Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dealers, jouw ervaringen en beoordeling.
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenIk probeer de wereld te verbeteren door steeds suggesties te geven hoe ze 't beter kunnen aanpakken, eens het boek "Delivering Happiness" van Zappos CEO Tony Hsieh te lezen bijvoorbeeld. Ik hoop dat je mij nu iets beter snapt, indien niet, lees het boek.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenNet besteld op Bol, bedankt voor de tip
Comment
-
Bij deze ook maar eens mijn ervaringen neerpennen met BMW Tanghe (Melsbroek) waar ik onlangs een tweedehands 3 reeks heb aangekocht:
Positief:
+ Klantvriendelijk
+ Geven mooi uitleg op alle mogelijke vragen
+ Motorruimte & exterieur was toch wel mooi onder handen genomen
Aan het interieur van de wagen was er duidelijk veel minder (om niet te zeggen geen) tijd gespendeerd:
- Kruimels + koeken onder passagierszetel (duidelijk van iemand met kinderen)
- Kleingeld & Carrefour jetons van de vorige eigenaar nog aanwezig in de middenconsole
- Alle gegevens (telefoonnummer, contactpersonen, thuisadres, opgeslagen adressen) van de vorige eigenaar waren ook nog gewoon aanwezig in iDrive
Geeft toch wel een beetje een slordige indruk. Zeker voor een toch wel niet kleine BMW garage die blijkbaar zeer veel Premium Selection verkoopt. Echt klagen kan ik niet doen aangezien ze achteraf (na aflevering) zelfs nog kostenloos een brandblusapparaat & deurrubber hebben voorzien, maar toch een beetje gemengde gevoelens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ciamician Bekijk Berichten
Geeft toch wel een beetje een slordige indruk. Zeker voor een toch wel niet kleine BMW garage die blijkbaar zeer veel Premium Selection verkoopt. Echt klagen kan ik niet doen aangezien ze achteraf (na aflevering) zelfs nog kostenloos een brandblusapparaat & deurrubber hebben voorzien, maar toch een beetje gemengde gevoelens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenZo'n posts zouden moeten verwijderd worden.
Meestal geen enkele meerwaarde, en daarna horen we meestal die persoon toch niet terug.
Als de heren hun quotes veranderen dan is er helemaal niks aan de hand
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenWat post?
Als de heren hun quotes veranderen dan is er helemaal niks aan de hand
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Over wat heb jij het toch, in godsnaam?
Comment
-
Heb het nu wel niet gelezen. ;-)den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
ACM Mechelen: volledig onbetrouwbaar! Motor van VW zwaar beschadigd geraakt na lek koelvloeistof. Ging oorspronkelijk 800€ kosten, dan 1500, dan 3400,... allemaal telefonisch doorgegeven bestekken, door iemand die achteraf bleek niet gemachtigd te zijn die door te geven. Zat er volledig naast qua schatting en gemaakte kosten bleken richting 5200 te gaan. Omdat ze in de fout waren gegaan wilden ze "tegemoet" komen, in mijn ogen is dat halverwege de laatst doorgegeven prijs (3400) en de uiteindelijke, maar ik moest 4800 dokken. "Maar bij een volgend onderhoud of aankoop kunnen we wel een commerciële geste doen!" Dat blijkt vroeger dan verwacht: twee maanden later weer probleem met de koeling. Commerciële geste? Niks van: 500€ volle pot te betalen. Dat vertik ik, ondanks de alsnog te betalen diagnosekosten (commerciële geste? tarara!), daar zien ze mij nooit nog terug!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vens Bekijk BerichtenACM Mechelen: volledig onbetrouwbaar! Motor van VW zwaar beschadigd geraakt na lek koelvloeistof. Ging oorspronkelijk 800€ kosten, dan 1500, dan 3400,... allemaal telefonisch doorgegeven bestekken, door iemand die achteraf bleek niet gemachtigd te zijn die door te geven. Zat er volledig naast qua schatting en gemaakte kosten bleken richting 5200 te gaan. Omdat ze in de fout waren gegaan wilden ze "tegemoet" komen, in mijn ogen is dat halverwege de laatst doorgegeven prijs (3400) en de uiteindelijke, maar ik moest 4800 dokken. "Maar bij een volgend onderhoud of aankoop kunnen we wel een commerciële geste doen!" Dat blijkt vroeger dan verwacht: twee maanden later weer probleem met de koeling. Commerciële geste? Niks van: 500€ volle pot te betalen. Dat vertik ik, ondanks de alsnog te betalen diagnosekosten (commerciële geste? tarara!), daar zien ze mij nooit nog terug!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichtenproficiat met uw eerste post! Tot nooit meer.
Comment
-
Audi Zaventem.
Goede service voor mijn bedrijfsauto.
Offerte onderhandeld via email (kende de auto toch al, en proefrit met de A6 van een collega gedaan).
Geen probleem om de offerte een paar keer opnieuw te maken.
Auto werd proper afgeleverd met de juiste uitleg, maar ook niet overdreven. Ze hoeven me niet elk knopke uit te leggen, dat vind ik zelf ook wel.
Nadien nooit meer geweest. Voor het onderhoud is een telefoontje genoeg, en dan wordt de auto opgehaald en teruggebracht.
Dus een garage zoals ze moet zijn, eentje waar je niet hoeft te komen.
Comment
Comment