Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als we er 10 hebben besteld ik dadelijk. En dan is het afwachten. Hoop dat het op de douane niet blijft steken.... Daarmee dat ik me afvraag of het de moeite loont om ABX in te schakelen. Zij zorgen dat je pakketje direct ( of toch sneller als normaal) word doorgestuurd na B- post. Kosttprijs 25 euro
Als we er 10 hebben besteld ik dadelijk. En dan is het afwachten. Hoop dat het op de douane niet blijft steken.... Daarmee dat ik me afvraag of het de moeite loont om ABX in te schakelen. Zij zorgen dat je pakketje direct ( of toch sneller als normaal) word doorgestuurd na B- post. Kosttprijs 25 euro
Als dat €25 voor een hele bestelling bedraagt loont dat wrs wel de moeite ja!
Maar er komt wel veel bij kijken. je moet pdf bestand van trackingnummer, totaalwaarde, hoeveelheid, enz enz doorsturen + dubbel faxen + bellen naar nummer waar je zelden binnen geraakt. Maar als het pakket vastzit op douane denk ik dat ik dit zeker ga doen.
Is de Amerikaanse versie hetzelfde als de Europese qua software e.d.?
Er bestaat nu ook een backpack, een schermpje wat je er achter op kunt klikken. Is dat in Amerika ook goedkoper en eventueel mee te bestellen?
Dacht wel dat de Amerikaanse versie hetzelfde was als de Europese. Je kan via de site van go pro zelf ook nog updates downloaden.
En ken de backpacks maar die bestel ik niet mee, omdat dit een apart pakket moet zijn en dus kostelijker is met shipping enz. Tenzij je ze weer met meerdere besteld. Maar dat ga ik toch nu niet regelen.
Bestaat niet meer. Als het via USPS komt gaat het hier in België ingeklaard worden bij DSV. En dat kan snel 2 weken duren aangezien ze u eerst een brief sturen met vraag voor betalingsbewijs en beschrijving van de goederen. Hierna zal het uitgeleverd worden door Taxipost (je zal aan hen cash de BTW + 25€ kosten van de inklaring moeten betalen).
Als ik u een raad mag geven, betaal liever wat extra om het te laten verzenden met UPS/Fedex/DHL! Het staat veel sneller bij u zonder het idioot administratief gedoe van DSV.
Bestaat niet meer. Als het via USPS komt gaat het hier in België ingeklaard worden bij DSV. En dat kan snel 2 weken duren aangezien ze u eerst een brief sturen met vraag voor betalingsbewijs en beschrijving van de goederen. Hierna zal het uitgeleverd worden door Taxipost (je zal aan hen cash de BTW + 25€ kosten van de inklaring moeten betalen).
Als ik u een raad mag geven, betaal liever wat extra om het te laten verzenden met UPS/Fedex/DHL! Het staat veel sneller bij u zonder het idioot administratief gedoe van DSV.
Had iets erna ook gelezen dat abx niet meer bestaat. De verkoop gebeurd via ebay verkoper en die had alleen de mogelijkheid het via usps te laten verzenden. Ga toch nog is mail sturen als dit niet anders gaat.
Bedankt voor de tip!
Comment