Ik wil toch even melden heel erg tevreden te zijn van Renault Valckenier te Ninove. Steeds eerlijke fakturen, onderhoudsprijzen die goed meevallen en als er een extra kost is, wordt je verwittigd. Alleen hiervoor al zou ik Renault blijven rijden! Ben er klant met twee wagens sinds hun oprichting.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dealers, jouw ervaringen en beoordeling.
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIk wil toch even melden heel erg tevreden te zijn van Renault Valckenier te Ninove. Steeds eerlijke fakturen, onderhoudsprijzen die goed meevallen en als er een extra kost is, wordt je verwittigd. Alleen hiervoor al zou ik Renault blijven rijden! Ben er klant met twee wagens sinds hun oprichting.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gilbert46 Bekijk BerichtenIk heb mijn vertrouwen in een Opel dealer uit Aarschot verloren en ik ben naar Hens geweest in Lier.Daar een nieuwe Astra breack gekocht. Op het eerste zicht geeft die garage vertrouwen.Daar ik nieuwkomer in deze streek ben, heeft iemand een slechte/goede ervaring met deze dealer?BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Kan er geen subtopic/subforum gemaakt worden per regio/provincie ? Is duidelijker...
Sent from my Samsung Galaxy S3Seat Leon SC FR 1.4 TSI - Seat Ibiza 1.4 TDI
Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenHens is te vertrouwen,ik ben ook zo geen fan van Wittockx. Maar in de regio vind ik Mon in Grasheide wel de beste Opel dealer
Comment
-
Oei,dat klinkt niet zo goed allemaal. ja,ik spreek natuurlijk uit eigen ervaring héBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Ik ken wel wat mensen die daar leasen en die vinden het allemaal top aangezien ze allemaal rondom Hasselt wonen.
In ieder geval, van particulieren weet ik niets. Ik zou wel rekening houden met die gigantische glazen constructies die ze aan het neerzetten zijn. Dat moet toch op de een of andere manier betaald worden .
Hoop trouwens dat ze hun oude vestiging houden voor skoda en seat, een seat dealer kunnen we in Hasselt wel gebruiken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenIk blijf bij Ford garage Deckx te Mol. Na 11 jaar behandelen ze me daar nog altijd zoals ne Koning.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenIs ook een zeer goede garage
Comment
-
ikzelf niet,maar de buren zijn daar al jaar en dag klant en omdat ik ook met auto's bezig ben vertelt onze buur hoe tevreden is van Ford en zeker van Deckx,en als ik zijn verhalen hoor kan ik dat enkel beamen.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
horror Toyota garage Cools in Mol
Welke horror heb je dan gehoord/ondervonden van Toyota garage Cools in Mol MRJ? Heb er net een nieuwe auto gekocht. Alles is heel vriendelijk en correct afgehandeld. Mijn oude auto is overgenomen tegen een heel 'mooie' prijs. Heb totdat de nieuwe auto is geleverd gereden met een vervangauto. Zeker en vast een aanrader!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichtenikzelf niet,maar de buren zijn daar al jaar en dag klant en omdat ik ook met auto's bezig ben vertelt onze buur hoe tevreden is van Ford en zeker van Deckx,en als ik zijn verhalen hoor kan ik dat enkel beamen.Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenIs ook een zeer goede garageOorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenHens is te vertrouwen,ik ben ook zo geen fan van Wittockx. Maar in de regio vind ik Mon in Grasheide wel de beste Opel dealerOorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenNog twee bedrijven waarvan ik vandaag positieve ervaringen kan delen: Caribel carroserie in Lier. Deze werken voor KBC lease en de Volvo van m'n pa was er binnengeweest. Mooie herstelling,op tijd klaar en wagen was mooi gepoetst en zelfs uitgezogen! dat een firma zo werkt tov een leasewagen vind ik zeer erg te respecteren. Ook zonet van vrienden zeer positieve reactie gehoord van garage Plessers NV te OverpeltOorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichtenheb ik nog al veel goeds over gehoord,Cerstiaens.Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenIk heb eerder al mijn positieve ervaringen gepost,nu mijn negatieve: Alfa garage de Ost in Bornem: eerste klas prutsers die hun verantwoordelijkeid niet opnemen. Door hun foute diagnose een motor compleet in de soep gelopen ACM Mechelen: een absurde organisatie waar naar waardevolle getuigenis personeel aangeworven wordt nadat de vrouw van de zaakvoerder de kaarten legde voor de persoon in kwestie Beerens Antwerpen: Leasing Audi gaat binnen voor onderhoud,na geruchten over niet vervangen van onderdelen luchtfilter gemerkt,bij afhalen van wagen is luchtfilter zo gezegt vervangen....niets van aan! Volvo Scancar: distributie riem vervangen+onderhoud ,onmiddellijk erna klepstoters defect....riem fout getimed en achteraf pas bemerkt na dat er reeds schade was? olie vergeten op te gieten? Festraets Mechelen: Wat een foute organisatie.....een complete chaos Er zijn er nog maar deze post ik niet omdat ik ervan uitga dat het incedentieel was en er goede wil was een oplossing te zoekenOorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenIs idd een zeer professionele Ford dealer
Ben eens benieuwd over die Toyota garage .- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toyotakoper Bekijk BerichtenWelke horror heb je dan gehoord/ondervonden van Toyota garage Cools in Mol MRJ? Heb er net een nieuwe auto gekocht. Alles is heel vriendelijk en correct afgehandeld. Mijn oude auto is overgenomen tegen een heel 'mooie' prijs. Heb totdat de nieuwe auto is geleverd gereden met een vervangauto. Zeker en vast een aanrader!2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenJij kent nogal veel garages
Ben eens benieuwd over die Toyota garage .BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
Comment