Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Alle vandaag weer is wat mee gemaakt bij mercedes drogenbos.
Daar mijn invaliditeit met 100 euro is gestegen word het tijd om van auto te veranderen, mijn auditje word ondertussen toch 3 jaar.
Bon ik daar binnen , met het idee prijs te laten maken voor de nieuwe sl voorkeur gaat uit naar een 500 sl verstand zegt 350 sl test ritten zullen moeten uitwijzen wat het word want ben bij porsche ook binnen geweest voor een 911 cabrio, alle , wij binnen stonden er 2 een 350 en een amg .
mijn echtgenote even rond gekeken , en ze wou is in de zwarte 350 gaan zitten , deuren vast.
Ik zeg wacht even zitten daar 2 verkopers even vragen om los te doen .
Wat zegt die lul, in gebrabbelt vlaams; gij niet zit deur vast cle in cofferefor mijn geschreven frans is even goed als zijn vlaams.
Ik antwoord , jama wij komen wel kijken en wensen een offerte en overname bod omdat we echt geintresserd zijn.
Hij antwoord kom lundi treug.
awel jammenklote heb ik toen gezegt steek uwe mercedes in u gat.
en tiens , hij verstond dat , straf hoe mensen snel nederlands leren.
Dus mercedes drogenbos 0/10
porsche drogenbos 10/10 als het over klanten behandelen gaat .
Ik heb ook al het alarm laten afgaan bij een S in een Mercedesgarage. ramen allemaal open, maar wel vast blijkbaar.
Het duurder zeker 10 minuten alvorens ze de sleutels hadden om het uit te schakelen.
In Mechelen staan gelukkig alle wagens wel los, zelfs de SLS.
Mercedes mechelen zijn ze ook vriendelijk,en zijn de auto's idd vaak los.
Opel vervloet duffel,zeer goede dealer,zeer vriendelijk,zoekt alle mogelijkheden,zonder vraag meermaals wagens uitgeleent voor te testen (gtc 1.4 t 120-140 pk) astra 5d 1.3 diesel.
Goedheid vd garage deed me uiteindelijk ook beslissen terug voor een opel te gaan (kwam er vroeger met mijn vectra )
Terug van weggeweest !
Lancia Delta op 3 september binnengedaan bij Vanneste Motors in Harelbeke, omdat ik hem toen toch kon missen omdat ik samen met mijn pa een weekje Wales deed.
Vrijdag 7 september kreeg ik bericht van mijn vriendin dat ze contact met haar hadden genomen.
Wat bleek : Airco heeft nooit gewerkt omdat er bepaalde kabels niet aangesloten waren en daardoor de compressor ook stuk was...
Lancia (fiat group) heeft dit kostenloos hersteld ! Zo moet het ook vind ik, is eigenlijk een productiefout. Dank u Lancia en Vanneste Motors.
Voorheen heb ik de Lancia ook laten controleren bij Cornette (waar mijn wagens van komen en ik trouwens nog nooit geen problemen mee gehad heb) maar die zeiden dat alles werkte...
Dat vind ik dus niet kunnen... wil hiermee totaal niet bashen of slechte kritiek geven op Cornette... maar ik denk dat ik in het vervolg met mijn beide wagens bij Vanneste Motors ga voor het onderhoud...
amai, dat die zo door de kwaliteitscontrole is geraakt...
in mijn italiaan hing er nog ververstape in de motorruimte ik verwacht dat je telefoon zal krijgen van Lancia, heb ik gisteren ook nog gehad omwille van een herstelling onder garantie.
Cornette, is dat familie van afsleepbedrijf cornette? (die laatste zijn afrippers)
Ook ik ben van Garage Terminus Brugge helemaal niet tevreden :ongelooflijke,onaanvaardbare faktuurbedragen en een hele slechte communicatie.Niet te geloven !!
Bij Auto Terminus in Brugge is er blijkbaar na al die jaren nog niet veel verandert.
Erg slechte communicatie en een weinig cliënteel gericht beleid.
Er is bewust een ijzeren gordijn geplaatst tussen de incheckbalie en de werkplaats. Zodat de onkunde in de werkplaats niet onmiddellijk tot de klant komt, doch na x aantal keren hetzelfde probleem te hebben vastgesteld was de werkplaatsverantwoordelijke toch plots aanwezig ... om een mooi verhaaltje te vertellen.
Iedereen (verkoop, carrosserie, onderhoud) leeft op zijn eigen eiland en laat de cliënt in de kou.
Deze laatste weken ook aan het rondkijken en ik blijf het choquerend vinden dat klant gericht zijn echt wel moeilijk is.
En gemeende 'hallo' bij het binnenkomen, een koffie bij het bespreken van de offerte, GSM niet opnemen terwijl er financiën besproken worden, kan toch niet zo moeilijk zijn?
Neen, ze laten u liever 10 minuten wachten terwijl ze met hun GSM spelen. Ik mag alweer 2 garages van de lijst halen, vind ik gewoon niet kunnen en zou daar nooit mijn wagen bestellen.
oe en PS (!) het is niet omdat ik jong ben (29) dat ge mij als een snotaap moet behandelen en direct naar uw kleinste modellen moet sleuren !
oe en ps2: Waarom steeds vragen 'en wat doet u van beroep', dat is enkel goed om jullie eigen curiositeit te stillen en doet er ook niet aan toe. Stop asking.
Waarom steeds vragen 'en wat doet u van beroep', dat is enkel goed om jullie eigen curiositeit te stillen en doet er ook niet aan toe. Stop asking.
Een goeie verkoper moet veel vragen stellen om te weten welke oplossing de klant het best schikt. Vragen naar professionele activiteit hoort naar nu eenmaal ook bij. Ik zou blij zijn met oprechte interesse van een verkoper. En ja, ik weet ook wel dat het niet altijd oprechte interesse zal zijn.
Comment