Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Go pro Hero hd motorsport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ook niet,
    tot ik van jan had... want rond begon te surfen en moest constateren dat het een redelijk veel voorkomend probleem was.
    Tis ook niks voor niks dat er vochtende strips van gopro zelf zijn....
    Die strips kan je trouwen hergerbruiken door ze te drogen in de oven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
      Ik ook niet,
      tot ik van jan had... want rond begon te surfen en moest constateren dat het een redelijk veel voorkomend probleem was.
      Tis ook niks voor niks dat er vochtende strips van gopro zelf zijn....
      Die strips kan je trouwen hergerbruiken door ze te drogen in de oven
      Ja ik las het dat je ze tot 4/5 keer kan hergebruiken door de drogen in oven. Als ik mijn go pro gebruik bij snowboarden lijkt me dit ook wel een must.

Comment

• neen, je kan ze 4/5 keer gebruiken , dan moet je ze drogen.. en dan kan je ze weer 4/5 keer gebruiken --> drogen -> enzoverder enzoverder

Comment

• tot setting 2 (720p 30fps) kan m'n computer (vlc mediaplayer) volgen. Alles daarboven hapert. Is er dan ook een probleem als ik bvb 1080p naar youtube wil uploaden of ligt het puur aan m'n pc? Wat is zowat de beste setting om in-car te filmen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
            tot setting 2 (720p 30fps) kan m'n computer (vlc mediaplayer) volgen. Alles daarboven hapert. Is er dan ook een probleem als ik bvb 1080p naar youtube wil uploaden of ligt het puur aan m'n pc? Wat is zowat de beste setting om in-car te filmen?
            Volgens Go pro is r5 setting in 1080p het beste voor in- car filming. En ja als je pc niet kan volgen hapert je beeld. Bij mij gaat alles prima. maar gisteren was ik even bezig met mijn pa zijn pc en toen had ik het zelfde probleem. Als je 1080p naar youtube wil zetten converteer je toch het best, en dan kan je dit normaal wel prima zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wacko a3 Bekijk Berichten
              Volgens Go pro is r5 setting in 1080p het beste voor in- car filming. En ja als je pc niet kan volgen hapert je beeld. Bij mij gaat alles prima. maar gisteren was ik even bezig met mijn pa zijn pc en toen had ik het zelfde probleem. Als je 1080p naar youtube wil zetten converteer je toch het best, en dan kan je dit normaal wel prima zien.
              Hmm als je nu 1080p opneemt en youtube speelt max 360p af heeft dit dan zin? Is het verschil in 720p en 1080p zo groot wanneer je naar youtube convert? Ben echt een noob in gopro/videobewerking.

Hmm blijkbaar toch 720p enz mogelijk op youtube...

Comment

Hmm als je nu 1080p opneemt en youtube speelt max 360p af heeft dit dan zin? Is het verschil in 720p en 1080p zo groot wanneer je naar youtube convert? Ben echt een noob in gopro/videobewerking.

Ja inderdaad maar youtube geeft nooit dezelfde kwaliteit als origineel omdat het toch geconverteerd word. Als je betere beeldkwaliteit wilt hebben kan je het best op vimeo zetten. http://vimeo.com/

Comment

• Ik neem altijd bijn alles op in 720p 30 fps
                  Dit geeft de breedste hoek , neemt het minste opslagruimte in en dus langer filmen. Zeker als het is om op internet te plaatsen kan het me moeilijke boeien , omdat de meeste mensen toch nooit in HQ kijken , of nooit in volledig scherm en youtube zet toch alles om in zijn eigen formaat (wich sucks). En u upload bandbreedte word niet nodeloos overbelast met extreem groote files ...
                  Wat je ook kan doen is je opgenomen stukje in 720 p bewerken en dan converteren met 1080p kwaliteit. Dan zal youtube bij het converteren naar zijn formaat , voor het afspelen ook die optie aanbieden en zal het ook iets zuiverder zijn.. aangezien die eigenlijk enkel upscalen en nooit "echte" HD afspelen...
                  maar als ge op een vierkantje van 20 bij 15 filmpjes ziet maakt da eigenlijk ook niet uit he

Comment

• Vandaag klein testje gedaan met timelapse. 950 fotos om de 2 seconden genomen. Levert versnelt 8 seconden dit op.
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wacko a3 Bekijk Berichten
                      Vandaag klein testje gedaan met timelapse. 950 fotos om de 2 seconden genomen. Levert versnelt 8 seconden dit op.
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      Geestig effect! :-)

Comment

1080p is zinloos voor in-car footage die je op youtube smijt imo. is 4 keer zo groot als 720p en dus veel zwaarder om te bewerken. en t is nu ook ni da ne gopro een top of the line camera is. 720 is meer dan genoeg imo.

Comment

• Is dit toestel ook in staat om 0-100 tijden en rondetijden te registreren of is het enkel filmen?
                          Ik was vorige week nog aan het zien naar een Driftbox en die kon dat wel.

Comment

• Het is een camera...
                            wat denk je zelf ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              1080p is zinloos voor in-car footage die je op youtube smijt imo. is 4 keer zo groot als 720p en dus veel zwaarder om te bewerken. en t is nu ook ni da ne gopro een top of the line camera is. 720 is meer dan genoeg imo.
                              bwa zo'n 1080 op full screen you tube is toch deftige kwaliteit hoor

Comment

Het is een camera...
                                wat denk je zelf ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                  bwa zo'n 1080 op full screen you tube is toch deftige kwaliteit hoor
                                  Kunt blijven discusieren, iedereen gebruikt andere settings. ik gebruik 1080 ook wel veel maar laad ze dan naar vimeo of hou ze gewoon voor op men HD tv te zien. Als je alleen gebruikt voor youtube ja dan is setting 2 of 3 beste....

Comment

Het is een camera...
                                    wat denk je zelf ?
                                    Vind je jezelf nu stoer met u deze opmerking? Je kan ook een normaal antwoord formuleren zonder te willen insinueren dat ik half debiel ben. Typische reply van iemand die stoer is van achter zijn pc. Achterlijken!

Comment

Het is een camera...
                                      wat denk je zelf ?
                                      Bwa

De dag van vandaag zou ik daar zelf ook niet meer van verschieten. Het zou me niet verbazen moest Go-Pro daar ooit mee uitkomen.

Comment

• 1920x1080 = ongeveer 2 000 000
                                        1280x720 = ongeveer 1 000 000

1080p heeft iets van 2,25 meer pixels dan 720p...
                                        Een GoPro filmt 720p in 60 beelden per seconde (of 30fps naargelang je keuze) en 1080p in 30 beelden per seconde.

In een ideale situatie dat elke pixel op perfect dezelfde manier gefilmd is en een filmpje gemaakt is van dezelfde lengte in beide resoluties zal 720p (aan 60fps) dus eigenlijk 0,25 keer kleiner zijn in grootte dan de 1080p. als beide resoluties met dezelfde aantal beelden per seconde gefilmd worden zal de 720p 2 keer kleiner zijn dan de 1080p.
                                        Bij nabewerking word de 60fps van de 720p meestal omgezet naar 30fps waardoor iets dat gefilmd is in 720p ongeveer 2 keer kleiner is.

Ik film naargelang de situatie:
                                        als ik het filmpje wat zal vertragen -> 720p @60fps
                                        als ik het filmpje gewoon zal afspelen -> 1080p
                                        als ik lang moet filmen -> 720p @ 30fps
                                        In geval van nood, kan je nog altijd van 1080p -> 720p gaan als je het bewerkt. Zoiezo is er kwaliteitsverlies, maar iets minder van 1080p->720p dan van 720p->1080p.

Wat ik zeg kan (gedeeltelijk) verkeerd zijn, want het is jaren geleden dat ik beeld- en videobewerking gehad heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jozzeh Bekijk Berichten
                                          Wat ik zeg kan (gedeeltelijk) verkeerd zijn
                                          Ik denk dat ik hier mijn onderschrift van ga maken!!
                                          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                          Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                          If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Working...
                                          X