Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dealers, jouw ervaringen en beoordeling.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daar heb je het al se. Coox is dus niet klantvriendelijk. Om die rede zal ik dus niet snel van BMW naar Audi overstappen. Bij BMW Van Osch is het net het tegenovergestelde, daar zijn ze supervriendelijk en krijg je een echte persoonlijke behandeling. Ook zijn ze zeer flexibel met de garantie.

Mijn schoonouders en schoonbroer rijden met Mercedes van Hermans. Ook daar ben je gewoon een nummer hé...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Mijn ouders hebben ook slechte ervaringen gehad met Coox, zo'n 15 a 20 jaar geleden. Nogal onvriendelijk en duur onderhoud. Daarom gingen ze na een tijdje daar niet meer op onderhoud, en willen ze ook geen VW of Audi.

Comment

• Na even diagonaal door deze thread gelopen te zijn, valt het me op dat er precies wel altijd wat scheelt met ofwel de grote garages, ofwel de kleine garages.

Volgens mij zijn de middelgrote garages de beste

Dielis in Bornem (Audi) is er zo één, een middelgrote garage die van vader op dochter is overgegeven en de zonen zijn het zowat aan het overnemen.

Heb daar enkel m'n wagen gekocht en 1 keer binnengeweest om iet ste repareren.
        Na 2 dagen was m'n linkerachterremlicht gesprongen. Ik heb even gebeld om te vragen of ik er is mee kon langskomen (ja, ik wist toen nog niet echt hoe ik dat lichtblok eruit moest halen, heb het nu wel gezien, dus zal volgende keer wel lukken). Was geen enkel probleem, kon binnenkomen wanneer ik wilde en kon zelfs een vervangwagen hebben ! Uiteindelijk was dit niet eens nodig omdat het direct kon opgelost worden.
        Toen ik even verduidelijking wilde of ik al dan niet een roetfilter had steken, kon ik gewoon even naar de werkplaats bellen. Kreeg ik een wandelende catalogus aan de lijn die blijkbaar elke audi vanbinnen en vanbuiten kende
        Ben benieuwd hoe de prijzen van onderhoud enzo gaan zijn, want binnen 2000 km is het eerste nazicht aan de beurt. Misschien dat ik tegen dan anders spreek, maar ik heb er het volste vertrouwen in dat ook dit correct EN vriendlijk zal afgehandeld worden. Een aanrader dus.

Ohja, een paar weken nadat ik de wagen was gaan afhalen, belde Marleen (de bazin) me op om te vragen of alles in orde was, of het vermogen goed genoeg was (grappig ), ... Na 2 maand (dag op dag) kreeg ik telefoon van één of ander bureau dat enquêtes afneemt voor Audi over de algemene tevredenheid over alles wat met de auto te maken had, van verkoop door garage tot de technische aspecten. Soort van feedback over de garage, auto en techniek dus.
        Last edited by ; 27/07/2007, 14:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Mijn schoonouders en schoonbroer rijden met Mercedes van Hermans. Ook daar ben je gewoon een nummer hé...
          Stuur ze naar Modern zeg ik u !

Comment

• als ik het goed voorheb zijn er hier weinigen tevreden van hun VW-Audi-garage... en hangt het niet af van groot of klein, maar eerder van klantvriendelijkheidspolitiek van de invoerder uit...
            Ook ikzelf heb al van kennissen enz veel negatiefs gehoord. Uitzondering in Zedelgem en Kortrijk.

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
              als ik het goed voorheb zijn er hier weinigen tevreden van hun VW-Audi-garage... en hangt het niet af van groot of klein, maar eerder van klantvriendelijkheidspolitiek van de invoerder uit...
              Ook ikzelf heb al van kennissen enz veel negatiefs gehoord. Uitzondering in Zedelgem en Kortrijk.
              Het is de kunst van de garages om de politiek van de invoerder niet te laten doorkomen tot de (potentiële) consument. Als consument heb je daar geen boodschap aan.
              Wat een onkunde is het niet om altijd alles op de invoerder te willen steken ? Dat werkt alleen maar negatief op de algemene werking van een garage (verkoop + na-service).
              M.a.w. een garage die met geen woord rept over de invoerder en diens (prijzen)politiek, is een goei garage

Comment

• ik was van de VW-Audi garage in Aalst (Thoen) altijd supercontent, daar kan ik nu es geen slecht woord van vertellen, iedereen die een VAG produktje wil kopen verwijs ik met plezier daarheen. als ik me één dezer jaren een TT roadster koop zal hij daar onderhouden worden

Comment

• mijn garage rept daar met geen woord over. Maar als ik er hen naar vraag geven ze me die uitleg wel en merk ik dat zij zeer regelmatig cursussen en bijscholingen volgen. En daar heb ik het vooral over. Prijzenpolitiek komt nog niet eens aanbod in deze discussies vind ik, maar vooral zorgen voor klanttevredenheid bij de service na verkoop.
                  Van VAG heb ik de indruk dat de invoerder veel minder initiatief neemt rond dit onderwerp. Ik hoop dat ik mis ben, maar dan is het des te jammerder dat het ook niet voelbaar is op de werkvloer.
                  Eigenlijk zijn dit allemaal veronderstellingen naar VAG toe, ik vraag me alleen af van waar het zou kunnen komen.

edit: Kortrijk, Zedelgem en Aalst dus al als uitzondering

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Ook ik ben van Garage Terminus Brugge helemaal niet tevreden :ongelooflijke,onaanvaardbare faktuurbedragen en een hele slechte communicatie.Niet te geloven !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk Berichten
                      M.a.w. een garage die met geen woord rept over de invoerder en diens (prijzen)politiek, is een goei garage
                      Makkelijker gezegd dan gedaan. Wat als een klant komt klagen over een of andere tekortkoming maar de invoerder die niet onder garantie wil zetten & de klant dit eigenlijk wel -terecht- verwacht? Dan kan je dat als dealer zelf gaan financieren. Bij 1 klant lukt dat maar als je dat bij heel je portefeuille moet doen kost je dat heel wat centen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                        Garage Terminus Brugge,zeer slechte verkoper,ik had m'n werkkleren aan en vroeg prijs voor een Ml270cdi en die kerel vroeg of ik dat wel kon betalen,dat een ML een auto is die 50000euro kost !
                        Hij ging met veel moeite me opbellen om de overname(320d)maar nooit iets van gehoord.
                        Idem dito garage Raes.oostkamp
                        Zeer tevreden van garage COCQUYT BMW verdeler te Brugge,goede verkoper,direct testwagen meegekregen,perfecte service!

OOk ik ben helemaal niet tevreden van garage terminus Brugge : ongelooflijk hoge faktuurbedragen en een hele slechte communicatie .,

Comment

• Peugeot-garage Courtois in Tienen.
                          Zéér tevreden van.

Onze peugeot 407 hebben we nu reeds 2jaar en altijd perfecte service gekregen van vriendelijke mensen.
                          Nu heb ik mijn 207 daar ook gekocht, en ze doen een mooie geste die ze eigenlijk helemaal niet hoeven te doen.
                          Nu hadden ze een foutje gemaakt waardaar ik mijn papieren van de nieuwe auto niet op tijd zou hebben, zijn ze zelf naar ikweetnietwaar gereden om de papieren zelf te gaan halen zodat ik vandaag nog naar de verzekeringen kon gaan

tevreden klanten, zijn wij thuis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                            GMAN?

wie heeft hier ervaring mee?

uiterst ontevreden van
                            Ikke, en tot nu toe zijn we daar niet ontevreden over (gaat over de vestiging in Mortsel, waar de Vectra vandaan komt).
                            Die kerels zijn van goede wil, soms een beetje chaotisch, maar globaal ben ik er content van.
                            Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk Berichten
                              Na even diagonaal door deze thread gelopen te zijn, valt het me op dat er precies wel altijd wat scheelt met ofwel de grote garages, ofwel de kleine garages.

Volgens mij zijn de middelgrote garages de beste

Dielis in Bornem (Audi) is er zo één, een middelgrote garage die van vader op dochter is overgegeven en de zonen zijn het zowat aan het overnemen.

Heb daar enkel m'n wagen gekocht en 1 keer binnengeweest om iet ste repareren.
                              Na 2 dagen was m'n linkerachterremlicht gesprongen. Ik heb even gebeld om te vragen of ik er is mee kon langskomen (ja, ik wist toen nog niet echt hoe ik dat lichtblok eruit moest halen, heb het nu wel gezien, dus zal volgende keer wel lukken). Was geen enkel probleem, kon binnenkomen wanneer ik wilde en kon zelfs een vervangwagen hebben ! Uiteindelijk was dit niet eens nodig omdat het direct kon opgelost worden.
                              Toen ik even verduidelijking wilde of ik al dan niet een roetfilter had steken, kon ik gewoon even naar de werkplaats bellen. Kreeg ik een wandelende catalogus aan de lijn die blijkbaar elke audi vanbinnen en vanbuiten kende
                              Ben benieuwd hoe de prijzen van onderhoud enzo gaan zijn, want binnen 2000 km is het eerste nazicht aan de beurt. Misschien dat ik tegen dan anders spreek, maar ik heb er het volste vertrouwen in dat ook dit correct EN vriendlijk zal afgehandeld worden. Een aanrader dus.

Ohja, een paar weken nadat ik de wagen was gaan afhalen, belde Marleen (de bazin) me op om te vragen of alles in orde was, of het vermogen goed genoeg was (grappig ), ... Na 2 maand (dag op dag) kreeg ik telefoon van één of ander bureau dat enquêtes afneemt voor Audi over de algemene tevredenheid over alles wat met de auto te maken had, van verkoop door garage tot de technische aspecten. Soort van feedback over de garage, auto en techniek dus.

ze hebben daar wel een RAMP van een verkoper. iets kleiner manneke, begin 30 schat ik... weer NIETS van zijn product en komt totaal niet goed over

Comment

• Iemand ervaringen met Kuurne Motors ?

Comment

• Iemand ervaringen met garage Hanswijk (renault) in Mechelen?

Comment

• Iemand ervaring met Garage Troch (Subaru / Mitsubishi) uit Erpe-Mere ?
                                    Was eens langs geweest voor de nieuwe Outlander te bekijken, maar ze sleutelden liever verder in het atelier dan potentiele kopers te verwelkomen .. of was dit gewoon a bad moment ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                      ze hebben daar wel een RAMP van een verkoper. iets kleiner manneke, begin 30 schat ik... weer NIETS van zijn product en komt totaal niet goed over
                                      er zijn nog wel andere zaken slecht aan die garage imho. vooral het onthaal en klantvriendelijkheid trekt op niks vind ik.
                                      ik ga daar nu voor onderhoud en zo omdat het dicht is, maar ik zou ze nooit het plezier gunnen van er een wagen te kopen.
                                      Als je daar binnenkomt, moet je daar ALTIJD minstent 5m wachten. of er nu iemand voor je is of niet, ongelooflijk. vorige week ben ik daar binnengegaan om te horen of mijn spiegelglas al binnen was. blijkbaar was het niet besteld. maar voor ik dat wist, stond ik daar eerst 5m te koekeloeren, terwijl moeder en haar 2 zonen (de 'verkopers') daar dus 3m verder stonden te babbelen he. ze voelden zich wschl te groot om volk te onthalen. zij doen énkel verkoop he...

ARGH, nee de attitude van die garage is volledig verkeerd.
                                      There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Altijd leuk, die omhoogevallen VAG-garagisten.

Comment

• ik kan hier nog een heel betoog neerschrijven over mijn dealer maar ik wacht ermee tot ik hoor wat de advocaat zegt om eventuele belemmering in de toekomstige juridische strijd te voorkomen

Comment

Working...
                                          X