Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Go pro Hero hd motorsport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• aangekomen ... vandaag nog vlug eens proberen te testen

alvast bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jozzeh Bekijk Berichten
      aangekomen ... vandaag nog vlug eens proberen te testen

alvast bedankt
      Graag gedaan. Ben blij dat hij goed aangekomen is. Klein ding eh ?

Comment

• De mijne is hier deze morgen ook binnengegleden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wacko a3 Bekijk Berichten
          Graag gedaan. Ben blij dat hij goed aangekomen is. Klein ding eh ?
          Ik heb hem bevestigd op mijn tank ... en dan een toerke gedaan. Schudden dat dat camera'ke deed. Ik kom thuis en zie dat de hendel naar boven moet getrokken worden om hem echt stevig te vergrendelen....

dus dan nog eens een toerke . Nu bezig aant overzetten en dan bewerk ik het een beetje.
          (sommige delen gingen nogal snel want het begon te regenen)

Comment

Ik heb hem bevestigd op mijn tank ... en dan een toerke gedaan. Schudden dat dat camera'ke deed. Ik kom thuis en zie dat de hendel naar boven moet getrokken worden om hem echt stevig te vergrendelen....

dus dan nog eens een toerke . Nu bezig aant overzetten en dan bewerk ik het een beetje.
            (sommige delen gingen nogal snel want het begon te regenen)
            haha inderdaad da hendelke moet na boven en dan zuigt hem zich pas vast. Chance dat em ni gaan vliegen is dan
            Ben benieuwd naar de beelden

Comment

• Zeer vlug gemaakt, gecompresseerd dus kwaliteitsverlies (van ong 6mb/s naar 3mb/s).
              waterproof casing waardoor het geluid zeer stil is.
              gebruiksgemak is zeer goed, en beeldkwaliteit is ook wel deftig (dit is stand 4 dus niet het allerhoogste, en op boerenbanen waardoor het nogal stevig schud)

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Zeer vlug gemaakt, gecompresseerd dus kwaliteitsverlies (van ong 6mb/s naar 3mb/s).
                waterproof casing waardoor het geluid zeer stil is.
                gebruiksgemak is zeer goed, en beeldkwaliteit is ook wel deftig (dit is stand 4 dus niet het allerhoogste, en op boerenbanen waardoor het nogal stevig schud)
                Schudden had ik bij mij ook op moto maar was alleen stationair. Voor de rest viel het goed mee.
                Jammer dat je windscherm zo donker is, zie je niet zoveel

Comment

• inderdaad, maar het was gewoon een testje... ondertussen al een nieuwe setup gemaakt

Comment

inderdaad, maar het was gewoon een testje... ondertussen al een nieuwe setup gemaakt
                    Shuberth c3 Heb ik ook. Zalig helmpje. En is inderdaad leuke set up.Die stick ups zijn ook goed maar blijven er permanent opzitten dus heb het nog niet gedaan ;-)

Comment

• ook nog geen stick ups gebruikt, en ik denk ze ook nooit te gebruiken. toch niet op mijn Shubert .
                      Om niet onder te doen, hier toch nog een mini filmke op de helm

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

ook nog geen stick ups gebruikt, en ik denk ze ook nooit te gebruiken. toch niet op mijn Shubert .
                        Nice. Vind ik mooier camera standpunt.

Comment

• Snel iets in elkaar geflatst. Is saai ma is gewoon test. En ken echt niks van editing dus leer het mezelf aan.
                          + YouTube Video

Comment

• Vandaag in het postkantoor opgehaald,perfeckt geregeld.
                            Vanavond na het werk nog net voor sluiting van Mediamarkt een SD-kaart gekocht.
                            Ik heb het spel al wat bestudeerd maar nog niet uitgeprobeerd.
                            Het vrouwtje zal de kommende dagen wel op zoek gaan naar de ideale instellingen.

"Monster" Tajima daarintegen,die heeft er een serieus aantal getest in alle mogelijke hoeken.

+ YouTube Video

Oorspronkelijk geplaatst door Wacko a3 Bekijk Berichten
                            haha inderdaad da hendelke moet na boven en dan zuigt hem zich pas vast. Chance dat em ni gaan vliegen is dan
                            Ik heb ook efkes moeten zoeken naar de correcte manier.

Oorspronkelijk geplaatst door Jozzeh Bekijk Berichten
                            ook nog geen stick ups gebruikt, en ik denk ze ook nooit te gebruiken. toch niet op mijn Shubert .

+ YouTube Video
                            Ik denk om toch 1 stick up te plaatsen in de voorbumper van de Z4.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                              Vandaag in het postkantoor opgehaald,perfeckt geregeld.
                              Vanavond na het werk nog net voor sluiting van Mediamarkt een SD-kaart gekocht.
                              Ik heb het spel al wat bestudeerd maar nog niet uitgeprobeerd.
                              Het vrouwtje zal de kommende dagen wel op zoek gaan naar de ideale instellingen.

Ben blij dat de pakketten allemaal goed aankomen. Ik gebruik de r3 mode veel. 720p @60fps. Kan je leuke slomo's mee doen.

Comment

• Iemand enig idee waar je deze kan bestellen??? http://vimeo.com/24545985

Lijkt me echt wel iets voor windgeluid te verminderen.

Comment

• Dat kan je makkelijk zelfmaken hé. Gewoon zo een stukje fur kopen en 3M dubbelzijdige tape en klaar is kees!
                                  U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Als ik nen tip mag geven.
                                    Bestel die vochtetende strips van gopro bij vnix ofzo.
                                    De mijne heeft door condensatie in de behuizing de geest gegeven,
                                    Camera is nu onderweg naar Gopro zelf voor garantie...
                                    had hem een maand

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                                      Als ik nen tip mag geven.
                                      Bestel die vochtetende strips van gopro bij vnix ofzo.
                                      De mijne heeft door condensatie in de behuizing de geest gegeven,
                                      Camera is nu onderweg naar Gopro zelf voor garantie...
                                      had hem een maand
                                      Veel gebruikt met open behuizing bij vochtig weer of hoe komt da anders?

Comment

• Tis juist die gesloten behuizing die zorgt voor condensatie.
                                        Door de warmte van de batterij (die word toch redelijk warm bij lang filmen) vochtige lucht in het huis en de temperatuursverschillen in en buiten de behuizing krijg je condensatie.
                                        bij koud en regenachtig weer heb je hier dus kans op. (of zwemmen)
                                        Tip is ook van de gopro terug te sluiten in de gedroogde lucht van een airco ofzo
                                        Just saying...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                                          Tis juist die gesloten behuizing die zorgt voor condensatie.
                                          Door de warmte van de batterij (die word toch redelijk warm bij lang filmen) vochtige lucht in het huis en de temperatuursverschillen in en buiten de behuizing krijg je condensatie.
                                          bij koud en regenachtig weer heb je hier dus kans op. (of zwemmen)
                                          Tip is ook van de gopro terug te sluiten in de gedroogde lucht van een airco ofzo
                                          Just saying...
                                          Ok, bedankt voor de tip. zal er toch zeker op letten. Want wist niets van dit probleem.

Comment

Working...
                                          X