Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dealers, jouw ervaringen en beoordeling.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
    Wat voeren die gasten eigenlijk allemaal in zeg? Komt de fietsenmaker bij me langs voor onderhoud aan mijn elektrische fiets, blijkt dat D'ieteren invoerder is voor de Yamaha elektrische motoren in Belgie????
    Van Yamaha motorfietsen zijn ze het ook altijd geweest dus die fietsmotoren zullen er dan ook wel bij zitten.

Sent from here
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door préfixe Bekijk Berichten
      Ik weet niet hoe oud deze post al is, zag dat het toch wel interessant is met wat info over cardealers, maar kuurnemotors is volgens 3 vrienden van mij tegenwoordig een zeer goede garage.
      Blijft grappig

Comment

• Vooral de reputatie van Kuurne Motors kennende. En wat daar soms voor de deur staat...
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
          Volgens wikipedia is D'Ieteren invoerder van:

Volkswagen, Audi, Seat, Skoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini en Porsche
          motorfietsen van Yamaha en MBK

e-Solex
          Zodiac opblaasboten
          Brenderup aanhangwagens
          Amai, en dat is eigenlijk nog altijd een familiebedrijf?
          Loop wel tegen dezelfde probs aan zoals sommigen met garantie op hun d'ieteren wagen. Het display van mijn fiets duidt de temperatuur aan, maar dit gaat 5 a 7 graden verkeerd. Fietsenmaker nam contact op met d'ieteren om een nieuw display aan te vragen, maar krijgt zelfs geen antwoord. Voor een fiets van bijna 2500 euro zouden ze toch een beetje service mogen geven. Ma ja, voor hun is dat kleingeld he.

Comment

• D'Ieteren is gewoon beursgenoteerd, hoor.

.
            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
              Blijft grappig
              Uh, wat?

Comment

Uh, wat?
                1e post, bedrijf verdedigen... Sommigen zijn blijkbaar niet slimmer

Comment

1e post, bedrijf verdedigen... Sommigen zijn blijkbaar niet slimmer
                  Oh, right. Misschien had ik beter eerst gezegd dat ik binnenkort graag een auto zou aankopen en naar jullie mening vragen over waar er een goeie garage is Regio kortrijk? Heb alle posts gelezen en waarschijnlijk 90% zijn volgens dit forum allemaal slecht. Doesn't really help new members I have to say.

Comment

Misschien had ik beter eerst gezegd dat ik binnenkort graag een auto zou aankopen en naar jullie mening vragen over waar er een goeie garage is Regio kortrijk?
                    Alé waarom zou ge dat nu doen, volgens 3 vrienden van u is kuurnemotors zeer goed, geen nood om hier advies te vragen dan hé

Comment

Oh, right. Misschien had ik beter eerst gezegd dat ik binnenkort graag een auto zou aankopen en naar jullie mening vragen over waar er een goeie garage is Regio kortrijk? Heb alle posts gelezen en waarschijnlijk 90% zijn volgens dit forum allemaal slecht. Doesn't really help new members I have to say.

Open een topic, beschrijf daarin uw wensen en u zal geholpen worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                        Open een topic, beschrijf daarin uw wensen en u zal geholpen worden.
                        Voila.

Comment

• Opnieuw een garage te melden waar je beter weg blijft: Toyota Baets Automotive Mechelen

Toyota RAV krijgt een nieuwe motor voor olieverbruik,na verloop van tijd komt wagen terug binnen met een geratel bij gasgeven: diagnose turbo defect. Wanneer ze de turbo vervangen blijkt dat er een steuntje niet goed vast stond.....turbo was dus niet stuk maar wordt wel gefactureerd aan klant

(verhaal komt van inside bron)
                          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                            Opnieuw een garage te melden waar je beter weg blijft: Toyota Baets Automotive Mechelen

Toyota RAV krijgt een nieuwe motor voor olieverbruik,na verloop van tijd komt wagen terug binnen met een geratel bij gasgeven: diagnose turbo defect. Wanneer ze de turbo vervangen blijkt dat er een steuntje niet goed vast stond.....turbo was dus niet stuk maar wordt wel gefactureerd aan klant

(verhaal komt van inside bron)
                            Dus turbo nooit vervangen?

Tja, hoe vermijd je zoiets.
                            Het oude stuk opvragen na herstelling?

Comment

• Heb 2 sets wielen, eentje met winterhanden en eentje met zomerbanden. Ik wil de banden laten wisselen van set, heb daar eens prijs voor gevraagd bij een banden centrale;

Beste,

Hieronder de gevraagde prijzen.

Montage/demontage 8 x € 9,99 incl. btw = € 79,92
                              Balanceren 8 x € 12,00 incl. btw = 96,00

Totaal zou op € 175,92 komen inclusief btw.

Met vriendelijke groeten
                              Ik moest spontaan beginnen lachen bij die prijzen, op hun kop gevallen zeker

Comment

Ik moest spontaan beginnen lachen bij die prijzen, op hun kop gevallen zeker
                                Zo overdreven is dat toch niet?
                                Ze verkopen geen banden, dus daar hebben ze geen winstmarge op.
                                Meeste bandencentrales vragen €15 om een band te leggen die niet van bij hun komt.
                                8 x €15 = €120
                                Reken daar nog eens 21% BTW bij en dan kom je op €145.20.

+ ook rekening houden met de gebruikte materialen/service
                                De ene bandencentrale is de andere niet qua montage!

Comment

• Da's serieus overdreven, aangezien ik het vandaag bij iemand ga laten doen voor €60,50

Ik heb zelf in een BC gewerkt, en da's effectief een half uur werk. Die €175 mogen ze zeker met 40% verlagen. Wat kost een half uurtje werk aan de werkgever? €10 loonkost, paar cent voor het plaklood, en pakt dan nog eens genereus €20 voor elektriciteit enz...
                                  Sorry, maar een winstmarge van minstens 300% is erover.
                                  Komt daarbij dat het van tien negen ook nog eens in't zwart wordt aangerekend.
                                  Heb verder nog eens bij andere BC's na gevraagd, en daarbij schommelt het rond de €100, wat ik al iets terechter vind.
                                  Hell, zelfs een Audi dealer wilt het voor €100 doen.
                                  Last edited by ; 03/06/2015, 14:44.

Comment

• daarom kocht ik lang geleden zelf al een bandenapparaat. dat ding heeft me al geld bespaard dat het niet normaal is. heb tamelijk veel autos staan en wissel nogal van velgen ook.
                                    laatste keer dat ik het liet dus, was ik 90€ kwijt om 1 set eraf te halen, dan een set banden van een andere velg afhalen en op de 1e set leggen. bandenmachien kost ik voor 450€ geloof ik.

laatste had ik 2banden nodig voor de golf (185/60R14). bij bandencentrale min 60€/band en ze moesten ze bestellen. inclusief montage zit je dus rond de 140€. heb op pneus-online men 2banden besteld voor 80€ (dan nog niet de goedkoopste genomen) en zelf gemonteerd

Comment

• Ja, zou dat ook zelf willen. Maar buiten een bandenmachine zelf hebt ge natuurlijk ook een balanceerapparaat nodig.

Comment

• dat heb ik 'nog' niet. maar als het trilt, ff naar de bandencentrale en voor 20€ laten balanceren. in de toekomst komt er nog eentje in de garage, ben er nu vollop voor aan het verbouwen

Comment

• Voor dat geld kan je niet sukkelen.
                                          Gisteren gaven ze zelf 20% korting.

Sent from here
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X