Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Go pro Hero hd motorsport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Binnenmuisarchitekt is vervangen door Jerain.

Comment

• Pff, werken ze daar nog bij de douane of hoe zit dat daar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timpreza Bekijk Berichten
        Pff, werken ze daar nog bij de douane of hoe zit dat daar?
        Dak het niet weet want word er zot van! Na 3 mails gestuurd te hebben( die trouwens niet beantwoord worden) En zeker 20 keer gebeld te hebben, waar ze trouwens ook niet opnemen. Maandag ze nog is bestoken met telefoontjes. Niet dat zal helpen ma toch ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wacko a3 Bekijk Berichten
          Dak het niet weet want word er zot van! Na 3 mails gestuurd te hebben( die trouwens niet beantwoord worden) En zeker 20 keer gebeld te hebben, waar ze trouwens ook niet opnemen. Maandag ze nog is bestoken met telefoontjes. Niet dat zal helpen ma toch ;-)
          De aanhouder wint!

Comment

Heeft er iemand zo'n documentje van wat er allemaal moet doorgegeven worden aan DSV. Dan kan ik dit al opmaken en bij aankomst in Brussel direct doorsturen. Een linkje naar zoiets mag ook. Dat ik zeker niets vergeet.
            Welk kantoor van DSV gebruik je?
            2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
            2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
              Welk kantoor van DSV gebruik je?
              Deze, zijn er misschien nog andere dan???

Industriezone klein eiland
              Tweestationsstraat 152
              1070 Brussel

Tel : 02/55.61.611 - 612 - 613 - 617 - 622

Comment

• Eindelijk shot in de zaak. Allé hoop ik toch want bij DSV weet je nooit.
                Deze mail zat vanmorgen in men inbox,

Beste,
                Het is voldoende.
                Het pakje zal in de volgende dagen geleverd worden door Bpost.

Sincères salutations - Met vriendelijke groeten - Best regards

Jean-Christophe Derayemaeker
                Customs Administration

Comment

• Feest!!!!

Comment

Eindelijk shot in de zaak. Allé hoop ik toch want bij DSV weet je nooit.
                    Deze mail zat vanmorgen in men inbox,

Beste,
                    Het is voldoende.
                    Het pakje zal in de volgende dagen geleverd worden door Bpost.

Sincères salutations - Met vriendelijke groeten - Best regards

Jean-Christophe Derayemaeker
                    Customs Administration
                    Aaah ie-dee-jaal!

Omtrent de Go-Pro's zelf, zou dat een grote kost zijn om die toestellen van bij jou thuis te versturen naar mijzelf of naar Matthi? Zo kunnen de mensen van die regio er bij ons omkomen en dan kan de kost van die aparte verzending nog eens gedeeld worden door het x-aantal mensen die hem via ons zulle
                    krijgen...

Of is da een slecht plan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk Berichten
                      Aaah ie-dee-jaal!

Omtrent de Go-Pro's zelf, zou dat een grote kost zijn om die toestellen van bij jou thuis te versturen naar mijzelf of naar Matthi? Zo kunnen de mensen van die regio er bij ons omkomen en dan kan de kost van die aparte verzending nog eens gedeeld worden door het x-aantal mensen die hem via ons zulle
                      krijgen...

Of is da een slecht plan?
                      Geen idee, ben niet zo vertrouwd met bpost kosten. Denk het wel als ik er bv 3 kan versturen ipv 1, in 1 pakket moet wel goedkoper zijn tenzij ze naar gewicht kijken.
                      Als ik snel kijk op taxipost 24h van bpost zie ik dat pakketten <10 kg 7euro 90cent kosten en pakketten tot 30 kg maar 2 euro duurder zijn. dus best te doen......

Comment

Deze, zijn er misschien nog andere dan???

Industriezone klein eiland
                        Tweestationsstraat 152
                        1070 Brussel

Tel : 02/55.61.611 - 612 - 613 - 617 - 622
                        geen idee of er nog andere zijn... heb ook iets gezien dat ik graag wil bestellen en zou dezelfde procedure als jij moeten volgen, daarom mijn vraag
                        2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Vraagje: zijn er nu kosten bij gekomen aan de douane?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                            Vraagje: zijn er nu kosten bij gekomen aan de douane?
                            Ja kosten komen er altijd bij. Hoeveel is nog afwachten tot de post hier het pakket afzet. Dan weet ik precies wat alles gekost heeft, en de prijs per camera.

Comment

• En hopla krijg mail met statusupdate van tracker
                              Out of Foreign Customs, June 22, 2011, 7:49 pm, BELGIUM
                              Nu kan het toch niet meer te lang duren. Ofwel morgen of vrijdag en anders maandag zeker.
                              Dus voor goodwood festival ;-)

Edit tracker van Bpost
                              22/06/2011 21:32 Uw zending werd gesorteerd Antwerpen X Parcel Sorter
                              22/06/2011 20:24 Aankondiging van een zending LCI

Comment

En hopla krijg mail met statusupdate van tracker
                                Nu kan het toch niet meer te lang duren. Ofwel morgen of vrijdag en anders maandag zeker.

Edit tracker van Bpost

Comment

En hopla krijg mail met statusupdate van tracker

Edit tracker van Bpost

Dat zou machtig zijn.

Comment

• Tot nu toe loopt alles super vlot, imo!

Comment

• Ze zijn er
                                      http://imageshack.us/photo/my-images/864/gopro.jpg
                                      http://imageshack.us/photo/my-images/18/gopro2.jpg/
                                      Hier de kosten. Ik kan je al vertellen dat het per camera op 242 euro komt dus valt best mee vind ik.
                                      Kosten: 10 Camera's + verzending = 1886,78 euro
                                      +Belgische douanerechten = 104,60 euro
                                      +Btw import Belgie = 396,22 euro
                                      +Kosten voor voorshot( Bpost) = 8,90 euro
                                      +Formaliteiten =25 euro

TOTAAL = 2421,5 Delen we dit door 10 camera's komt dit op 242,15
                                      Die 15 cent laat je maar vallen.
                                      Wie hem komt afhalen mag cash betalen. Wie wilt dat er verstuurd word betaald op voorhand met overschrijving. Als ik geld ontvangen heb verstuur ik zo snel mogelijk als ik kan. Mijn vrije dagen zijn dinsdag, woensdag. Zet je naam ook weer bij de overschrijving zodat ik weet wie het is.
                                      Als ik tijd heb bel ik wel is naar bpost, hoeveel het kost om zo'n pakket te versturen.
                                      Ohja ik verstuur niets voor ik het geld ontvangen heb;-)
                                      Stuur maar pm voor vragen, adres, rekeningnummer enz......

Comment

• Pakket is 6€

Comment

Ze zijn er
                                          Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

Hier de kosten. Ik kan je al vertellen dat het per camera op 242 euro komt dus valt best mee vind ik.
                                          Kosten: 10 Camera's + verzending = 1886,78 euro
                                          +Belgische douanerechten = 104,60 euro
                                          +Btw import Belgie = 396,22 euro
                                          +Kosten voor voorshot( Bpost) = 8,90 euro
                                          +Formaliteiten =25 euro

TOTAAL = 2421,5 Delen we dit door 10 camera's komt dit op 242,15
                                          Die 15 cent laat je maar vallen.
                                          Wie hem komt afhalen mag cash betalen. Wie wilt dat er verstuurd word betaald op voorhand met overschrijving. Als ik geld ontvangen heb verstuur ik zo snel mogelijk als ik kan. Mijn vrije dagen zijn dinsdag, woensdag. Zet je naam ook weer bij de overschrijving zodat ik weet wie het is.
                                          Als ik tijd heb bel ik wel is naar bpost, hoeveel het kost om zo'n pakket te versturen.
                                          Ohja ik verstuur niets voor ik het geld ontvangen heb;-)
                                          Stuur maar pm voor vragen, adres, rekeningnummer enz......
                                          SUPER, stuur je mij ff een PM met je contactgegevens?
                                          Van mij krijg je trouwens 250€
                                          €8 voor de moeite!

Comment

Working...
                                          X