Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Go pro Hero hd motorsport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Check this ---> Your item left the United States from ISC CHICAGO IL (USPS) at 6:45 pm on June 07, 2011. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.

Onze camera's zijn nu dus boven dat kleine plasje ;-)
    Welk merk en classe van sdhc kaart hebben jullie voor in je Go Pro??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E-Matth Bekijk Berichten
      Aangezien Alken op de baan ligt van bij mij thuis naar de Nürburgring en ik toch van plan ben om na de examens eens te gaan ringen, kan ik er dan omgaan voor de regio Oost- en West-Vlaanderen.

Matthi zijn exemplaar zou ik eventueel mee kunnen brengen en Timpreza had het ook al gevraagd...
      Ik hoop hem al hier te hebben voor jij naar de Nurburgring gaat,want dat is blijkbaar hetzelfde weekend als GW.

Als ze snel binnen zijn kan Kenneth ze nog altijd opsturen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
        Ik hoop hem al hier te hebben voor jij naar de Nurburgring gaat,want dat is blijkbaar hetzelfde weekend als GW.

Geen probleem. Zodra ze hier zijn zal je het weten ;-) Gewoon veel dit forum checken....

Comment

• Mijn geld zal je normaal gezien morgen wel hebben, ik ben fortis-slet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
            Mijn geld zal je normaal gezien morgen wel hebben, ik ben fortis-slet.
            Ok fortis slet ;-) Heb zojuist nog is gechecked en voorlopig nog niets. Morgen na men werk kijk ik nog wel is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
              Mijn geld zal je normaal gezien morgen wel hebben, ik ben fortis-slet.
              Hier van hetzelfde,ook dinsdag overgeschreven,nog steeds niet aangekomen blijkbaar.

Comment

Hier van hetzelfde,ook dinsdag overgeschreven,nog steeds niet aangekomen blijkbaar.
                Nope. Zal er morgen wel opstaan don't panic

Comment

• Euries van icefarmer en Geilenbarry ontvangen!!

Comment

Ik zou hem ook graag dat weekend hebben, is dan ook net de Ardennenrit... Moest ik tegen dan niet naar de Nürburgring zijn geweest, kan ik nog altijd vragen aan ne maat die in Mechelen woont om er achter te gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wacko a3 Bekijk Berichten
                      Welk merk en classe van sdhc kaart hebben jullie voor in je Go Pro??
                      Ik heb een muvi pro en daarin heb ik een Sandisk 4gig class 4 steken. Class 2 gaf een zeer golvend beeld bij schokken.

Maar een Muvi is geen full hd, dus ik zou nog een class hoger gaan voor de sd kaart (of eerst eens proberen met de class4 sd kaart van in mijn fototoestel)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jozzeh Bekijk Berichten
                        Ik heb een muvi pro en daarin heb ik een Sandisk 4gig class 4 steken. Class 2 gaf een zeer golvend beeld bij schokken.

Maar een Muvi is geen full hd, dus ik zou nog een class hoger gaan voor de sd kaart (of eerst eens proberen met de class4 sd kaart van in mijn fototoestel)
                        Heb me gisteren eentje besteld. Een Kingston 32 gb kaart class 6 en koste 48 euro. Prijs, kwaliteit valt dit goed mee.

Comment

• Kan ik ook nog 1 bestellen?

Edith zegt fuk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                            Kan ik ook nog 1 bestellen?

Edith zegt fuk
                            Ja die 10 personen waren er toch snel, en mijn inbox loopt vol van mensen die er nog eentje willen. Misschien moeten jullie samen nog maar eens een groepaankoop regelen.

Comment

• Lodevc valt af omdat hij een 2de hands Go pro heeft kunne kopen, en word vervangen door pittsboy omdat hij eerste was in men inbox....

Comment

• Check Tracker
                                Into Foreign Customs, June 10, 2011, 7:56 pm, BELGIUM
                                Hoplaaaa nu hopen dat ze het snel vrijgeven. Heb alvast mail gestuurd met al de gegevens om het sneller te laten verlopen.

Comment

• Er mag anders iemand mijn bestelling hebben. Ik weet niet wie er op de lijst staat bij Wacko.

Comment

• Wat er ook van zij, zie gewoon dat de TS, zijn geld correct krijgt, hij heeft het uiteindelijk ook mooi geregeld!!

Comment

• Het is geen probleem, hij had trouwens nog geen voorschot betaald en heb hem vervangen door iemand anders die juist nog even moet bevestigen.

Comment

• Moest er niemand anders zijn, zou ik hem wel kopen hoor.

De TS heeft er zijn moeite en energie in gestopt. Dat zou ik zelf anders niet eerlijk vinden.

Comment

• Pittsboy je voorschot heb ik ook ontvangen.

Comment

Working...
                                          X