Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Graag gedaan. Ben blij dat hij goed aangekomen is. Klein ding eh ?
Ik heb hem bevestigd op mijn tank ... en dan een toerke gedaan. Schudden dat dat camera'ke deed. Ik kom thuis en zie dat de hendel naar boven moet getrokken worden om hem echt stevig te vergrendelen....
dus dan nog eens een toerke . Nu bezig aant overzetten en dan bewerk ik het een beetje.
(sommige delen gingen nogal snel want het begon te regenen)
Ik heb hem bevestigd op mijn tank ... en dan een toerke gedaan. Schudden dat dat camera'ke deed. Ik kom thuis en zie dat de hendel naar boven moet getrokken worden om hem echt stevig te vergrendelen....
dus dan nog eens een toerke . Nu bezig aant overzetten en dan bewerk ik het een beetje.
(sommige delen gingen nogal snel want het begon te regenen)
haha inderdaad da hendelke moet na boven en dan zuigt hem zich pas vast. Chance dat em ni gaan vliegen is dan
Ben benieuwd naar de beelden
Zeer vlug gemaakt, gecompresseerd dus kwaliteitsverlies (van ong 6mb/s naar 3mb/s).
waterproof casing waardoor het geluid zeer stil is.
gebruiksgemak is zeer goed, en beeldkwaliteit is ook wel deftig (dit is stand 4 dus niet het allerhoogste, en op boerenbanen waardoor het nogal stevig schud)
Zeer vlug gemaakt, gecompresseerd dus kwaliteitsverlies (van ong 6mb/s naar 3mb/s).
waterproof casing waardoor het geluid zeer stil is.
gebruiksgemak is zeer goed, en beeldkwaliteit is ook wel deftig (dit is stand 4 dus niet het allerhoogste, en op boerenbanen waardoor het nogal stevig schud)
Schudden had ik bij mij ook op moto maar was alleen stationair. Voor de rest viel het goed mee.
Jammer dat je windscherm zo donker is, zie je niet zoveel
inderdaad, maar het was gewoon een testje... ondertussen al een nieuwe setup gemaakt
Shuberth c3 Heb ik ook. Zalig helmpje. En is inderdaad leuke set up.Die stick ups zijn ook goed maar blijven er permanent opzitten dus heb het nog niet gedaan ;-)
ook nog geen stick ups gebruikt, en ik denk ze ook nooit te gebruiken. toch niet op mijn Shubert .
Om niet onder te doen, hier toch nog een mini filmke op de helm
ook nog geen stick ups gebruikt, en ik denk ze ook nooit te gebruiken. toch niet op mijn Shubert .
Vandaag in het postkantoor opgehaald,perfeckt geregeld.
Vanavond na het werk nog net voor sluiting van Mediamarkt een SD-kaart gekocht.
Ik heb het spel al wat bestudeerd maar nog niet uitgeprobeerd.
Het vrouwtje zal de kommende dagen wel op zoek gaan naar de ideale instellingen.
"Monster" Tajima daarintegen,die heeft er een serieus aantal getest in alle mogelijke hoeken.
Vandaag in het postkantoor opgehaald,perfeckt geregeld.
Vanavond na het werk nog net voor sluiting van Mediamarkt een SD-kaart gekocht.
Ik heb het spel al wat bestudeerd maar nog niet uitgeprobeerd.
Het vrouwtje zal de kommende dagen wel op zoek gaan naar de ideale instellingen.
Ben blij dat de pakketten allemaal goed aankomen. Ik gebruik de r3 mode veel. 720p @60fps. Kan je leuke slomo's mee doen.
Als ik nen tip mag geven.
Bestel die vochtetende strips van gopro bij vnix ofzo.
De mijne heeft door condensatie in de behuizing de geest gegeven,
Camera is nu onderweg naar Gopro zelf voor garantie...
had hem een maand
Als ik nen tip mag geven.
Bestel die vochtetende strips van gopro bij vnix ofzo.
De mijne heeft door condensatie in de behuizing de geest gegeven,
Camera is nu onderweg naar Gopro zelf voor garantie...
had hem een maand
Veel gebruikt met open behuizing bij vochtig weer of hoe komt da anders?
Tis juist die gesloten behuizing die zorgt voor condensatie.
Door de warmte van de batterij (die word toch redelijk warm bij lang filmen) vochtige lucht in het huis en de temperatuursverschillen in en buiten de behuizing krijg je condensatie.
bij koud en regenachtig weer heb je hier dus kans op. (of zwemmen)
Tip is ook van de gopro terug te sluiten in de gedroogde lucht van een airco ofzo
Just saying...
Tis juist die gesloten behuizing die zorgt voor condensatie.
Door de warmte van de batterij (die word toch redelijk warm bij lang filmen) vochtige lucht in het huis en de temperatuursverschillen in en buiten de behuizing krijg je condensatie.
bij koud en regenachtig weer heb je hier dus kans op. (of zwemmen)
Tip is ook van de gopro terug te sluiten in de gedroogde lucht van een airco ofzo
Just saying...
Ok, bedankt voor de tip. zal er toch zeker op letten. Want wist niets van dit probleem.
Comment