Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Groepsaankoop Hexis HX 30000 - Car Wrapping

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Groepsaankoop Hexis HX 30000 - Car Wrapping

Ik ben op Bimmerboard.be een groepsaankoop gestart (zie pdf). Het gaat om de Hexis HK 30000, momenteel enkel matzwart maar bij een meerdere vragen van andere kleuren kan dit nog aangepast worden.

Indien hier ook personen geïnteresseerd zijn - wat eerder al bleek - kunnen zij zich tot mij richten via een persoonlijk bericht hier op autoforum.be.
    Bijgevoegde Bestanden

Reden van prijsstijging over speculatie vorig product

Voor de mensen die vinden de prijs plots het dubbel is dan zoals vermeldt bij een vorig topic en mij als slecht aanzien, hier de reden van die wijziging:

Ik kan jullie voor 200 EUR ter beschikking stellen van folie om je wagen te doen maar:
    1. dan is het een 'calandered film' wat betekent dat alles na een tijdje weer in zijn originele vorm komt, m.a.w. de oneven oppervlaktes zullen loskomen en dat wil je niet, toch?Nu is dit een cast film net zoals 3M ze aanbiedt.
    2. ipv 1à2 jaar gaat het 8à10 jaar mee
    3. deze keer staat de 3M gelijk aan Hexis qua kwaliteit en is zelf nog beter voor beginners: de aanbrengtechniek is verschillend en je hoeft geen stukken weg te gooien wanneer je je hebt vergist (dit komt omdat de luchtkanaaltje pas verdwijnen na het herverwarmen en niet na er druk uit op te oefenen zoals bij 3M)
    4. 3M is bekend maar is nog eens het dubbele van de prijs en dus minder handig voor ons

Dit is zowat het belangrijkste.
    Dus voor een middelgrote wagen kost dit 400 EUR ipv 200 EUR maar hij gaat wel 8-10 jaar mee en je zal veel mooier resultaat hebben als onervaren gebruiker van car wrapping.

Ik zet jullie dus niet in het zak, integendeel, ik heb er een namiddag op gezocht waarom de vorige zo goedkoop was en het addertje onder het gras gevonden waarbij jullie dus 200 EUR hebben uitgespaard. I hope you see the point.
    Dus sorry voor de prijsstijging maar de kwaliteit was niets waard...

Comment

Working...
    X