Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dealers, jouw ervaringen en beoordeling.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
    Dan ziet het er naar uit dat je rond de €300 voor een klein onderhoud gaat zitten ...
    En dat zou echt belachelijk duur zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sverm Bekijk Berichten
      Voor mensen die een deftige wagen willen kopen. Een wagen die een goede service verdient, MOET NIET bij AB Auto te BEERZEL zijn! Ik rij met een BMW 730d maar ik heb bij nader inzien (met alle kosten die ik nog gemaakt heb na de garantie) voor een Bentley betaald. En tijdens de garantie periode repareren ze de wagen met flutonderdelen. En een carrosserie spuiten kunnen ze ook niet! Let goed op mensen. Dit is gene zever!
      Vriendelijke groeten,
      Een ontevreden klant
      Die occasie-marchands langs den steenweg geven inderdaad garantie omdat ze dat nu eenmaal wettelijk verplicht zijn. Klanten beseffen niet dat hun auto ook 'gerepareerd' mag worden met occasie onderdelen die meestal niet OEM zijn (lees: lapmiddelen), wat in de praktijk dus ook gebeurt.
      Je kunt zeggen, dat is een laakbare praktijk, dat klopt misschien, maar als klant word je verondersteld te beseffen dat de lage prijzen in vergelijking met de officiële dealers wel een reden hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
        En dat zou echt belachelijk duur zijn
        Zal wel niet veel schelen, bij audi is dat ongeveer de prijs voor een klein onderhoud. (en bougies en remvloeistof mee vervangen 500euro)
        Polo 6n 1.4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
          Zal wel niet veel schelen, bij audi is dat ongeveer de prijs voor een klein onderhoud. (en bougies en remvloeistof mee vervangen 500euro)
          Ja hallo
          Klein onderhoud voor de BMW is vanvoor in de €200.

Comment

Ja hallo
            Klein onderhoud voor de BMW is vanvoor in de €200.
            officiële bmw dealer of bij Guy?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
              officiële bmw dealer of bij Guy?
              Officiëel, toen ik m'n 118d nog had
              Dealer vs Guy bv scheelt eigenlijk niet veel. 'T is vanaf er andere werken moeten gebeuren, dat het verschil oploopt.

Comment

• Dan gaat gij toch bij een goedkope bmw dealer.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Dan gaat gij toch bij een goedkope bmw dealer.
                  Verstraeten Lochristi.

Comment

• ik in den tijd ook bmw 118 d, altijd bij daeninck geweest in latem, ook onderhoudjes tussen de 180 en 300 euro als ik me goed herinner... Bmw duur ? nee, toch zeker niet voor de 1-serie
                    Kan natuurlijk best zijn dat je met een 3 of 5 en zeker met een X rijdt, dat het dan wel oploopt... Is normaal ook... mensen met een budget voor een 5 zijn in principe ook kapitaalkrachtiger dan die die voor een 1 gaan kijken, dan is het normaal dat bmw daar ook op inspeelt en die prijzen hoger zet (alhoewel de olie voor een één of voor een vijf waarschijnlijk identiek is

Comment

• De prijzen die ik betaal zijn vooraf vastgesteld en volgens mij helemaal niet duur. Ik zou dus 150 euro betalen voor een klein onderhoud, 200 euro indien ook de interieurfilter vervangen wordt. Vind dat goed meevallen eigenlijk.

Valt wel op dat een roetfilter de rekening serieus doet stijgen.
                      Last edited by ; 27/08/2014, 21:00.

Comment

• Amai inderdaad, verschiet van die DPF

Comment

• Ja he, op een groot onderhoud loopt dat verschil serieus op. Ik weet dat de olie duurder is, maar wat er nog kan bijkomen om tot dit verschil te komen? Mijn vorige had geen DPF. Was dezelfde motor. Jammer dat dit nu niet meer kon.

Comment

• Ga je in Aalst op onderhoud?

Comment

• Nee, Ninove... Zeer tevreden van. Die zorgen tenminste nog voor hun klanten. En dit voor zo'n grote garage met verschillende vestigingen.
                              Ook de aflevering van mijn nieuwe auto vond ik top. Kreeg een flesje bubbels, een fles motorolie en een fles ruitensproeiervloeistof. En een gratis nazicht na een maand. dit heb ik nu wel niet laten doen omdat je dit makkelijk zelf kan. Gisteren mijn litertje olie erbij gegoten. Heb 9000 kilometer. Uit ervaring met deze motor weet ik dat ze een beetje olie verbruiken tot 30.000 km en daarna is't gedaan. Vraag me af hoe dit komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sverm Bekijk Berichten
                                Voor mensen die een deftige wagen willen kopen. Een wagen die een goede service verdient, MOET NIET bij AB Auto te BEERZEL zijn! Ik rij met een BMW 730d maar ik heb bij nader inzien (met alle kosten die ik nog gemaakt heb na de garantie) voor een Bentley betaald. En tijdens de garantie periode repareren ze de wagen met flutonderdelen. En een carrosserie spuiten kunnen ze ook niet! Let goed op mensen. Dit is gene zever!
                                Vriendelijke groeten,
                                Een ontevreden klant
                                Speciaal geregistreerd om dit te zeggen zonder onderbouwde argumenten? Sterk!
                                AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                                  Speciaal geregistreerd om dit te zeggen zonder onderbouwde argumenten? Sterk!

En daarna niet meer gehoord.
                                  Straffe kerel.
                                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                    En daarna niet meer gehoord.
                                    Straffe kerel.
                                    Kan hij niet aan doen hé... Zoveel kosten aan de 730d zodat hij zelfs z'n internetrekening niet meer kon betalen.

Comment

Kan hij niet aan doen hé... Zoveel kosten aan de 730d zodat hij zelfs z'n internetrekening niet meer kon betalen.
                                      Maja, zo slim was ie ook niet e. Voor een Bentley betalen en een 7 mee naar huis krijgen. Als ge da verschi al niet ziet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                                        Maja, zo slim was ie ook niet e. Voor een Bentley betalen en een 7 mee naar huis krijgen. Als ge da verschi al niet ziet
                                        Tja jong, voor sommige is er niets beter dan BMW hé!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                                          Hmmm, is zo'n typische 'steenweg 2dehandsmarchand'. Was vroeger barman in de Carré Vlotte prater maar technisch valt hij rap door de mand.
                                          Wij zijn er ooit eens weest kijken in 2007 voor een tweede wagen maar uiteindelijk niet toegehapt.
                                          Een 'dure' wagen zou ik er toch niet kopen eerlijk gezegd.
                                          Hij heeft zelf geen werkplaats dus garantiegevallen worden uitbesteed. Ze zijn dus niet verplicht om met originele of met nieuwe stukken te werken m.a.w....
                                          Bedankt om zo over iemand te praten waar je niets over weet !!! Vlotte prater maar technisch valt hij snel door de mand
                                          Ik was geen barman in de Carré , ik had daar een andere functie , dus altijd eerst even goed informeren alvorens iets over iemand te schrijven , en zo in een slecht daglicht te brengen

Comment

Working...
                                          X