Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dealers, jouw ervaringen en beoordeling.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
    Allez jong, de Kristof bij Van Osch voor de PS in Hasselt is toch fantastisch?
    't Is inderdaad gene typische BMW-verkoper, dat zou er maar voor zorgen dat de mensen zeggen dat ze daar nen dikke nek hebben.
    Ik hoor toch ook goede dingen van Van Osch, ken zelfs iemand die speciaal daar gaat ipv Van Avondt hier in Leuven, gewoon omdat hij daar content van is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
      Ivm autocenter, liep er ook al eens binnen. één zat aan zijne bureau, den anderen liep rond maar geen van beide deed aanstalten om iets te zeggen. Dan maar zelf moeten vragen voor testrit met octavia, geen probleem. Idd half uurtje kunnen rijden. Wou nog met een elegance versie rijden maar die moest van hun andere filiaal komen, hebben die dan wel gebracht naar Sint-Niklaas. Weten ook niet zo heel veel eigenlijk ( maar dat gevoel heb ik bij de meeste garages ).
      Beetje tegenovergestelde van mij dus, die mannen weten het precies nie al te goe meer... Om mensen te Googlen en dan te bellen omda ge negatieve reactie nalaat, dat doen ze dan weer wel graag want zie dat de ze die score blijven behouden!

Comment

• Van Osch kan goed zijn ze, echter ziet die mij daar niet meer. Is bij alles zo hé, de ene kan content van iets zijn terwijl de andere het niet is. Hij zal een slechte dag gehad hebben zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
          Van Osch kan goed zijn ze, echter ziet die mij daar niet meer. Is bij alles zo hé, de ene kan content van iets zijn terwijl de andere het niet is. Hij zal een slechte dag gehad hebben zeker?
          Jij had toen een afspraak gemaakt om naar de E90 te gaan kijken. Toen we de wagen bekeken zagen we dat de verkopers hem niet op slot hadden gedaan.... Ze waren toen ook wel even achterdochtig
          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
            Jij had toen een afspraak gemaakt om naar de E90 te gaan kijken. Toen we de wagen bekeken zagen we dat de verkopers hem niet op slot hadden gedaan.... Ze waren toen ook wel even achterdochtig
            Ja, en zo raar doen over de papieren, precies niet willen toegeven dat het een import was enz...

Comment

• Het vertrouwen was idd ver zoek...

BMW E24 635csi 1985
              BMW F10 520da 2012
              MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                Ford Beckers Motors & Partners, Heverlee (Leuven)
                Goede & correcte garage inderdaad !
                Onrechtstreeks koop je dan wel bij Hergon want zij leveren hun wagens aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk Berichten
                  Goede & correcte garage inderdaad !
                  Onrechtstreeks koop je dan wel bij Hergon want zij leveren hun wagens aan
                  Ja dat klopt idd, Hergon is ook de onderdelenleverancier voor het Leuvense dus idd, maar als beckers mij een persoonlijkere service kan bieden (en ze gaven meer voor onze vorige wagen) ja dan was de kous snel af natuurlijk :p. Ik moet daar zoals ik al zei de eerste keer nog tegenkomen dat ik daar binnen kom en iemand onvriendelijk is. De zaakvoerder (Guido) is wel een verstrooide professor, maar wel ne sympathieke verstrooide professor :p

Comment

• Nu juist de Mondeo bij garage Deckx in Mol gaan afhalen en weeral een zeer goede service gehad.

Comment

• Omdat er bij ons een extra bestelwagen komt bij Opel Dhondt GLI in Zulte geweest en prima geholpen geweest. Vorig jaar met een Opel van vriendin in panne ook eens in volle zomerdrukte tijdens vakantie binnengevallen en eveneens erg snel en vriendelijk geholpen geweest voor een eerlijke prijs.

Maandag staat er nog een uitgebreide testrit op het programma en als die goed is, is het verkocht daar.

Comment

• BMW Verstraeten Lochristi, vriendelijke verkoper gehad, zeer correcte overnameprijs, op vragen van mijn kant binnen de 24 uur een antwoord, correct de nieuwe auto afgeleverd, maw, zeer tevreden (tot nu toe)...
                        Hopelijk blijft dit de komende 3 jaar ook zo...

Comment

• Audi nam in Ledeberg goeie magazijnier!
                          Zelfde voor latem motors.

Decocars ssangyong top service voor zeer mooie prijs ze doen voort, kennis van zaken ,enig nadeel zijn zeer dure standaard onderdelen van ssangyong! Setje remblokken bijna 100euro....

Garage van Hove in Kruishoutem dure vogel t.o.v decocars en ze werken trager in mijn geval dan toch....
                          Polo 6n 1.4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                            Ja dat klopt idd, Hergon is ook de onderdelenleverancier voor het Leuvense
                            Hergon is al enige tijd Hergon niet meer maar Fidenco (lees: René Denayer).

Comment

• Bwah Hergon is nog wel Hergon maar opgenomen in een grotere groep, net zoals Fidenco in de Modis groep zit, net zoals Modis in de Alcopa groep zit.

Comment

• Verkoper Volvo Vermant Mechelen, veel blabla weinig boem boem en vooral geprobeerd ons dik in het zak te zetten. En als ik hem erop sprak, bleef hij ontkennen en excuses als ik probeer u het beste voorstel te geven voor uw specifieke wagen.... Bla bla. Echte kwal, weinig vertrouwen. Jammer toch!
                                Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                                VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

• Verkoper Michael, peugeot Selleslaghs Kontich... Top! Heel vriendelijk en heel correct. Super op de hoogte van de ook meer technische vragen. Steeds correct en snel antwoord en ook altijd eerlijk. Als hij het niet wist, ging hij er actief achteraan. Met veel plezier onze wagen daar besteld!
                                  Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                                  VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Octa+ Bekijk Berichten
                                    Verkoper Volvo Vermant Mechelen, veel blabla weinig boem boem en vooral geprobeerd ons dik in het zak te zetten. En als ik hem erop sprak, bleef hij ontkennen en excuses als ik probeer u het beste voorstel te geven voor uw specifieke wagen.... Bla bla. Echte kwal, weinig vertrouwen. Jammer toch!
                                    Woon je in Mechelen tegenwoordig? Als ik me niet vergis is er een forummer van AW daar verkoper.

BMW E24 635csi 1985
                                    BMW F10 520da 2012
                                    MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                      Woon je in Mechelen tegenwoordig? Als ik me niet vergis is er een forummer van AW daar verkoper.
                                      Alexander? Zit die niet aan de A12?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Octa+ Bekijk Berichten
                                        Verkoper Volvo Vermant Mechelen, veel blabla weinig boem boem en vooral geprobeerd ons dik in het zak te zetten. En als ik hem erop sprak, bleef hij ontkennen en excuses als ik probeer u het beste voorstel te geven voor uw specifieke wagen.... Bla bla. Echte kwal, weinig vertrouwen. Jammer toch!
                                        Was dat NLS van hier op 't forum?
                                        autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Auto5 Wilrijk,

Beste iedereen ... wat een halucinante negatieve ervaring bij Auto5.
                                          Ik ging er binnen voor regeling van de lichten alvorens naar de controle te gaan. Prijs 13,90€ = OK
                                          Er bleken 3 lampen stuk te zijn. Het vervangen van zo'n lampjes duurt 5min. Het tarief, enkel voor het vervangen (zonder de aankoop), bedraagt 9,90€.
                                          Dit komt overeen met een uurloon van 118,8€ (950,€ per dag of 20.000,€ per maand).
                                          Het ergste van al .. ze hebben niet eens mijn toelating gevraagd om dit te mogen doen aan dit tarief.
                                          ik denk dat ze zelfs bij Ferrari niet eens zo'n prijzen hanteren.

Comment

Working...
                                          X