Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Go pro Hero hd motorsport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Plaats mij er ook maar bij.
    Enig idee wanneer ze zouden aankomen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
      Plaats mij er ook maar bij.
      Enig idee wanneer ze zouden aankomen?
      Geen idee. Schat van de dag dat ik ze bestel tot aankomst thuis een 2 weken. Als douane ze langer tegenhoudt wat later. Hangt van zoveel factoren af.

Comment

Mij mag je er nog eentje extra bestellen, en er volgen er mss nog.

Comment

ok je naam staat er 2 keer in.
          Heeft er iemand ervaring met ABX logistics??

Comment

Zou je niet een lijstje aanmaken hier met diegene die een kopen? Dat we een beetje een overzicht hebben en je zeker niemand vergeten bent

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
              Zou je niet een lijstje aanmaken hier met diegene die een kopen? Dat we een beetje een overzicht hebben en je zeker niemand vergeten bent
              Check first post!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                Check first post!
                Oei, er los over gekeken. Excuses

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wacko a3 Bekijk Berichten
                  Geen idee. Schat van de dag dat ik ze bestel tot aankomst thuis een 2 weken. Als douane ze langer tegenhoudt wat later. Hangt van zoveel factoren af.
                  Doe maar zo snel mogelijk dan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                    Doe maar zo snel mogelijk dan.
                    Als we er 10 hebben besteld ik dadelijk. En dan is het afwachten. Hoop dat het op de douane niet blijft steken.... Daarmee dat ik me afvraag of het de moeite loont om ABX in te schakelen. Zij zorgen dat je pakketje direct ( of toch sneller als normaal) word doorgestuurd na B- post. Kosttprijs 25 euro

Comment

Als we er 10 hebben besteld ik dadelijk. En dan is het afwachten. Hoop dat het op de douane niet blijft steken.... Daarmee dat ik me afvraag of het de moeite loont om ABX in te schakelen. Zij zorgen dat je pakketje direct ( of toch sneller als normaal) word doorgestuurd na B- post. Kosttprijs 25 euro
                      Als dat €25 voor een hele bestelling bedraagt loont dat wrs wel de moeite ja!

Comment

Maar er komt wel veel bij kijken. je moet pdf bestand van trackingnummer, totaalwaarde, hoeveelheid, enz enz doorsturen + dubbel faxen + bellen naar nummer waar je zelden binnen geraakt. Maar als het pakket vastzit op douane denk ik dat ik dit zeker ga doen.

Comment

Is de Amerikaanse versie hetzelfde als de Europese qua software e.d.?

Er bestaat nu ook een backpack, een schermpje wat je er achter op kunt klikken. Is dat in Amerika ook goedkoper en eventueel mee te bestellen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                            Is de Amerikaanse versie hetzelfde als de Europese qua software e.d.?

Er bestaat nu ook een backpack, een schermpje wat je er achter op kunt klikken. Is dat in Amerika ook goedkoper en eventueel mee te bestellen?
                            Dacht wel dat de Amerikaanse versie hetzelfde was als de Europese. Je kan via de site van go pro zelf ook nog updates downloaden.
                            En ken de backpacks maar die bestel ik niet mee, omdat dit een apart pakket moet zijn en dus kostelijker is met shipping enz. Tenzij je ze weer met meerdere besteld. Maar dat ga ik toch nu niet regelen.

Comment

Ok, ik weet nog niet zeker of ik meedoe. Ik heb een adres in NL gevonden waar ie 347,90euro kost incl. 16GB geheugenkaart, 12V en 220V usb laadsnoer.

Ik woon in NL, dan zijn de verzendkosten 7 euro en naar België 14 euro.

Zo'n lcd backpack kost daar trouwens 99euro.

Als alles meezit met de douane e.d. dan is die in de USA goedkoper maar bij het bedrijf in NL weet ik vantevoren waar ik aan toen ben.

Comment

ok, geen probleem ;-) bedoel je die op v-nix?

Comment

Binnenmuisarchitekt heeft er ook eentje gereserveerd. Dat maakt 8 mensen. Nog 2 en ik kan bestellen.

Comment

Bestaat niet meer. Als het via USPS komt gaat het hier in België ingeklaard worden bij DSV. En dat kan snel 2 weken duren aangezien ze u eerst een brief sturen met vraag voor betalingsbewijs en beschrijving van de goederen. Hierna zal het uitgeleverd worden door Taxipost (je zal aan hen cash de BTW + 25€ kosten van de inklaring moeten betalen).

Als ik u een raad mag geven, betaal liever wat extra om het te laten verzenden met UPS/Fedex/DHL! Het staat veel sneller bij u zonder het idioot administratief gedoe van DSV.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Denthrax Bekijk Berichten
                                      Bestaat niet meer. Als het via USPS komt gaat het hier in België ingeklaard worden bij DSV. En dat kan snel 2 weken duren aangezien ze u eerst een brief sturen met vraag voor betalingsbewijs en beschrijving van de goederen. Hierna zal het uitgeleverd worden door Taxipost (je zal aan hen cash de BTW + 25€ kosten van de inklaring moeten betalen).

Als ik u een raad mag geven, betaal liever wat extra om het te laten verzenden met UPS/Fedex/DHL! Het staat veel sneller bij u zonder het idioot administratief gedoe van DSV.
                                      Had iets erna ook gelezen dat abx niet meer bestaat. De verkoop gebeurd via ebay verkoper en die had alleen de mogelijkheid het via usps te laten verzenden. Ga toch nog is mail sturen als dit niet anders gaat.
                                      Bedankt voor de tip!

Comment

ok je naam staat er 2 keer in.
                                        ABX werd overgenomen door transportfirma DSV (een goeie firma zelle...)
                                        2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Bestel ook maar 1tje voor mij ...

Comment

Working...
                                          X