Recon in oostende is een echte aanrader voor je volvo
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dealers, jouw ervaringen en beoordeling.
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door belgam Bekijk BerichtenRecon in oostende is een echte aanrader voor je volvo
De verkopers staan ook altijd klaar voor een praatje, zelfs als je geen auto gaat kopen.
Comment
-
Op 2 februari maken we een overeenkomst met een dame om haar vw Eos 2.0Tdi van 2009 te kopen.
Deze staat bij een Land-rover garage waar ze een nieuwe wagen had gekocht maar wordt niet door deze garage maar door haarzelf aan ons verkocht.
De verkoper van de Land-rover garage ging voor haar de keuring in orde brengen.
De dag na de keuring krijgen we bericht dat de wagen is afgekeurd wegens 'geen pvg-plaatje onder de motorkap'.
De eigenares van de wagen gaat naar de VW garage waar de wagen ooit is gekocht en altijd onderhouden is geweest, met haar roze kaart voor de aanvraag van zo een nieuw pvg plaatje.
Deze schatten dat het zo een vier dagen zal duren eer het plaatje aankomt bij hun en dat ze het mag gaan afhalen.
We schrijven ondertussen 5 februari.
Ondertussen schrijven we ongeveer vier weken later en nog steeds geen pvg plaatje, sinds vandaag kreeg de eigenaar van de wagen bericht dat ze het gelijkvormigheidsattest moet bezorgen aan de garage(wisten ze dat dan niet in de vw garage).
Ondertussen heb ik telefonisch contact gehad met VW Dieteren die blijkbaar van geen aanvraag weten.
En ik dacht ginder klant te worden na aankoop van mijn VW
Comment
-
VW Thoen Aalst, heel vriendelijk ontvangen door de verkoper van bij ons eerste bezoek voor de offerte en info tot en met de aflevering gisteren. Je wordt goed op de hoogte gehouden, nemen ruim de tijd om alles uit te leggen, vragen te beantwoorden... kortom, wat mij betreft dikke aanrader
Comment
-
Al eventjes rustig aan het rondkijken voor een nieuwe wagen (het is een beslissing die ik zeker niet overhaast ga nemen omdat het toch wel een belangrijke is en de huidige wagen rijdt nog goed maar mag wel vervangen worden).
redelijk wat garages bezocht in het algemeen best tevreden over het grootste deel van klantvriendelijkheid en bereidheid te helpen etc maar eentje sprong er toch wel heel hard uit in negatieve zin dan.
Was gaan zien bij Barto Turnhout, eerst daar een half uur staan rondlopen tot ik eindelijk iemand kreeg die me helpte (vindt dit dus al echt niet kunnen).
Voelde niet helemaal aan alsof ik serieus werd genomen maar bon hij gaf me alles mee naar huis en hadden dan een afspraak gemaakt voor de volgende dag om 15.00 uur om alles te doornemen nadat ik de keuzes had doornomen.
Dus de volgende dag kom ik er binnen aangezien men nog zei dat ik op tijd moest zijn omdat die afspraak er was 14.50 binnen.......15.20 ik sta er nog steeds niemand die langs komt en wees maar zeker dat hij me al had gezien....15.35. Toen ontplofte er bij mij wel een klein bommetje in me als klant voel je je op die moment gewoon vernederd en ben toen doorgegaan en wil met dat merk in het algemeen (sorry voor de veralgemening) helemaal niets meer te maken hebben.
Vraag me dan toch af als je voor een wagen gaat dat zon goeie 30k gaat kosten ze er zo mee omgaan.
Comment
-
Honda Mahy Gent
2008; Nissan Micra uit 1989 vs. tramsporen: 0-1
(Over dit verhaal ga ik niet uitweiden, laat ons gewoon zeggen dat de wielen van de auto nog op de tramsporen stonden en de rest van de auto (allesbehalve wielen) een meter of 2 verder lag.)
Dan gingen mijn ouders maar op zoek naar een vervanger! Ik, toen nog een 'snotneus' van 14/15 was op dat moment in de Ardennen op scoutskamp.
Na een hele boel garages en testritten gedaan te hebben, gingen mijn ouders naar Honda Mahy. Papa had vroeger al een civic gehad, waar hij héél tevreden van was maar die jammergenoeg weg moest omdat die te klein werd voor 2 kindjes + buggy.
Een nieuwe civic was te groot, de wagen zou toch enkel gebruikt worden voor 'ritjes rond de kerktoren'. Dan maar iets kleiner: een jazz. Na een (blijkbaar) grondige, verstaanbare uitleg onmiddellijk een testrit mogen doen. De vader des huizes was op slag verkocht: "Doet mij denken aan de civic, die wordt het!"
Bestelbon werd opgesteld, het zou een Jazz 1.4i LS in het muizengrijs worden aan een zéér degelijke prijs.
"Ge hebt nog geluk", zei de verkoper, "morgen gaan we net met congé."
"Da's jammer", zei mijn pa, "dan gaan we nog enkele weken moeten wachten met bestellen. Mijn jongste zoon is net op scoutskamp, en die is zeer geïnteresseerd in auto's. Ik denk dat hij het jammer zou vinden als hij er niet bij zou zijn om definitief te kiezen. We zullen dan allicht bestellen na uw verlof." (Supermooi gebaar van mijn vader, waar ik hem nog altijd zéér dankbaar voor ben. Want uiteindelijk was het wel hij die met de wagen zou moeten rijden, niet ik.)
"Dan duurt het natuurlijk wel weer enkele weken extra voor u de wagen heeft.", zei de zaakvoerder.
"Dat is inderdaad jammer, maar ik wil mijn zoon dat plezier niet ontzeggen." (mijn pa is toch soms )
"Awel meneer, da vind'k nu ne keer schoon. Weet ge wa? Technisch gezien ben ik wel in congé, maar zaterdag ben ik nog in Gent. Hier is mijn telefoonnummer, geef maar een belleke als uw zoon er is. Dan kunt ge nog een testrit doen met hem er bij en dan nog beslissen of jullie een jazz willen of niet. Nog altijd volledig vrijblijvend! "
Een super mooi gebaar van de zaakvoerder. Echt chapeau!
De zaterdag kwam ik aan in Gent. Bij aankomst te horen gekregen dat de Micra (waar ik mijn eerste meters al mee had afgelegd) naar de vaantjes was en we onmiddellijk gingen kijken naar een eventuele vervanger. In de wagen gestapt, naar Mahy gereden, testrit gedaan en onmiddellijk getekend met mij er bij. Ze stelden zelf voor om de Micra (die ergens langs de kant gesleept was) gratis en voor niets te komen ophalen en naar 't schroot te brengen. We hebben er zelfs nog een 1000 euro voor gekregen. Voor een auto zonder wielen.
Sindsdien nog altijd voor de volle 200% tevreden van de garage. Topservice; altijd dik in orde & zeer vriendelijk.
Dat is in mijn ogen nog eens service. Honda Mahy Gent: ik zou het iedereen durven aanraden.
Comment
-
Garage tanghe bmw .
Nooit geen misserie gehad of gekend..
We gaan er met ons 3 bmw's op onderhoud en ze kennen ons bij ons voornaam wat wel plezant is ...
laten mij zelf weten via sms als de auto klaar is en sms wanneer de auto word verwacht .
En tot nu toe altijd klaar . dus wat iedereen hier meemaakt ''nog nooit van gehoord ''
mvgNooit discussueren met idioten, ze trekken u naar beneden op hun niveau en dan verslagen ze u.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carhumper Bekijk BerichtenWas gaan zien bij Barto Turnhout, eerst daar een half uur staan rondlopen tot ik eindelijk iemand kreeg die me helpte (vindt dit dus al echt niet kunnen).The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
M'n Alfa binnen gedaan bij De Linde.
Mijn vader was er vroeger klant voor 2 Fiats en altijd super content van.
Afspraak gemaakt voor een onderhoud. 's nachts gaan afzetten zodat ze der snel aan konden beginnen, had mijn auto de dag na de dag van de afspraak eigenlijk echt nodig.
Telefoon in de late namiddag dat mijn wagen slechts de dag erna ging klaar zijn.
Was ik eigenlijk not amused mee. Als je een afspraak maakt voor een onderhoud en niet voor grote werken vind ik wel dat het tijdig mag zijn, vooral dat de wagen er al van 's nachts stond...
Dag erna was de wagen klaar en ik schrok eerlijk gezegd wel van het factuur.
480 euro voor een onderhoud... Met buiten wat filters enkel achterste remblokken vervangen. Wel aan 200 euro werkuren en goed 100 euro olie...
Maar de zaakvoerder is een hele vriendelijke pee, een hele down to earth man.
De goede historie met de garage en de vriendelijkheid maakt veel goed, maar toch een wrange nasmaak met dat ik mijn wagen een dag extra kwijt was (wat echt wel voor problemen zorgde) en het toch wel hoge factuur...
Ik weet één ding, schijven en silent blocs en distributie zal ik wel laten doen door "Goofy" in Limburg, pakken goedkoper.
De gewone smeerbeurtjes mogen ze blijven doen, dan is mijn boekje in orde...Aankoop, verkoop van tweedehandswagens. Specialisatie Japanse wagens en voornamelijk Honda. Ook import, keuring en homologatie mogelijk op aanvraag van het buitenland, auto halen op bestelling. Ook verkoop van occasie onderdelen en nieuwe performance parts. Ook levering en of installatie van car audio. Voor meer info stuur maar een berichtje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carhumper Bekijk BerichtenAl eventjes rustig aan het rondkijken voor een nieuwe wagen (het is een beslissing die ik zeker niet overhaast ga nemen omdat het toch wel een belangrijke is en de huidige wagen rijdt nog goed maar mag wel vervangen worden).
redelijk wat garages bezocht in het algemeen best tevreden over het grootste deel van klantvriendelijkheid en bereidheid te helpen etc maar eentje sprong er toch wel heel hard uit in negatieve zin dan.
Was gaan zien bij Barto Turnhout, eerst daar een half uur staan rondlopen tot ik eindelijk iemand kreeg die me helpte (vindt dit dus al echt niet kunnen).
Voelde niet helemaal aan alsof ik serieus werd genomen maar bon hij gaf me alles mee naar huis en hadden dan een afspraak gemaakt voor de volgende dag om 15.00 uur om alles te doornemen nadat ik de keuzes had doornomen.
Dus de volgende dag kom ik er binnen aangezien men nog zei dat ik op tijd moest zijn omdat die afspraak er was 14.50 binnen.......15.20 ik sta er nog steeds niemand die langs komt en wees maar zeker dat hij me al had gezien....15.35. Toen ontplofte er bij mij wel een klein bommetje in me als klant voel je je op die moment gewoon vernederd en ben toen doorgegaan en wil met dat merk in het algemeen (sorry voor de veralgemening) helemaal niets meer te maken hebben.
Vraag me dan toch af als je voor een wagen gaat dat zon goeie 30k gaat kosten ze er zo mee omgaan.Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenEen vriend van me koopt al jaren bij Bartho (via opel personeelskorting). Elke 9m kan hij een nieuwe auto kopen. Volgens hem staat Bartho hoog aangeschreven . Uw ervaringen zijn dan weer niet acceptabel.
Toen ik zelf daar met het salon ging horen achter een Corsa OPC Nurburging Edition (ze gaven toen €2.250 op een gewone Corsa OPC), had ik een andere verkoper en die zijn eerste vraag was direct: "Zijn die pk's wel nodig, want we kunnen die ook zo aankleden dat die lijkt op een OPC". Sorry, maar als je binnengaat en je informeert achter een speciale editie van het sport model, dan wil je wel die wagen en geen die er van ver op lijkt. Ok, er zijn waarschijnlijk veel dagdromers die eens een testritje willen met zo'n wagen, maar er nooit één kopen. Uiteindelijk wist die verkoper zelf niet of die actie van de OPC ook van toepassing was op de NE. Heeft toen mijn gegevens gevraagd en gezegd dat hij ging informeren en dat hij het ook met de garage zelf ging overleggen wat zij nog konden doen om mij met zo een OPC te doen rijden. Het zou de eerste OPC zijn, die daar zou worden afgeleverd. Uiteindelijk heb ik toen na een week zijn offerte gekregen, die bovendien maar voor 5 dagen geldig was... Dat is toch niet de behandeling die je wilt van een garage als je daar een wagen van tegen de €30k wilt bestellen.
Het zal ook veel van de verkoper afhangen. Met mijn vader hadden we echt een rustige verkoper die zijn tijd nam. Ik had daarentegen een gladde jongen als verkoper. Snel, snel afhandelen en op naar de volgende...
Onze vorige wagen, een Opel Vectra, is daar ook altijd op onderhoud geweest en nooit geen problemen mee gehad. Als er onverwachte kosten zijn, bellen ze even om ons te informeren en te vragen of ze het mogen herstellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Solleke Bekijk BerichtenM'n Alfa binnen gedaan bij De Linde.
Mijn vader was er vroeger klant voor 2 Fiats en altijd super content van.
Afspraak gemaakt voor een onderhoud. 's nachts gaan afzetten zodat ze der snel aan konden beginnen, had mijn auto de dag na de dag van de afspraak eigenlijk echt nodig.
Telefoon in de late namiddag dat mijn wagen slechts de dag erna ging klaar zijn.
Was ik eigenlijk not amused mee. Als je een afspraak maakt voor een onderhoud en niet voor grote werken vind ik wel dat het tijdig mag zijn, vooral dat de wagen er al van 's nachts stond...
Dag erna was de wagen klaar en ik schrok eerlijk gezegd wel van het factuur.
480 euro voor een onderhoud... Met buiten wat filters enkel achterste remblokken vervangen. Wel aan 200 euro werkuren en goed 100 euro olie...
Maar de zaakvoerder is een hele vriendelijke pee, een hele down to earth man.
De goede historie met de garage en de vriendelijkheid maakt veel goed, maar toch een wrange nasmaak met dat ik mijn wagen een dag extra kwijt was (wat echt wel voor problemen zorgde) en het toch wel hoge factuur...
Ik weet één ding, schijven en silent blocs en distributie zal ik wel laten doen door "Goofy" in Limburg, pakken goedkoper.
De gewone smeerbeurtjes mogen ze blijven doen, dan is mijn boekje in orde...
Comment
-
Onder het motto, als het goed is mag het ook gezegd worden:
Problemen met mijn leon, naar de beerens geweest. Vriendelijk onthaald geweest door een van beide verkopers, ik heb er rustig mijn verhaal mogen doen en hij is mee komen zien naar de wagen. De verkoper was eerlijk genoeg dat hij zelf niet zoveel van mecaniek kende maar hij had toch de juiste oplossing gevonden, heeft er een vriendelijke uitleg gedaan wat en hoe dat gemaakt kan worden. Maandag mag ik er een afspraak bij maken om het laten maken ( al dan niet in garantie, is nog een klein discussiepunt).BMW X5 45e
Comment
-
Daeninck Oudenaarde:hautain tot en met,ik kom binnen met ja m'n werkkledij ,kwartier rond gewandeld en er stonden 2 verkopers te zeker,terug naar buiten en vertrokken met m'n brulaap,dan naar de nevenconcessie geweest nl VandeKerhove in Ronse,vriendelijke en behulpzame eigenaar ,ook de verkoper deed goed z'n best om verstaanbaar nederlands te praten ook al was het een "waal"; altijd goeie service ,bellen als de wagen klaar is enz.
AANRADER!!!
Comment
-
Wij zijn al jaren klant bij Luc Beckx en we zijn ZEER tevreden over zijn werk, een prima garagist! Doe je je wagen in onderhoud dan zal hij nooit méér doen dan nodig en als hij nog mankementen vaststelt, zal hij u eerst contacteren en bestek maken en pas herstellen na uw akkoord.
Comment
-
Autoplaneet in Geel.
Heb daar in november mijn leon gekocht. Service was goed, verkoper heeft daar goed zijn best gedaan om de wagen binnen de 3 dagen klaar en rijdend te hebben voor mij.
Nu heb ik enkele weken geleden wat garantie issues gehad. ik er naartoe, verkoper heeft mij redelijk vriendelijk ontvangen. maar aangezien ik niet meer de standaard 16" banden heb liggen stak hij het daar op. Ik terug naar huis en geprobeerd met mijn 16". Niks geholpen dus ik bel terug. Ja wij regelen een vervangwagen voor u tegen eht einde van de week. Ik bel nog eens ter bevestiging. Wordt ik daar afgeblaft van ja wij hebben hier nog niets staan ik bel u zelf voglende week terug. Die volgende week is ondertussen al 4 weken geleden.
ze zijn dus heel snel en vlot om een auto te verkopen maar owee als er iets mis is, dan trekken ze hun handen er van af.BMW X5 45e
Comment
-
Alle vandaag weer is wat mee gemaakt bij mercedes drogenbos.
Daar mijn invaliditeit met 100 euro is gestegen word het tijd om van auto te veranderen, mijn auditje word ondertussen toch 3 jaar.
Bon ik daar binnen , met het idee prijs te laten maken voor de nieuwe sl voorkeur gaat uit naar een 500 sl verstand zegt 350 sl test ritten zullen moeten uitwijzen wat het word want ben bij porsche ook binnen geweest voor een 911 cabrio, alle , wij binnen stonden er 2 een 350 en een amg .
mijn echtgenote even rond gekeken , en ze wou is in de zwarte 350 gaan zitten , deuren vast.
Ik zeg wacht even zitten daar 2 verkopers even vragen om los te doen .
Wat zegt die lul, in gebrabbelt vlaams; gij niet zit deur vast cle in cofferefor mijn geschreven frans is even goed als zijn vlaams.
Ik antwoord , jama wij komen wel kijken en wensen een offerte en overname bod omdat we echt geintresserd zijn.
Hij antwoord kom lundi treug.
awel jammenklote heb ik toen gezegt steek uwe mercedes in u gat.
en tiens , hij verstond dat , straf hoe mensen snel nederlands leren.
Dus mercedes drogenbos 0/10
porsche drogenbos 10/10 als het over klanten behandelen gaat .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Powerray Bekijk Berichteniemand een idee waar ik een klacht naar Lancia kan sturen ???
Lancia website heeft juist een button voor contact maar niets van klachten oid. uiteindelijk googlen en ook daar niets
dus niets van eigen bodem te vinden, misschien via deze site?
Welcome to the Official Global Website of Stellantis, a leading global automaker and provider of innovative mobility solutions.
Comment
-
Comment