Binnenmuisarchitekt is vervangen door Jerain.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Go pro Hero hd motorsport
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timpreza Bekijk BerichtenPff, werken ze daar nog bij de douane of hoe zit dat daar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wacko a3 Bekijk BerichtenDak het niet weet want word er zot van! Na 3 mails gestuurd te hebben( die trouwens niet beantwoord worden) En zeker 20 keer gebeld te hebben, waar ze trouwens ook niet opnemen. Maandag ze nog is bestoken met telefoontjes. Niet dat zal helpen ma toch ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wacko a3 Bekijk BerichtenHeeft er iemand zo'n documentje van wat er allemaal moet doorgegeven worden aan DSV. Dan kan ik dit al opmaken en bij aankomst in Brussel direct doorsturen. Een linkje naar zoiets mag ook. Dat ik zeker niets vergeet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk BerichtenWelk kantoor van DSV gebruik je?
Industriezone klein eiland
Tweestationsstraat 152
1070 Brussel
Tel : 02/55.61.611 - 612 - 613 - 617 - 622
Comment
-
Eindelijk shot in de zaak. Allé hoop ik toch want bij DSV weet je nooit.
Deze mail zat vanmorgen in men inbox,
Beste,
Het is voldoende.
Het pakje zal in de volgende dagen geleverd worden door Bpost.
Sincères salutations - Met vriendelijke groeten - Best regards
Jean-Christophe Derayemaeker
Customs Administration
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wacko a3 Bekijk BerichtenEindelijk shot in de zaak. Allé hoop ik toch want bij DSV weet je nooit.
Deze mail zat vanmorgen in men inbox,
Beste,
Het is voldoende.
Het pakje zal in de volgende dagen geleverd worden door Bpost.
Sincères salutations - Met vriendelijke groeten - Best regards
Jean-Christophe Derayemaeker
Customs Administration
Omtrent de Go-Pro's zelf, zou dat een grote kost zijn om die toestellen van bij jou thuis te versturen naar mijzelf of naar Matthi? Zo kunnen de mensen van die regio er bij ons omkomen en dan kan de kost van die aparte verzending nog eens gedeeld worden door het x-aantal mensen die hem via ons zulle
krijgen...
Of is da een slecht plan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk BerichtenAaah ie-dee-jaal!
Omtrent de Go-Pro's zelf, zou dat een grote kost zijn om die toestellen van bij jou thuis te versturen naar mijzelf of naar Matthi? Zo kunnen de mensen van die regio er bij ons omkomen en dan kan de kost van die aparte verzending nog eens gedeeld worden door het x-aantal mensen die hem via ons zulle
krijgen...
Of is da een slecht plan?
Als ik snel kijk op taxipost 24h van bpost zie ik dat pakketten <10 kg 7euro 90cent kosten en pakketten tot 30 kg maar 2 euro duurder zijn. dus best te doen......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wacko a3 Bekijk BerichtenDeze, zijn er misschien nog andere dan???
Industriezone klein eiland
Tweestationsstraat 152
1070 Brussel
Tel : 02/55.61.611 - 612 - 613 - 617 - 622
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenVraagje: zijn er nu kosten bij gekomen aan de douane?
Comment
-
En hopla krijg mail met statusupdate van tracker
Out of Foreign Customs, June 22, 2011, 7:49 pm, BELGIUM
Nu kan het toch niet meer te lang duren. Ofwel morgen of vrijdag en anders maandag zeker.
Dus voor goodwood festival ;-)
Edit tracker van Bpost
22/06/2011 21:32 Uw zending werd gesorteerd Antwerpen X Parcel Sorter
22/06/2011 20:24 Aankondiging van een zending LCI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wacko a3 Bekijk BerichtenEn hopla krijg mail met statusupdate van tracker
Nu kan het toch niet meer te lang duren. Ofwel morgen of vrijdag en anders maandag zeker.
Edit tracker van Bpost
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wacko a3 Bekijk BerichtenEn hopla krijg mail met statusupdate van tracker
Edit tracker van Bpost
Dat zou machtig zijn.
Comment
-
Ze zijn er
http://imageshack.us/photo/my-images/864/gopro.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/18/gopro2.jpg/
Hier de kosten. Ik kan je al vertellen dat het per camera op 242 euro komt dus valt best mee vind ik.
Kosten: 10 Camera's + verzending = 1886,78 euro
+Belgische douanerechten = 104,60 euro
+Btw import Belgie = 396,22 euro
+Kosten voor voorshot( Bpost) = 8,90 euro
+Formaliteiten =25 euro
TOTAAL = 2421,5 Delen we dit door 10 camera's komt dit op 242,15
Die 15 cent laat je maar vallen.
Wie hem komt afhalen mag cash betalen. Wie wilt dat er verstuurd word betaald op voorhand met overschrijving. Als ik geld ontvangen heb verstuur ik zo snel mogelijk als ik kan. Mijn vrije dagen zijn dinsdag, woensdag. Zet je naam ook weer bij de overschrijving zodat ik weet wie het is.
Als ik tijd heb bel ik wel is naar bpost, hoeveel het kost om zo'n pakket te versturen.
Ohja ik verstuur niets voor ik het geld ontvangen heb;-)
Stuur maar pm voor vragen, adres, rekeningnummer enz......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wacko a3 Bekijk BerichtenZe zijn er
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Hier de kosten. Ik kan je al vertellen dat het per camera op 242 euro komt dus valt best mee vind ik.
Kosten: 10 Camera's + verzending = 1886,78 euro
+Belgische douanerechten = 104,60 euro
+Btw import Belgie = 396,22 euro
+Kosten voor voorshot( Bpost) = 8,90 euro
+Formaliteiten =25 euro
TOTAAL = 2421,5 Delen we dit door 10 camera's komt dit op 242,15
Die 15 cent laat je maar vallen.
Wie hem komt afhalen mag cash betalen. Wie wilt dat er verstuurd word betaald op voorhand met overschrijving. Als ik geld ontvangen heb verstuur ik zo snel mogelijk als ik kan. Mijn vrije dagen zijn dinsdag, woensdag. Zet je naam ook weer bij de overschrijving zodat ik weet wie het is.
Als ik tijd heb bel ik wel is naar bpost, hoeveel het kost om zo'n pakket te versturen.
Ohja ik verstuur niets voor ik het geld ontvangen heb;-)
Stuur maar pm voor vragen, adres, rekeningnummer enz......
Van mij krijg je trouwens 250€
€8 voor de moeite!
Comment
Comment