroom, maar wel eentje die groot en proper genoeg is.
Alweer een pluim voor Volvo - Automobilia te Zarren!
Die van Zarren - Kortemark is maar gewoontjes inderdaad (is dit niet de eerste garage van Fam. Soete?) die van Roeselare daarintegen is wel bling bling mooie garage!Vriendelijke mensen/onthaal goede reputatie.
idd, de eerste garage van mw Soete. Een dame met visie!
Een van de weinige garages waar ook mijn echtgenote aangesproken wordt als het over technische zaken gaat, en niet alleen ik als we beide naast elkaar staan.
Op die site ben ik een tijdje terug eens terecht gekomen en heb dat ook gelezen over Driessen. Schandalig eigenlijk voor zo'n grote garage.
Ik begin te vermoeden dat ze een beetje te groot zijn in vergelijking met hetgeen ze aankunnen en dat ze daardoor wel enkele steken laten vallen op het gebied van de dienstverlening na verkoop.
Comment