Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Go pro Hero hd motorsport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
    Pakket is 6€
    Ok bedankt voor de info

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
      SUPER, stuur je mij ff een PM met je contactgegevens?
      Van mij krijg je trouwens 250€
      €8 voor de moeite!
      PM verstuurd en thx....

Comment

• Jerain heb je voorschot ontvangen, beginpost aangepast.

Comment

• Als ik mij niet vergis betaal je BTW op de factuurprijs zonder de verzendingskosten incl de douanekosten?
          Hoeveel procent bedragen die douanekosten?

Comment

• €6 lijkt mij een aanvaardbare prijs om dit op te sturen. Moest de kost niet (veel) stijgen per camera er meer verzonden wordt, denk ik dat de beste oplossing zal zijn om de camera's van Matthi, persoon van Wevelgem (forumnaam ontsnapt mij) en mijzelf op te sturen naar mij (of naar Matthi) om deze dan onder ons te verdelen.

Als de kost niet stijgt, dan komt dat op een luttele €2 per persoon. Als de prijs niet stijgt tenminste naarmate er meer camera's verzonden zullen worden, wat wel het geval zal zijn maar niet in die mate dat dit zal opwegen tov de kost om er zelf om te rijden...

Of stuurt wacko het pakje gewoon op naar iedereen persoonlijk? Dan heeft iedereen onmiddellijk zijn camera en vermijden we problemen bij et ophalen...?

Comment

• Ik schrijf het maandag over

Als de mensen van Wevelgem enzo willen mogen ze gezonden worden naar mij, dan verdeel ik ze wel rond

Comment

• Ik heb mijn gegevens en mijn centen reeds aan Kenneth doorgestuurd.
                Omdat ik die camera volgende week op weg naar GW reeds graag zou uitproberen.

Comment

• Timpreza en Icefarmer hebben hun gegevens al doorgestuurd en hebben betaling vandaag al gedaan. Hun camera's worden ten vroegste zaterdag en ten laatste dinsdag verstuurd. Hoe de rest het doet weet ik niet.....
                  En gasten geloof me, het is een geweldig ding. Eerste testjes zagen er toch goed uit. Ken het ding nauwelijks maar ging goed ;-)
                  En klein Ben wel eens benieuwd naar jullie filmpjes achteraf.
                  Ander topic openen misschien voor tips enz ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                    Als ik mij niet vergis betaal je BTW op de factuurprijs zonder de verzendingskosten incl de douanekosten?
                    Hoeveel procent bedragen die douanekosten?
                    Weet niet zeker hoe de douane het gedaan heeft, staat weinig uitleg bij. Maar denk btw op bedrag van camera's + verzendkosten. Maar ben niet zeker. Kosten staan hier iets boven. Misschien kan jij eraan uit.
                    En het beste is denk ik 30% op inkoop prijs tellen. Dan zit je altijd wel redelijk goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                      Ik schrijf het maandag over

Als de mensen van Wevelgem enzo willen mogen ze gezonden worden naar mij, dan verdeel ik ze wel rond
                      Precies sinterklaas :-)

Hoeveel hebben jullie nu eigenlijk gewonnen per persoon? Was het de moeite?
                      Captain Turbo
                      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                        Precies sinterklaas :-)

Hoeveel hebben jullie nu eigenlijk gewonnen per persoon? Was het de moeite?
                        Als je kijkt op de internet sites (v-nix, videocamerashop.be) enz
                        Staan deze met het motorsport pakket aan 350 euro. Sommige geven nog sdhc kaartje van 8gb en wat laders, maar dat moest ik toch niet hebben. Dus tel je de accessoires niet mee dan doe je toch een dikke 100 euro winst. Moest de douane niet zoveel tellen dan was het nog pakken goedkoper. Maarja belgie eh......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wacko a3 Bekijk Berichten
                          Als je kijkt op de internet sites (v-nix, videocamerashop.be) enz
                          Staan deze met het motorsport pakket aan 350 euro. Sommige geven nog sdhc kaartje van 8gb en wat laders, maar dat moest ik toch niet hebben. Dus tel je de accessoires niet mee dan doe je toch een dikke 100 euro winst. Moest de douane niet zoveel tellen dan was het nog pakken goedkoper. Maarja belgie eh......
                          Het moet geld opbrengen eh!

Comment

• Heb snel testje gedaan. Niks speciaal, gewoon voor even kwaliteit te zien. Is wel naar youtube geconverteerd dus kwaliteit is nog beter als je ziet. Vergeet hem niet op 1080 te zetten. Is opgenomen met open achterkant dus daardoor het wind geluid.

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Mijne wordt vanavond ook eens getest!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                                Mijne wordt vanavond ook eens getest!
                                hehe Ik wil beelden zien

Comment

• Jerain,Timpreza en Jozzeh heb je geld ontvangen en pakket is verzonden. Check PM voor trackingcode.

Comment

• Bedankt... vanaf dat ik kan, zal ik ook een filmpje online zetten van bepaalde stukjes ..

Misschien mijn muvi pro in mijn helm steken,om eens de beelden te vergelijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jozzeh Bekijk Berichten
                                      Bedankt... vanaf dat ik kan, zal ik ook een filmpje online zetten van bepaalde stukjes ..

Misschien mijn muvi pro in mijn helm steken,om eens de beelden te vergelijken
                                      zeker doen :-)

Comment

• Vandaag is de facteur 2x langsgeweest,morgen dus zelf afhalen op het postkantoor.
                                        Door de trackingcode weet ik zeker dat het jou pakje is.
                                        Betaling al ontvangen intussen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                          Vandaag is de facteur 2x langsgeweest,morgen dus zelf afhalen op het postkantoor.
                                          Door de trackingcode weet ik zeker dat het jou pakje is.
                                          Betaling al ontvangen intussen?
                                          Jep jep heb het geld ontvangen. Dank je wel.

Comment

Working...
                                          X