Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben van plan om na de examens (begin juli) eens naar de Nürburgring te gaan. Als ik dan van Gent naar de Nürburgring ga en ik rij via Antwerpen, dan passeer ik Alken.
Zou ik dan een grote ommetoer doen dan dat ik via Brussel zou rijden?
Ik ben van plan om na de examens (begin juli) eens naar de Nürburgring te gaan. Als ik dan van Gent naar de Nürburgring ga en ik rij via Antwerpen, dan passeer ik Alken.
Zou ik dan een grote ommetoer doen dan dat ik via Brussel zou rijden?
Nee zeker niet. Maakt niet zoveel verschil. En ze zijn trouwens in Tessenderlo aan het werken, waar zo goed als altijd file staat. Dus via Brussel is misschien beste.
Ohja nog een vraagje. Heeft er iemand al ervaring met editen van video's?? En welk programma best te gebruiken?? Ook had ik een leuke vraag gehad van Geilenbarry. Namelijk voorwat gaan jullie je Go Pro gebruiken?? Ik vooral voor op de moto, snowboarden en circuit gebruik. Ben vorig jaar in Norwegen gaan raften daarvoor zou hij ook goed gediend hebben.
Ohja nog een vraagje. Heeft er iemand al ervaring met editen van video's?? En welk programma best te gebruiken?? Ook had ik een leuke vraag gehad van Geilenbarry. Namelijk voorwat gaan jullie je Go Pro gebruiken?? Ik vooral voor op de moto, snowboarden en circuit gebruik. Ben vorig jaar in Norwegen gaan raften daarvoor zou hij ook goed gediend hebben.
Programma van Apple schijnt goed te werken. Ooit heb ik zelf eens een video ineen gestoken met Windows Movie Maker, maar das toch mijn ding niet...
Niet meer. Heb ik ooit efkes recreatief gedaan, maar ik moest meer sleutelen dan ik kon rijden, en ik moest naar de andere kant van België om te kunnen rjiden, dus de goesting was rap over.
Is mijn betaling trouwens goed doorgekomen WackoA3?
Heb van 4 mensen ontvangen. Beginpost is aangepast. De rest zal ik in de loop van de dag of morgenvroeg wel krijgen. Want denk dat iedereen al gestort heeft.
Pakket heeft al wat km's afgelegd ;-) Aangekomen in Chicago IL.
Vandaar denk ik naar NY en dan Brussel.
Heeft er iemand zo'n documentje van wat er allemaal moet doorgegeven worden aan DSV. Dan kan ik dit al opmaken en bij aankomst in Brussel direct doorsturen. Een linkje naar zoiets mag ook. Dat ik zeker niets vergeet.
Als er iemand van julie om gaat,laat eens iets weten.
Aangezien Alken op de baan ligt van bij mij thuis naar de Nürburgring en ik toch van plan ben om na de examens eens te gaan ringen, kan ik er dan omgaan voor de regio Oost- en West-Vlaanderen.
Matthi zijn exemplaar zou ik eventueel mee kunnen brengen en Timpreza had het ook al gevraagd...
Aangezien Alken op de baan ligt van bij mij thuis naar de Nürburgring en ik toch van plan ben om na de examens eens te gaan ringen, kan ik er dan omgaan voor de regio Oost- en West-Vlaanderen.
Matthi zijn exemplaar zou ik eventueel mee kunnen brengen en Timpreza had het ook al gevraagd...
Slim, ge gaat u auto vol camera's kunnen hangen op de Ring.
Comment