Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Go pro Hero hd motorsport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Merci allemaal, het gaat een Black worden. Aangezien ik die toch regelmatig 's avonds ga gebruiken lijkt mij dat toch de beste keuze. En het is zoals je zegt alexx, beter van de eerste keer goed

Comment

• Deze morgen de black gaan halen, wel snel paar batterijen bijkopen, want 1tje is wat weinig blijkbaar

Comment

• vIk heb een gopro 3. Schitterende beelden, enkel veel last als de zon schijnt. Reduceert hij deze normaal niet automatisch? Of moet ik dan een instelling aanpassen?
        Welke settings gebruiken jullie in jullie wagen? Ik gebruik momenteel 1080, 50FPS, wide.
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
          vIk heb een gopro 3. Schitterende beelden, enkel veel last als de zon schijnt. Reduceert hij deze normaal niet automatisch? Of moet ik dan een instelling aanpassen?
          Welke settings gebruiken jullie in jullie wagen? Ik gebruik momenteel 1080, 50FPS, wide.
          In de auto gebruik ik 1080 25 fps, beeld wide of half. Al heb ik dat nog maar 2 keer gedaan. Ben nog steeds bezig met het ding te ontdekken. Enige minpunt tot nu toe, maar dat wist ik al, de batterij is echt snel leeg

Waarom kies jij voor 50fps? Dat leek mij niet nodig, aangezien ik geen slow-motion wil in mijn auto. Of maakt dat toch uit?

Comment

• pro-tip: kijk in de settings en zet je gopro op NTSC ipv op PAL. Dan heb je 1080p 30fps ipv 25fps en dan heb je ook 60fps ipv 50fps.

Op de PC maakt NTSC of PAL immers niks uit
            Captain Turbo
            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Wat kost zo'n Black tegenwoordig (waar best te kopen?)

Wil me eigenlijk ook al lang iets kopen om mee te filmen.

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.
              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Staat nog tot 12u vanmiddag voor €360 op 1DayFly.
                Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• doeme.... bovenstaande link te laat gezien
                  2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                  2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                    Wat kost zo'n Black tegenwoordig (waar best te kopen?)

Wil me eigenlijk ook al lang iets kopen om mee te filmen.
                    Staat volgens mij overal rond de 450 euro. Soms eens wat minder, of in een pack. Dan heb je wel nog geen Sd kaartje enzo

Comment

• Zou dit een goed alternatief zijn voor een GoPro? http://www.ebay.com/itm/180994836324
                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• ik heb een drift gekocht en dat werkt toch heel goed. Qualiteit van de beelden is zo goed als ge zelf wilt (maw instellingen genoeg).
                        www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                          Zou dit een goed alternatief zijn voor een GoPro? http://www.ebay.com/itm/180994836324
                          Nee, want de beeldhoek is niet breed genoeg om veel actie te kunnen vangen, maar 1,2 megapixel, enz... if you pay peanuts, you get monkeys
                          Captain Turbo
                          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Ik zou iedereen de AEE aanraden. Kan zelfs als dashcam gebruikt worden. Deze camera heeft een 180° kantelfunctie en ook een loopopname functie, net zoals een Blackvue.

Comment

• Ga straks voor een AEE Motorsport Edition (CD/SD21) kijken. Staat momenteel aan 270 euro's. Alles in, dus ook de afstandsbediening.
                              “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Klaar om uit te pakken

Comment

• Staat wel een beetje te schudden op de moto.
                                  Misschien was dit een uitzondering.
                                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Klaar om uit te pakken
                                    Goei keus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                                      Goei keus.
                                      Of niet......want we horen er niks meer van.
                                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Heb net een ritje naar Luxemburg achter de rug. Zal de beelden in we effe uploaden.

Comment

Heb net een ritje naar Luxemburg achter de rug. Zal de beelden in we effe uploaden.
                                          Al kunnen uploaden?
                                          zal me mss ook een Go Pro aanschaffen tijdens mijn trip naar NY in december
                                          1978 Opel Kadett C sedan 1.2N
                                          1984 BMW E28 520i
                                          2008 Seat Ibiza SC 1.4 TDI

Comment

Working...
                                          X