Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Go pro Hero hd motorsport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Okay, dat klinkt goed hopelijk zijn ze snel binnen, ik schrijf het geld ASAP over.
    Tot nu toe gaat alles meer dan goed!

Comment

Ik ben van plan om na de examens (begin juli) eens naar de Nürburgring te gaan. Als ik dan van Gent naar de Nürburgring ga en ik rij via Antwerpen, dan passeer ik Alken.

Zou ik dan een grote ommetoer doen dan dat ik via Brussel zou rijden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door E-Matth Bekijk Berichten
        Ik ben van plan om na de examens (begin juli) eens naar de Nürburgring te gaan. Als ik dan van Gent naar de Nürburgring ga en ik rij via Antwerpen, dan passeer ik Alken.

Zou ik dan een grote ommetoer doen dan dat ik via Brussel zou rijden?
        Nee zeker niet. Maakt niet zoveel verschil. En ze zijn trouwens in Tessenderlo aan het werken, waar zo goed als altijd file staat. Dus via Brussel is misschien beste.

Comment

Ohja nog een vraagje. Heeft er iemand al ervaring met editen van video's?? En welk programma best te gebruiken?? Ook had ik een leuke vraag gehad van Geilenbarry. Namelijk voorwat gaan jullie je Go Pro gebruiken?? Ik vooral voor op de moto, snowboarden en circuit gebruik. Ben vorig jaar in Norwegen gaan raften daarvoor zou hij ook goed gediend hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wacko a3 Bekijk Berichten
            Ohja nog een vraagje. Heeft er iemand al ervaring met editen van video's?? En welk programma best te gebruiken?? Ook had ik een leuke vraag gehad van Geilenbarry. Namelijk voorwat gaan jullie je Go Pro gebruiken?? Ik vooral voor op de moto, snowboarden en circuit gebruik. Ben vorig jaar in Norwegen gaan raften daarvoor zou hij ook goed gediend hebben.
            Programma van Apple schijnt goed te werken. Ooit heb ik zelf eens een video ineen gestoken met Windows Movie Maker, maar das toch mijn ding niet...

Comment

Ik gebruik Sony Vegas pro om filmpjes van de GoPro te editen.
              2012 Renault Megane RS

Comment

Vooral om m'n eigen rijden kritisch te bekijken op trackdays, en wat karting enzo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timpreza Bekijk Berichten
                  Vooral om m'n eigen rijden kritisch te bekijken op trackdays, en wat karting enzo.
                  Doe je aan outdoor-karting?
                  Ik ga hem ook gebruiken voor als ik ga karten en mss in de toekomst ook als ik een deftige tracktoy heb...

Comment

Indoor karting met GoPro

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

En nog

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Is mijn betaling trouwens goed doorgekomen WackoA3?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                          Ik zit hele dagen in de streken van Anzegem/Avelgem dus moet wel lukken
                          Ideaal!

Indien er nog mensen van die streek zouden zijn...
                          Als er iemand van julie om gaat,laat eens iets weten.

Oorspronkelijk geplaatst door Wacko a3 Bekijk Berichten
                          Ok, kleine update.
                          Heb je allemaal pm gestuurd voor een voorschot.
                          Het pakket is sinds gisteren al verstuurd. Volg jullie camera's hier ---> http://trkcnfrm1.smi.usps.com/PTSInt...=EC677982496US
                          Het gaat precies nog sneller gaan dan gedacht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                            Doe je aan outdoor-karting?
                            Niet meer. Heb ik ooit efkes recreatief gedaan, maar ik moest meer sleutelen dan ik kon rijden, en ik moest naar de andere kant van België om te kunnen rjiden, dus de goesting was rap over.

Comment

Is mijn betaling trouwens goed doorgekomen WackoA3?
                              Heb van 4 mensen ontvangen. Beginpost is aangepast. De rest zal ik in de loop van de dag of morgenvroeg wel krijgen. Want denk dat iedereen al gestort heeft.
                              Pakket heeft al wat km's afgelegd ;-) Aangekomen in Chicago IL.
                              Vandaar denk ik naar NY en dan Brussel.

Comment

Heeft er iemand zo'n documentje van wat er allemaal moet doorgegeven worden aan DSV. Dan kan ik dit al opmaken en bij aankomst in Brussel direct doorsturen. Een linkje naar zoiets mag ook. Dat ik zeker niets vergeet.

Comment

Damn, gemist!
                                  Ben toch eens benieuwd wat de uiteindelijke prijs gaat zijn...
                                  Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                  Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                  If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                    Als er iemand van julie om gaat,laat eens iets weten.
                                    Aangezien Alken op de baan ligt van bij mij thuis naar de Nürburgring en ik toch van plan ben om na de examens eens te gaan ringen, kan ik er dan omgaan voor de regio Oost- en West-Vlaanderen.

Matthi zijn exemplaar zou ik eventueel mee kunnen brengen en Timpreza had het ook al gevraagd...

Comment

Aangezien Alken op de baan ligt van bij mij thuis naar de Nürburgring en ik toch van plan ben om na de examens eens te gaan ringen, kan ik er dan omgaan voor de regio Oost- en West-Vlaanderen.

Matthi zijn exemplaar zou ik eventueel mee kunnen brengen en Timpreza had het ook al gevraagd...
                                      Slim, ge gaat u auto vol camera's kunnen hangen op de Ring.

Comment

+ YouTube Video
                                        Die laatste 6 seconden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timpreza Bekijk Berichten
                                          Slim, ge gaat u auto vol camera's kunnen hangen op de Ring.

Comment

Working...
                                          X