Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Feeler] GoPro LCD Bacpac

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [Feeler] GoPro LCD Bacpac

Gisteren kreeg ik een email in de bus van GoPro.
    Zij hebben nu een optioneel LCD schermpje om achteraan op de GoPro te monteren.

Handig om te zien wat je werkelijk filmt en filmpjes te bekijken.

De LCD Bacpac word geleverd met een extra deurtje voor op de waterdichte behuizing te monteren.

Ik zou me er eentje willen aanschaffen, enkel zijn de verzendkosten voor 1 stuk bijna evenduur als het schermpje zelf. Totaal 155 USD (zonder dan nog douane en inklaring)

De LCD bacpac zelf kost 80 dollar.
    Indien we met een aantal geintereseerden zijn, dan denk ik dat we ongeveer aan een 100 euro/stuk kunnen komen.

Indien interesse, vul dan aan.

1.Weytie

1. Weytie
    2. Matthi

Comment

Idd, zeer interessant!
      Tegen welke datum moet je ten laatste iets weten?

Comment

Topic werd naar Groepsaankopen verplaatst.

Gelieve je wel aan de regels van het
        specifiek reglement groepsaankopen te houden.

Comment

kan je binnenkort toch "overal" kopen zonder douane/verzendingskosten-troubles

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
            kan je binnenkort toch "overal" kopen zonder douane/verzendingskosten-troubles
            Mss wel, maar is zelfs nog niet verkrijgbaar bij de US shops. Enkel direct te bestellen bij GoPro zelf.
            En de winkels hier moeten ook verdienen en moeten ook verzendkosten en douanekosten betalen

Vb GoPro hier = 350 euro ------ US = 299 USD (218 euro) volgens huidige wisselkoers.

Van zodra we minimum 5 geintereseerden zijn, word het interessant en ga ik kijken om te bestellen.

Grtz
            Stijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Weytie Bekijk Berichten
              Mss wel, maar is zelfs nog niet verkrijgbaar bij de US shops. Enkel direct te bestellen bij GoPro zelf.
              En de winkels hier moeten ook verdienen en moeten ook verzendkosten en douanekosten betalen

Vb GoPro hier = 350 euro ------ US = 299 USD (218 euro) volgens huidige wisselkoers.

Van zodra we minimum 5 geintereseerden zijn, word het interessant en ga ik kijken om te bestellen.

Grtz
              Stijn
              Dus als ik het goed begrijp zou jij die GoPro motorsport kunnen kopen voor 218€?

is dat verzendkosten inbegrepen?

Comment

Ik zou even wachten tot de europese winkels ook deze schermpjes krijgen. Scheelt in prijs en verzendkosten.

Comment

Ik ga in april naar NY. Ik zou daar een kopen.

Probleem is dat ik nergens een winkel vind online waar ze deze verkopen.

Deze worden toch verkocht hé via winkels?

Kan iemand me dit bevestigen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                    Ik ga in april naar NY. Ik zou daar een kopen.

Probleem is dat ik nergens een winkel vind online waar ze deze verkopen.

Deze worden toch verkocht hé via winkels?

Kan iemand me dit bevestigen?
                    Weytie vertelde hierboven dat ze nog niet beschikbaar zijn in de US-shops.
                    Ik ga ook naar NY eind feb begin maart, dus ik ga is uitkijken, maar 't is allesbehalve zeker dat ik 't al zal kunnen vinden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                      Dus als ik het goed begrijp zou jij die GoPro motorsport kunnen kopen voor 218€?

is dat verzendkosten inbegrepen?
                      Zonder verzendkosten, douane en importkosten off course.

Schermpje is inderdaad nog nergens online te koop, voorlopig enkel via de GoPro website.

Comment

1. Weytie
                        2. Matthi
                        3. fonny

Comment

Grtz
                          Stijn
                          als die schermen hier dan eindelijk te koop zijn, zijn ze meestal niet in voorraad zoals nogal veel te laatste tijd. Dus liever zo'n groepsaankoop

Comment

Hey,

Ik wil me hier wel bij aansluiten als vierde (?) geÏnteresseerde.

Groeten,

Sven

Comment

Indien we met een aantal geintereseerden zijn, dan denk ik dat we ongeveer aan een 100 euro/stuk kunnen komen
                              Dan kan je beter in Duitsland bestellen.

Egal ob Stand Up Paddling (SUP) oder Long-, Wake-, Surf-, Snow- oder Kiteboards sowie Neoprenanzüge für den Sommer oder Winter.FUNSPORT.de hat es für euch auf Lager!

90 EUR

Gruss Gott

Comment

Pas beschikbaar vanaf eind april via die shop.

Comment

Tegen dat er hier besteld is, en dat uit de U.S. aangekomen en onder de deelnemende group buyers is verdeeld, zit je ook eind maart... Een maandje verschil (als ge geen malchance hebt met de douane, ik heb daar al 2 keer een pakket lang vertraging weten oplopen, één keer zelfs 4 maanden) dus.

Comment

Pas beschikbaar vanaf eind april via die shop.
                                    mijn broer heeft zijn LCD-bacpac sinds vorige week.

Ik zal eens horen waar besteld en hoeveel betaald...

edit: besteld op de gopro-website, kostte incl. verzending ca. 75€, donderdagavond besteld en de volgende maandag geleverd.
                                    Interessant groepsaankooptopic!

Comment

@Fiddy,

Kan jij eens navragen hoe hij dit klaargespeeld heeft?
                                      Als ik via de GoPro website kijk, dan kost 1 LCD Bacpac verzending naar Belgie al 156 dollar (+-115 euro).
                                      En dit is dan nog zonder import en douanekosten....

Comment

Schermpjes binnengekregen. Gaat goed.

Maar eigenlijk heb ik dat tweede scherm niet echt nodig. Denk ik. Zit nog in verpakking, iemand hebben? 105€

Comment

Working...
                                        X