Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Go pro Hero hd motorsport
Collapse
X
-
Ik had eigenlijk nog een vraagje. Hoe komt het dat ik enorm veel (lees: alleen maar) windgeruis heb bij het filmen van de achterkant van mijn wagen?
Doel is eigenlijk om het uitlaatgeluid eens op film vast te leggen...
@ Matthi: Ik heb eens een filmpje gezien van je M5 waar dat geluid echt prachtig te horen was. Ik geloof een filmpje van op de Polderrit en een filmpje van toen je eens optrok op de autostrade...
Ik dacht hier gelezen te hebben dat dit probleem zou verholpen kunnen worden door de GoPro zelf om te wikkelen in tape...?
Posten die handel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk Berichten
Ik dacht hier gelezen te hebben dat dit probleem zou verholpen kunnen worden door de GoPro zelf om te wikkelen in tape...?
Posten die handel!
En anders waterdichte cover gebruiken maar dan ga je het geluid dus niet zo mooi krijgen. Ofwel aparte microfoon plaatsen, maar dan video en geluid synchroniseren is echt moeilijk.
Heb ook wel gelezen dat een sok of dergelijke over je go pro te trekken ook wel een optie is ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk BerichtenIk had eigenlijk nog een vraagje. Hoe komt het dat ik enorm veel (lees: alleen maar) windgeruis heb bij het filmen van de achterkant van mijn wagen?
Doel is eigenlijk om het uitlaatgeluid eens op film vast te leggen...
@ Matthi: Ik heb eens een filmpje gezien van je M5 waar dat geluid echt prachtig te horen was. Ik geloof een filmpje van op de Polderrit en een filmpje van toen je eens optrok op de autostrade...
Posten die handel!
Comment
-
matthi, die gopro met kapotte lens die je niet meer gebruikt, heb je die nog? neemt die nog op? Ik ben opzoek naar een kapot exemplaar om te mods op te testen ivm een externe microfoonCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Heb het nog niet geprobeerd maar deze lijkt me wel nuttige tip. Werkt met open cover + zelfgemaakte spoilers van plastieke fles. Maar zijn geluid vind ik echt ideaal. Motorgeluid + weinig of geen wind
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wacko a3 Bekijk BerichtenHeb het nog niet geprobeerd maar deze lijkt me wel nuttige tip. Werkt met open cover + zelfgemaakte spoilers van plastieke fles. Maar zijn geluid vind ik echt ideaal. Motorgeluid + weinig of geen wind
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk BerichtenDa's inderdaad wat ik graag zou bekomen... Toch eens iets proberen ineen knutselen één dezer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenThanks voor alles Wacko a3 !
Veel plezier ermee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wacko a3 Bekijk BerichtenAlles aangekregen ja? Jij was de laatste, alle pakketjes zijn dus verzonden.
Veel plezier ermee
Ja hoor! Eerste filmpje:
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenZalig driften met een automaat, mij lukt het niet.
Wrs doordat ik benzine heb (=minder power onderin) + minder goed onderstel (cabrio)
Schakelt uwe ook automatisch een versnelling hoger als hij tegen de rev lim. komt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wacko a3 Bekijk BerichtenHoe hebde die vastgemaakt? zuignap tegen schuifdak??
Vandaag ook headstraps en anti- fog inserts aangekregen. beelden met headstrap zijn ook wel speciaal. Ideaal voor snowboarding
En headstraps? Klinkt zalig
Comment
Comment