Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Go pro Hero hd motorsport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
    Inderdaad

En headstraps? Klinkt zalig
    Is het ook. Krijg je meer persoons perspectief en beleef je het zelf meer vind ik.
    Hier een leuk voorbeeld ;-)
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk Berichten
      Vind je jezelf nu stoer met u deze opmerking? Je kan ook een normaal antwoord formuleren zonder te willen insinueren dat ik half debiel ben. Typische reply van iemand die stoer is van achter zijn pc. Achterlijken!

Ik ben eigenlijk altijd stoer.. ook als ik niet achter de pc zit.
      En ik insinueer niet dat je debiel bent.. ik insinueer dat je de moeite had kunnen nemen 2 woordjes in te tikken in google; GoPro Hero...
      Om je wel een alternatief te geven, waar het evt mogelijk mee zou zijn wat jij wil :

404 van V-Nix.nl. Bestel voor 23:59; morgen in huis.

Deze camera heeft gps tracking en je kan hem koppelen aan een smartphone.. er zullen ongetwijfeld wel apps voor zijn.

Nu content ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
        Ik ben eigenlijk altijd stoer.. ook als ik niet achter de pc zit.

fuck zeg

Comment

• YEAH!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
            Ja hoor! Eerste filmpje:

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Blijft echt zalig...

Zit daar origineel een sper onder? Ik wil driftles!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk Berichten
              Ik wil driftles!
              Oefening baart kunst

Comment

• Iemand nog nieuwe filmpjes ? ben eens benieuwd haha ;-) Heb net er eentje in elkaar geflatst met wat beelden van op de moto. Niet veel speciaals, rustige tochtjes
                + YouTube Video

Comment

• Zijn er toevallig nog mensen die interesse hebben?
                  Ik zie zo'n ding momenteel meer en meer zitten
                  2009 BMW E91 320d
                  2002 BMW E46 M3
                  2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                  2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Je kan misschien groepsaankoop regelen. Ik had op anderhalve week toch 10 personen die er eentje wilde dus.... Moet alleen een goeie invoerder vinden. Maar echt een leuk hebbedingetje. Heb er nog geen moment spijt van gehad

Comment

• Ook hier interesse.
                      Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                      ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Eindelijk ook wel interesse.
                        Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                        2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                        2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                        2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                        2015 Golf 7 GTD

Comment

• ook intresse!
                          my ride http://autoforum.be/showthread.php?t=53452

Comment

• Ook interesse
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik wil er ook 1 !

Comment

• Hoe bevestig je eigenlijk die camera op een helm. Is er een definitief plaatje ofzo nodig of werkt het zoals met een zuignap?

Maw is het gemakkelijk te verplaatsen van bv een snowboardhelm naar een racehelm?
                                2009 BMW E91 320d
                                2002 BMW E46 M3
                                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Je kan het met klik systeem doen maar die moet je dan vast plekken op je helm. En 1 keer vast krijg je het er moeilijk vanaf. Ik doe het met de zuignap. kijk eens op de site van go pro. Krijg echt veel hulpstukken mee voor te bevestigen. Hier een paar pagina's terug zie je hoe iemand hem bevestigd heeft aan helm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                    Zijn er toevallig nog mensen die interesse hebben?
                                    Ik zie zo'n ding momenteel meer en meer zitten
                                    Ik heb een dik maand geleden dit gekocht:

Tevreden, film kwaliteit op grotere beeldverhouding kijken is niet wauw, maar het ding schijnt zeer goed te filmen voor wat het is.
                                    Enkele keren in de auto meegenomen om het te testen, hier snel met de hand gefilmd:

+ YouTube Video

Maar nog niet echt ergens gebruikt, ik vind namelijk niet ergens in de auot om het clipje te bevestigen

Comment

• Is natuurlijk een stuk goedkoper maar kan je dan niet evengoed je gsm tegen de ruit hangen en die gebruiken?

Comment

• Wat zijn de hd formaten waarmee je kan filmen. 720p ? of heb je maar 1 stand?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wacko a3 Bekijk Berichten
                                          Je kan misschien groepsaankoop regelen. Ik had op anderhalve week toch 10 personen die er eentje wilde dus.... Moet alleen een goeie invoerder vinden. Maar echt een leuk hebbedingetje. Heb er nog geen moment spijt van gehad
                                          Als de prijs echt interessant is dan heb ik ook wel interesse

Comment

Working...
                                          X