Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Go pro Hero hd motorsport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat ik me heb laten wijsmaken is dat de GoPro 3 niet is aangepast aan de Europese Hz en daardoor minder goed beeld geeft dan de GoPro 2.

De de AEE presteert beestig goed beeldmateriaal. In ieder geval beter dan het beeld van de GoPro 2. >> Ik heb mijn beelden van de AEE kunnen vergelijken met de GoPro 2.

Comment

• GoPro presenteert kleinere versie Hero3-camera met langere accuduur
      http://tweakers.net/nieuws/91608/gop...-accuduur.html

Comment

• Heb mijn gopro 3 silver al iets langer dan een maand en nog steeds niet mee gefilmd... foei foei foei. Eens dringend werk van maken
        2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
          Klaar om uit te pakken
          Hey Utah
          Ben je er nu tevreden van?
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Tja..nog niet echt veel tijd gehad om te testen. Maar levert wel mooie beelden op in HD. Wat wel beetje stoort is dat de A5 zeer hard staat afgeveerd ( sportophanging) en daardoor de camera trilt. Met schokkerige beelden als gevolg. Als ik hier een programma vindt om die beelden online te zetten, zet ik eens een voorbeeld.
            “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
              Tja..nog niet echt veel tijd gehad om te testen. Maar levert wel mooie beelden op in HD. Wat wel beetje stoort is dat de A5 zeer hard staat afgeveerd ( sportophanging) en daardoor de camera trilt. Met schokkerige beelden als gevolg. Als ik hier een programma vindt om die beelden online te zetten, zet ik eens een voorbeeld.
              Ok, zet er anders eentje op You Tube.
              Dan kan je het rechtstreeks posten.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ik heb eens een vraag over de go pro..
                Heb deze van een kennis om wat filmpjes aan een te knopen,
                nu ik gebruik deze voor het eerst en het geluid is goed maar het geluid blijft stilstaan,
                ik denk dat alle instellingen goed staan,,
                Kan dit met de sd kaart te maken hebben, dat deze niet snel genoeg is?
                Alvast bedankt voor de nodige uitleg

Comment

Working...
                X