Oorspronkelijk geplaatst door GTI
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dealers, jouw ervaringen en beoordeling.
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Hier kon iets interessant gestaan hebben...
-
Maar je moet eraan kunnen tegenwoordig... Heb hier nog een K&N liggen voor mijn Espace maar ik krijg er in de verste verte de oude niet uit, laat staan de nieuwe erin. Heb hier eens staan sukkelen buiten en kreeg het spel dan niet weer in elkaar. En dan nog eens regen vdmme. ik blijf er met mijn lompe poten af in't vervolg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk BerichtenOp hoeveel km wordt er voorgeschreven om de luchtfilter te vervangen? Tegenwoordig rijden er veel wagens rond waarbij een luchtfilter pas moet vervangen worden na een zeer groot aantal km's in vergelijking met vroeger...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenBij een klein onderhoud wordt de oliefilter niet altijd vervangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenBij mij gaat er bij het volgende onderhoud ook wel wat vervangen moeten worden denk ik.
(tenzij er voor het zover is toch iets anders in de plaats zou komen)The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenJe speelt al langer met die gedachte hé. Nog steeds plannen in de richting van een Saab 93?
Bij een 93 ging het dan om de ttid, en eigenlijk denk ik er meer en meer aan om terug een benzine (of misschien hybride) te nemen.
Enkele punten:
* Zeker automaat (of gerobotiseerde bak)
* Benzine of hybride
* Wat meer pk's dan nu
* Jonge tweedehands, max rond de 20.000 euro
Ik heb elders al eens een lijstje gepost met enkele modellen, maar alles is eigen mogelijk.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Een vriend van mij ging afgelopen week bij 2 dealers binnen (Van Osch in Hasselt en Peter Beckers in Genk) om te zien voor een nieuwe 5-reeks maar na een half uur ronddraaien is hij door niemand aangesproken, noch heeft er iemand de moeite gedaan om hem aan te spreken. Ik begrijp echt niet dat dit vandaag de dag nog kan. Hij had voor hetzelfde geld een Mystery Shopper kunnen zijn en dan waren ze dik gebuisd... Hebben jullie al een zelfde ervaring meegemaakt?
Comment
-
Autocenter Waasland: slecht. Ik werd doorverwezen van De Decker in Dendermonde (wel vriendelijk) naar hun voor de testrit die ik hetzelfde weekend als het autosalon wou doen. Met moeite binnen of ik werd op onvriendelijke manier (door persoon aan balie) gevraagd of het om direct te kopen was (terwijl zij op de hoogte waren dat het voor een testrit was). Testrit zelf was zonder iemand bij maar ik kreeg vooraf ook geen uitleg over de wagen.
Was een korte testrit (max 30 min), terug met moeite binnen en de eerste vraag was: "koopt ge em?"
Dan kreeg ik de uitleg en informatie van de verantwoordelijke (ook verkoper daar, aan het pushen voor direct te kopen) en toen die vroeg of het in mijn budget lag, antwoorde ik dat het net wat te hoog was (1000 euro). Antwoord van hem: "koopt dan nen benzine". Op de prijs waren nog geen extra kortingen gegeven. Dan had ik iets van: nee, hier niet.
EDIT: De Decker en Skoda Belgie hadden achteraf voor feedback gebeld. Heb het hun ook verteld wat er gebeurd is, zij gingen dit onderzoeken.
Opel Willy Wetteren: vriendelijk, beleefd, goede hulp. Enorm tevreden van voor het moment. Mooie prijs gegeven voor wagen (veel korting e.d.), bij problemen met verzekering onmiddellijk mij geholpen.
1 minpunt: ze hebben mij al eens heen en weer gestuurd tussen hun 2 garages. Hebben zich daarachter wel uitbundig voor geexcuseerd omdat het een tijdelijke vervanger aan balie was.
Comment
-
Ivm autocenter, liep er ook al eens binnen. één zat aan zijne bureau, den anderen liep rond maar geen van beide deed aanstalten om iets te zeggen. Dan maar zelf moeten vragen voor testrit met octavia, geen probleem. Idd half uurtje kunnen rijden. Wou nog met een elegance versie rijden maar die moest van hun andere filiaal komen, hebben die dan wel gebracht naar Sint-Niklaas. Weten ook niet zo heel veel eigenlijk ( maar dat gevoel heb ik bij de meeste garages ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenBen ook al bij Van Osch geweest om een Premium Selection te gaan bekijken, boertig dat het geen naam had. Is het omdat ik een jonge gast was, geen idee. Bij Verstraeten 10 keer betere service, ondanks ik een jong gastje was.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Ford Beckers Motors & Partners, Heverlee (Leuven)
Iedereen heeft ons hier sinds we daar klant zijn (nu 2 jaar en een beetje) steeds correct behandeld. Voor kleine dingetjes als een lampje/of een snelle checkup kun je altijd even langsrijden en dan doen ze het daar met de glimlach. Onderhoudsprijzen zijn uniform voor Ford maar dingen zoals bandenwissels zijn vaak beduidend goedkoper dan bij de concurrentie. Bij carrosserieherstelling altijd een gratis vervangwagen.
Tevens is het daar een familiegarage, waar ze graag nog inspelen op de klant. Ik en andere klanten kennen ze vaak bij naam (iets wat ik wel kan apprecieren) ondanks dat ze heel veel Fords leveren op het industriedomein hier in Haasrode (klanten genoeg, maar toch klant minded). Ik moet tot nu toe echt waar nog steeds een minpuntje vinden aan deze garage, als ik mijn eigen eerste wagen koop is de kans groot dat dat bij hen zal zijn en bijvoorbeeld niet bij het grotere Hergon dat ook verdeelt in Leuven.
Nog een klein pluspunt als petrolhead: een van de mechaniekers rijdt met een Focus RS hehehe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenIs dat de BMW garage waar wij samen naartoe zijn gereden?
Comment
Comment