VAG verhaal: Een 5 jaar geleden een nieuwe seat leon topsport 150 PK tdi gekocht waar ik heel trots en zuinig op was, na een 20 dkms begint de koppeling af en toe te slippen. Ik bel naar de VAG en ze zeggen dat ik gewoon moet verder rijden en binnen moet komen als het erger word. Na een 40 dkms slipt de koppeling altijd onder vollast, ik maak afspraak... Bij aankomst van de garage komt de chef van de atelier (meestergast) en vraagt om eens te rijden, na een tijdje rijdt hij en vraagt "meneer is deze gechipt?" ik zeg nee niks aan gebeurd..." (auto was zowel optisch als technisch 100% oem). volgende vraag"meneer hoe rije gij mee deze wage da is gene sportwagen hé..." Ik zeg "meneer ik rij al meer dan 10 jaar met auto en vrachtwagen en heb nog nooit een koppeling weten begeven". Verder" meneer late gij uwe voet rusten op uw koppeling terwijl ge rijdt?" Zo dus probere achterhalen of ik toch iets verkeerd zou kunnen doen...Bij aankomst aan de garage, ja meneer we gaan het ne keer bekijken...Paar dagen later kan ik mijn auto gaan afhalen en dat bewust meestergastje beweert dat ze hemel en aarde hebben moeten verzetten om dit onder garantie te kunnen regelen want dit zou niet normaal zijn (hebben zogezegd nog gefoefeld met die koppeling om dit onder garantie te krijgen terwijl auto nog ma 1,5 jaar was en 40 dkms). enfin 180 dkms zorgeloos gebold mee dit ding, tevreden verder geweest. Na 5 jaar kijk ik naar een andere auto uit en kom in Herentals terecht, Offerte laten maken voor een nieuw Leon 170 pk, verkoper (baas) vraagt of er overname is en ik wijs naar mijne topsport doe mijn verhaal, geen ongeval enkel normaal onderhoud, maar op 40 dkms koppeling vervangen... aja zei die verkoper is normaal dat hebben die allemaal, die drukgroep is te licht, fabricagefout, zijn allemaal vervangen...Heb uiteindelijk een auto gekocht bij de buurgarage van vag nl g&a , terwijl het heel realistisch had geweest dat ik een nieuwe leon zou gekocht hebben bij VAG, maar als ik die smoel van dat meestergastje daar nu nog zie draait mijn maag nu nog om. Eerlijk duurt het langst! Ipv de schuld proberen in mijn schoenen te schuiven konden ze beter goeie service geven aan klanten die een nieuwe auto kopen en nog het onderhoud gunnen ook!! Mij zien ze daar van mijn leven nimmer, verkoper indertijd was heel vriendelijk, naservice...heel wat minder Als ik dat meestergastje nog es tegenkom ga ik die pipo es ferm mijn gedacht zeggen, goe weten dat drukgroep fabrieks af te licht is (mijne was al lang niet een van de eerste) en dan proberen in de schoenen te schuiven van de klant , auto was 1,5 symptomen waren al binnen het jaar bij 20 dkms...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dealers, jouw ervaringen en beoordeling.
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenWerkt die meestergast daar ondertussen nog? Het zou anders wel jammer zijn dat je een klantgerichte verkoper en de dealer in het algemeen de rug toe keert ondanks je goeie ervaringen (op dat incident met die pipo na dan).
Comment
-
Opnieuw alle eer aan Automobilia Zarren. Herstelling die wat lang geduurd heeft omdat ze het niet echt vonden, en een stuk verkeerd geleverd, enz.
Heb tf gehad dat de vervangwagen (5d) niet aangerekend zal worden, en ze de helft van de uren op zich nemen (zijn er wel veel).
Qua klantenbinding kan dat tellen.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Over het van de Leon:
de kans is groot dat het gegeven dat de drukgroep te licht was nog niet geweten was als je de wagen de eerste keer aanbood in de garage. Uiteindelijk is de wagen toch onder garantie hersteld...ik zie dus eigenlijk geen probleem gezien je achteraf zorgeloos met de wagen hebt kunnen rijden.
Het is toch normaal dat een technieker een beetje backgroundcheck doet alvorens een oorzaak aan te wijzen denk ik. Ik vind dat de desbetreffende monteur destijds niet fout heeft gehandeld.
Productiefouten komen dikwijls pas na jaren aan het licht,er moeten nl genoeg claims zijn ingedient alvorens ze te ontdekkenBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Productiefout is 1 ding, ze erkennen is nog een andere. De veel te zwakke koppeling van onze Civic 2.2 ctdi was ook een productiefout (er staan hele forums van volgeschreven) maar toch hebben wij van Honda geen cent teruggekregen.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Na dit topic eens volledig door te hebben genomen, dacht ik van zou ik mijn ervaringen hier ook posten, aangezien ik al bij garages ben geweest die hier precies niet echt 'populair' zijn bij de meesten onder ons hier (ondertussen ook al niet meer bij mij ).
Heb nog maar 1 wagen, dus kan niet zoveel ervaringen posten.
Aankoop:
Memocars in Oostakker.
Initieel zeer tevreden. Van de prijs nog wat kunnen afhalen + zat een deuk in de motorkap, laten uitblutsen + laten herspuiten voordat ik deze ging kopen.
Nadien kwamen de problemen. Paar keer daar gestaan voor m'n cardan, zie topic over m'n Corsa indien je meer wil weten.
Uiteindelijk probleem opgelost, maar zal daar geen 2e keer komen. Vooral heel slordig, en heb het gevoel weinig expertise, aangezien ik daar paar keer heb gestaan voor hetzelfde probleem.
En nu komt het, naar Auto5 geweest, voor een paar zaken: Groot onderhoud (geen opmerkingen op, prijs was ook héél schappelijk). Verder ook nog eens oliedruksensor laten vervangen, was ook snel gedaan. Ook zijspiegel eens laten vervangen, hier wel minpuntje, ze gingen bellen wanneer het stuk binnen was, heb uiteindelijk zelf maar gebeld.
Kortom, ben daar eigenlijk vrij tevreden van. Ze doen wat moet gedaan worden en wat je vraagt, niet meer of niet minder.
Ook eens naar Midas geweest, daar zien ze me echter nooit meer. Remschijven + blokken laten vervangen, was allemaal wel in orde, maar daar ook de stuurkogel laten vervangen. Ze hadden een testrit gedaan, en ze zeiden dat alles in orde was.
Ik vond echter dat m'n auto wazig reed, dus terug naar daar om te vragen of de uitleining wel in orde was. Was zeker in orde, garandeerden ze me.
Hmm, goed, moest nieuwe banden laten steken, en gevraagd aan de bandencentrale om m'n Corsa eens uit te lijnen, en wat bleek? Totaal verkeerd uitgelijnd. Mecanicien heeft me zelfs onder de wagen geroepen om alles te tonen.
Daar zien ze me dus niet meer!
En het is misschien geen dealer, maar van Interband Lokeren ben ik zeer tevreden als bandencentrale.
Afgelopen maand wat kosten gehad aan m'n Corsa, dacht eens een merkdealer te proberen. Ben dan naar Van Acker Lokeren gegaan, en ben eigenlijk aangenaam verrast. Prijzen zijn correct, stellen een goedkoper alternatief voor waar mogelijk (distributieketting), vragen alles eerst als er iets extra moet vervangen worden. Heb ik nog nooit langer dan 2 dagen moeten wachten voor m'n wagen binnen mocht. Had een storend geluid en mecanicien heeft zelf voorgesteld om ritje te maken. Ook heel duidelijke uitleg gegeven. Als ik dan toch één minpuntje moet zeggen, en dan ben ik echt aan het muggenziften, dan is het dat ik soms makkelijk 5 min moet wachten, ook al zijn ze gewoon op de PC bezig... Maar kan altijd zijn dat ze iets willen afwerken, kan ik nog inkomen.
Kortom, ben daar voorlopig heel tevreden van. Als de ervaring zo blijft, ga ik daar blijven gaan zolang ik Opel rijd.
Comment
-
Opel Jooken Rummen (Opel Kadett, Opel Zafira):
Kleine familiegarage, goede service en sterke technische kennis. Minder sterk in verkoop
Garage Haesen Herk-de-Stad (2 x Volkwagen Golf, Volkswagen Passat):
Uitstekende verkoop (wanneer ze er zijn), slechte service na verkoop. Ontkennen productiefouten, bieden geen oplossing/alternatieven aan
Garage Paesmans Hasselt (Renault Megane, Renault Master):
Uitstekende verkoop, goede service na verkoop maar niet van de goedkoopste. Wel opletten met het aanrekenen van onnodige kosten! Zoals ruitensproeierreservoir bijgevuld terwijl het door mij al voor het onderhoud werd bijgevuld.
Antwerp Dealership Antwerpen (Renault) (Renault Megane):
Uitstekende verkoop, goede service na verkoop. Lossen zonder morren problemen op met de wagen, zelfs als het 'maar' leasing is.
Renault Wellens Tessenderlo (Renault Master)
Geen ervaring met verkoop. Goede service, schappelijke prijzen maar personeel springt nonchalant om met de wagens (bijvoorbeeld vet/olievlekken in interieur).
Citroën Autogarden Hasselt (Citroën C3)
Goede verkoop. Mindere service, een nummer zoals de meeste grote garages. Technisch personeel doet weinig moeite om het probleem aan te pakken.
Citroën Vandenborne Nieuwerkerken (Limburg) (Citroën C3)
Uitstekende service, schappelijke prijzen. Geen ervaring met verkoop.
Ford Morren Moter Sint-Truiden (4 x Ford Mondeo en Ford Transit)
Uitstekende verkoop, service na verkoop middelmatig tot goed.
Ford Meelbergs Diest (Ford Transit)
Uitstekende verkoop, service na verkoop uitstekend. Zeer behulpzaam en bekwaam personeel
Ford Feyaerts Aarschot (Ford Mondeo)
Verkoop +/- goed, service na verkoop prima. Eén slechte ervaring: mijn nieuwe wagen had als donorwagen gediend voor een andere wagen waardoor de motor na aflevering niet optimaal liep. Zonder problemen wel opgelost, wel een misser :-/
Garage Bruyninx Hasselt (Alfa Romeo 159, Chrysler PT Cruiser)
Geen ervaring met verkoop. Zeer slechte service en personeel soms ronduit onbeleefd. Duur, rekent onnodig kosten aan.
Tweemaal slechte ervaring met zowel een Alfa Romeo en een Chrysler. Bij de Alfa werd na terugroepactie het onderdeel vervangen maar er werd verkeerde olie gebruikt. Pas na betaling werd olie vervangen!
Garage Karitt Sports, Stevoort (Toyota Avensis, Ford C-Max, Alfa Romeo 159, Chrysler PT Cruiser)
Niet van de goeiekoopste maar levert degelijke wagens af (tot nu toe 4). Uitstekende service na verkoop.
Autostad Leuven (Chrysler PT Cruiser)
Geen ervaring met verkoop. Geen slechte service maar lange wachttijden, zelfs na panne.
Garage Jam Mercedes-Benz Hasselt (Chrysler PT Cruiser)
Geen ervaring met verkoop. Niet van de goedkoopste maar zeer goede service, sterk technisch bekwaamd personeel.
Zo, dat was het beknopt. Kent er iemand nog een goede garage in Limburg die aan Chrysler kan werken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenDit is eigenlijk wel een interessant topic gezien ook de positieve ervaring gepost kunnen worden,ik zal mijn lijstje persoonlijke (of van dichtbij geziene) garage ervraringen eens posten!
Positief:
°Autopartners Renault Hanswijk (Mechelen): vriendelijk onthaal,erg goede koetswerkafdeling
°Cammans MGRover-Chevrolet (Putte): nog steeds kennis en vooral goodwill om MGRover problemen (technisch en onderdelen) optelossen
°Cras Alfa-Fiat (Veerle Laakdal):reeds meerdere malen knowhow getoond door een ingewikkeld probleem binnen een correcte tijd en redelijke factuur optelossen
°Hermans VW-Audi (Herentals): naar mijn ervaring dé VWAudi garage wbt bereidwilligheid en vriendelijkheid
°Mon Opel (Putte):vriendelijk onthaal en echt moeite doen,ook voor balieverkoop van onderdelen
°Peeters Kia-Jaguar-LandRover (Herentals): verkoopafdeling LandRover doet na het tekenen van de bestelbon nog steeds moeite om correcte commerciele oplossingen te vinden,goede service van werkplaats en magazijn LandRover
°PVM Nissan-Peugeot (Dessel): correcte houding van werkplaats voor diagnose,hersteltijd en prijs bovendien vriendelijk onthaal
°Ruts Renualt (Mol): moeite doen voor een onderdeelklant over de balie kan ik erg respecteren
°Van Houdt (Kempen)en Vermant (Mechelen NoordWest) Volvo: bij deze beide garages heb ik zelf werknemer geweest en kan er best van zeggen dat het meer dan ok is
Beelien BMW Noord Limburg
Ooms Renault WilrijkBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Ik heb beroepshalve contact met verscheidene VW dealers over heel Vlaanderen :
Garage Haesen (Herk de Stad) : goede service , prima uitleg over het geleverde werk en factuur , correct uitgevoerd werk , geen lange wachttijden. Normale tarieven.
Garage Verschaeren (Heist op den Berg) : leveren goed werk tegen een , naar VW normen , normale prijs. Kreeg zeer goede uitleg bij de verrichte werkzaamheden en stelden me een goedkopere oplossing voor voor een probleempje met het slot van een oude Passat (repareren ipv vervangen) . Klantvriendelijk. Kreeg een deskundige uitleg over de toen nieuwe Golf 6.
Garage Rietje Kapellen : eerder onpersoonlijke garage door de grootte. Leveren correct werk maar wel niet goedkoop. Zou er persoonlijk zelf geen wagen kopen wegens de grootte van het bedrijf.
Garage Clissen : onderhoud correct en snel uitgevoerd tegen normale prijzen , zeer klantvriendelijke en deskundige klantenadviseur die uitgebreide uitleg gaf bij het geleverde werk. Foutje in de facturatie (pollenfilter aangerekend die niet vervangen moest worden) werd door hem met de nodige excuzes en zonder problemen rechtgezet. Indruk werd echter negatief beinvloed door de groffe reactie van een norse collega (de filiaalleider ?) tegen een ontevreden klant.
Garage Leuris Brecht : correcte uitvoering van de werken tegen normale prijzen , vriendelijke baas en deskundige klantenadviseur die correcte uitleg geven. Grootte vergelijkbaar met Clissen maar deze geniet toch mijn voorkeur.
Garage Willems Genk : leveren goed werk tegen correcte prijzen , deskundige uitleg. Geen lange wachttijden.Vriendelijk onthaal.
Mijn ervaringen met de garages in de provincie Antwerpen dateren van de periode 2009 - 2010. De ervaringen met de Limburgse garages van 2011 tot nu. In de provincie Limburg staat Haesen bij mij op plaats 1. In de provincie Antwerpen garage Leuris gevolgd door achtereenvolgens Verschaeren , Rietje en Clissen.
Comment
-
Weliswaar geen dealerervaring maar misschien toch interessant. Ik heb Onlangs een Skoda yeti gekocht in Tsjechië. Deze wagen was niet uitgerust met een cruisecontrol en aangezien ik niet meer zonder kan, heb ik een paar Westvlaamse skodadealers gevraagd hoeveel deze postinstallatie mij wel zou kosten. Ik kreeg van allen een identieke prijs. Deze leek mij eerder aan de hoge kant. Dan heb ik contact opgenomen met de cruisecontrolspecialist (marja) in Nederland. Hun prijsvoorstel was juist de helft van de skodadealers in de buurt. Deze 2 heren zijn Vag monteurs en doen dit in bijberoep. Bovendien zijn het echt 2 toffe peren. Misschien een tip voor de medeforumleden in het bezit van een Vag wagen. Zij beantwoorden niet onmiddellijk een mail maar niet wanhopen.
Comment
-
Heb ooit ook iets dergelijks meegemaakt. Onze oude Passat bouwjaar 1998 had een jaar of drie geleden last van een geblokkeerd deurslot van een achterportier. Heb toen bij verscheidene VW garages prijs opgevraagd voor het herstellen van dit euvel. Op uitzondering van Verschaeren Heist op den Berg (kan misschien gerepareerd worden zonder ineens een nieuw slot te steken) gaven de andere VW garages ( Garage Clissen Kalmthout , Rietje Kapellen , Beerens Antwerpen ...) aan dat de het slot volledig vervangen moest worden (nieuw slot 130 euro + de nodige werkuren voor (de)montage , totale prijs kon tot rond de 500 euro oplopen). Per toeval kwam ik dan bij deze website uit : http://www.deurslotreparatie.nl/ . Deze zeer vriendelijke man repareerde mijn slot voor 50 euro met garantie ! Dit is blijkbaar een veel voorkomend euvel bij oudere Volkswagens (indringing van water in de microsensoren van het slot met als gevolg roest en geblokkeerd slot) . Onbegrijpelijk dat de STEALERS niet op de hoogte van zijn deze reparatietechnieken en de klant meteen met onnodige kosten opzadelen. Een half jaar later begaf het slot aan de andere kant het ook en dit werd eveneens bij deze man gerepareerd . Nu , drie jaar later , werkt alles trouwens nog perfect. Op een boze mail aan d'Ieteren kwam uiteraard geen enkele reactie.
Comment
-
Wil mijn ervaringen met garages tot nu toe ook even delen:
+ Skoda Beverst: Zeer goed! op en top service, scherpe prijzen! Is een vrij kleine dealer, geeft een extra vertrouwensgevoel. Niet zomaar een nummertje, maar echt een klant. Ook het personeel praat op een normale manier, en geeft correcte uitleg/info.
+ Volvo Celis St.Truiden/ACL Hasselt: Zeer goed! Toen ik mijn wagen (ondertussen 2,5 jaar oud) wou aankopen werd ik hier slecht (om maar niet te zeggen 'niet') geholpen, maarja 20 jarige die prijs wil voor een Volvo, begrijpelijk. Maar op hun service na verkoop heb ik niets op aan te merken!
+ Garage Vanderborght Rotselaar: Goed. Altijd vriendelijk, mijn ouders hebben er ook een wagen gekocht. Alleen beetje jammer dat ze geen originele Volvo onderdelen gebruiken (mijn remblokken waren van een B merk), en ook hoor je van andere Volvo dealers dat Vanderborght geen officiele Volvo verdeler is? Ondanks dat toch een aanrader, alleen was de afstand iets te groot voor mij.
- Volvo Jacobs Genk: Blijf hier weg, meer ga ik er niet over zeggen.
Comment
-
VOLVO GARAGE, Automobilia Brugge: Automobilia Brugge verleent uitstekende service. Pas een C70 gekocht. Ontdekte enkele problemen die niet direct onder de select garantie vielen. Ik woon zelf in Neerpelt, 200km van Brugge vandaan. Mag de auto gewoon op kosten van Automobilia Brugge bij mijn Volvo dealer Rutten in Houthalen laten maken. De zaakvoerster van Automobilia is een topvrouw. Automobilia raad ik ten sterkste aan mensen. Gewoon top sevice. Kun je met een gerust har een auto kopen. Zeer behulpzaam, begripvol en vakmensen.
Comment
-
Ik rijd nu rond met een Touareg, maar twee auto's terug reed ik met een XC60.
Ik vond de volvo garage van Kortrijk bijzonder weinig klant-minded en ben maar vertrokken naar Waregem Cars in -.... u raadt het al.....- Waregem
Voor mij 20min extra rijden maar deze garage is zo goed dat ik dat er gerust voor over had.
De verkoper is er eentje die ook andere merken durft in de bloemen te zetten, kent je stem als je'm belt, weet waarover hij spreekt. (geen hot shot sales gast die al droomt van zijn volgende job).
Het ontvangst met Gauthier: idem dito: erg menselijk allemaal.
De werkplaats: ik vermoed een mecanieker of 6-7.... niet groot dus.
In deze garage voel je je echt klant, heerlijk.
Helaas biedt Volvo mij geen gepaste wagen, anders zou ik meteen voor hen kiezen..... Bovendien heeft mijn vrouwtje gevraagd de huidige wagen een aantal jaren te behouden
grtz
teizman
Comment
-
Daarstraks naar Porsche garage Antwerpen geweest om eens te gaan informeren voor onderhoud aan men wagen. Ik kende de gang van zaken daar niet dus in de showroom binnengestapt.
Efkes staan ronddraaien en wachten tot er iemand kwam informeren wat ik kwam doen maar die verkoper deed zelf nog niet de moeite om buiten zijne visbokaal te komen. Voor hetzelfde geld ben ik een potentiele koper he.
Ben dan maar wat gaan rondlkijken naar de nieuwe cayman, ik vertikte het om die zijn bureau binnen te stappen.
Na een tijdje riep die dan vanuit zijn bureau, JA VOOR WAT IS HET...
allee ik al roepend uitgelegd wat ik kwam doen en heeft me dan door verwezen...
(ze willen allemaal veel commissie maar er eens iets voor doen is er niet bij). Kan ook zijn dat er elke dag wel mensen binnenstappen om te bekijken maar niet om te kopen en is hij dat wat beu wie weet het?
bij de receptie van het onderhoud heel ander verhaal, direct goed ontvangen.
Het één en ander gevraagd ivm met mijn recent aangekochte wagen en een deftige uitleg gekregen van onderhoud en gang van zaken in de werkplaats, mocht zelfs de werkplaats even bekijken.
Ook had ik een vraagje ivm de telefoon in de wagen en die man is direct met mij meegegaan om dat op te lossen.
Ook heel goeie ervaring met BMW Malle, die mensen van de werkplaats zijn altijd bereid om direct even te komen kijken naar je wagen als er iets mee is.
motor draaide eens op 5 cyl in plaats van 6, mocht direct komen, diagnose toestel er aan, één bobijn vervangen en terug weg (heeft misschien hoop en al een kwartier geduurd.)
Op een zaterdag eens binnengestapt omdat mijn batterij dood was, dacht dat het magazijn halve dag open was maar dat was dus niet. De persoon die daar aanwezig was voor de showroom heeft me dan een batterij meegegeven.
Mijn gegevens opgeschreven en ben die dan maandag gaan afrekenen want dat ging niet op zaterdag.
Bij Toyota Verboven onze RAV4 voor onderhoud binnengedaan, terug gaan halen en de factuur zou opgestuurd worden. na 2 weken nog niks , gaan informeren en dat zou wel in orde komen.
Na een maand nog niets. Nog eens voor gebeld en dat zou wel in orde komen. We zijn nu half jaar verder en nog niks, ik heb men best gedaan dus daar stopt het.
400 euro + in onze zak he...
geen klachten over het onderhoud maar ga nu wel naar Brecht, garage van dijck.
Comment
-
Mijn ervaring met Scancar te Lier:
Wel om te begingen zijn wij daar al jaren klant inclusief mijn ouders. En jaren tevreden geweest, mijn ouders nog altijd trouwens. Opzicht heb ik geen problemen met deze garage. Wij werden altijd goed geholpen en viel van prijs redelijk goed mee. Maar nu komt het, zei hebben problemen met mij denk ik. Want ze antwoorden op geen enkele mail om mijn attesten voor de keuring door te sturen. Wat heel netjes is (binnen enkele uren zelfs) opgelost door de Belgische invoerder van Heico, waarvoor al mijn dank!
Reden hiervoor is, omdat ik mijn stickers eraf wilde doen van Scancar en dit vertelde op dit forum. Met een publieke reactie (op dit forum) van iemand die zich voorstelde als een werknemer van Scancar en nog is gevolgd met een mail nog geen kwartier later (van een verkoper). En de inhoud was redelijk ongepast voor een persoon in zijn functie, vindt ik persoonlijk.
Ik zeg, het is een goede garage hoor. Zeker die persoon achter de balie te Lier, doet zijn werk zeer goed. Heeft ons altijd heel goed geholpen. Enkel is het jammer dat zei zo reageren over een stickertje...Ok het zal wel veel reclame maken op mijn Heico Volvo, als ze reclame wilden moesten ze mij maar een mooie wrap van Scancar betalen
Maar in ieder geval mij zien ze daar niet meer. Want ik heb wel eventjes in paniek geweest met die attesten. Mijn ouders zullen nog altijd naar daar blijven gaan, waar ik op zich geen problemen mee heb.
Waar ik terug kom op de Heico invoerder, die altijd netjes mijn vragen via mail gedetailleerd en vriendelijk heeft beantwoord. En bovendien erg snel ook. En de invoerder toonde ook interesse in hoe ik Heico ervaarde en of ik tevreden was. 10 op 10 voor Heico dus!
Waar Scancar trouwens kan van leren, want zei hebben geen enkele keer mij gevraagd of alles naar wens was. Terwijl ik dacht dat dit bij Volvo toch moest gebeuren.
Comment
Comment