Oorspronkelijk geplaatst door toere
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Go pro Hero hd motorsport
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenIndien prijs goed zit, kom ik hem morgen halen
Comment
-
Alle houders nog met dubbelzijdige tape?
Anderzijds hoe oud is het toestel en hoeveel garantie rest er dus nog?
Geen idee eigenlijk wat ik zou moeten bieden... Vooral omdat de nieuwe go pro 3 nu ook uit is bekijk ik de gangbare prijzen eens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lesage Bekijk BerichtenMag ik hier even op inpikken, binnenkort ga ik op reis, kan ik op de luchthaven een gopro hero kopen in de taxfreeshop of zou die daar niet te verkrijgen zijn ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtenonlangs naar Thailand geweest en zowel in Brussel als in Phuket niet te verkrijgen in de vlieghaven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door leenper Bekijk BerichtenIemand toevallig een GoPro te koop?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenJa , nieuwe GoPro 2 Sport te koop met nieuw geheugenkaartje van 32 GB voor 200 €
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenThailand
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk BerichtenIs da ni het land waar alle vrouwen zo goed kunnen ping-pongen?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk BerichtenHier toevallig al mensen die een Hero3 in huis hebben gehaald? Ik ben van plan om eind deze week eentje te halen, maar ik raak er maar niet uit welke kiezen, de Silver of de Black. Iemand ervaringen met een van de 2 of eventueel zelfs allebei?2011 Porsche Boxster S Black Edition
Comment
-
Ik heb een GoPro 3 Black.
Black heeft een veel betere kwaliteit bij weinig licht en je kan meer beeldresoluties kiezen.
Het is niet goedkoop, maar een silver ook niet. Dus liever wat meer uitgeven als je dan toch al zo een bedrag neertelt. Zou jammer zijn mocht je teleurgesteld zijn en spijt hebt van je aankoop.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Een silver is een Hero 2 met wat extra's. Koop dan gewoon meteen een Hero 2 op de 2ehands markt ben je nog het goedkoopste af. Is budget geen probleem -> black editionCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
Comment