Mededeling

Collapse
No announcement yet.

groepsaankoop voor een autoverzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• groepsaankoop voor een autoverzekering

Zijn er forum-leden die in het verleden al hebben deelgenomen aan zo'n groepsaankoop voor een autoverzekering ? Wat is jullie ervaring ?

Ik denk eraan zelf ook deel te nemen maar wilde me vooraf toch graag laten informeren over mensen met ervaring.

Ingeschreven op groepsaankoop begin dit jaar. Uiteindelijk was de voorgestelde verzekering een stuk duurder dan mijn huidige verzekering. Beter dan zo'n groepsaankoop is gewoon rondgaan en mailen naar verschillende verzekeraars en zo vergelijken. Zo kun je veel meer besparen. Ik zie die groepsaankoop eerder als nuttig voor mensen die zonder iets te doen geld willen proberen besparen.

Comment

Bedankt voor je reactie. Als er nog meerdere reacties van deze aard komen, dan laat ik het voor wat het is. 'k ga alvast wat tijd maken om enkele vergelijkingen te doen.

Comment

Je doet er volgens mij niets verkeerd mee. Je kan u inschrijven en nadien nog altijd zelf beslissen of je al dan niet op het aanbod ingaat. Wel goed uitkijken want de inhoud van elke verzekering kan wel eens serieus verschillen. Ik heb vorig jaar deelgenomen aan een groepsaankoop electriciteit en heb zo een erg gunstig tarief bekomen.
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Working...
        X