Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Go pro Hero hd motorsport
Collapse
X
-
prijs op coolblue = prijs in de winkel fnac ==> dan neem ik geen risico en koop hem rechtstreeks in de winkel
go pro hero 2 sport edition is reeds te vinden voor 279 euro (online bestellen) alleen zit ik dan met de vraag of de camera daadwerkelijk geleverd wordt voor de gevraagde dag...
We'll see
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtenprijs op coolblue = prijs in de winkel fnac ==> dan neem ik geen risico en koop hem rechtstreeks in de winkel
go pro hero 2 sport edition is reeds te vinden voor 279 euro (online bestellen) alleen zit ik dan met de vraag of de camera daadwerkelijk geleverd wordt voor de gevraagde dag...
We'll see
Veel plezier allesinds!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtensnelle levering of eerder aan de trage kant?
zoek nog eentje en deze zou tegen eind volgende week in mijn bezit dienen te zijn
Comment
-
http://www.amazon.de/gp/product/B005...ls_o00_s00_i00 = incl verzending
http://www.v-nix.nl/gopro-hd-hero2-p...al-motorsports = excl verzending (+6,95)
Comment
-
Nu er weer een nieuwe GoPro 3 op de markt is met ingebouwde WiFi voor live video te streamen op je iPhone bijvoorbeeld, lijkt het me echt de moeite om te 'upgraden'. Maar op de website zijn er geen motorsports pakketten meer, dus wellicht alle accessoires apart te kopen?
Iemand de nieuwe al in het bezit?
Portfolio | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenZal mijn Go Pro Hero motorsport dan toch verkopen ... ligt hier al 6 maand in de verpakking
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk BerichtenWa moet da feesje nog kosten ? (mag eventueel via pm)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenZal mijn Go Pro Hero motorsport dan toch verkopen ... ligt hier al 6 maand in de verpakking
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenVoor de liefhebbers : Gopro naked Hero nu in promotie bij Decatlon aan 199 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenProficiat, ge hebd uwe eerste zinnige post gedaan op dit forum!!!
Comment
Comment