Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Go pro Hero hd motorsport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
    Ik denk dat ik hier mijn onderschrift van ga maken!!
    ... doe maar. Ik wil me gewoon niet mengen in de discussie

Comment

• Iemand nog nieuwe filmpjes??? of tips and tricks....

Comment

• Ik had eigenlijk nog een vraagje. Hoe komt het dat ik enorm veel (lees: alleen maar) windgeruis heb bij het filmen van de achterkant van mijn wagen?

Doel is eigenlijk om het uitlaatgeluid eens op film vast te leggen...

@ Matthi: Ik heb eens een filmpje gezien van je M5 waar dat geluid echt prachtig te horen was. Ik geloof een filmpje van op de Polderrit en een filmpje van toen je eens optrok op de autostrade...

Ik dacht hier gelezen te hebben dat dit probleem zou verholpen kunnen worden door de GoPro zelf om te wikkelen in tape...?

Posten die handel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk Berichten

Ik dacht hier gelezen te hebben dat dit probleem zou verholpen kunnen worden door de GoPro zelf om te wikkelen in tape...?

Posten die handel!
          Heb al eens gepost dat dit wel helpt http://vimeo.com/24545985
          En anders waterdichte cover gebruiken maar dan ga je het geluid dus niet zo mooi krijgen. Ofwel aparte microfoon plaatsen, maar dan video en geluid synchroniseren is echt moeilijk.
          Heb ook wel gelezen dat een sok of dergelijke over je go pro te trekken ook wel een optie is ;-)

Comment

• Wat is nu het beste programma voor te converteren/knippen (windows) en naar wat converteer je het beste voor youtube?

Comment

Ik had eigenlijk nog een vraagje. Hoe komt het dat ik enorm veel (lees: alleen maar) windgeruis heb bij het filmen van de achterkant van mijn wagen?

Doel is eigenlijk om het uitlaatgeluid eens op film vast te leggen...

@ Matthi: Ik heb eens een filmpje gezien van je M5 waar dat geluid echt prachtig te horen was. Ik geloof een filmpje van op de Polderrit en een filmpje van toen je eens optrok op de autostrade...

Posten die handel!
              M5 was gewoon zodanig luid dat het al dat windgeruis overstemde ofzo? Geen idee, heb altijd gewoon met dat niet waterdichte cover gewerkt

Comment

• matthi, die gopro met kapotte lens die je niet meer gebruikt, heb je die nog? neemt die nog op? Ik ben opzoek naar een kapot exemplaar om te mods op te testen ivm een externe microfoon
                Captain Turbo
                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Heb het nog niet geprobeerd maar deze lijkt me wel nuttige tip. Werkt met open cover + zelfgemaakte spoilers van plastieke fles. Maar zijn geluid vind ik echt ideaal. Motorgeluid + weinig of geen wind
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wacko a3 Bekijk Berichten
                    Heb het nog niet geprobeerd maar deze lijkt me wel nuttige tip. Werkt met open cover + zelfgemaakte spoilers van plastieke fles. Maar zijn geluid vind ik echt ideaal. Motorgeluid + weinig of geen wind
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    Da's inderdaad wat ik graag zou bekomen... Toch eens iets proberen ineen knutselen één dezer...

Comment

Da's inderdaad wat ik graag zou bekomen... Toch eens iets proberen ineen knutselen één dezer...
                      Idd, kga het toch ook is proberen. Lijkt simpel en kunt toch eraf halen alst niet werkt. Als ik nog maar 30 per uur rij met moto ist windgeruis tot en met. Heb ook naked bike dus das ook al meer wind

Comment

• Thanks voor alles Wacko a3 !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                          Thanks voor alles Wacko a3 !
                          Alles aangekregen ja? Jij was de laatste, alle pakketjes zijn dus verzonden.
                          Veel plezier ermee

Comment

Alles aangekregen ja? Jij was de laatste, alle pakketjes zijn dus verzonden.
                            Veel plezier ermee

Ja hoor! Eerste filmpje:

+ YouTube Video

Comment

• Zalig Matthi, chapeau!
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Zalig driften met een automaat, mij lukt het niet.
                                Wrs doordat ik benzine heb (=minder power onderin) + minder goed onderstel (cabrio)
                                Schakelt uwe ook automatisch een versnelling hoger als hij tegen de rev lim. komt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                                  Zalig driften met een automaat, mij lukt het niet.
                                  Wrs doordat ik benzine heb (=minder power onderin) + minder goed onderstel (cabrio)
                                  Schakelt uwe ook automatisch een versnelling hoger als hij tegen de rev lim. komt?
                                  Doet hij idd, gewoon tijdens het driften niet tegen de limiter gaan. En normaal moet dat toch lukken met uw wagen? Hou hem in een versnelling waar hij genoeg kracht heeft en slieren maar

Comment

• Hoe hebde die vastgemaakt? zuignap tegen schuifdak??
                                    Vandaag ook headstraps en anti- fog inserts aangekregen. beelden met headstrap zijn ook wel speciaal. Ideaal voor snowboarding

Comment

Hoe hebde die vastgemaakt? zuignap tegen schuifdak??
                                      Vandaag ook headstraps en anti- fog inserts aangekregen. beelden met headstrap zijn ook wel speciaal. Ideaal voor snowboarding
                                      Inderdaad

En headstraps? Klinkt zalig

Comment

• Machtig...

Edit: Da ziet er daar wel altijd gezellig uit in Matthi zijn auto's... Dat smeekt om een ritje!

Weet het mij eens te zeggen als ge van Gent komt en ge passeert de afrit van Kruishoutem...

Comment

• Wauw, da's wel zot

Comment

Working...
                                          X