Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Go pro Hero hd motorsport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
    @dbr2
    levering 6 dagen is te lang... hebben eergisteren een last minute Thailand geboekt en we vertrekken volgende week zaterdag al (I know, allemaal short notice)
    ga vandaag een paar winkels afrijden + heb enkele biedingen lopen via internet => er zal wel eentje uit de bus vallen
    In de fnac in Gent liggen er altijd. Kben wel de prijs vergeten. Of bestel op coolblue, daar bestel ik redelijk veel op & ik heb het meestal de dag erna al.

Comment

• prijs op coolblue = prijs in de winkel fnac ==> dan neem ik geen risico en koop hem rechtstreeks in de winkel
      go pro hero 2 sport edition is reeds te vinden voor 279 euro (online bestellen) alleen zit ik dan met de vraag of de camera daadwerkelijk geleverd wordt voor de gevraagde dag...

We'll see
      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

prijs op coolblue = prijs in de winkel fnac ==> dan neem ik geen risico en koop hem rechtstreeks in de winkel
        go pro hero 2 sport edition is reeds te vinden voor 279 euro (online bestellen) alleen zit ik dan met de vraag of de camera daadwerkelijk geleverd wordt voor de gevraagde dag...

We'll see
        Ik zou dan liever wat meer betalen & de zekerheid hebben dat je hem daadwerkelijk hebt, dan je hem niet hebt.

Veel plezier allesinds!

Comment

• exactly my point

Comment

• ja dan zou ik'm inderdaad ook niet online kopen. is typisch dat als je het dringend nodig hebt er iets misgaat met de levering...!

Comment

snelle levering of eerder aan de trage kant?
              zoek nog eentje en deze zou tegen eind volgende week in mijn bezit dienen te zijn
              Woensdagavond besteld, meteen geld overgeschreven & maandag erop in de bus!

Comment

• V-nix.nl heeft de wifi modules op stock voor moest het iemand kunnen helpen.

Comment

• Wat is tegenwoordig de goedkoopste plaats om deze Go Pro 2 te kopen?
                  2.0 JTDm

Comment

• http://www.amazon.de/gp/product/B005...ls_o00_s00_i00 = incl verzending
                    http://www.v-nix.nl/gopro-hd-hero2-p...al-motorsports = excl verzending (+6,95)

Comment

• Nu er weer een nieuwe GoPro 3 op de markt is met ingebouwde WiFi voor live video te streamen op je iPhone bijvoorbeeld, lijkt het me echt de moeite om te 'upgraden'. Maar op de website zijn er geen motorsports pakketten meer, dus wellicht alle accessoires apart te kopen?

Iemand de nieuwe al in het bezit?

Portfolio
                      | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• de silver edition kost 295 Euro
                        de black edition kost 395 Euro en je hebt keuze uit 3 variaties: motorsport - surf - 'weet naam niet van 3de'

Comment

• Zal mijn Go Pro Hero motorsport dan toch verkopen ... ligt hier al 6 maand in de verpakking

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                            Zal mijn Go Pro Hero motorsport dan toch verkopen ... ligt hier al 6 maand in de verpakking
                            Wa moet da feesje nog kosten ? (mag eventueel via pm)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                              Wa moet da feesje nog kosten ? (mag eventueel via pm)
                              Stuur het gerust ook naar mij
                              2009 BMW E91 320d
                              2002 BMW E46 M3
                              2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                              2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                Zal mijn Go Pro Hero motorsport dan toch verkopen ... ligt hier al 6 maand in de verpakking
                                Is hij al verkocht?

Comment

• Voor de liefhebbers : Gopro naked Hero nu in promotie bij Decatlon aan 199 euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                                    Voor de liefhebbers : Gopro naked Hero nu in promotie bij Decatlon aan 199 euro.
                                    Proficiat, ge hebd uwe eerste zinnige post gedaan op dit forum!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                                      Proficiat, ge hebd uwe eerste zinnige post gedaan op dit forum!!!
                                      Het lijkt me niet echt fair om iemand die een zinvolle tip geeft zo te bejechenen. Bedankt bdr2 , ik ga morgen eens kijken bij Decatlon. Wat is trouwens het verschil tussen die Naked versie en een Hero 2?

Comment

• hero 2 en naked = dezelfde camera

Comment

• Mijn nieuwe Go Pro Hero motorsport met een nieuw geheugenkaartje van Sandisk extreme 32 GB ga ik dus verkopen

Weet wel niet hoeveel ik er best voor vraag ...

Comment

Working...
                                          X