Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Steenslagcovers, groepsaankoop.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Steenslagcovers, groepsaankoop.

Hoi Allemaal,
    Wegens ik zelf een carbra ga bestellen voor mijn passatje, wil ik jullie mee laten genieten met een mogelijke korting bij aankoop van 10stuks.
    Het gaat om carbra's die uit qualitatief skai zijn gemaakt met een zachte voering aan de binnenzijde.
    Op 27 november zondags om 23u 59 sluit ik graag de advertentie af en zodoende we kunnen overgaan tot bestellen.
    Indien dit als kerstcadeau bedoeld is zouden deze ook nog op tijd door de kerstman afgeleverd kunnen worden ;-)
    Indien interesse neem gerust contact met mij op, via dit forum of via info@bert-polish.be
    Andere type's dan voor passat natuurlijk mogelijk.

Mvg Bert

Moest er iemand een voor een Scirocco nodig hebben, heb er nog 1 liggen ( in het wit, speciaal laten maken ) die mag meegenomen worden voor 35 eur.

Comment

mss beter bij tuned-belgium of cleaned horen denk ik

Comment

Tenzij het ene is de die hele neus (incl bumper) bedekt is zo 'n ding gewoon be-lach-elijk.

Gisteren nog ene gezien die da op zijn motorkap had liggen. Juist of steentjes alleen daar op de motorkap willen vliegen.

Comment

awel, bij mij vandaag net boven mijn voorruit aan het begin van mijn dak.
          hmm

Comment

dit is volgens mij niet echt een groepsaankoop, aangezien je gewoon je eigen site hier zet.
            wimoptiek.be op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
              dit is volgens mij niet echt een groepsaankoop, aangezien je gewoon je eigen site hier zet.
              lol, als dat waar is lach ik me nog harder een breuk, zo een lappeke leer hoort thuis op de autostoel en ni op de carroserie, marginaal ist juiste woord
              Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
              Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
              Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Was populair in de USA. Nu zie je dat daar niet meer...
                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Meeste steeninslag heb je wel net boven de koplampen, op de motorkap dus. Of anders gezegd, daar valt het het meeste op.
                  Maargoed, het is en blijft geen zicht. Ik laat mn motorkap wel om de 2 jaar eens herspuiten, kost evenveel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                    Meeste steeninslag heb je wel net boven de koplampen, op de motorkap dus. Of anders gezegd, daar valt het het meeste op.
                    Maargoed, het is en blijft geen zicht. Ik laat mn motorkap wel om de 2 jaar eens herspuiten, kost evenveel
                    Naar welke carroserie ga jij dan een bra heb je tegenwoordig voor 60 euro en een hele kap spuiten kost wel wat meer

Comment

ik heb nog zo'n bra's gehad op 2 wagens.
                      beschermt misschien een beetje tegen steenslag, maar maakt enorme krassen op de motorkap.
                      kruipt altijd wat zand/vuil onder en dat zit nooit 100% strak.
                      ik moet zoiets alvast niet meer hebben!

Comment

Klopt een bra kan je er best niet permanent op laten is ook niet goed voor de lak ook.
                        Wordt vaak aangebracht vlak na het wassen en dan blijft ie er max een 2 tal dagen op,of gebruikt voor shows oid.
                        Anders gaat er idd vuil onder kruipen dat klopt.

Comment

Working...
                        X